Een boor en een mannenkont was ook een prima raad de user.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, Elfletterig verveelt zich, is gedemotiveerd, ziet dat het nog 38 minuten duurt voordat het vijf uur is.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:22 schreef Karina het volgende:
Elfletterig is wel een creatieveling zeg.
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben onverschillig m.b.t. die zaken, ewa.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
Zullen we je voortdaan dan maar Screw Ass noemen, Voorschrift?
Nee, 41 km is toch net wat te ver fietsen. Lekker comfortabel in de auto. Gisteren ook nog gezegd hier: NWS / [SC] Nul inspiratie voor TTquote:Op donderdag 18 april 2013 17:04 schreef Tem het volgende:
Elfletterig heeft z'n broodtrommel in de tas en is nu op de fiets terug naar huis. Windjackje aan en alles.
Ik weet um!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel goed voor je hoor beetje fietsen.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, 41 km is toch net wat te ver fietsen. Lekker comfortabel in de auto. Gisteren ook nog gezegd hier: NWS / [SC] Nul inspiratie voor TT
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
Als homo vraag ik me dan wel weer af, hoe krijg je zoiets er weer uit?
Ik had m'n bek ook moeten houden.quote:
Las later dat je alleen maar had gehamsterd.quote:
Fisten voor vrouwen les 1.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |