quote:
Trusten schatquote:Op donderdag 18 april 2013 02:46 schreef Ezell het volgende:
Doods hier.
Ik ga een film kijken en slapen.
Trusten homies.
Doei doeiquote:Op donderdag 18 april 2013 02:46 schreef Ezell het volgende:
Doods hier.
Ik ga een film kijken en slapen.
Trusten homies.
promquote:
ja ik voel me.de laatste dagen heel apartquote:Op donderdag 18 april 2013 09:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh oke haha
hoe gaat het?
haha ach als het maar positief is tochquote:Op donderdag 18 april 2013 09:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik voel me.de laatste dagen heel apartniet te beschrijven
ja gaat goedvriendin kan onverwachts toch mee naar de stad
en met jou?
Ja ik vind het wel fijnquote:Op donderdag 18 april 2013 09:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ach als het maar positief is toch
Aw oke leukleukja gaat helemaal prima hoor maar heb wel zin in weekend
lange dag duurt lang ditdat
kijk aanquote:Op donderdag 18 april 2013 09:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel fijn![]()
Stomme dagen duren altijd langMaar nog even en dan weekend
Komt goed
Op zich ook wel, alleen moet ik door mijn uitstelgedrag nog twee muziekverslagen maken die ik om 12.00 in moet leveren, gelukkig heb ik straks ook nog een tussenuurquote:Op donderdag 18 april 2013 09:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja prima hoor, met jou?
Slimpiequote:Op donderdag 18 april 2013 09:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op zich ook wel, alleen moet ik door mijn uitstelgedrag nog twee muziekverslagen maken die ik om 12.00 in moet leveren, gelukkig heb ik straks ook nog een tussenuur
awh da's kutquote:Op donderdag 18 april 2013 09:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op zich ook wel, alleen moet ik door mijn uitstelgedrag nog twee muziekverslagen maken die ik om 12.00 in moet leveren, gelukkig heb ik straks ook nog een tussenuur
Dankjequote:Op donderdag 18 april 2013 09:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh da's kutsterkte ermee dan
Slecht, wat een onzinnige vragenquote:
Maandag vrij?! Pourquoiquote:Op donderdag 18 april 2013 09:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijk aanmooizo
Ja inderdaad! lijkt geen eind aan te komenmaar wel tot en met maandag weekend dat is wel lekker
dan nog 1 weekje en dan vakantie
Hele vak al is onzinnigquote:Op donderdag 18 april 2013 09:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Slecht, wat een onzinnige vragenik denk dat er zo'n 30 leerlingen waren en dat het gemiddelde niet ver van een 4-5 af gaat zitten, wat een vreselijke toets.
Hoe is het met jou dan?
Sofjequote:
Oh oke. Was mobiel kwijt.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sofje
Dat heb ik je net gesmst muts
Maar niet best dus.
Hoe is het met jou?
edit: @ LB: Mooi zo
Hoe krijg je 't voor elkaar om je mobiel kwijt te rakenquote:Op donderdag 18 april 2013 09:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh oke. Was mobiel kwijt.
Jammer dat het slecht ging
ja heb maandag omgeruild met donderdag voor een lang weekendquote:Op donderdag 18 april 2013 09:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Maandag vrij?! Pourquoi
Ja vakantiebijna
Ik maandag ook vrijquote:Op donderdag 18 april 2013 09:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heb maandag omgeruild met donderdag voor een lang weekend![]()
Vond ik wel even lekker
nicequote:Op donderdag 18 april 2013 09:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heb maandag omgeruild met donderdag voor een lang weekend![]()
Vond ik wel even lekker
Raak ik heel vaak kwijtquote:Op donderdag 18 april 2013 09:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe krijg je 't voor elkaar om je mobiel kwijt te raken
Ach ja wel jammer ja, maar met zulke vragen kan het ook niet anders
Ben je al op je werk?
Ah oke, het is wel lekker weer voor de stad, veel plezier!quote:Op donderdag 18 april 2013 09:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Raak ik heel vaak kwijt
Nee ga zo naar de stad en vanavond werken. Dus ben er pas rond negen uur weer.
dankquote:Op donderdag 18 april 2013 09:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah oke, het is wel lekker weer voor de stad, veel plezier!
Jouw weekenden zijn altijd topquote:Op donderdag 18 april 2013 09:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeker, wordt weer een topweekend
ja true storyquote:
Ohja dus eigenlijk heb je nu gewoon zondag en maandag weekendquote:Op donderdag 18 april 2013 09:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja true storymaar een lang weekend is altijd fijn als je zaterdag van 11 tot half 8 moet werken
jepquote:Op donderdag 18 april 2013 09:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja dus eigenlijk heb je nu gewoon zondag en maandag weekend
doei, veel plezierquote:Op donderdag 18 april 2013 10:02 schreef Toto69 het volgende:
En weer naar school voor een uurtje, altijd feest die tussenuren
Doei
quote:
Haha als hij maar niet net zoals hier de weg gaat vragen komt alles goedquote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
Een nieuwe buschauffeurals dat maar goed gaat
heujquote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef Taexon het volgende:
Mogge
De tering het waait hier niet normaal hard
de weg vragen?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha als hij maar niet net zoals hier de weg gaat vragen komt alles goed
Hoe weet je nou wanneer een busschaffeur nieuw is.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
Een nieuwe buschauffeurals dat maar goed gaat
Ja hij wist de route nog niet uit zijn hoofd dus ging hij vragen hoe deze bus normaal gesproken reed (was zijn eerste keer op die lijn)quote:Op donderdag 18 april 2013 10:38 schreef supersof het volgende:
[..]
de weg vragen?
Er zit nu nog iemand bij
goedemorgenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef Taexon het volgende:
Mogge
De tering het waait hier niet normaal hard
Dat is altijd fijnquote:Op donderdag 18 april 2013 10:38 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ja het gaat echt goed lekker relaxte dag
Alles voor de zonquote:Op donderdag 18 april 2013 10:39 schreef supersof het volgende:
[..]
goedemorgen
Hier waait het ook echt heel hardmaar wel lekker zon
Ben jij nieuw hier?quote:
Maandje, iets langer misschien alquote:Op donderdag 18 april 2013 10:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben jij nieuw hier?
En ja zonen mn zonnebril op
oh dan zijn we elkaar mis gelopenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:42 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Maandje, iets langer misschien al
Ben nog niet zo vaak in deze sowchat geweest nee
Dankjequote:Op donderdag 18 april 2013 10:45 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dan zijn we elkaar mis gelopenwelkom alsnog!
echt raar dat je dat vroeger nooit wildequote:
vroeger sliep ik ook heel goed hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 10:47 schreef supersof het volgende:
[..]
echt raar dat je dat vroeger nooit wildenu is het echt een van de fijnste dingen
geen dankquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vroeger sliep ik ook heel goed hoorging altijd vrijwillig naar bed
Pleb fietserquote:Op donderdag 18 april 2013 10:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heuj
Ja hier ook, net bijna een fietser de sloot in gereden tijdens het inhalen, werd omver geblazen :#
Wel lekker om even uit te waaien
Denk dat je weggeblazen wordt, kan je beter gewoon lopenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Pleb fietser
Opzicht wel ik wil even hardlopen in de duinen maar ik betwijfel of dat wel zo lekker is nu
Ja echt erg. Laatste dagen opeens. En ik heb vet veel energie de afgelopen tijdquote:Op donderdag 18 april 2013 10:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar jij blijft nu ook tot laat hier enzoik kan dat echt niet
Mja zou het soms ook wel fijner vinden als ik niet zo snel in slaap zou donderenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt erg. Laatste dagen opeens. En ik heb vet veel energie de afgelopen tijdmaar eigenlijk niet zo'n goed ritme maar ach
Hmm zo maar even kijken en anders ga ik volgende week wel wat meer hardlopen ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 10:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Denk dat je weggeblazen wordt, kan je beter gewoon lopen
Ja ik moet ook weer wat meer gaan doenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hmm zo maar even kijken en anders ga ik volgende week wel wat meer hardlopen ofzo
jij kan dat tenminste boven doen, ik moet er helemaal voor naar buiten en buiten is ENGquote:Op donderdag 18 april 2013 11:04 schreef Taexon het volgende:
Hmm kan ook gewoon even op de loopband boven... Maar dat is weer zo saai omdat je niet verplaatst
Struggles gvd
Ga gewoon luiaard, anders drukt het zo op je blaas en lig je toch niet lekkerquote:Op donderdag 18 april 2013 11:05 schreef Taexon het volgende:
Moeten plassen maar je bed niet uit willen
Meer struggles
Wat versta jij onder een spannend leven dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:06 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Zo spannend is mijn leven niet
Luiaard? Zeg jij dat?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga gewoon luiaard, anders drukt het zo op je blaas en lig je toch niet lekker
Een leven waarin veel gebeurtquote:Op donderdag 18 april 2013 11:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een spannend leven dan?
Ik ben niet luiquote:Op donderdag 18 april 2013 11:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Luiaard? Zeg jij dat?
Maar je hebt me overtuigt ben alweer terug
Zoals?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:10 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Een leven waarin veel gebeurt?
Hoevaak zeg je wel niet dat je lui benquote:Op donderdag 18 april 2013 11:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben niet lui
Ja daar ben ik goed in jeweet
Als ik moet plassen ben ik echt niet luiquote:Op donderdag 18 april 2013 11:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoevaak zeg je wel niet dat je lui ben
Nee maar klopt valt wel mee
True ditdat
Klopt na wat gezeur dat je geen zin hebt ga je altijd wel gelijkquote:Op donderdag 18 april 2013 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als ik moet plassen ben ik echt niet lui
Ik stel het gewoon zo lang mogelijk uit omdat jeweetquote:Op donderdag 18 april 2013 11:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt na wat gezeur dat je geen zin hebt ga je altijd wel gelijk
ja truequote:Op donderdag 18 april 2013 10:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mja zou het soms ook wel fijner vinden als ik niet zo snel in slaap zou donderen
Ja dat snap ik ook welquote:Op donderdag 18 april 2013 11:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik stel het gewoon zo lang mogelijk uit omdat jeweet
Nee dat is zo mja, die berichten dan de volgende ochtend als je in slaap bent gevallenquote:
Boksquote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
Ik ben zo dom
Wie vergeet zn portemonnee nou als je gaat shoppen!!!
vind je die grappig ja?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee dat is zo mja, die berichten dan de volgende ochtend als je in slaap bent gevallen
nu moet ik een uur in de bus om dat ding op te halen. En ik heb nog niks gegeten omdat we ergens zouden eten. Maarjaquote:
oh jaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja eerst nog hele verhalen en dan oh je bent in slaap gevallen
haha arme jijquote:Op donderdag 18 april 2013 11:23 schreef supersof het volgende:
[..]
nu moet ik een uur in de bus om dat ding op te halen. En ik heb nog niks gegeten omdat we ergens zouden eten. Maarjaeerst dus dat ding halen
mijn moeder gaat me vast uitlachenquote:
hahahaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:25 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn moeder gaat me vast uitlachen
Hoezo niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Geen Groningen dus vanavond
Tevens goedemorgen
hooikoorts?quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
Ik ben zo dom
quote:
Ik deed het ook een keerquote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
Ik ben zo dom
het geeft niks sofje, we kunnen niet allemaal zo hoogbegaafd zijnquote:
ah bah ik ook. Maar nog niet echt last van.quote:
Ik al de he-le week.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ah bah ik ook. Maar nog niet echt last van.
DV is ziek. Iets wat ze elke maand heeft ofzoquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DV is ziek. Iets wat ze elke maand heeft ofzo
Alles goed?
watquote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles goed?
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het geeft niks sofje, we kunnen niet allemaal zo hoogbegaafd zijn
grapje jeweet lobii
Weer gefaa;d om vroeg op te staan, maar ik zat nat 3 uur nog in dit topic, dusjaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat
ja zeker, met jou dan
balenquote:
Ja dan doe je het zelfquote:Op donderdag 18 april 2013 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weer gefaa;d om vroeg op te staan, maar ik zat nat 3 uur nog in dit topic, dusja
Uit deze post kan ik dus opmaken dat ze ongesteld is ja?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles goed?
Om die reden thuis blijvenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uit deze post kan ik dus opmaken dat ze ongesteld is ja?
quote:
ja vergeet die dan niet verdoriequote:Op donderdag 18 april 2013 11:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ben de zout vergeten
Jupquote:Op donderdag 18 april 2013 11:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uit deze post kan ik dus opmaken dat ze ongesteld is ja?
De ene heeft er meer last van dan de ander hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 11:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Om die reden thuis blijven___!
Zwakkelingen jaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup
[..]
De ene heeft er meer last van dan de ander hoor
daar ben je heel blij mee ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb geen hooikoorts en volgens mij ben ik daar blij mee
gewoon qmusicquote:Op donderdag 18 april 2013 11:31 schreef icareaboutmyself het volgende:
Bah wat een stomme muziek op Sky vandaag...
Mijn middelbare school carriere in een notendopquote:Op donderdag 18 april 2013 11:32 schreef Toto69 het volgende:
Pfieuw, muziekverslagen af. Niet dat het een geweldig product geworden is maar vooruit
+1quote:Op donderdag 18 april 2013 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn middelbare school carriere in een notendop
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als zij dat ook zou doen.
Kusje op je struggles
Tegen mij wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als zij dat ook zou doen.
Kusje op je struggles
van wie?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:34 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik luister nu sky, er was zonet toch wel een leuk liedje op. How Do You Do
How you do bedoel je?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:34 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Van Cascada of Mouth and Macneal?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:34 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Roxettequote:
ja precies. Hoe kun je iemand aardig vinden als diegene al vanaf het begin kut tegen je doetquote:Op donderdag 18 april 2013 11:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja logisch dat je haar dan wel aardig vindt
Dit dusquote:Op donderdag 18 april 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja precies. Hoe kun je iemand aardig vinden als diegene al vanaf het begin kut tegen je doet
oh ken ik zo niet.quote:
Jaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:37 schreef promisionxexposed het volgende:
owh die ja, die komt heel vaak op sky
ouwelullenzender hequote:Op donderdag 18 april 2013 11:38 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ja
Jammer dat er zo weinig hiphop komt op Sky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:41 schreef Toto69 het volgende:
Zucht, zo een planning met de mentor maken omdat ze denken dat ik niet capabel ben om zelf een planning te maken qua het leren voor de examens.Het moeilijke is om die plannings na te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is inderdaad het moeilijkstequote:Op donderdag 18 april 2013 11:42 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Het moeilijke is om die plannings na te komen
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:41 schreef Toto69 het volgende:
Zucht, zo een planning met de mentor maken omdat ze denken dat ik niet capabel ben om zelf een planning te maken qua het leren voor de examens.Je kan het wel, maar je doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan het wel, maar je doet het niet
Ja van hertog hebben ze die inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ook gvd, van hertog hebben ze die wel geloof ik
Vrijdag?
Om nom nom.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ook gvd, van hertog hebben ze die wel geloof ik
Vrijdag?
Is goedquote:Op donderdag 18 april 2013 12:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja van hertog hebben ze die inderdaad
Uhh ja denkt weleventjes kieken
yayquote:Op donderdag 18 april 2013 12:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De laptop voor mijn moeders verjaardag is er
Even de IT-nerd uithangen
Ze is maandag pas jarig, maar ik moet alvast alles klaarzetten, bestanden overzetten enzo.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
yaygefeliciteerd (alvast?) met je moeder
succes!
Ja ik ben blij dat op mijn laptop windows 7 zit, windows 8 lijkt me echt kutquote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is maandag pas jarig, maar ik moet alvast alles klaarzetten, bestanden overzetten enzo.
En het is best moeilijk nog een goede laptop met Windows 7 te vinden, is allemaal al windows 8
Het heeft zijn charmes, is wel even wennen hoor. Maar mijn moeder is extreem autistisch wat computers betreftquote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik ben blij dat op mijn laptop windows 7 zit, windows 8 lijkt me echt kut
wat voor laptop hebben jullie voor haar gekocht?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het heeft zijn charmes, is wel even wennen hoor. Maar mijn moeder is extreem autistisch wat computers betreft
Ze gaat sowieso ook boos worden dat we een laptop hebben gekocht ''want de oude doet het nog''
-Oude laptop herkent de accu niet meer
-Blauw scherm om de haverklap
-WiFi valt steeds weg
-Als je internet hebt is het extreem langzaam
-Scherm verkleurt op random momenten
-Valt 1 keer per week uit door oververhitting
Packard Bell, 17-inch. i3 processor en 6GB RAM. Moet genoeg zijn voor mijn moeder.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat voor laptop hebben jullie voor haar gekocht?
awh okequote:Op donderdag 18 april 2013 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Packard Bell, 17-inch. i3 processor en 6GB RAM. Moet genoeg zijn voor mijn moeder.
ASUS is een goed merk qua laptops. Nu heeft ze nog een HPquote:Op donderdag 18 april 2013 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh okeheb er ook allemaal geen verstand van
Heb zelf gewoon een asusding
Ja hij doet het ook primaquote:Op donderdag 18 april 2013 12:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ASUS is een goed merk qua laptops. Nu heeft ze nog een HPAllemaal van die ''Support Assistants'' die alles alleen maar langzamer maken
kut is dat jaquote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jezus wat een kuthoeveelheid aan trials van programma's staat er op
liefjequote:
Ja hoor net 0,8 punten omhoog gegaan door beter na te kijkenquote:
Huh met wat?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor net 0,8 punten omhoog gegaan door beter na te kijken
quote:
natuurkunde se 7 nuquote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huh met wat?
[..]
[ afbeelding ]
LHquote:
Nee deze:quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huh met wat?
[..]
[ afbeelding ]
prom tochquote:Op donderdag 18 april 2013 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
welke van de zoveel?
Kan haar geen ongelijk geven though
de lelijke waarmee ik was gaan zwemmen, jeweetwel dat monster zonder meloenenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
welke van de zoveel?
Kan haar geen ongelijk geven though
Wtf is er mis met je ex?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
de lelijke waarmee ik was gaan zwemmen, jeweetwel dat monster zonder meloenen
[ afbeelding ]
wat dat manwijf?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
welke man met een beetje verstand in z'n harses neemt dan ook met haarquote:Op donderdag 18 april 2013 16:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
idk, volgens mij heb ik haar hondsdolheid gegeven.
[..]
ja
een aparte retorische vraag aangezien het algemeen bekend is dat appel niet 100% isquote:Op donderdag 18 april 2013 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
welke man met een beetje verstand in z'n harses neemt dan ook met haar
Welk verstand?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
welke man met een beetje verstand in z'n harses neemt dan ook met haar
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij bent triest dat je met haar nam
jatog XDXDquote:
heb jij ook ooit last gehad van vervelende exenquote:Op donderdag 18 april 2013 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daarom, alleen maar fijn dat je van haar af bent
Ja dreigen met zelfmoord etcquote:Op donderdag 18 april 2013 17:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
heb jij ook ooit last gehad van vervelende exen
Weinig 14-jarigen hebben meloenen, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nou tegenwoordig welquote:Op donderdag 18 april 2013 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weinig 14-jarigen hebben meloenen, maar dat terzijde.
ze is 12quote:Op donderdag 18 april 2013 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weinig 14-jarigen hebben meloenen, maar dat terzijde.
zoals jou <3quote:Op donderdag 18 april 2013 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je verwacht van 13 jarige meisjes dat ze gigantische meloenen hebben?
triester kan haast nietquote:Op donderdag 18 april 2013 17:14 schreef AppelCake het volgende:
Is het heel triest als ik al mijn vrienden tegen haar opzet en haar ga spammen met iedereen tegelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |