gewoon qmusicquote:Op donderdag 18 april 2013 11:31 schreef icareaboutmyself het volgende:
Bah wat een stomme muziek op Sky vandaag...
Mijn middelbare school carriere in een notendopquote:Op donderdag 18 april 2013 11:32 schreef Toto69 het volgende:
Pfieuw, muziekverslagen af. Niet dat het een geweldig product geworden is maar vooruit
+1quote:Op donderdag 18 april 2013 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn middelbare school carriere in een notendop
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als zij dat ook zou doen.
Kusje op je struggles
Tegen mij wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als zij dat ook zou doen.
Kusje op je struggles
van wie?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:34 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ik luister nu sky, er was zonet toch wel een leuk liedje op. How Do You Do
How you do bedoel je?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:34 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Van Cascada of Mouth and Macneal?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:34 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Roxettequote:
ja precies. Hoe kun je iemand aardig vinden als diegene al vanaf het begin kut tegen je doetquote:Op donderdag 18 april 2013 11:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja logisch dat je haar dan wel aardig vindt
Dit dusquote:Op donderdag 18 april 2013 11:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja precies. Hoe kun je iemand aardig vinden als diegene al vanaf het begin kut tegen je doet
oh ken ik zo niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |