Inderdaad.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
Toen ik op de Kleinkunst zat...
Daar ergens ben ik gestopt.
quote:
Ik dacht: ik laat hem gaan.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:16 schreef OProg het volgende:
Matthijs gaat straks ook recht naar binnen.
/inkopper
Zelfs als ze een kopje thee drinkt, gok ik zomaar.quote:
Ja gatver heel irritant ook om naar te kijkenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Die gebaartjes van haar de hele tijd en het in haar haar zitten klooien. Vreselijk.
En allemaal zo bewust als wat uitgevoerd.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Die gebaartjes van haar de hele tijd en het in haar haar zitten klooien. Vreselijk.
Dus ws krijgt die pleurisherrie subsidiequote:Op woensdag 17 april 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Voor en door verstandelijk gehandicapten.
Ik heb al gezegd dat ik haar er erg mooi vind uitzien vanavond.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:18 schreef Rickazio het volgende:
Zijn er ook vrouwen positief over Carice?
Bjork maakt kutmuziek.quote:
ja hoor, ze durft tenminste wat en ze doet wat ze wil, kan je van veel vrouwen niet zeggenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:18 schreef Rickazio het volgende:
Je verwart haar met Halina Reijn, maar dat terzijdequote:Op woensdag 17 april 2013 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zelfs als ze een kopje thee drinkt, gok ik zomaar.
Hallina Reijn, die kan zo lekker scharen met Caricequote:Op woensdag 17 april 2013 20:18 schreef Rickazio het volgende:
Haar tweelingzus.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Je verwart haar met Halina Reijn, maar dat terzijde
Ze is van hetzelfde kaliber losse flodder.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:19 schreef Falco het volgende:
[..]
Je verwart haar met Halina Reijn, maar dat terzijde
Oh het lijkt me een leuk mens op feestjes hoor. Maar ze doet zo hautain hier.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:18 schreef Rickazio het volgende:
Logisch.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:20 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Mijn koffiekop krijgt nog kanker aan het oor van die muziek...
Ze zit de hele tijd toneel te spelen, bah.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh het lijkt me een leuk mens op feestjes hoor. Maar ze doet zo hautain hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |