jij kan dat tenminste boven doen, ik moet er helemaal voor naar buiten en buiten is ENGquote:Op donderdag 18 april 2013 11:04 schreef Taexon het volgende:
Hmm kan ook gewoon even op de loopband boven... Maar dat is weer zo saai omdat je niet verplaatst
Struggles gvd
Ga gewoon luiaard, anders drukt het zo op je blaas en lig je toch niet lekkerquote:Op donderdag 18 april 2013 11:05 schreef Taexon het volgende:
Moeten plassen maar je bed niet uit willen
Meer struggles
Wat versta jij onder een spannend leven dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:06 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Zo spannend is mijn leven niet
Luiaard? Zeg jij dat?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga gewoon luiaard, anders drukt het zo op je blaas en lig je toch niet lekker
Een leven waarin veel gebeurtquote:Op donderdag 18 april 2013 11:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een spannend leven dan?
Ik ben niet luiquote:Op donderdag 18 april 2013 11:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Luiaard? Zeg jij dat?
Maar je hebt me overtuigt ben alweer terug
Zoals?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:10 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Een leven waarin veel gebeurt?
Hoevaak zeg je wel niet dat je lui benquote:Op donderdag 18 april 2013 11:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben niet lui
Ja daar ben ik goed in jeweet
Als ik moet plassen ben ik echt niet luiquote:Op donderdag 18 april 2013 11:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoevaak zeg je wel niet dat je lui ben
Nee maar klopt valt wel mee
True ditdat
Klopt na wat gezeur dat je geen zin hebt ga je altijd wel gelijkquote:Op donderdag 18 april 2013 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als ik moet plassen ben ik echt niet lui
Ik stel het gewoon zo lang mogelijk uit omdat jeweetquote:Op donderdag 18 april 2013 11:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt na wat gezeur dat je geen zin hebt ga je altijd wel gelijk
ja truequote:Op donderdag 18 april 2013 10:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mja zou het soms ook wel fijner vinden als ik niet zo snel in slaap zou donderen
Ja dat snap ik ook welquote:Op donderdag 18 april 2013 11:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik stel het gewoon zo lang mogelijk uit omdat jeweet
Nee dat is zo mja, die berichten dan de volgende ochtend als je in slaap bent gevallenquote:
Boksquote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
Ik ben zo dom
Wie vergeet zn portemonnee nou als je gaat shoppen!!!
vind je die grappig ja?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee dat is zo mja, die berichten dan de volgende ochtend als je in slaap bent gevallen
nu moet ik een uur in de bus om dat ding op te halen. En ik heb nog niks gegeten omdat we ergens zouden eten. Maarjaquote:
oh jaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja eerst nog hele verhalen en dan oh je bent in slaap gevallen
haha arme jijquote:Op donderdag 18 april 2013 11:23 schreef supersof het volgende:
[..]
nu moet ik een uur in de bus om dat ding op te halen. En ik heb nog niks gegeten omdat we ergens zouden eten. Maarjaeerst dus dat ding halen
mijn moeder gaat me vast uitlachenquote:
hahahaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:25 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn moeder gaat me vast uitlachen
Hoezo niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Geen Groningen dus vanavond
Tevens goedemorgen
hooikoorts?quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
Ik ben zo dom
quote:
Ik deed het ook een keerquote:Op donderdag 18 april 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
Ik ben zo dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |