Jaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:37 schreef promisionxexposed het volgende:
owh die ja, die komt heel vaak op sky
ouwelullenzender hequote:Op donderdag 18 april 2013 11:38 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ja
Jammer dat er zo weinig hiphop komt op Sky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:41 schreef Toto69 het volgende:
Zucht, zo een planning met de mentor maken omdat ze denken dat ik niet capabel ben om zelf een planning te maken qua het leren voor de examens.Het moeilijke is om die plannings na te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is inderdaad het moeilijkstequote:Op donderdag 18 april 2013 11:42 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Het moeilijke is om die plannings na te komen
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:41 schreef Toto69 het volgende:
Zucht, zo een planning met de mentor maken omdat ze denken dat ik niet capabel ben om zelf een planning te maken qua het leren voor de examens.Je kan het wel, maar je doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan het wel, maar je doet het niet
Ja van hertog hebben ze die inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ook gvd, van hertog hebben ze die wel geloof ik
Vrijdag?
Om nom nom.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ook gvd, van hertog hebben ze die wel geloof ik
Vrijdag?
Is goedquote:Op donderdag 18 april 2013 12:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja van hertog hebben ze die inderdaad
Uhh ja denkt weleventjes kieken
yayquote:Op donderdag 18 april 2013 12:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De laptop voor mijn moeders verjaardag is er
Even de IT-nerd uithangen
Ze is maandag pas jarig, maar ik moet alvast alles klaarzetten, bestanden overzetten enzo.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
yaygefeliciteerd (alvast?) met je moeder
succes!
Ja ik ben blij dat op mijn laptop windows 7 zit, windows 8 lijkt me echt kutquote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is maandag pas jarig, maar ik moet alvast alles klaarzetten, bestanden overzetten enzo.
En het is best moeilijk nog een goede laptop met Windows 7 te vinden, is allemaal al windows 8
Het heeft zijn charmes, is wel even wennen hoor. Maar mijn moeder is extreem autistisch wat computers betreftquote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik ben blij dat op mijn laptop windows 7 zit, windows 8 lijkt me echt kut
wat voor laptop hebben jullie voor haar gekocht?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het heeft zijn charmes, is wel even wennen hoor. Maar mijn moeder is extreem autistisch wat computers betreft
Ze gaat sowieso ook boos worden dat we een laptop hebben gekocht ''want de oude doet het nog''
-Oude laptop herkent de accu niet meer
-Blauw scherm om de haverklap
-WiFi valt steeds weg
-Als je internet hebt is het extreem langzaam
-Scherm verkleurt op random momenten
-Valt 1 keer per week uit door oververhitting
Packard Bell, 17-inch. i3 processor en 6GB RAM. Moet genoeg zijn voor mijn moeder.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat voor laptop hebben jullie voor haar gekocht?
awh okequote:Op donderdag 18 april 2013 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Packard Bell, 17-inch. i3 processor en 6GB RAM. Moet genoeg zijn voor mijn moeder.
ASUS is een goed merk qua laptops. Nu heeft ze nog een HPquote:Op donderdag 18 april 2013 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh okeheb er ook allemaal geen verstand van
Heb zelf gewoon een asusding
Ja hij doet het ook primaquote:Op donderdag 18 april 2013 12:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ASUS is een goed merk qua laptops. Nu heeft ze nog een HPAllemaal van die ''Support Assistants'' die alles alleen maar langzamer maken
kut is dat jaquote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jezus wat een kuthoeveelheid aan trials van programma's staat er op
liefjequote:
Ja hoor net 0,8 punten omhoog gegaan door beter na te kijkenquote:
Huh met wat?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor net 0,8 punten omhoog gegaan door beter na te kijken
quote:
natuurkunde se 7 nuquote:Op donderdag 18 april 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huh met wat?
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |