ah bah ik ook. Maar nog niet echt last van.quote:
Ik al de he-le week.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ah bah ik ook. Maar nog niet echt last van.
DV is ziek. Iets wat ze elke maand heeft ofzoquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DV is ziek. Iets wat ze elke maand heeft ofzo
Alles goed?
watquote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles goed?
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het geeft niks sofje, we kunnen niet allemaal zo hoogbegaafd zijn
grapje jeweet lobii
Weer gefaa;d om vroeg op te staan, maar ik zat nat 3 uur nog in dit topic, dusjaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat
ja zeker, met jou dan
balenquote:
Ja dan doe je het zelfquote:Op donderdag 18 april 2013 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weer gefaa;d om vroeg op te staan, maar ik zat nat 3 uur nog in dit topic, dusja
Uit deze post kan ik dus opmaken dat ze ongesteld is ja?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles goed?
Om die reden thuis blijvenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uit deze post kan ik dus opmaken dat ze ongesteld is ja?
quote:
ja vergeet die dan niet verdoriequote:Op donderdag 18 april 2013 11:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ben de zout vergeten
Jupquote:Op donderdag 18 april 2013 11:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uit deze post kan ik dus opmaken dat ze ongesteld is ja?
De ene heeft er meer last van dan de ander hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 11:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Om die reden thuis blijven___!
Zwakkelingen jaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup
[..]
De ene heeft er meer last van dan de ander hoor
daar ben je heel blij mee ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb geen hooikoorts en volgens mij ben ik daar blij mee
gewoon qmusicquote:Op donderdag 18 april 2013 11:31 schreef icareaboutmyself het volgende:
Bah wat een stomme muziek op Sky vandaag...
Mijn middelbare school carriere in een notendopquote:Op donderdag 18 april 2013 11:32 schreef Toto69 het volgende:
Pfieuw, muziekverslagen af. Niet dat het een geweldig product geworden is maar vooruit
+1quote:Op donderdag 18 april 2013 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn middelbare school carriere in een notendop
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als zij dat ook zou doen.
Kusje op je struggles
Tegen mij wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als zij dat ook zou doen.
Kusje op je struggles
van wie?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:34 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik luister nu sky, er was zonet toch wel een leuk liedje op. How Do You Do
How you do bedoel je?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:34 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Van Cascada of Mouth and Macneal?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:34 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Roxettequote:
ja precies. Hoe kun je iemand aardig vinden als diegene al vanaf het begin kut tegen je doetquote:Op donderdag 18 april 2013 11:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja logisch dat je haar dan wel aardig vindt
Dit dusquote:Op donderdag 18 april 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja precies. Hoe kun je iemand aardig vinden als diegene al vanaf het begin kut tegen je doet
oh ken ik zo niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |