Ah boeler jij hebt zelf ook mensen van FOK! op facebook.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:34 schreef Typisch het volgende:
waarom hebben jullie elkaar allemaal op feestboek joh
Jep, alleen FOK!chicks.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah boeler jij hebt zelf ook mensen van FOK! op facebook.
Weer al die informatie over jezelf in het openbaarquote:Op donderdag 18 april 2013 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo was het om uit te dagen zodat ik ging happen dan?
Als je het over de duivel hebt....quote:Op donderdag 18 april 2013 01:35 schreef DeParo het volgende:
Ik maar een iemand![]()
2 met mijn broertje dan.
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Weer al die informatie over jezelf in het openbaarIk snap dat niet zo goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja het is niet zo slim inderdaad. Spangtoz leefde toch wat anoniemer en werd best goed ontvangen
AFCA!
Jij postte dat je klein, scheve bek had en depressief was, dus misschien ben jij erger dan Davyquote:Op donderdag 18 april 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is niet heel flitsend.
[ afbeelding ]
??quote:Op donderdag 18 april 2013 01:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt....
Kekke edit ouwe.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kekke edit ouwe.
Jij bent een echte kerel. Mooi man. Leuk voor je
quote:
Ik ben wat langer gewordenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij postte dat je klein, scheve bek had en depressief was, dus misschien ben jij erger dan Davy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |