Pff, ja het is even niet anders. Misschien wel de beste oplossing voor de revalidatie, maar zoals ik het mee krijg wanneer je over je moeder praat is ze nog kwiek en zo en kan ze zo snel mogelijk naar huis en weer de bezige bij uithangen? Of heb ik wat gemistquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef tong80 het volgende:
Arme moeke inmiddels geopereerd. Been op verschillende plaatsen gebroken. Wordt verpleegtehuis ofzo
Ze is jong van geest maar immobiel Bossie. Loopt moeilijk enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pff, ja het is even niet anders. Misschien wel de beste oplossing voor de revalidatie, maar zoals ik het mee krijg wanneer je over je moeder praat is ze nog kwiek en zo en kan ze zo snel mogelijk naar huis en weer de bezige bij uithangen? Of heb ik wat gemist![]()
Ai en het gebroken been is zeker haar "beste"been of nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is jong van geest maar immobiel Bossie. Loopt moeilijk enzo.
Zoietsquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai en het gebroken been is zeker haar "beste"been of niet![]()
![]()
![]()
Poes in te kleine mandquote:Op donderdag 18 april 2013 18:28 schreef borisz het volgende:
En onvervalste Poes in doos post.
[ afbeelding ]
He verdorie tong! Iets breken is sowieso al vervelend, maar al helemaal op die leeftijd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:37 schreef tong80 het volgende:
Kom net van mijn moeder vandaan. Broer belde op dat ze was gevallen. Waarschijnlijk been of enkel gebroken. Gewoon over matje voor haar deur. Ze was zo verdrietig. Ze heeft al genoeg meegemaakt zou je denken. gelukkig een schilder bij de buren en vriendin bij haar thuis. Met de ambulance naar ziekenhuis, broer er met auto achteraan.
Moeke is de liefste persoon op aarde. Kutzooi.
nou is ze voor haar herstel in goede handen in ieder geval. Veel beterschap voor haar. Best heftige operatie op die leeftijd. Je moet haar maar een beetje verwennen tong met een mooi verhaal. Je kan zo mooi schrijven over vroeger.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:51 schreef tong80 het volgende:
Arme moeke inmiddels geopereerd. Been op verschillende plaatsen gebroken. Wordt verpleegtehuis ofzo
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:58 schreef rubbereend het volgende:
over verhalen van vroeger gesproken, ben nu bezig met een special die zelfs van voor tong zijn tijd is
geen weeralarm veroorzaken aubquote:
Iets met 4 wielen en asfaltquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Vertel eens, je maakt me nieuwschierig.
Moeke is inmiddels geopereerd met pinnen enzo. Wordt tijdelijk verpleeghuis ofzo.
[F1 Historie] Juan Manuel Fangio, één van de beste ooitquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Vertel eens, je maakt me nieuwschierig.
Moeke is inmiddels geopereerd met pinnen enzo. Wordt tijdelijk verpleeghuis ofzo.
Wat ik heb begrepen heeft ze pinnen in haar enkel en wordt het later gegispt.quote:
Ok. Gips is vervelendquote:Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen heeft ze pinnen in haar enkel en wordt het later gegispt.
Zelfs met voetballen ooit een arm en neus gebroken. Jeukte als de neten dat gips.quote:
vanwege die kutmuziekquote:Op zondag 21 april 2013 16:56 schreef tong80 het volgende:
NWS / Bassist 3 Doors Down aangeklaagd voor moord
Vorige week in het 8 uur journaal over de nieuwe vrienmdin van van der Vaart. Was nog erger.quote:Op zondag 21 april 2013 18:08 schreef borisz het volgende:
Journaal. Openen met het koningslied en dan daarna gaan foxpoppen
. Man man man. Niveau van het journaal daalt met de uitzending.
Tegenwoordig is het wel beter. Je krijgt eerst een zachte kous om. Gips is ook niet meer zo zwaar. Maar ik voelde me zo vies na een paar wekenquote:Op zondag 21 april 2013 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs met voetballen ooit een arm en neus gebroken. Jeukte als de neten dat gips.
Zorg dat ze doorverwijzing voor fysio krijgt van de chirurg. Dan heeft ze een jaar onbeperkt fysio ongeacht haar verzekering (speciale indicatie)quote:Op zondag 21 april 2013 12:20 schreef tong80 het volgende:
Net ma aan de lijn gehd. Mag minimaal 6 weken haar been niet belasten. Gaat tijdelijk naar een verpleegtehuis. Daarna nog de revalidatie.
Ma is best wel adrem in die dingen. Is zelf verpleegster geweest. Maar zal haar attenderen. bedankt.quote:Op zondag 21 april 2013 20:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Zorg dat ze doorverwijzing voor fysio krijgt van de chirurg. Dan heeft ze een jaar onbeperkt fysio ongeacht haar verzekering (speciale indicatie)
Ik moest daar expliciet naar vragen. Maar anders zal de fysio dat wel vertellen. Fysio is echt essentieel bij revalidatie!
Het 8uur journaal ging 10 minuten over dat koningslied.quote:Op zondag 21 april 2013 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vorige week in het 8 uur journaal over de nieuwe vrienmdin van van der Vaart. Was nog erger.
Ik zag het.quote:Op zondag 21 april 2013 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Het 8uur journaal ging 10 minuten over dat koningslied.
Ja begrijp ik wel hoor! Maar ikzelf was soms nogal overdonderd door alle info, en vergat dan wel eens wat te vragen. Veel chirurgen zijn best arrogant.quote:Op zondag 21 april 2013 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ma is best wel adrem in die dingen. Is zelf verpleegster geweest. Maar zal haar attenderen. bedankt.
Je bent lief Olequote:Op zondag 21 april 2013 20:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja begrijp ik wel hoor! Maar ikzelf was soms nogal overdonderd door alle info, en vergat dan wel eens wat te vragen. Veel chirurgen zijn best arrogant.
De ergste pijn heeft ze achter zich. Ze hoopt vandaag te horen waar ze terecht kan. Ik hoop niet te ver weg, maar er moet maar net een plaatsje vrij zijn ergens.quote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef rubbereend het volgende:
voor je moeder tong. Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig
Hoe laat?quote:Op maandag 22 april 2013 16:37 schreef rubbereend het volgende:
reportage over Telstar vanochtend op de radio
twitter:SeppBlatter twitterde op maandag 22-04-2013 om 18:44:09So what if I took money from Qatari prince? I am the family's bread earner http://t.co/HdrJONjAPY reageer retweet
twitter:SeppBlatter twitterde op maandag 22-04-2013 om 18:56:29I have recommended his excellency prince Ali Bin Al Hussein of Jordan as my successor reageer retweet
twitter:SeppBlatter twitterde op maandag 22-04-2013 om 18:57:41The royal family has done much for #FIFA, I am sure Jordan will make an excellent host for 2030 reageer retweet
hier het item, http://goedemorgennederla(...)serie_de_bierdivisiequote:
quote:
hij is wel een beetje dik geworden.quote:
Laat mij er buiten. Trusten, en tot morgen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij is wel een beetje dik geworden.
quote:
Het is onbeleefd om je tong uit te steken, die moet in je mond blijvenquote:Op maandag 22 april 2013 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat mij er buiten. Trusten, en tot morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |