quote:
Trusten schatquote:Op donderdag 18 april 2013 02:46 schreef Ezell het volgende:
Doods hier.
Ik ga een film kijken en slapen.
Trusten homies.
Doei doeiquote:Op donderdag 18 april 2013 02:46 schreef Ezell het volgende:
Doods hier.
Ik ga een film kijken en slapen.
Trusten homies.
promquote:
ja ik voel me.de laatste dagen heel apartquote:Op donderdag 18 april 2013 09:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh oke haha
hoe gaat het?
haha ach als het maar positief is tochquote:Op donderdag 18 april 2013 09:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik voel me.de laatste dagen heel apartniet te beschrijven
ja gaat goedvriendin kan onverwachts toch mee naar de stad
en met jou?
Ja ik vind het wel fijnquote:Op donderdag 18 april 2013 09:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ach als het maar positief is toch
Aw oke leukleukja gaat helemaal prima hoor maar heb wel zin in weekend
lange dag duurt lang ditdat
kijk aanquote:Op donderdag 18 april 2013 09:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel fijn![]()
Stomme dagen duren altijd langMaar nog even en dan weekend
Komt goed
Op zich ook wel, alleen moet ik door mijn uitstelgedrag nog twee muziekverslagen maken die ik om 12.00 in moet leveren, gelukkig heb ik straks ook nog een tussenuurquote:Op donderdag 18 april 2013 09:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja prima hoor, met jou?
Slimpiequote:Op donderdag 18 april 2013 09:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op zich ook wel, alleen moet ik door mijn uitstelgedrag nog twee muziekverslagen maken die ik om 12.00 in moet leveren, gelukkig heb ik straks ook nog een tussenuur
awh da's kutquote:Op donderdag 18 april 2013 09:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op zich ook wel, alleen moet ik door mijn uitstelgedrag nog twee muziekverslagen maken die ik om 12.00 in moet leveren, gelukkig heb ik straks ook nog een tussenuur
Dankjequote:Op donderdag 18 april 2013 09:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh da's kutsterkte ermee dan
Slecht, wat een onzinnige vragenquote:
Maandag vrij?! Pourquoiquote:Op donderdag 18 april 2013 09:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijk aanmooizo
Ja inderdaad! lijkt geen eind aan te komenmaar wel tot en met maandag weekend dat is wel lekker
dan nog 1 weekje en dan vakantie
Hele vak al is onzinnigquote:Op donderdag 18 april 2013 09:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Slecht, wat een onzinnige vragenik denk dat er zo'n 30 leerlingen waren en dat het gemiddelde niet ver van een 4-5 af gaat zitten, wat een vreselijke toets.
Hoe is het met jou dan?
Sofjequote:
Oh oke. Was mobiel kwijt.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sofje
Dat heb ik je net gesmst muts
Maar niet best dus.
Hoe is het met jou?
edit: @ LB: Mooi zo
Hoe krijg je 't voor elkaar om je mobiel kwijt te rakenquote:Op donderdag 18 april 2013 09:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh oke. Was mobiel kwijt.
Jammer dat het slecht ging
ja heb maandag omgeruild met donderdag voor een lang weekendquote:Op donderdag 18 april 2013 09:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Maandag vrij?! Pourquoi
Ja vakantiebijna
Ik maandag ook vrijquote:Op donderdag 18 april 2013 09:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heb maandag omgeruild met donderdag voor een lang weekend![]()
Vond ik wel even lekker
nicequote:Op donderdag 18 april 2013 09:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heb maandag omgeruild met donderdag voor een lang weekend![]()
Vond ik wel even lekker
Raak ik heel vaak kwijtquote:Op donderdag 18 april 2013 09:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe krijg je 't voor elkaar om je mobiel kwijt te raken
Ach ja wel jammer ja, maar met zulke vragen kan het ook niet anders
Ben je al op je werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |