SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee jullie zijn geen chicks.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Post ff foto, dan geven wij je cijfertje.
Pink floyd dit?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ben je er al achter wie Carlos Estevez is of niet?
Haha had ik al gedaan paar topics geleden indd via sherlock, en ja dat ben ik, maar ik word ook zo moe van al die schijtfilmpjes waar het normale geluid is weggevallen al het gevoel van nostalgie ontbreekt.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk eens even je sherlock/spytool heb je gevonden op YouTube
Neequote:Op donderdag 18 april 2013 01:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ben je er al achter wie Carlos Estevez is of niet?
gewoon lays paprika, normaal neem ik altijd die pittige doritos waar je handen 3 dagen lang van stinkenquote:
Haha, nee, bevocht juist de Duitsers tijdens WOII.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Poeheee
geen flauw idee?
Tweede wereldoorlog?
Duitser?
Allebei enorm lekker man.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
gewoon lays paprika, normaal neem ik altijd die pittige doritos waar je handen 3 dagen lang van stinken
Wil ik dat niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die wil je toch niet kennen zei je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |