Ah boeler jij hebt zelf ook mensen van FOK! op facebook.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:34 schreef Typisch het volgende:
waarom hebben jullie elkaar allemaal op feestboek joh
Jep, alleen FOK!chicks.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah boeler jij hebt zelf ook mensen van FOK! op facebook.
Weer al die informatie over jezelf in het openbaarquote:Op donderdag 18 april 2013 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo was het om uit te dagen zodat ik ging happen dan?
Als je het over de duivel hebt....quote:Op donderdag 18 april 2013 01:35 schreef DeParo het volgende:
Ik maar een iemand![]()
2 met mijn broertje dan.
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Weer al die informatie over jezelf in het openbaarIk snap dat niet zo goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja het is niet zo slim inderdaad. Spangtoz leefde toch wat anoniemer en werd best goed ontvangen
AFCA!
Jij postte dat je klein, scheve bek had en depressief was, dus misschien ben jij erger dan Davyquote:Op donderdag 18 april 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is niet heel flitsend.
[ afbeelding ]
??quote:Op donderdag 18 april 2013 01:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt....
Kekke edit ouwe.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kekke edit ouwe.
Jij bent een echte kerel. Mooi man. Leuk voor je
quote:
Ik ben wat langer gewordenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij postte dat je klein, scheve bek had en depressief was, dus misschien ben jij erger dan Davy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee jullie zijn geen chicks.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Post ff foto, dan geven wij je cijfertje.
Pink floyd dit?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ben je er al achter wie Carlos Estevez is of niet?
Haha had ik al gedaan paar topics geleden indd via sherlock, en ja dat ben ik, maar ik word ook zo moe van al die schijtfilmpjes waar het normale geluid is weggevallen al het gevoel van nostalgie ontbreekt.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk eens even je sherlock/spytool heb je gevonden op YouTube
Neequote:Op donderdag 18 april 2013 01:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ben je er al achter wie Carlos Estevez is of niet?
gewoon lays paprika, normaal neem ik altijd die pittige doritos waar je handen 3 dagen lang van stinkenquote:
Haha, nee, bevocht juist de Duitsers tijdens WOII.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Poeheee
geen flauw idee?
Tweede wereldoorlog?
Duitser?
Allebei enorm lekker man.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
gewoon lays paprika, normaal neem ik altijd die pittige doritos waar je handen 3 dagen lang van stinken
Wil ik dat niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die wil je toch niet kennen zei je?
Die oranje dorito's zijn góedquote:Op donderdag 18 april 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Allebei enorm lekker man.Ik heb laatst Chees & Onion weer herontdekt. Zijn echt jarenlang m'n favoriete chips geweest. Snds ik op kamers zit voornamelijk paprika en Dorito's.
Maar Hitler heeft ook een lange wikiquote:Op donderdag 18 april 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gezien zijn lange wiki lijkt het me een baas
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dus niet de enige
Ooh dat heeft hij aan iedereen verteld?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Stylo zijn tips deed je niks
ja chips zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Allebei enorm lekker man.Ik heb laatst Chees & Onion weer herontdekt. Zijn echt jarenlang m'n favoriete chips geweest. Snds ik op kamers zit voornamelijk paprika en Dorito's.
Technisch gezien was het wel een baas.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar Hitler heeft ook een lange wiki![]()
en dat is geen baas.
Haha maar Zhukov is inderdaad wel een baas![]()
.
Russen zijn altijd een baasquote:Op donderdag 18 april 2013 01:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
en dat is geen baas.
.
De Russische legeraanvoerder tijdens WOII inderdaad als je Stalin even niet meeneemt in dat overzicht.quote:
meer een "leider"quote:Op donderdag 18 april 2013 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Technisch gezien was het wel een baas.
ja maarschalk dus jaquote:Op donderdag 18 april 2013 01:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
De Russische legeraanvoerder tijdens WOII inderdaad als je Stalin even niet meeneemt in dat overzicht.
führer bedoelde ikquote:Op donderdag 18 april 2013 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij regelde alles, dan ben je een baas.
vBommel is ook een baasquote:Op donderdag 18 april 2013 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij regelde alles, dan ben je een baas.
Ik wou het niet zeggenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Technisch gezien was het wel een baas.
Sowiesoquote:
Beria is mijn Soviet held, maar ik geef het op. Ajuquote:Op donderdag 18 april 2013 01:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
en dat is geen baas.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |