Ik echt niet. Kijk gewoon naar de DFB-Bokalquote:
meer kan toch ook niet?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dus volgend jaar 2 Welsche ploegen in de EPL. Dat is voor het eerst sinds de invoering van de Premierleague/ship. of niet??
jawel, daarnaast ook nog Newport County, Merthyr Tydfil en Colwyn Bay. Dat wist ik nietquote:
wat begint?quote:
Prins Pils en Prinses verdwijntruc vertellenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:33 schreef rubbereend het volgende:
vanavond trouwens met mn zusje en mn nichtje naar Ouwehands Dierenpark geweest, zo tof
[..]
wat begint?
ah zal wel weinig boeiend geweest zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prins Pils en Prinses verdwijntruc vertellen
Ik interesseert mij ook totaal niet, ik heb DFB-bokal aanstaanquote:Op woensdag 17 april 2013 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ah zal wel weinig boeiend geweest zijn
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef Againzender het volgende:
drie nachten niet kunnen slapen door zieke Roel. Leek gistermiddag beter te gaan, maar weer helemaal fout nu.
Doe ze toch de deur uit.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef Againzender het volgende:
drie nachten niet kunnen slapen door zieke Roel. Leek gistermiddag beter te gaan, maar weer helemaal fout nu.
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ze toch de deur uit.
Sterkte AZ.
Goeiemorgen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:38 schreef borisz het volgende:
Een held houdt er mee op.
Baanwielrenner Sir Chris Hoy(37) stopt ermee
Bedoel je niet Theo, de broer van Jan???quote:
Ja Bossiequote:Op donderdag 18 april 2013 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedoel je niet Theo, de broer van Jan???![]()
![]()
![]()
scherpquote:Op donderdag 18 april 2013 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedoel je niet Theo, de broer van Jan???![]()
![]()
![]()
Ik mis Appelsientje. Die niet wist wie Faas Wilkes was.quote:
En tijd terug werd er in een besloten forum een foto van Freddie Mercury gepost, diegene wist ook niet wie dat was. Ja hij had ooit ergens gehoord dat Fred de zanger van Queen was, maar had dus nog nooit een foto gezienquote:Op donderdag 18 april 2013 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis Appelsientje. Die niet wist wie Faas Wilkes was.
Nee man. Dat is grappig.quote:
neequote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 18:28 schreef borisz het volgende:
En onvervalste Poes in doos post.
[ afbeelding ]
Spannend op CNN. Eén vermoedelijke Boston-dader gearresteerd, de andere op de vlucht.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:41 schreef borisz het volgende:
Jan Verhaas mag weer de finale doen van het WK Snooker
Telstar wint welquote:
Ik kom nu in het stadion meer voor de gemeentepolitiek dan het voetballenquote:
Borisz heeft voorgesteld Telstar D66 te noemen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kom nu in het stadion meer voor de gemeentepolitiek dan het voetballen.
De raadsvergaderingen worden er gehouden omdat het stadhuis verbouwd wordt
Ach Dit kunnen ze hebben, als ze de rest winnen zijn ze nog gewoon ruim kampioen..quote:
Pff, ja het is even niet anders. Misschien wel de beste oplossing voor de revalidatie, maar zoals ik het mee krijg wanneer je over je moeder praat is ze nog kwiek en zo en kan ze zo snel mogelijk naar huis en weer de bezige bij uithangen? Of heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef tong80 het volgende:
Arme moeke inmiddels geopereerd. Been op verschillende plaatsen gebroken. Wordt verpleegtehuis ofzo
Ze is jong van geest maar immobiel Bossie. Loopt moeilijk enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pff, ja het is even niet anders. Misschien wel de beste oplossing voor de revalidatie, maar zoals ik het mee krijg wanneer je over je moeder praat is ze nog kwiek en zo en kan ze zo snel mogelijk naar huis en weer de bezige bij uithangen? Of heb ik wat gemist![]()
Ai en het gebroken been is zeker haar "beste"been of nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is jong van geest maar immobiel Bossie. Loopt moeilijk enzo.
Zoietsquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai en het gebroken been is zeker haar "beste"been of niet![]()
![]()
![]()
Poes in te kleine mandquote:Op donderdag 18 april 2013 18:28 schreef borisz het volgende:
En onvervalste Poes in doos post.
[ afbeelding ]
He verdorie tong! Iets breken is sowieso al vervelend, maar al helemaal op die leeftijd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:37 schreef tong80 het volgende:
Kom net van mijn moeder vandaan. Broer belde op dat ze was gevallen. Waarschijnlijk been of enkel gebroken. Gewoon over matje voor haar deur. Ze was zo verdrietig. Ze heeft al genoeg meegemaakt zou je denken. gelukkig een schilder bij de buren en vriendin bij haar thuis. Met de ambulance naar ziekenhuis, broer er met auto achteraan.
Moeke is de liefste persoon op aarde. Kutzooi.
nou is ze voor haar herstel in goede handen in ieder geval. Veel beterschap voor haar. Best heftige operatie op die leeftijd. Je moet haar maar een beetje verwennen tong met een mooi verhaal. Je kan zo mooi schrijven over vroeger.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef tong80 het volgende:
Arme moeke inmiddels geopereerd. Been op verschillende plaatsen gebroken. Wordt verpleegtehuis ofzo
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:58 schreef rubbereend het volgende:
over verhalen van vroeger gesproken, ben nu bezig met een special die zelfs van voor tong zijn tijd is
geen weeralarm veroorzaken aubquote:
Iets met 4 wielen en asfaltquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Vertel eens, je maakt me nieuwschierig.
Moeke is inmiddels geopereerd met pinnen enzo. Wordt tijdelijk verpleeghuis ofzo.
[F1 Historie] Juan Manuel Fangio, één van de beste ooitquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Vertel eens, je maakt me nieuwschierig.
Moeke is inmiddels geopereerd met pinnen enzo. Wordt tijdelijk verpleeghuis ofzo.
Wat ik heb begrepen heeft ze pinnen in haar enkel en wordt het later gegispt.quote:
Ok. Gips is vervelendquote:Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen heeft ze pinnen in haar enkel en wordt het later gegispt.
Zelfs met voetballen ooit een arm en neus gebroken. Jeukte als de neten dat gips.quote:
vanwege die kutmuziekquote:Op zondag 21 april 2013 16:56 schreef tong80 het volgende:
NWS / Bassist 3 Doors Down aangeklaagd voor moord
Vorige week in het 8 uur journaal over de nieuwe vrienmdin van van der Vaart. Was nog erger.quote:Op zondag 21 april 2013 18:08 schreef borisz het volgende:
Journaal. Openen met het koningslied en dan daarna gaan foxpoppen
. Man man man. Niveau van het journaal daalt met de uitzending.
Tegenwoordig is het wel beter. Je krijgt eerst een zachte kous om. Gips is ook niet meer zo zwaar. Maar ik voelde me zo vies na een paar wekenquote:Op zondag 21 april 2013 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs met voetballen ooit een arm en neus gebroken. Jeukte als de neten dat gips.
Zorg dat ze doorverwijzing voor fysio krijgt van de chirurg. Dan heeft ze een jaar onbeperkt fysio ongeacht haar verzekering (speciale indicatie)quote:Op zondag 21 april 2013 12:20 schreef tong80 het volgende:
Net ma aan de lijn gehd. Mag minimaal 6 weken haar been niet belasten. Gaat tijdelijk naar een verpleegtehuis. Daarna nog de revalidatie.
Ma is best wel adrem in die dingen. Is zelf verpleegster geweest. Maar zal haar attenderen. bedankt.quote:Op zondag 21 april 2013 20:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Zorg dat ze doorverwijzing voor fysio krijgt van de chirurg. Dan heeft ze een jaar onbeperkt fysio ongeacht haar verzekering (speciale indicatie)
Ik moest daar expliciet naar vragen. Maar anders zal de fysio dat wel vertellen. Fysio is echt essentieel bij revalidatie!
Het 8uur journaal ging 10 minuten over dat koningslied.quote:Op zondag 21 april 2013 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vorige week in het 8 uur journaal over de nieuwe vrienmdin van van der Vaart. Was nog erger.
Ik zag het.quote:Op zondag 21 april 2013 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Het 8uur journaal ging 10 minuten over dat koningslied.
Ja begrijp ik wel hoor! Maar ikzelf was soms nogal overdonderd door alle info, en vergat dan wel eens wat te vragen. Veel chirurgen zijn best arrogant.quote:Op zondag 21 april 2013 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ma is best wel adrem in die dingen. Is zelf verpleegster geweest. Maar zal haar attenderen. bedankt.
Je bent lief Olequote:Op zondag 21 april 2013 20:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja begrijp ik wel hoor! Maar ikzelf was soms nogal overdonderd door alle info, en vergat dan wel eens wat te vragen. Veel chirurgen zijn best arrogant.
De ergste pijn heeft ze achter zich. Ze hoopt vandaag te horen waar ze terecht kan. Ik hoop niet te ver weg, maar er moet maar net een plaatsje vrij zijn ergens.quote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef rubbereend het volgende:
voor je moeder tong. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig
Hoe laat?quote:Op maandag 22 april 2013 16:37 schreef rubbereend het volgende:
reportage over Telstar vanochtend op de radio
twitter:SeppBlatter twitterde op maandag 22-04-2013 om 18:44:09So what if I took money from Qatari prince? I am the family's bread earner http://t.co/HdrJONjAPY reageer retweet
twitter:SeppBlatter twitterde op maandag 22-04-2013 om 18:56:29I have recommended his excellency prince Ali Bin Al Hussein of Jordan as my successor reageer retweet
twitter:SeppBlatter twitterde op maandag 22-04-2013 om 18:57:41The royal family has done much for #FIFA, I am sure Jordan will make an excellent host for 2030 reageer retweet
hier het item, http://goedemorgennederla(...)serie_de_bierdivisiequote:
quote:
hij is wel een beetje dik geworden.quote:
Laat mij er buiten. Trusten, en tot morgen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij is wel een beetje dik geworden.
quote:
Het is onbeleefd om je tong uit te steken, die moet in je mond blijvenquote:Op maandag 22 april 2013 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat mij er buiten. Trusten, en tot morgen.
Mag ik wel ff pissen Bossie ?quote:Op maandag 22 april 2013 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is onbeleefd om je tong uit te steken, die moet in je mond blijven![]()
![]()
Was ie knap ?quote:
Zeker. Ze was gisteren bekaf na alle bezoek. Je krijgt wat je geeftquote:
succesquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:28 schreef Bos81 het volgende:
Zin in morgen: Eindelijk de 4km loop, waar ik me al een maand terug voor heb opgegeven![]()
Dank je. Ik hoop onder de 25 minuten te kunnen lopen. Dat heb ik tijdens de trainingen ruimschoots gehaald (zelfs onder de 24), maar morgen moet ik rekening houden dat ik in het begin in een grote groep zal starten en dus niet meteen op mijn eigen tempo zal kunnen rennen...quote:
Je bent cool man.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit Shirt draag ik morgen![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit Shirt draag ik morgen![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:47 schreef tong80 het volgende:
Ma aan de foon net. Ze heeft paars gips. Ze wilde niet te veel opvallen.
Mooi affichequote:Op dinsdag 23 april 2013 19:00 schreef borisz het volgende:
Straks de eerste wedstrijd om de Andries Jonkerbokaal.
Niet eens oranje?quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:47 schreef tong80 het volgende:
Ma aan de foon net. Ze heeft paars gips. Ze wilde niet te veel opvallen.
Haar kleindochter Mijntje mocht kiezen. Maar roze hadden ze nietquote:
Jaquote:
quote:
Bauer typisch Nederlandse achternaam inderdaadquote:
dat dus!quote:Op woensdag 24 april 2013 17:55 schreef borisz het volgende:
Ik val ook altijd in slaap met het Oog of Casa Luna. Beide goede programma's om als het boeiend is te blijven luisteren of anders in slaap te vallen
de hele boel gaat op de schopquote:Op woensdag 24 april 2013 17:46 schreef borisz het volgende:
Is Inhoud op radio1 verboden ?
Casa Luna eruit, Tros kamerbreed van 11u naar 14 om vervolgens Frits Spits een uurtje te vullen bij radio1.
Ze draaien tegenwoordig muziek tijdens het radio1 journaal.
Komt de zender allemaal niet tengoede.
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:30 schreef Againzender het volgende:
Goed bezig Duitsland!
En 1 dagje mooi weer, en de chaos breekt uitin de stad. Terrassen overvol, toeristen nog meer dan anders de weg kwijt, vooral in het Vondelpark (is ook echt verwarrend hoor, bord met voetgangersgebied bij d ingang, maar ondertekst dat je ook mag fietsen, werkt internationaal niet)
O ja, ook nog mot gehad met een brommer bij de zebra(!) van de Kalverstraat over het Spui. Hij kwam al van verre toeterend met hoge snelheid aanrijden op de zebra. Ik moest eigenlijk niet eens oversteken, maar omdat hij daar als een idioot aankwam wel gedaan (heb een beetje een kutweek). Vervolgens elkaar voor stinkender dingen dan rotte vis uitgemaakt omdat hij vond dat de mensen op de zebra moesten oprotten voor zn stinkbrommer (2-takt ding, kansloos)
Er waren meer mensen het met mij eens en kozen mijn kant, jochie is uiteindelijk weggereden, wel even een middelvingertje geven als je al op de vlucht bent
He, mijn stad!
dat is gvd wel waar ik aan moest denkenquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Een dag geen internet. Virussen en dat soort dingen. Vriend van me net langs geweest lang bezig geweest met het opnieuw Windows installeren nadat niks had geholpen. Heeft er van alles afgepleurt en hij is weer lekker snel. Er lukte hem eerst niks en maar met zijn hoofdschudden.
Gelukkig nu weer lekker Fok!ken. Fijn zo'n ITer in je vriendenkring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:45 schreef DonRaja het volgende:
Cadeautje voor Tong:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor DonRanja met een rietje :
De liefste man op aarde schopte je zonder scrupules uit het veld.
Ijzeren Rinus.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ik heb gewoon dezelfde brilquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor DonRanja met een rietje :
De liefste man op aarde schopte je zonder scrupules uit het veld.
[ afbeelding ]
Ijzeren Rinus.
Ik ook. Die is nu modern.quote:
Leuk. Wie ?quote:
Nu nog menstruerenquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:44 schreef borisz het volgende:
Kim Polling en Linda Bolder.
Polling wint haar vierde toernooi op een rij.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:27 schreef borisz het volgende:
Ole Team Goor of Team LA The Voices(nou ja wat daar van over is)?
Gesteggel over geld. Nu wil Goor niet dat de rest gaat optreden onder de naam LA The Voices.quote:
Oh ja, las er over.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Gesteggel over geld. Nu wil Goor niet dat de rest gaat optreden onder de naam LA The Voices.
zal wel stammen uit de oude doosquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:46 schreef borisz het volgende:
PVDAcongressen
Wat een ingewikkeld gedoe weer met het stemmen. Diverse leden hebben andere stemwaarden en heeft iedereen andere kleurtjes.
Bij ons heeft iedereen gewoon een gelijke stem.
Ja lekker veilig in het midden met links en rechts meelikken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:46 schreef borisz het volgende:
PVDAcongressen
Wat een ingewikkeld gedoe weer met het stemmen. Diverse leden hebben andere stemwaarden en heeft iedereen andere kleurtjes.
Bij ons heeft iedereen gewoon een gelijke stem.
Ja voor een referendum zijn. Dan wordt de doodstraf ingevoerd.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:19 schreef borisz het volgende:
Han Noten vond het een sympathiek idee, "maar we zijn er nog niet aan toe."
Hoezo ledendemocratie.
Ik mag zeggen dat bij ons de ledendemocratie dan toch een stukje beter is. En op het congres bij ons wordt zeker niet altijd het bestuur gevolgd. Daar zijn we te eigenwijs voor
Voicesquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:27 schreef borisz het volgende:
Ole Team Goor of Team LA The Voices(nou ja wat daar van over is)?
Jammer niet gehoord. Was leuk ?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Messi Messi, Marcelo komt eraan, Marcelo komt eraan, Marcelo komt eraan
![]()
![]()
![]()
![]()
had je iets anders verwacht dan?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:07 schreef Againzender het volgende:
Volgend weekeinde...twee jaar geleden had ik Axel beloofd dat hij mee kon naar de laatste wedstrijd tegen Twente, zijn zwemlesssen waren afgelopen, en Twente zou toch wel kampioen worden gezien onze achterstand. Maar dat werd dus een finale die laatste wedstrijd,en dat durfde ik niet aan met zo'n klein jochie.
En toen ik bij de Arena kwam en daar marechaussee met automatische wapens zag staan vond ik het ook wel de beste beslissing van mij....
Vorig jaar was het 's avonds, en Axel moet gewoon z'n slaap hebben.
Maar nu is het half1, mascotte gaat voor zn eerste kampioenswedstrijd
mijn eerste wedstrijd wasUtrecht - PEC in 1989. Gratis, want Utrecht had punten nodig. Niet veel later Utrecht - Ajax, en daarna Ajax- PSV in het Olympisch (3-2 2x Woutersquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werd fan van Ajax en FC Den Bosch. Mijn eerste wedstrijd in de grote Vliert was FC Den Bosch Ajax in 1971. Met Cruijffie zoals ik mijn eerste hondje noemde.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:07 schreef Againzender het volgende:
Volgend weekeinde...twee jaar geleden had ik Axel beloofd dat hij mee kon naar de laatste wedstrijd tegen Twente, zijn zwemlesssen waren afgelopen, en Twente zou toch wel kampioen worden gezien onze achterstand. Maar dat werd dus een finale die laatste wedstrijd,en dat durfde ik niet aan met zo'n klein jochie.
En toen ik bij de Arena kwam en daar marechaussee met automatische wapens zag staan vond ik het ook wel de beste beslissing van mij....
Vorig jaar was het 's avonds, en Axel moet gewoon z'n slaap hebben.
Maar nu is het half1, mascotte gaat voor zn eerste kampioenswedstrijd
ik ging ook met mijn vader naar De Meer en het Olympisch, en nu gaat hij dus met z'n zoon en z'n kleinzoonquote:
Ik vond het als klein kind stoer met pa in het stadion te gaan. Dat ie de weg wist enzo.quote:Op zondag 28 april 2013 14:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ging ook met mijn vader naar De Meer en het Olympisch, en nu gaat hij dus met z'n zoon en z'n kleinzoon
volgens mij had mijn zusje dat ook wel een beetje met mij. Zij met haar manke poot bij haar grote broer in het sta-vak. En ze heeft nog af en toe leuk bijverdiend door wat dingen mee naar binnen te smokkelen voor anderen, want zij werd nooit gecontroleerd als gehandicapte vrouwquote:Op zondag 28 april 2013 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het als klein kind stoer met pa in het stadion te gaan. Dat ie de weg wist enzo.
Keek tegen hem op.
erwtensoep heb ik nooit gezienquote:Op zondag 28 april 2013 14:30 schreef tong80 het volgende:
Hard op lacht
Weet je nog dat er verkopers liepen met koetjes-chocolade-repen te koop. Of zelfs erwtensoep door het hek heen.
Wij stonden als pubers achter het doel in de Vliert voor 2 gulden 50. Liepen we in de rust naar de overkant achter het ander doel.quote:Op zondag 28 april 2013 14:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
erwtensoep heb ik nooit gezienheel vroeger (voor mij vroeger) liep er zo'n gast met een bak om z'n nek die inderdaad allemaal repen ed had. En onderin verstopt een paar blikken bier
Toen had ik mijn laatste bezoek aan de Langeleegte er al bijna 10 jaar op zitten...quote:Op zondag 28 april 2013 00:02 schreef Bos81 het volgende:
Mijn eerste wedstrijd was PSV - Veendam in 1988. Pa nam me met een smoesje mee naar het stadion. Hij zei dat hij een pakketje moest afgeven bij een collega die dichtbij het stadion zou wonen. Ik mocht mee, want PSV speelde en wie weet zagen we wel spelers.
Dus we liepen die avond langs het stadion af en Pa zei toen, ach schijt aan, we lopen gewoon naar binnen. Ik met grote ogen: "Heb jij kaartjes"![]()
Komend seizoen alweer mijn 25ste seizoen als seizoenskaarthouder![]()
![]()
![]()
Ben er nooit geweest. Wel bij Cambuur en FC Groningen.quote:Op zondag 28 april 2013 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen had ik mijn laatste bezoek aan de Langeleegte er al bijna 10 jaar op zitten...\
Nooit meer Langeleegte
Niets aan gemist hoor, het gaat alleen om de mythe omtrent de naam van het stadion in het verre onbereikbare Noordoost Groningenquote:Op zondag 28 april 2013 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest. Wel bij Cambuur en FC Groningen.
In Dienst lag ik op kamers met een Veendam-speler. Uit het tweede. benieuwd hoe Bert het verder heeft gedaan.quote:Op zondag 28 april 2013 15:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets aan gemist hoor, het gaat alleen om de mythe omtrent de naam van het stadion in het verre onbereikbare Noordoost Groningen
Uneken?quote:Op zondag 28 april 2013 17:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Dienst lag ik op kamers met een Veendam-speler. Uit het tweede. benieuwd hoe Bert het verder heeft gedaan.
Vertel eensquote:Op maandag 29 april 2013 00:47 schreef rubbereend het volgende:
wow kippenvel bij de beelden van de BBC van Brentford - Doncaster. Wat een ontknoping
quote:
Klasse manquote:
Brentford - Doncaster, laatste wedstrijd in League 1. Als Brentford zou winnen zouden ze promoveren en Doncaster zou bij een gelijkspel al zeker zijn van promotie.quote:
Maar de aanvoerder stond er wel achter. Die haalde iedereen weg en wilde ook dat hij hem nam.quote:
ik ken Basta alleen van AT5quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:09 schreef rubbereend het volgende:
Basta was toch de versie in Vlaanderen
owquote:
gekkenhuis iddquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:02 schreef Againzender het volgende:
Knoop doorgehakt, morgen gaan we toch aan de bbq, maar niet in het Rembrandtpark maar op de binnenplaats van het appartementencomplex van vrienden van ons (de VvE schijnt akkoord te zijn)
Teringzooi in het centrum hier vanmiddag, file begon halverwege de Vijzelstraat en stond vrijwel stil tot de Dam. Echt nog nooit zoveel mediawagens gezien bij een evenement, er werd wel handig gebruik gemaakt van het toch al door hekken omgeven bouwterrein van station Rokin door daar al die auto's neer te zetten.
Op de Dam: hoge tribune voor de Bijenkorf, maar net zo neergezet dat Krasnapolsky geen last heeft met het zicht
En overal cameraploegen, stond naast een Vlaams meisje dat een interview deed voor een Vlaamse variant van Basta oid
ik zal het de mascottes eens voorzetten, compleet onbekendquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow
Basta is zeg maar de originele versie van het Nederlandse RamBam. Heel bekend van:
en marechaussequote:
van alles in uniformquote:
Verbaas me daar iedere keer met Ajax in Italië weer over. Op het vliegveld, op de perrons... Hoort indd niet echt bij Nederland.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:24 schreef Againzender het volgende:
en die marechaussee geeft mij altijd een wat naar idee. Met die automatische wapens. Kennelijk is het nodig.
Maar toen ik 2 jaar terug bij de kampioenswedstrijd tegen Twente marechaussee zag staan schrok ik wel. Had ik alleen in zuid Europa gezien zoiets.
Na Theo van Gogh en Pim Fortuijn zijn we onze onschuld wel verloren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verbaas me daar iedere keer met Ajax in Italië weer over. Op het vliegveld, op de perrons... Hoort indd niet echt bij Nederland.
altijd. gelukkig ken ik alle uitsmijters in de buurtquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 01:07 schreef Ole het volgende:
[..]
altijd. gelukkig ken ik alle uitsmijters in de buurt
lief dat je bezorgd bentquote:
Ik gaat legge.quote:
O...quote:
Ben heel de dag aan het oefenen.quote:
Zolang ?quote:
Dat die het nog doenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:13 schreef Ole het volgende:
Schrik me rot net, maar het zijn die straaljagers
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:13 schreef Ole het volgende:
Schrik me rot net, maar het zijn die straaljagers
quote:
Leukquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor Tong
http://www.ajax.nl/Ajax-n(...)ningin-te-zitten.htm
Ja, al ben ik er al een jaar of 5 niet meer geweest. Toch doet het iets met je. Het is toch je jeugd he..quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:13 schreef tong80 het volgende:
Klote Bos. Gaan herinneringen in vlammen op.
Tuurlijk kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, al ben ik er al een jaar of 5 niet meer geweest. Toch doet het iets met je. Het is toch je jeugd he..
Als het een van de bijtribunes was geweest, had het minder pijn gedaan. Dit voelt echt anders. Ik was ook bij de heropening van de tribune toendertijd...quote:
mooi is ie hè!quote:
Hoe je mooi oud kunt wordenquote:
quote:
Bellefleur gedoogde de kleine alleen maarquote:Op donderdag 2 mei 2013 03:34 schreef Ole het volgende:
Ik geniet elke dag van hem. Gelukkig heeft het in huis nemen van twee kittend hem heel goed gedaan. Speciaal is hij!
wel eerlijk toegegeven dat het hem om het geld ging.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:00 schreef borisz het volgende:
Weer nieuws van ROnnie.
O'Sullivan kondigt opnieuw zijn afscheid aan
maar hij vertelde aan het begin van het WK dat het snooker hem weer een reden gaf om elke dag uit bed te komen...... dus ben beneiuwd hoe het stoppen nu weer gaat. Volgens mij is hij ook niet elke keer heel blij geworden van die pauzes in zijn snookerloopbaanquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel eerlijk toegegeven dat het hem om het geld ging.
hij is geestelijk natuurlijk ook niet standaard, net als een hoop andere geniale figuren zoals bv Stephen Fry.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar hij vertelde aan het begin van het WK dat het snooker hem weer een reden gaf om elke dag uit bed te komen...... dus ben beneiuwd hoe het stoppen nu weer gaat. Volgens mij is hij ook niet elke keer heel blij geworden van die pauzes in zijn snookerloopbaan
Ik begin met 12 uur in de week, met al doel dat in de toekomst wat uit te gaan breiden.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik begin met 12 uur in de week, met al doel dat in de toekomst wat uit te gaan breiden.
Gaat wel wennen worden. Om 8.00 uur beginnen en na verloop van tijd ook op de zaterdag..
Best wel leuke ontknopingquote:
quote:
Kan Ajax ook een Volendampje doen?quote:
Ze worden de nieuwe "heen en weer" club. Als dat zou kunnenquote:
ik ben wel klaar met dit seizoen. Donderdag nog even de wedstrijd om de belangrijkste prijs van Nederlandquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:32 schreef borisz het volgende:
Net het LDL voetbalforum gehoord bij gebrek aan fatsoenlijke dingen op TV. Terugblik op het hele seizoen.
Vissers en Mossou.. Wel fijn om verfrissende en goede dingen te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |