Okayquote:Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vaak genoeg hoor, dan hadden ze hem geleend in de bieb en dan kon je hem lezen. Ik vond het alleen niet zo interessant, te langdradig enzo
De kinderversies waren gewoon 'leuker' om te lezen, die waren meer gefocust op de oorlog.
Ja en ik kan helemaal niet tegen veranderingenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik het niet zo vaak meerquote:Op woensdag 17 april 2013 22:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja en ik kan helemaal niet tegen veranderingen
Weetje hoe lang ik de eerste keer heb gezocht naar de delete-knop![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]oehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 17 april 2013 22:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik gebruik mail sowieso niet zo vaakmaar toch, het principe.
Ik ben sowieso een autistquote:Op woensdag 17 april 2013 22:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige hotmailautist was
haha.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige hotmailautist was
Ik heb nog ergens een '@idols.nl' accountquote:Op woensdag 17 april 2013 22:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
haha.
Dat ben je echt niet hoor.. ken genoeg die nog steeds hotmail gebruiken.
Heb zelf 2 gmail adressen, 1 Yahoo(voor Flickr), mijn ziggo adres en geloof ik ook nog een @live (vanwege MSDN)
@ziggo.nl dan. Kan me gewoon als medewerker voor doen.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Same here
En er zijn nog mensen met een 'zonnet.nl' account, en een '@chello.nl' account
Die mensen probeer ik te ontwijkenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Same here
En er zijn nog mensen met een 'zonnet.nl' account, en een '@chello.nl' account
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
@ziggo.nl dan. Kan me gewoon als medewerker voor doen.
Doe je toch gewoon een zelfdiagnose?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh.
Ik ben twee keer getest maar niet autistisch
Noquote:Op woensdag 17 april 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon een zelfdiagnose?
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
No
Wel een sociale fobie, maar dat is gelukkig voor een groot deel over.
hoezo sociale fobie?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
No
Gelukkig maarquote:Op woensdag 17 april 2013 22:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
No
mm, lastig maar beter dat het steeds beter gaat.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nou gewoon, angst voor sociale situaties
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mm, lastig maar beter dat het steeds beter gaat.
Wooop wooopquote:Op woensdag 17 april 2013 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OUTLOOK![]()
![]()
![]()
Serieus, wie dat heeft verzonnen
bij kpn had ik een @kpn.com adres, toen werkte ik namelijk voor hun.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
@ziggo.nl dan. Kan me gewoon als medewerker voor doen.
Uitgang was beter geweest.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OUTLOOK![]()
![]()
![]()
Serieus, wie dat heeft verzonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |