Dat jaquote:
quote:
Ik heb er al een paar volgeschrevenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik dacht dat iedereen een stout dagboekje had
Staat er weer.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Bij elk nieuw topic mag je een nieuw plaatje posten of zo stond er. + Plaatje
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar volgeschreven
Ohquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhIs dat gebruikelijk, om ze titels te geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik heb er ook een, 'geslagen' .
Je hebt er geen?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:41 schreef Tjacka het volgende:
mm ik kan niet over dagboeken mee praten
Jij maakt nooit stoute spannende dingen mee?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:41 schreef Tjacka het volgende:
Weinig nee, niet in mijn beleving eigenlijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij maakt nooit stoute spannende dingen mee?
Ik ook niet al heb ik wel (obviously) die van Anne Frank gelezenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:41 schreef Tjacka het volgende:
Nee joh, die zegt alleen maar tjacka.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij maakt nooit stoute spannende dingen mee?
Emile Ratelband overloadquote:Op woensdag 17 april 2013 21:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee joh, die zegt alleen maar tjacka.
Tijdens de seks: Tjacka!!!
Als die klaarkomt: TJACKA!
In de supermarkt: Tjacka!
Als die geld wint: Tjacka$
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:45 schreef Ceviche het volgende:
Ik heb weleens een dagboek bijgehouden, maar dan las ik het een jaar later terug en dan:
[ afbeelding ]
Het is meer als ik in de kroeg kom hier in de buurt.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee joh, die zegt alleen maar tjacka.
Tijdens de seks: Tjacka!!!
Als die klaarkomt: TJACKA!
In de supermarkt: Tjacka!
Als die geld wint: Tjacka$
Ik niet, in ieder geval niet het origineel. Maar wel zoveel andere boeken/series dat ik weet wat er in staatquote:Op woensdag 17 april 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet al heb ik wel (obviously) die van Anne Frank gelezen
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:52 schreef Ceviche het volgende:
Heb al meer dan een jaar niet afgesproken met vrienden, en ik heb sinds kort facebook. Heb ik ze daar opgezocht, maar ze zijn nog steeds een beetje ... 'Typisch'.![]()
Misschien vallen ze irl weer mee
Nietquote:Op woensdag 17 april 2013 21:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik niet, in ieder geval niet het origineel. Maar wel zoveel andere boeken/series dat ik weet wat er in staat
Ik heb al ruim 4 jaar Facebookquote:Op woensdag 17 april 2013 21:52 schreef Ceviche het volgende:
Heb al meer dan een jaar niet afgesproken met vrienden, en ik heb sinds kort facebook. Heb ik ze daar opgezocht, maar ze zijn nog steeds een beetje ... 'Typisch'.![]()
Misschien vallen ze irl weer mee
Niet het origineel, wel kinderversies enzo, die vond ik wel interessant. En die quoten steeds uit dat dagboekvan Anne Frank dus ik weet sowieso de grote lijnenquote:
Dat laatste zal ik niet zeggen hoor. Maar ik vind wel dat scholen er wat meer mee bezig zouden mogen zijn eigenlijkquote:Op woensdag 17 april 2013 22:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Niet het origineel, wel kinderversies enzo, die vond ik wel interessant. En die quoten steeds uit dat dagboekvan Anne Frank dus ik weet sowieso de grote lijnen
Ja ik weet, gat in opvoeding enzo.
Dat klopt maar ik heb dan ook nooit Hyves gehadquote:Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jij had al Facebook toen we in Nederland krampachtig vasthielden aan hyves
Vaak genoeg hoor, dan hadden ze hem geleend in de bieb en dan kon je hem lezen. Ik vond het alleen niet zo interessant, te langdradig enzoquote:Op woensdag 17 april 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat laatste zal ik niet zeggen hoor. Maar ik vind wel dat scholen er wat meer mee bezig zouden mogen zijn eigenlijk
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik heb dan ook nooit Hyves gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |