oh sorry ik schrok dat ik de lapo hadquote:Op woensdag 17 april 2013 21:01 schreef Marco001 het volgende:
Je was me net voor..
Maar ik had een toffere titel: Met aardbeien, ander fruit en iemand die iets vergat
Zoiets jaquote:Op woensdag 17 april 2013 21:01 schreef Marco001 het volgende:
Je was me net voor..
Maar ik had een toffere titel: Met aardbeien, ander fruit en iemand die iets vergat
quote:
\Geen ideequote:
Was dit lang?quote:
Jij kan ook niet zo goed tegen veranderingen ook?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
\Geen ideeik vraag nooit veranderingen aan
![]()
Het duurde ééuwenquote:
Nee, ik doe het gewoon altijd direct perfectquote:Op woensdag 17 april 2013 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij kan ook niet zo goed tegen veranderingen ook?
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu ik de tt zie heb ik zin in aardbeien met slagroom.
Ik ga hem niet weer veranderen hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu ik de tt zie heb ik zin in aardbeien met slagroom.
Tja..quote:Op woensdag 17 april 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik doe het gewoon altijd direct perfect![]()
Hey hoi halloquote:
Jammerquote:Op woensdag 17 april 2013 21:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga hem niet weer veranderen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik deed vandaag bijna een koprol op de fiets, omdat er een gat in de weg zat, waar ik overheen keek
Ik doe dat ook wel eens, maar dat is meer omdat m'n fiets uit elkaar valtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Levert altijd mooie momenten opquote:Op woensdag 17 april 2013 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel eens, maar dat is meer omdat m'n fiets uit elkaar valt![]()
Ik heb nu gelukkig weer een andere fiets, maar m'n oude had ook van die leuke handremmenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Levert altijd mooie momenten op![]()
OF willen wegfietsen in zn drie.. yeahno.
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik deed vandaag bijna een koprol op de fiets, omdat er een gat in de weg zat, waar ik overheen keek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Groot fan van User Wotte
Datis er een voor het "beschamende momenten in je eentje" topicquote:Op woensdag 17 april 2013 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nu gelukkig weer een andere fiets, maar m'n oude had ook van die leuke handremmenAls je dan in zo'n situatie zit waarin iedereen maar wat doet en niet echt duidelijk is wie nou eerst gaat, dan rem je eerst, en dan mag je alsnog voor.. En schiet die rem natuurlijk vast
Sta je dan met muurvaste remmen midden op een kruispunt
Daar zou ik hem wel eens in kunnen zetten jaquote:Op woensdag 17 april 2013 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Datis er een voor het "beschamende momenten in je eentje" topic![]()
Of veters om je trapper heen en jezelf dan maar laten vallenZo zachtjes mogelijk.
quote:
Stu in het topicquote:
Druk maar niet onaardig thanks. Hoe was jouw dag?quote:
Goed hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Druk maar niet onaardig thanks. Hoe was jouw dag?
Sportiefquote:Op woensdag 17 april 2013 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoorIk ga straks voor het eerst weer een rondje hardlopen
![]()
![]()
hoezo?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Er mist iets van tekst bij het plaatje...
Huh?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Er mist iets van tekst bij het plaatje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:33 schreef Ceviche het volgende:
D'r fietste een of andere moraalridder voor me (en nog wat andere mensen) en die moraalridder wilde stoppen voor een zebrapad. Moet hij lekker zelf weten, maar hij kwam van rechts en stopte dus voordat hij de bocht volledig had gemaakt. In ieder geval kreeg die homo het voor elkaar dwars over de weg te gaan staan, en stopte hij zo plotseling dat er bijna een stoet fietsers op hem inreed.
Wat een randdebiel. Leuk dat je voor een zebrapad stopt, maar kijk dan ook even uit
Stout dagboek....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:33 schreef Ceviche het volgende:
D'r fietste een of andere moraalridder voor me (en nog wat andere mensen) en die moraalridder wilde stoppen voor een zebrapad. Moet hij lekker zelf weten, maar hij kwam van rechts en stopte dus voordat hij de bocht volledig had gemaakt. In ieder geval kreeg die homo het voor elkaar dwars over de weg te gaan staan, en stopte hij zo plotseling dat er bijna een stoet fietsers op hem inreed.
Wat een randdebiel. Leuk dat je voor een zebrapad stopt, maar kijk dan ook even uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Oh dat heb ik verwijderd sorry.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Bij elk nieuw topic mag je een nieuw plaatje posten of zo stond er. + Plaatje
Dat jaquote:
quote:
Ik heb er al een paar volgeschrevenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik dacht dat iedereen een stout dagboekje had
Staat er weer.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Bij elk nieuw topic mag je een nieuw plaatje posten of zo stond er. + Plaatje
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar volgeschreven
Ohquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhIs dat gebruikelijk, om ze titels te geven?
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik heb er ook een, 'geslagen' .
Je hebt er geen?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:41 schreef Tjacka het volgende:
mm ik kan niet over dagboeken mee praten
Jij maakt nooit stoute spannende dingen mee?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:41 schreef Tjacka het volgende:
Weinig nee, niet in mijn beleving eigenlijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij maakt nooit stoute spannende dingen mee?
Ik ook niet al heb ik wel (obviously) die van Anne Frank gelezenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:41 schreef Tjacka het volgende:
Nee joh, die zegt alleen maar tjacka.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij maakt nooit stoute spannende dingen mee?
Emile Ratelband overloadquote:Op woensdag 17 april 2013 21:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee joh, die zegt alleen maar tjacka.
Tijdens de seks: Tjacka!!!
Als die klaarkomt: TJACKA!
In de supermarkt: Tjacka!
Als die geld wint: Tjacka$
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:45 schreef Ceviche het volgende:
Ik heb weleens een dagboek bijgehouden, maar dan las ik het een jaar later terug en dan:
[ afbeelding ]
Het is meer als ik in de kroeg kom hier in de buurt.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee joh, die zegt alleen maar tjacka.
Tijdens de seks: Tjacka!!!
Als die klaarkomt: TJACKA!
In de supermarkt: Tjacka!
Als die geld wint: Tjacka$
Ik niet, in ieder geval niet het origineel. Maar wel zoveel andere boeken/series dat ik weet wat er in staatquote:Op woensdag 17 april 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet al heb ik wel (obviously) die van Anne Frank gelezen
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:52 schreef Ceviche het volgende:
Heb al meer dan een jaar niet afgesproken met vrienden, en ik heb sinds kort facebook. Heb ik ze daar opgezocht, maar ze zijn nog steeds een beetje ... 'Typisch'.![]()
Misschien vallen ze irl weer mee
Nietquote:Op woensdag 17 april 2013 21:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik niet, in ieder geval niet het origineel. Maar wel zoveel andere boeken/series dat ik weet wat er in staat
Ik heb al ruim 4 jaar Facebookquote:Op woensdag 17 april 2013 21:52 schreef Ceviche het volgende:
Heb al meer dan een jaar niet afgesproken met vrienden, en ik heb sinds kort facebook. Heb ik ze daar opgezocht, maar ze zijn nog steeds een beetje ... 'Typisch'.![]()
Misschien vallen ze irl weer mee
Niet het origineel, wel kinderversies enzo, die vond ik wel interessant. En die quoten steeds uit dat dagboekvan Anne Frank dus ik weet sowieso de grote lijnenquote:
Dat laatste zal ik niet zeggen hoor. Maar ik vind wel dat scholen er wat meer mee bezig zouden mogen zijn eigenlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 22:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Niet het origineel, wel kinderversies enzo, die vond ik wel interessant. En die quoten steeds uit dat dagboekvan Anne Frank dus ik weet sowieso de grote lijnen
Ja ik weet, gat in opvoeding enzo.
Dat klopt maar ik heb dan ook nooit Hyves gehadquote:Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jij had al Facebook toen we in Nederland krampachtig vasthielden aan hyves
Vaak genoeg hoor, dan hadden ze hem geleend in de bieb en dan kon je hem lezen. Ik vond het alleen niet zo interessant, te langdradig enzoquote:Op woensdag 17 april 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste zal ik niet zeggen hoor. Maar ik vind wel dat scholen er wat meer mee bezig zouden mogen zijn eigenlijk
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik heb dan ook nooit Hyves gehad
Okayquote:Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vaak genoeg hoor, dan hadden ze hem geleend in de bieb en dan kon je hem lezen. Ik vond het alleen niet zo interessant, te langdradig enzo
De kinderversies waren gewoon 'leuker' om te lezen, die waren meer gefocust op de oorlog.
Ja en ik kan helemaal niet tegen veranderingenquote:
quote:
Ik gebruik het niet zo vaak meerquote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja en ik kan helemaal niet tegen veranderingen
Weetje hoe lang ik de eerste keer heb gezocht naar de delete-knop![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]oehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 17 april 2013 22:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik gebruik mail sowieso niet zo vaakmaar toch, het principe.
Ik ben sowieso een autistquote:Op woensdag 17 april 2013 22:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige hotmailautist was
haha.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige hotmailautist was
Ik heb nog ergens een '@idols.nl' accountquote:Op woensdag 17 april 2013 22:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
haha.
Dat ben je echt niet hoor.. ken genoeg die nog steeds hotmail gebruiken.
Heb zelf 2 gmail adressen, 1 Yahoo(voor Flickr), mijn ziggo adres en geloof ik ook nog een @live (vanwege MSDN)
@ziggo.nl dan. Kan me gewoon als medewerker voor doen.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Same here
En er zijn nog mensen met een 'zonnet.nl' account, en een '@chello.nl' account
Die mensen probeer ik te ontwijkenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Same here
En er zijn nog mensen met een 'zonnet.nl' account, en een '@chello.nl' account
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
@ziggo.nl dan. Kan me gewoon als medewerker voor doen.
Doe je toch gewoon een zelfdiagnose?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh.
Ik ben twee keer getest maar niet autistisch
Noquote:Op woensdag 17 april 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon een zelfdiagnose?
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
No
Wel een sociale fobie, maar dat is gelukkig voor een groot deel over.
hoezo sociale fobie?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
No
Gelukkig maarquote:Op woensdag 17 april 2013 22:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
No
mm, lastig maar beter dat het steeds beter gaat.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nou gewoon, angst voor sociale situaties
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mm, lastig maar beter dat het steeds beter gaat.
Wooop wooopquote:Op woensdag 17 april 2013 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OUTLOOK![]()
![]()
![]()
Serieus, wie dat heeft verzonnen
bij kpn had ik een @kpn.com adres, toen werkte ik namelijk voor hun.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
@ziggo.nl dan. Kan me gewoon als medewerker voor doen.
Uitgang was beter geweest.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OUTLOOK![]()
![]()
![]()
k heb 70-884quote:Op woensdag 17 april 2013 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OUTLOOK![]()
![]()
![]()
Daarom snap ik ook niet waarom ze @ziggo.nl weggeven. Doe dan @ziggomail.nl of zo.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bij kpn had ik een @kpn.com adres, toen werkte ik namelijk voor hun.
quote:
Goed bezig hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Eerste rondje ging goed
Moest wel weer ff zoeken naar een lekker tempo
Dat is wel jammerquote:Op woensdag 17 april 2013 23:02 schreef essnhills het volgende:
Alleen m'n GPS werkte niet mee dus m'n runkeeper deed het nietDus nu kan ik niet zien hoe stabiel ik gelopen heb enzo
Jaquote:
Ik heb er geen verstand van vrees ikquote:Op woensdag 17 april 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaDus ff kijken of ik daar wat aan kan doen voor de volgende keer
Zal wel ergens een instelling niet helemaal goed staan ofzo
Nja, ik meen me vaag te herinneren dat dit in de herfst ook zo was..quote:Op woensdag 17 april 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van vrees ik
Misschien moet je mensen dan niet oplichtenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik word KNETTERGEK van marktplaats....
Telkens blokkeren ze mijn account omdat er zo'n klootzakje zegt dat die is opgelicht.
Dat doe ik niet!quote:Op woensdag 17 april 2013 23:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je mensen dan niet oplichten
Uhuh..quote:
Daar heb je een vent voorquote:Op woensdag 17 april 2013 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja, ik meen me vaag te herinneren dat dit in de herfst ook zo was..Toen deed ie het ook niet. En ik heb in de winter een hard reset gedaan, dus alles terug naar de fabrieksinstellingen..
![]()
Ik laat m'n vriend er wel ff naar kijkenDie heeft het volgens mij de vorige keer ook opgelost
Oplichterquote:Op woensdag 17 april 2013 23:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik word KNETTERGEK van marktplaats....
Telkens blokkeren ze mijn account omdat er zo'n klootzakje zegt dat die is opgelicht.
Psiesquote:
Nee maar iemand mailt telkens naar marktplaats dat ik hem opgelicht heb terwijl ik niks verkocht heb het laatste half jaarquote:Op woensdag 17 april 2013 23:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh..Ik heb anders nooit problemen met marktplaats
Ik hoop dat ze je snel komen arresterenquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze je snel komen arresteren
Jou eerst denk ikquote:Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze je snel komen arresteren
7 jaar of niet, het is gewoon niet okeequote:Op woensdag 17 april 2013 23:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Als ik bijvoorbeeld nu marktplaats mail met dat essnhills mij heeft opgelicht voor een telefoon, dan geloven ze het ook nog en blokken ze essnhills. Maakt hun geen reet uit of je al 7 jaar actief bent zonder problemen.
Wat kost dat nou, zo'n flink stuk spacecake?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee maar iemand mailt telkens naar marktplaats dat ik hem opgelicht heb terwijl ik niks verkocht heb het laatste half jaarMaar daar kijken ze weer niet naar.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Jullie willen zo graag van me af?
Oeh dat heb ik altijd al een keer willen proberenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat kost dat nou, zo'n flink stuk spacecake?
Ik volg slechts de leer van de Bijbelquote:
Nou....quote:Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat kost dat nou, zo'n flink stuk spacecake?
Ik wil dat oplichters worden opgepaktquote:Op woensdag 17 april 2013 23:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Jullie willen zo graag van me af?
Welke versie precies?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik volg slechts de leer van de Bijbel
Maar dat ben ik niet. De persoon in kwestie die telkens mailt naar MP mag worden opgepakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil dat oplichters worden opgepakt
Heb je DM gezienquote:Op woensdag 17 april 2013 23:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik had dm gestuurd, krijg ik gewoon geen antwoord. Foei koelkast
Ik stel de Zaanse verhoormethode voor bij jouquote:Op woensdag 17 april 2013 23:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar dat ben ik niet. De persoon in kwestie die telkens mailt naar MP mag worden opgepakt.
Het word uiteindelijk wel in mijn koelkast gedumpt.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Niet zulke gekke dingen zeggen, koelkast.
Ja, maar dat is het probleem. Iedereen kijkt tegenwordig op marktplaats en ik heb niks te koop.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga naar speurders, of verkoop het hier.
Geef het dan aan mijquote:Op woensdag 17 april 2013 23:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het word uiteindelijk wel in mijn koelkast gedumpt.
Werd gister al een kleuter genoemd, en nu gewoon genegeerd.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik had dm gestuurd, krijg ik gewoon geen antwoord. Foei koelkast
Dat eerste was wel terecht.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Werd gister al een kleuter genoemd, en nu gewoon genegeerd.
Omgeving Rotterdam, ligt dat in de buurt?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Adres? Kom ik persoonlijk langsbrengen.
Haarlem - Rotterdam moet te doen zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omgeving Rotterdam, ligt dat in de buurt?
staurtquote:
Psies, hoelaat ben je dan ongeveer hier?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Haarlem - Rotterdam moet te doen zijn.
Word morgen, trein gaat hem niet worden nog.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Psies, hoelaat ben je dan ongeveer hier?
Is goed, ik ben morgen de hele dag vrij. Kunnen we zelfs samen proevenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Word morgen, trein gaat hem niet worden nog.
Ja mag ook naar mij komen.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Is goed, ik ben morgen de hele dag vrij. Kunnen we zelfs samen proeven
Of we spreken in het midden ( Rotterdam) afquote:Op woensdag 17 april 2013 23:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja mag ook naar mij komen.Word leuk
Mag het volgende week dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Of we spreken in het midden ( Rotterdam) af
ben je nu serieus?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Mag het volgende week dan?Is mn geld er
Rotterdam is midden?
Je lust wel milkshake?
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, ik kan serieus zijn![]()
Zeg het maar
Week daarna? Anders maandagquote:Op woensdag 17 april 2013 23:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik kan alleen woensdag overdag, en anders di/wo 's avonds.
Milkshakes
Rotterdam
Waar is daarquote:Op woensdag 17 april 2013 23:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
De chocomel daar en de cheesecake
Ken jij Leiden dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Week daarna? Anders maandag![]()
Probleem met werkschema. Di.Wo.Vrij.Zo. Zaterdag druk.
Kom naar leiden![]()
Is goedquote:Op woensdag 17 april 2013 23:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ken jij Leiden dan?ik niet
Ik moet zo'n beetje elke dag werken, en dan ook nog drie keer 's avonds erbij. Extra koopavond voor koninginnedag![]()
Extra acties![]()
Moet er voor maandag instaan ipv voor dinsdag![]()
Winkelmedewerker![]()
Geld![]()
Die week erna kan denk ik wel, dm je vrijdag er wel over
Heel veel dus.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Daar heb ik net zoveel mee op als met SBS6.
mooie vergelijking welquote:Op woensdag 17 april 2013 23:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Daar heb ik net zoveel mee op als met SBS6.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Is goedGeen vriend? i.v.m. jaloers
Klein meisje nogquote:Op woensdag 17 april 2013 23:59 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee geen vriend![]()
Ik ben een kattenvrouwtje![]()
Ik ben pas negentien!
SBS6 kun je eigenlijk vergelijken met alles wat je tegenstaat of wat je geen reet interesseert.quote:
Oh dear, je bent bang voor concurrentie?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Niks voor jou, doorlopen.![]()
Alle media zijn leugenaars.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
SBS6 kun je eigenlijk vergelijken met alles wat je tegenstaat of wat je geen reet interesseert.
Hebben ze een keer een leuk programma, zeggen ze: 'Heel Nederland zit in spanning...' 'Heel Nederland zit aan de buis gekluisterd...' Dan ben ik er al klaar mee, dat maak ik zelf wel uit. Vooral omdat 9/10 keer niemand kijkt.
Leugenaars zijn het, zeg ik je!
Nee hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear, je bent bang voor concurrentie?
Lat-relatiequote:Op donderdag 18 april 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear, je bent bang voor concurrentie?
Absoluutquote:Op donderdag 18 april 2013 00:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee hoorJe zit topic op een eiland.. Toch?
kleuter hahaquote:Op woensdag 17 april 2013 23:59 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee geen vriend![]()
Ik ben een kattenvrouwtje![]()
Ik ben pas negentien!
Ik las het inderdaad. Goed etenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
M&S hier terug in NL, echt iets Engels.
oh ja die heb ikquote:Op donderdag 18 april 2013 00:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Schriftelijke toestemming voor je hoofdletter!
Geen idee joh, kwam het tegen op FBquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:24 schreef Ceviche het volgende:
http://www.etsy.com/listing/111204885/lion-hat-for-cats
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:24 schreef Ceviche het volgende:
http://www.etsy.com/listing/111204885/lion-hat-for-cats
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:26 schreef Ceviche het volgende:
Stiekem kende ik deze al via 9gag en in de reacties stond waar je hem kunt kopen, alleen evenzoeken waar ook alweer
Allergischquote:Op donderdag 18 april 2013 00:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik deel mijn bed met mijn kat
Eindbazenkat
Ik ook.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik deel mijn bed met mijn kat
Eindbazenkat
Daarom een lat-relatiequote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Daarom een lat-relatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Zal die dat leuk vinden?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
OMFG ONZE KATTEN KUNNEN BIJ ELKAAR LOGEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |