Ik echt niet. Kijk gewoon naar de DFB-Bokalquote:
meer kan toch ook niet?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dus volgend jaar 2 Welsche ploegen in de EPL. Dat is voor het eerst sinds de invoering van de Premierleague/ship. of niet??
jawel, daarnaast ook nog Newport County, Merthyr Tydfil en Colwyn Bay. Dat wist ik nietquote:
wat begint?quote:
Prins Pils en Prinses verdwijntruc vertellenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:33 schreef rubbereend het volgende:
vanavond trouwens met mn zusje en mn nichtje naar Ouwehands Dierenpark geweest, zo tof
[..]
wat begint?
ah zal wel weinig boeiend geweest zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prins Pils en Prinses verdwijntruc vertellen
Ik interesseert mij ook totaal niet, ik heb DFB-bokal aanstaanquote:Op woensdag 17 april 2013 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ah zal wel weinig boeiend geweest zijn
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef Againzender het volgende:
drie nachten niet kunnen slapen door zieke Roel. Leek gistermiddag beter te gaan, maar weer helemaal fout nu.
Doe ze toch de deur uit.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:01 schreef Againzender het volgende:
drie nachten niet kunnen slapen door zieke Roel. Leek gistermiddag beter te gaan, maar weer helemaal fout nu.
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe ze toch de deur uit.
Sterkte AZ.
Goeiemorgen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:38 schreef borisz het volgende:
Een held houdt er mee op.
Baanwielrenner Sir Chris Hoy(37) stopt ermee
Bedoel je niet Theo, de broer van Jan???quote:
Ja Bossiequote:Op donderdag 18 april 2013 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedoel je niet Theo, de broer van Jan???![]()
![]()
![]()
scherpquote:Op donderdag 18 april 2013 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedoel je niet Theo, de broer van Jan???![]()
![]()
![]()
Ik mis Appelsientje. Die niet wist wie Faas Wilkes was.quote:
En tijd terug werd er in een besloten forum een foto van Freddie Mercury gepost, diegene wist ook niet wie dat was. Ja hij had ooit ergens gehoord dat Fred de zanger van Queen was, maar had dus nog nooit een foto gezienquote:Op donderdag 18 april 2013 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik mis Appelsientje. Die niet wist wie Faas Wilkes was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |