Klacht 1: Je kind Mirena noemenquote:
een klacht in onz?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:16 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind de 'originaliteit' van dit bord een veeeeeel grotere klacht.
http://whatismyipaddress.com/ denkt dat ik in rotterdam zit, maar da is heul nie waar... zo'n twee uur daar vandaan met de autoquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:26 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Misschien woont TS in Volendam, daar sluit ik incest niet uit.
wat is er mis met arial?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
jezus, dat lettertype ook, lekker origineel.
Ik ben zo blij dat ik hem naar KLB heb getraptquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:34 schreef snakelady het volgende:
WTF, een oude vriendin van mij heeft dat bord gemaakt.
Dus TS woont waarschijnlijk in Schijndel of omgeving.
nee dat is toch echt arial, ik heb een computer met word en dat gebruik ik weleens en weet het zekerquote:
ingrid woont er alquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:36 schreef Prullenbak6 het volgende:
Leuk om bij Henk en Ingrid in de tuin te zetten.
Copyrights!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:36 schreef snakelady het volgende:
En die foto heb je niet zelf gemaakt TS, komt van haar site af.
is comic sansquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee dat is toch echt arial, ik heb een computer met word en dat gebruik ik weleens en weet het zeker
Zal zo ff op mn pc gaan en kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef vjsb het volgende:
[..]
is comic sans
[ afbeelding ]
arial is gewoon wat je nu typt. zo ongeveer
ik zie er 9quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:37 schreef vjsb het volgende:
[..]
is comic sans
[ afbeelding ]
arial is gewoon wat je nu typt. zo ongeveer
oh zo jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
9 redenen om comic sans niet te gebruiken
1 c
2 o
3 m
4 i
5 c
6 s
7 a
8 n
9 s
ik heb groupiesquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:40 schreef vjsb het volgende:
[..]
oh zo ja![]()
btw bazenpic en username heb je. carlton is baas.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef snakelady het volgende:
TS, hoe kom jij aan die foto? Aangezien dit een foto is van een bord wat nog niet af is, je ziet de trap nog staan en die foto is gemaakt in de maakster haar tuin.
Maar de namen zijn anders dan de namen op het originele bord.
[ afbeelding ]
WTF is hier gaande?
Ahh yeah, ik voel een goed topic aankomenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef snakelady het volgende:
TS, hoe kom jij aan die foto? Aangezien dit een foto is van een bord wat nog niet af is, je ziet de trap nog staan en die foto is gemaakt in de maakster haar tuin.
Maar de namen zijn anders dan de namen op het originele bord.
[ afbeelding ]
WTF is hier gaande?
Ja, rond 1940 een kind in de wereld zetten was een veel betere tijd natuurlijk....quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:50 schreef [url=htt een p://forum.fok.nl/user/profile/313372]Linkse_Boomknuffelaar[/url] het volgende:
Mensen die in deze tijd kinderen op de wereld zetten, die kinderen groeien op in een wereld van crisis, milieuvervuiling, criminaliteit, oorlogen en ellende.![]()
Ik vind het ronduit egoistisch om in deze tijd kinderen op de wereld te zetten, terwijl je weet dat er overbevolking is en de kinderen geen toekomst hebben. Klapperende eierstokken kan je leren beheersen.
Ook geen goede tijd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, rond 1940 een kind in de wereld zetten was een veel betere tijd natuurlijk....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |