Ja, maar dat is het probleem. Iedereen kijkt tegenwordig op marktplaats en ik heb niks te koop.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga naar speurders, of verkoop het hier.
Geef het dan aan mijquote:Op woensdag 17 april 2013 23:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het word uiteindelijk wel in mijn koelkast gedumpt.
Werd gister al een kleuter genoemd, en nu gewoon genegeerd.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik had dm gestuurd, krijg ik gewoon geen antwoord. Foei koelkast
Dat eerste was wel terecht.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Werd gister al een kleuter genoemd, en nu gewoon genegeerd.
Omgeving Rotterdam, ligt dat in de buurt?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Adres? Kom ik persoonlijk langsbrengen.
Haarlem - Rotterdam moet te doen zijn.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omgeving Rotterdam, ligt dat in de buurt?
staurtquote:
Psies, hoelaat ben je dan ongeveer hier?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Haarlem - Rotterdam moet te doen zijn.
Word morgen, trein gaat hem niet worden nog.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Psies, hoelaat ben je dan ongeveer hier?
Is goed, ik ben morgen de hele dag vrij. Kunnen we zelfs samen proevenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Word morgen, trein gaat hem niet worden nog.
Ja mag ook naar mij komen.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Is goed, ik ben morgen de hele dag vrij. Kunnen we zelfs samen proeven
Of we spreken in het midden ( Rotterdam) afquote:Op woensdag 17 april 2013 23:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja mag ook naar mij komen.Word leuk
Mag het volgende week dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Of we spreken in het midden ( Rotterdam) af
ben je nu serieus?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Mag het volgende week dan?Is mn geld er
Rotterdam is midden?
Je lust wel milkshake?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |