Ziet er uit als paint. Letters gehaald en aangepast. De kleur is niet eens hetzeldequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:58 schreef snakelady het volgende:
De namen zijn gewoon gefotoshopped, TS, Waar ben jij in hemelsnaam mee bezig?
origineel
[ afbeelding ]
Van TS
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:05 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Jenny?
Ik kom op google een foto tegen van beau
[ afbeelding ]
rara politiepet
of een lege:
[ afbeelding ]
Jezus mens, wat doe je moeilijkquote:Op donderdag 18 april 2013 12:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet zo sneu dat ik foto's van internet moet halen, bewerken en op fok! ga posten met een verzonnen verhaaltje er omheen om een beetje aandacht te krijgen.
Hoe moet ik dat weten als hij eerst beweerd de foto in zijn buurt te hebben gemaakt?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jezus mens, wat doe je moeilijk. Hij heeft dat plaatje gewoon ergens gevonden en hier gepost in ONZ.
Het stond in ONZ.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten als hij eerst beweerd de foto in zijn buurt te hebben gemaakt?
En we zitten in KLB
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet zo sneu dat ik foto's van internet moet halen, bewerken en op fok! ga posten met een verzonnen verhaaltje er omheen om een beetje aandacht te krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |