Klacht 1: Je kind Mirena noemenquote:
een klacht in onz?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:16 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind de 'originaliteit' van dit bord een veeeeeel grotere klacht.
http://whatismyipaddress.com/ denkt dat ik in rotterdam zit, maar da is heul nie waar... zo'n twee uur daar vandaan met de autoquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:26 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Misschien woont TS in Volendam, daar sluit ik incest niet uit.
wat is er mis met arial?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
jezus, dat lettertype ook, lekker origineel.
Ik ben zo blij dat ik hem naar KLB heb getraptquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:34 schreef snakelady het volgende:
WTF, een oude vriendin van mij heeft dat bord gemaakt.
Dus TS woont waarschijnlijk in Schijndel of omgeving.
nee dat is toch echt arial, ik heb een computer met word en dat gebruik ik weleens en weet het zekerquote:
ingrid woont er alquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:36 schreef Prullenbak6 het volgende:
Leuk om bij Henk en Ingrid in de tuin te zetten.
Copyrights!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:36 schreef snakelady het volgende:
En die foto heb je niet zelf gemaakt TS, komt van haar site af.
is comic sansquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee dat is toch echt arial, ik heb een computer met word en dat gebruik ik weleens en weet het zeker
Zal zo ff op mn pc gaan en kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef vjsb het volgende:
[..]
is comic sans
[ afbeelding ]
arial is gewoon wat je nu typt. zo ongeveer
ik zie er 9quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef vjsb het volgende:
[..]
is comic sans
[ afbeelding ]
arial is gewoon wat je nu typt. zo ongeveer
oh zo jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
9 redenen om comic sans niet te gebruiken
1 c
2 o
3 m
4 i
5 c
6 s
7 a
8 n
9 s
ik heb groupiesquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef vjsb het volgende:
[..]
oh zo ja![]()
btw bazenpic en username heb je. carlton is baas.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef snakelady het volgende:
TS, hoe kom jij aan die foto? Aangezien dit een foto is van een bord wat nog niet af is, je ziet de trap nog staan en die foto is gemaakt in de maakster haar tuin.
Maar de namen zijn anders dan de namen op het originele bord.
[ afbeelding ]
WTF is hier gaande?
Ahh yeah, ik voel een goed topic aankomenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef snakelady het volgende:
TS, hoe kom jij aan die foto? Aangezien dit een foto is van een bord wat nog niet af is, je ziet de trap nog staan en die foto is gemaakt in de maakster haar tuin.
Maar de namen zijn anders dan de namen op het originele bord.
[ afbeelding ]
WTF is hier gaande?
Ja, rond 1940 een kind in de wereld zetten was een veel betere tijd natuurlijk....quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:50 schreef [url=htt een p://forum.fok.nl/user/profile/313372]Linkse_Boomknuffelaar[/url] het volgende:
Mensen die in deze tijd kinderen op de wereld zetten, die kinderen groeien op in een wereld van crisis, milieuvervuiling, criminaliteit, oorlogen en ellende.![]()
Ik vind het ronduit egoistisch om in deze tijd kinderen op de wereld te zetten, terwijl je weet dat er overbevolking is en de kinderen geen toekomst hebben. Klapperende eierstokken kan je leren beheersen.
Ook geen goede tijd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, rond 1940 een kind in de wereld zetten was een veel betere tijd natuurlijk....
Jenny?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:58 schreef snakelady het volgende:
De namen zijn gewoon gefotoshopped, TS, Waar ben jij in hemelsnaam mee bezig?
origineel
[ afbeelding ]
Van TS
[ afbeelding ]
En de foto is toevallig exact hetzelfde?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:05 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Jenny?
Ik kom op google een foto tegen van beau
[ afbeelding ]
rara politiepet
of een lege:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
En de foto is toevallig exact hetzelfde?
Hoe dan ook, je hebt de foto niet zelf gemaakt, dat is duidelijk.
Eens met deze mevrouw uit Rusland.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef Finland. het volgende:
Je kan ook duidelijk zien dat het lettertype van de tekst die veranderd is ook een andere kleur heeft.
Maar dan maakt de klacht niet onterecht. Dit blijft een ontzettend terechte klacht want ik krijg echt pure oogkanker van deze borden.
Ja wat? Dat zie je toch, dus wat is het verhaal erachter?quote:
het is je tijd van de maand of niet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja wat? Dat zie je toch, dus wat is het verhaal erachter?
Serieus, jij bent zo achterlijk om betrapt te worden en dan ga je zo beginnen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:22 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
het is je tijd van de maand of niet?
wat een mongolen heb jij in je vriendkring zegquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:34 schreef snakelady het volgende:
WTF, een oude vriendin van mij heeft dat bord gemaakt.
Dus TS woont waarschijnlijk in Schijndel of omgeving.
Oude vriendin, niet meer dus.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:30 schreef leeell het volgende:
[..]
wat een mongolen heb jij in je vriendkring zeg
dan nog, mensen die de behoefte hebben om zulke dingen te maken moeten ze stallen op de bodem van de oceaan.quote:
nounou, blijkbaar is er vraag naar en kan zij daar wat aan doen.. niet zo mongools als het lijkt dus maar geniaalquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:30 schreef leeell het volgende:
[..]
wat een mongolen heb jij in je vriendkring zeg
Ze verdiend er goed geld mee dus inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nounou, blijkbaar is er vraag naar en kan zij daar wat aan doen.. niet zo mongools als het lijkt dus maar geniaal
Klinkt als de tokkie-innovation-award.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nounou, blijkbaar is er vraag naar en kan zij daar wat aan doen.. niet zo mongools als het lijkt dus maar geniaal
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:58 schreef snakelady het volgende:
origineel
[ afbeelding ]
Van TS
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:05 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Jenny?
[ afbeelding ]
rara politiepet
of een lege:
[ afbeelding ]
Van de 4 foto´s zijn er volgens mij 3 hetzelfde met uitzondering van de naam.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
En de foto is toevallig exact hetzelfde?
Hoe dan ook, je hebt de foto niet zelf gemaakt, dat is duidelijk.
Nee, ik ken de foto, die is in een achtertuin gemaakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Van de 4 foto´s zijn er volgens mij 3 hetzelfde met uitzondering van de naam.
Gokje! Wat jij ziet als trap zou best wel 1 van de poten kunnen zijn?
Uit Polen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Eens met deze mevrouw uit Rusland.
Schat, al is die foto in je bed gemaakt door een dwerg in een elfenkostuurm terwijl hij door monopoly flink anaal wordt uitgewoond met een roestige dolfijnenparasol van die 4 foto's zijn er 3 hetzelfde met uitzondering van de tekst!!quote:Op woensdag 17 april 2013 14:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ik ken de foto, die is in een achtertuin gemaakt.
Goh, gooi jij altijd zomaar je bedfantasietjes op internet?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, al is die foto in je bed gemaakt door een dwerg in een elfenkostuurm terwijl hij door monopoly flink anaal wordt uitgewoond met een roestige dolfijnenparasol van die 4 foto's zijn er 3 hetzelfde met uitzondering van de tekst!!
meestal duurt deze periode van de maand een dag of 4... nog maar 3 dagen en dan ben je er weer vanaf.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Goh, gooi jij altijd zomaar je bedfantasietjes op internet?
Maar ik heb het puur en alleen over de foto die TS plaatste, hij beweerde eerder namelijk die zelf gemaakt ze hebben in zijn buurt, wat dus niet waar is.
Met of zonder file?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:31 schreef CarltonBanks het volgende:
http://whatismyipaddress.com/ denkt dat ik in rotterdam zit, maar da is heul nie waar... zo'n twee uur daar vandaan met de auto
Haha heeft Hillary banks weer een kloon erbij..quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef CarltonBanks het volgende:
Kwam hier in de wijk dit bord tegen:
[ afbeelding ]
Wie noemt zijn kind: Mirena ? (ook bekend onder 'het spiraaltje' )
Zou het een neukfout zijn?
[..]
Klacht 1: Je kind Mirena noemen
Klacht 2: geboorte borden
Ja er heeft weer iemand een doos trollen opengetrokkenquote:Op woensdag 17 april 2013 16:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Haha heeft Hillary banks weer een kloon erbij..
Helemaal niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Goh, gooi jij altijd zomaar je bedfantasietjes op internet?
Maar ik heb het puur en alleen over de foto die TS plaatste, hij beweerde eerder namelijk die zelf gemaakt ze hebben in zijn buurt, wat dus niet waar is.
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:13 schreef Knijpflesje het volgende:
Ik zit echt te wachten tot iemand allerlei soeps gaat maken van die borden.
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:19 schreef tong80 het volgende:
Eenmaal op de vlucht zijn ze niet meer te pakken.
Lucky usquote:Op woensdag 17 april 2013 16:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja er heeft weer iemand een doos trollen opengetrokken
[ afbeelding ]
Lege pica hier: http://i45.tinypic.com/10gw5rk.pngquote:Op woensdag 17 april 2013 17:13 schreef Knijpflesje het volgende:
Ik zit echt te wachten tot iemand allerlei soeps gaat maken van die borden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.online meme editor daar: http://www.online-image-editor.com/?language=nederlands
font: Comic Sans
Groote: 26<>30
text intikken, op de juiste plaats zetten en op 'uitvoeren' drukken.
resultaat opslaan (download plaatje), daarna uploaden hier: http://tinypic.com/
voorbeeldje:![]()
Als jij graag verzinseltjes op Fok! zet, veel plezier, moet je vooral doen, maar ga niet zielig doen als je betrapt wordt.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:09 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
meestal duurt deze periode van de maand een dag of 4... nog maar 3 dagen en dan ben je er weer vanaf.
kusjekroel
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Even snel doorgebladerd.
Ts deed net of hij een bord had gefotografeerd, is hij blijkbaar gewoon op internet tegengekomen en heeft hij zelf aangepast. M.a.w. hij kletst uit zijn nek met die naam.
Desondanks zie ik geen overschrijdingen van de policy zo snel, wel valt de ts nogal door de mand.
quote:Op woensdag 17 april 2013 17:44 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Lege pica hier: http://i45.tinypic.com/10gw5rk.pngSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.online meme editor daar: http://www.online-image-editor.com/?language=nederlands
font: Comic Sans
Groote: 26<>30
text intikken, op de juiste plaats zetten en op 'uitvoeren' drukken.
resultaat opslaan (download plaatje), daarna uploaden hier: http://tinypic.com/
voorbeeldje:
[ afbeelding ]![]()
Ík heb hier maar 1 reactie op:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nagoed, hier is mijn 2deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 21:05:32 ]
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:32 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ík heb hier maar 1 reactie op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nagoed, hier is mijn 2deGelukkig nog niet zo sneu dat ik foto's van internet moet halen, bewerken en op fok! ga posten met een verzonnen verhaaltje er omheen om een beetje aandacht te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Ziet er uit als paint. Letters gehaald en aangepast. De kleur is niet eens hetzeldequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:58 schreef snakelady het volgende:
origineel
[ afbeelding ]
Van TS
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:05 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Jenny?
[ afbeelding ]
rara politiepet
of een lege:
[ afbeelding ]
Jezus mens, wat doe je moeilijkquote:Op donderdag 18 april 2013 12:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet zo sneu dat ik foto's van internet moet halen, bewerken en op fok! ga posten met een verzonnen verhaaltje er omheen om een beetje aandacht te krijgen.
Hoe moet ik dat weten als hij eerst beweerd de foto in zijn buurt te hebben gemaakt?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jezus mens, wat doe je moeilijk. Hij heeft dat plaatje gewoon ergens gevonden en hier gepost in ONZ.
Het stond in ONZ.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten als hij eerst beweerd de foto in zijn buurt te hebben gemaakt?
En we zitten in KLB
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet zo sneu dat ik foto's van internet moet halen, bewerken en op fok! ga posten met een verzonnen verhaaltje er omheen om een beetje aandacht te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |