Die oranje dorito's zijn góedquote:Op donderdag 18 april 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Allebei enorm lekker man.Ik heb laatst Chees & Onion weer herontdekt. Zijn echt jarenlang m'n favoriete chips geweest. Snds ik op kamers zit voornamelijk paprika en Dorito's.
Maar Hitler heeft ook een lange wikiquote:Op donderdag 18 april 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gezien zijn lange wiki lijkt het me een baas
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:41 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dus niet de enige
Ooh dat heeft hij aan iedereen verteld?quote:Op donderdag 18 april 2013 01:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Stylo zijn tips deed je niks
ja chips zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Allebei enorm lekker man.Ik heb laatst Chees & Onion weer herontdekt. Zijn echt jarenlang m'n favoriete chips geweest. Snds ik op kamers zit voornamelijk paprika en Dorito's.
Technisch gezien was het wel een baas.quote:Op donderdag 18 april 2013 01:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar Hitler heeft ook een lange wiki![]()
en dat is geen baas.
Haha maar Zhukov is inderdaad wel een baas![]()
.
Russen zijn altijd een baasquote:Op donderdag 18 april 2013 01:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
en dat is geen baas.
.
De Russische legeraanvoerder tijdens WOII inderdaad als je Stalin even niet meeneemt in dat overzicht.quote:
meer een "leider"quote:Op donderdag 18 april 2013 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Technisch gezien was het wel een baas.
ja maarschalk dus jaquote:Op donderdag 18 april 2013 01:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
De Russische legeraanvoerder tijdens WOII inderdaad als je Stalin even niet meeneemt in dat overzicht.
führer bedoelde ikquote:Op donderdag 18 april 2013 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij regelde alles, dan ben je een baas.
vBommel is ook een baasquote:Op donderdag 18 april 2013 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij regelde alles, dan ben je een baas.
Ik wou het niet zeggenquote:Op donderdag 18 april 2013 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Technisch gezien was het wel een baas.
Sowiesoquote:
Beria is mijn Soviet held, maar ik geef het op. Ajuquote:Op donderdag 18 april 2013 01:41 schreef DeParo het volgende:
[..]
en dat is geen baas.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |