k heb 70-884quote:Op woensdag 17 april 2013 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OUTLOOK![]()
![]()
![]()
Serieus, wie dat heeft verzonnen
Daarom snap ik ook niet waarom ze @ziggo.nl weggeven. Doe dan @ziggomail.nl of zo.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bij kpn had ik een @kpn.com adres, toen werkte ik namelijk voor hun.
quote:
Goed bezig hoorquote:Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Eerste rondje ging goed
Moest wel weer ff zoeken naar een lekker tempo
Dat is wel jammerquote:Op woensdag 17 april 2013 23:02 schreef essnhills het volgende:
Alleen m'n GPS werkte niet mee dus m'n runkeeper deed het nietDus nu kan ik niet zien hoe stabiel ik gelopen heb enzo
Jaquote:
Ik heb er geen verstand van vrees ikquote:Op woensdag 17 april 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaDus ff kijken of ik daar wat aan kan doen voor de volgende keer
Zal wel ergens een instelling niet helemaal goed staan ofzo
Nja, ik meen me vaag te herinneren dat dit in de herfst ook zo was..quote:Op woensdag 17 april 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van vrees ik
Misschien moet je mensen dan niet oplichtenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik word KNETTERGEK van marktplaats....
Telkens blokkeren ze mijn account omdat er zo'n klootzakje zegt dat die is opgelicht.
Dat doe ik niet!quote:Op woensdag 17 april 2013 23:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je mensen dan niet oplichten
Uhuh..quote:
Daar heb je een vent voorquote:Op woensdag 17 april 2013 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja, ik meen me vaag te herinneren dat dit in de herfst ook zo was..Toen deed ie het ook niet. En ik heb in de winter een hard reset gedaan, dus alles terug naar de fabrieksinstellingen..
![]()
Ik laat m'n vriend er wel ff naar kijkenDie heeft het volgens mij de vorige keer ook opgelost
Oplichterquote:Op woensdag 17 april 2013 23:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik word KNETTERGEK van marktplaats....
Telkens blokkeren ze mijn account omdat er zo'n klootzakje zegt dat die is opgelicht.
Psiesquote:
Nee maar iemand mailt telkens naar marktplaats dat ik hem opgelicht heb terwijl ik niks verkocht heb het laatste half jaarquote:Op woensdag 17 april 2013 23:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh..Ik heb anders nooit problemen met marktplaats
Ik hoop dat ze je snel komen arresterenquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze je snel komen arresteren
Jou eerst denk ikquote:Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze je snel komen arresteren
7 jaar of niet, het is gewoon niet okeequote:Op woensdag 17 april 2013 23:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Als ik bijvoorbeeld nu marktplaats mail met dat essnhills mij heeft opgelicht voor een telefoon, dan geloven ze het ook nog en blokken ze essnhills. Maakt hun geen reet uit of je al 7 jaar actief bent zonder problemen.
Wat kost dat nou, zo'n flink stuk spacecake?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee maar iemand mailt telkens naar marktplaats dat ik hem opgelicht heb terwijl ik niks verkocht heb het laatste half jaarMaar daar kijken ze weer niet naar.
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Jullie willen zo graag van me af?
Oeh dat heb ik altijd al een keer willen proberenquote:Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat kost dat nou, zo'n flink stuk spacecake?
Ik volg slechts de leer van de Bijbelquote:
Nou....quote:Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat kost dat nou, zo'n flink stuk spacecake?
Ik wil dat oplichters worden opgepaktquote:Op woensdag 17 april 2013 23:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Jullie willen zo graag van me af?
Welke versie precies?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik volg slechts de leer van de Bijbel
Maar dat ben ik niet. De persoon in kwestie die telkens mailt naar MP mag worden opgepakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil dat oplichters worden opgepakt
Heb je DM gezienquote:Op woensdag 17 april 2013 23:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik had dm gestuurd, krijg ik gewoon geen antwoord. Foei koelkast
Ik stel de Zaanse verhoormethode voor bij jouquote:Op woensdag 17 april 2013 23:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar dat ben ik niet. De persoon in kwestie die telkens mailt naar MP mag worden opgepakt.
Het word uiteindelijk wel in mijn koelkast gedumpt.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Niet zulke gekke dingen zeggen, koelkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |