Ah oke, het is wel lekker weer voor de stad, veel plezier!quote:Op donderdag 18 april 2013 09:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Raak ik heel vaak kwijt
Nee ga zo naar de stad en vanavond werken. Dus ben er pas rond negen uur weer.
dankquote:Op donderdag 18 april 2013 09:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah oke, het is wel lekker weer voor de stad, veel plezier!
Jouw weekenden zijn altijd topquote:Op donderdag 18 april 2013 09:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeker, wordt weer een topweekend
ja true storyquote:
Ohja dus eigenlijk heb je nu gewoon zondag en maandag weekendquote:Op donderdag 18 april 2013 09:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja true storymaar een lang weekend is altijd fijn als je zaterdag van 11 tot half 8 moet werken
jepquote:Op donderdag 18 april 2013 09:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja dus eigenlijk heb je nu gewoon zondag en maandag weekend
doei, veel plezierquote:Op donderdag 18 april 2013 10:02 schreef Toto69 het volgende:
En weer naar school voor een uurtje, altijd feest die tussenuren
Doei
quote:
Haha als hij maar niet net zoals hier de weg gaat vragen komt alles goedquote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
Een nieuwe buschauffeurals dat maar goed gaat
heujquote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef Taexon het volgende:
Mogge
De tering het waait hier niet normaal hard
de weg vragen?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha als hij maar niet net zoals hier de weg gaat vragen komt alles goed
Hoe weet je nou wanneer een busschaffeur nieuw is.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
Een nieuwe buschauffeurals dat maar goed gaat
Ja hij wist de route nog niet uit zijn hoofd dus ging hij vragen hoe deze bus normaal gesproken reed (was zijn eerste keer op die lijn)quote:Op donderdag 18 april 2013 10:38 schreef supersof het volgende:
[..]
de weg vragen?
Er zit nu nog iemand bij
goedemorgenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:36 schreef Taexon het volgende:
Mogge
De tering het waait hier niet normaal hard
Dat is altijd fijnquote:Op donderdag 18 april 2013 10:38 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ja het gaat echt goed lekker relaxte dag
Alles voor de zonquote:Op donderdag 18 april 2013 10:39 schreef supersof het volgende:
[..]
goedemorgen
Hier waait het ook echt heel hardmaar wel lekker zon
Ben jij nieuw hier?quote:
Maandje, iets langer misschien alquote:Op donderdag 18 april 2013 10:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben jij nieuw hier?
En ja zonen mn zonnebril op
oh dan zijn we elkaar mis gelopenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:42 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Maandje, iets langer misschien al
Ben nog niet zo vaak in deze sowchat geweest nee
Dankjequote:Op donderdag 18 april 2013 10:45 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dan zijn we elkaar mis gelopenwelkom alsnog!
echt raar dat je dat vroeger nooit wildequote:
vroeger sliep ik ook heel goed hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 10:47 schreef supersof het volgende:
[..]
echt raar dat je dat vroeger nooit wildenu is het echt een van de fijnste dingen
geen dankquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vroeger sliep ik ook heel goed hoorging altijd vrijwillig naar bed
Pleb fietserquote:Op donderdag 18 april 2013 10:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heuj
Ja hier ook, net bijna een fietser de sloot in gereden tijdens het inhalen, werd omver geblazen :#
Wel lekker om even uit te waaien
Denk dat je weggeblazen wordt, kan je beter gewoon lopenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Pleb fietser
Opzicht wel ik wil even hardlopen in de duinen maar ik betwijfel of dat wel zo lekker is nu
Ja echt erg. Laatste dagen opeens. En ik heb vet veel energie de afgelopen tijdquote:Op donderdag 18 april 2013 10:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar jij blijft nu ook tot laat hier enzoik kan dat echt niet
Mja zou het soms ook wel fijner vinden als ik niet zo snel in slaap zou donderenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt erg. Laatste dagen opeens. En ik heb vet veel energie de afgelopen tijdmaar eigenlijk niet zo'n goed ritme maar ach
Hmm zo maar even kijken en anders ga ik volgende week wel wat meer hardlopen ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 10:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Denk dat je weggeblazen wordt, kan je beter gewoon lopen
Ja ik moet ook weer wat meer gaan doenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hmm zo maar even kijken en anders ga ik volgende week wel wat meer hardlopen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |