quote:
Boeiend, voor jan met de baret is een willekeurige versie van windows echt voldoende.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:47 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Het is dat ik voor een hoop programma's afhankelijk van Windows ben, anders was ik al lang volledig over gegaan naar een Linux variant.
Het is juist een overkill voor Jan met de Baret, geef ze Android ofzo hebben ze meer dan genoeg aan... Net zoals dat hele Office pakket... Ja ik heb Word... en als je ziet wat ze er mee doen kunnen ze net zo goed notepad of wordpad gebruiken...quote:Op woensdag 17 april 2013 07:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Boeiend, voor jan met de baret is een willekeurige versie van windows echt voldoende.
Ik heb Office thuis ook niet, als ik wil typen doe ik dat wel op mijn werk. Hoewel Windows 8 wel meer op een tabloid OS lijkt, het staat binnen 10 seconden aan en het gebruikt niet heel veel resources. Wel aardig wat power uit de accu, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is juist een overkill voor Jan met de Baret, geef ze Android ofzo hebben ze meer dan genoeg aan... Net zoals dat hele Office pakket... Ja ik heb Word... en als je ziet wat ze er mee doen kunnen ze net zo goed notepad of wordpad gebruiken...
Ook op het werk typ ik in Wordpad... Heb ik meer dan genoeg aan, al die flauwekul die om Word heengebakken zit heb ik niet nodig.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb Office thuis ook niet, als ik wil typen doe ik dat wel op mijn werk.
Wat klopt hier niet? Het gebruikt niks maar je accu is wel in no-time leeg...quote:Hoewel Windows 8 wel meer op een tabloid OS lijkt, het staat binnen 10 seconden aan en het gebruikt niet heel veel resources. Wel aardig wat power uit de accu, dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:24 schreef jitzzzze het volgende:
Hallo hallo, hier de politie hoort u mij?
Ja!!! Splits!!!!quote:Op woensdag 17 april 2013 15:20 schreef hoogvlieger het volgende:
The Macallan 10years Sherry Oak
Talisker 10years Single Malt
Cragganmore 12years
The Dalmore 12years
Bowmore Legend
Lekkor lekkor. Komen morgen binnen
Wel delen met ER.quote:
Zolang het Döner kebab is, dan prima, niet dat soort kebab van gehakt met muntquote:
Met lekkere friet en kaas?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zolang het Döner kebab is, dan prima, niet dat soort kebab van gehakt met munt
Geen mij die friet en de kaas maar, maar gooi aub die kebab over de schutting.quote:
In een aluminium bakje?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen mij die friet en de kaas maar, maar gooi aub die kebab over de schutting.
Zolang de friet en de kaas gescheiden zijn, prima.quote:
Van die lekker natte friet.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
en een beetje klef wel toch?
Gehaktbal met uitjesquote:Op woensdag 17 april 2013 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Nee, vanavond maar gezond doen, eigengemaakte gehaktballen in de jus, spinazie en gekookte aardappels erbij
Heb je de tropenkolder opgelopen??quote:Op woensdag 17 april 2013 16:57 schreef AchJa het volgende:
Weer een blokje gerend, ik lijk wel gestoord...
Ik krijg er extra dorst van, dat is dan wel weer gunstig... En de peuken zijn lekkerder.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je de tropenkolder opgelopen??
Há, ff je quotum halen, niks mis mee.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik krijg er extra dorst van, dat is dan wel weer gunstig... En de peuken zijn lekkerder.
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Al zal ik er binnenkort aan moeten geloven, om te kappen met roken
Lach maarquote:
Mr Raines!quote:Op woensdag 17 april 2013 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lach maar![]()
COPD, hoest me de longen uit m'n lijf, en heb geen zin om op m'n 43ste met een fles zuurstof rond te lopen
hehequote:Op woensdag 17 april 2013 17:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mr Raines!
[ afbeelding ]
Ik kende (leeft niet meer) idd iemand die op zijn ouwe dag (tegen de 80) met zuurstoftank en peuk door het huis sjokte... Overal asbakken bij die ouwe.
ER aan de pruimtabak of elektrische sigaretten...quote:Op woensdag 17 april 2013 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe
Gaat wel wat lastig, mijn werk doen terwijl ik aan de zuurstof zit, en stilzitten heb ik geen zin in.
Nee, ik vrees dat ik er echt aan moet gaan geloven. Heb er geen zin in. Maar is niet anders.
Dan ben ik ouderwets, appel zonder accent grave is in mijn beleving een:quote:Op woensdag 17 april 2013 17:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Appel is correct tegenwoordig.
Het is de 0700 die nergens op slaat.
Burger...
Appel is ouderwets. Appél was nieuwerwets en is laatst weer teruggedraaid naar de spelling van Het groene boekje '54.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan ben ik ouderwets, appel zonder accent grave is in mijn beleving een:
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat ik ouderwets was:quote:Op woensdag 17 april 2013 17:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Appel is ouderwets. Appél was nieuwerwets en is laatst weer teruggedraaid naar de spelling van Het groene boekje '54.
Het is niet fout, beide versies zijn goed.
Alleen iemand op een fout wijzen die geen fout is, is dan wel weer fout..
quote:De woordenlijsten en -boeken van het Nederlands hebben al een lange knipperlichtrelatie achter de rug met het accent grave in appèl. In de eerste officiële woordenlijst van het Nederlands (Woordenlijst voor de spelling der Nederlandsche Taal van De Vries en Te Winkel, 1863) staat appèl. Van Dale neemt van zijn eerste (1872) tot en met zijn achtste druk (1961) ook appèl op. Daarna wordt het appel, onder invloed van het Groene Boekje van 1954, dat het accent grave schrapt. In het Groene Boekje van 1995 wordt het toch weer appèl, en in de uitgave van 2005 zoals gezegd appel.
Ik ga binnenkort eens kijken of die elektrieke iets is, en anders maar aan de pruim ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
ER aan de pruimtabak of elektrische sigaretten...
Appel is een appel, een appèl is een appèl. Zo is mij dat geleerd.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Appel is correct tegenwoordig.
Het is de 0700 die nergens op slaat.
Burger...
Ik vergeet telkens dat jij nog het commando appél gegeven hebt op Atjeh.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik ouderwets was:
[..]
Jij bent zelf een appel.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Appel is een appel, een appèl is een appèl. Zo is mij dat geleerd.
Mot je er eentje naar je harses soms? Zo een groene, een granny smith oid's.quote:
Met den blanke klewang voorwaartsch!quote:Op woensdag 17 april 2013 17:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik vergeet telkens dat jij nog het commando appél gegeven hebt op Atjeh.
Ik wed dat je met jouw pino-kast en kippenkracht niet eens verder dan je eigen zuippens komt.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mot je er eentje naar je harses soms? Zo een groene, een granny smith oid's.
Conditie heb ik niet meer nee, dat geef ik toe.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik wed dat je met jouw pino-kast en kippenkracht niet eens verder dan je eigen zuippens komt.
Haai!quote:
Ze gaan automatisch open en dicht, en open en dicht, en open en dicht....?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:20 schreef jitzzzze het volgende:
Kut elektrische ramen; ik wil gewoon een slinger
Huur iemand in die het voor je doet.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:20 schreef jitzzzze het volgende:
Kut elektrische ramen; ik wil gewoon een slinger
Het is gewoon een kut mechanisme. Het gaat allemaal stuk. Het is gewoon baggerquote:Op woensdag 17 april 2013 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze gaan automatisch open en dicht, en open en dicht, en open en dicht....?
Ik zal de geldboom eens lief aankijkenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Huur iemand in die het voor je doet.
Moet je zoiets nemenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is gewoon een kut mechanisme. Het gaat allemaal stuk. Het is gewoon bagger
Soms zou ik willen dat ik zoiets had. Al die elektrieke meuk is leuk in je auto, maar het gaat allemaal stuk na verloop van tijd.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je zoiets nemen
[ afbeelding ]
Een getrainde hont is gratisquote:Op woensdag 17 april 2013 20:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zal de geldboom eens lief aankijken
Ik zal er eind dit jaar ook wel aan moeten geloven met die plannen van Weekers...quote:Op woensdag 17 april 2013 20:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Soms zou ik willen dat ik zoiets had. Al die elektrieke meuk is leuk in je auto, maar het gaat allemaal stuk na verloop van tijd.
En als het niet stuk gaat, slurpt al die elektrische systemen (zeker als je in de wintermaanden niet vaak rijdt) gewoon je accu leeg.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Soms zou ik willen dat ik zoiets had. Al die elektrieke meuk is leuk in je auto, maar het gaat allemaal stuk na verloop van tijd.
bagger is het allemaalquote:Op woensdag 17 april 2013 20:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zal er eind dit jaar ook wel aan moeten geloven met die plannen van Weekers...
Ook dat nog eens, alsof het allemaal nog niet ruk genoeg isquote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als het niet stuk gaat, slurpt al die elektrische systemen (zeker als je in de wintermaanden niet vaak rijdt) gewoon je accu leeg.
Ik had deze:quote:
Ik had ook een aiwa walkman, die uit zichzelf het bandje andersom ging afspelenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:02 schreef AchJa het volgende:
Ik heb nooit een my first Sony gehad... Toen dat "hip" werd had ik al serieus spul.
Ik had een met twee hoofdtelefoon aansluitingen! Kon je samen luisteren...quote:Op woensdag 17 april 2013 21:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had ook een aiwa walkman, die uit zichzelf het bandje andersom ging afspelen
Fucking nicequote:Op woensdag 17 april 2013 21:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had een met twee hoofdtelefoon aansluitingen! Kon je samen luisteren...Weet het merk niet meer.
Tja, oudjequote:Op woensdag 17 april 2013 21:24 schreef AchJa het volgende:
Ben naar mijn eerste Sony ding aan het googlen... kan hem niet vinden, ook niet onder vintage...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |