Bij Baptiste Giabiconi wel ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze is jaloers dat mannen elkaar verkiezen boven een vrouw, jaja.
Verwijderen van het pessariumquote:Op donderdag 18 april 2013 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
Als homo vraag ik me dan wel weer af, hoe krijg je zoiets er weer uit?
Wat is een symfyse?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Verwijderen van het pessarium
Het pessarium kan verwijderd worden door het plaatsen van één vinger tussen de symfyse en het pessarium en vervolgens de bovenrand van het pessarium als het ware aan te haken. Als de cliënte nu wat mee perst, kan het pessarium vervolgens gemakkelijk met een kort rukje verwijderd worden.
Alstu.
Vind ik niet nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:40 schreef Tem het volgende:
Nee, een piemel in je behaarde anus is fijn.
Wij kunnen het ook niet helpen dat wij zwanger kunnen worden. Ik zou zo met jullie ruilen.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:39 schreef Voorschrift het volgende:
Vrouwen zijn maar rare wezens, beetje pasta op een latex schijf smeren en dat in je kut drukken.
Ik niet, wij kunnen nog wegrennen.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Wij kunnen het ook niet helpen dat wij zwanger kunnen worden. Ik zou zo met jullie ruilen.
Of dit:quote:Op donderdag 18 april 2013 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik niet, wij kunnen nog wegrennen.
Zo doen we dat inderdaad, abortus en afstraffing in 1.quote:
Dit heb je ook nog.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo doen we dat inderdaad, abortus en afstraffing in 1.
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit heb je ook nog.
[ afbeelding ]
Was dat maar bij sommige users gedaan....quote:Op donderdag 18 april 2013 19:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo doen we dat inderdaad, abortus en afstraffing in 1.
Wie heeft er recentelijk een kind gekregen dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:50 schreef hexje het volgende:
[..]
Was dat maar bij sommige users gedaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |