Beetje klote, a sahbi.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:08 schreef Jellereppe het volgende:
Hey Gary.Jong, hoe is het met je? Lang niet gesproken.
Een drukke dag gehad dus. Ben Game of Thrones aan het kijken en een beetje FOK!ken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Beetje klote, a sahbi.Lichamelijk vandaag een wrak, psychisch ook.
Met jou?
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een drukke dag gehad dus. Ben Game of Thrones aan het kijken en een beetje FOK!ken.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Futloos, gestresst en pijnlijke gewrichten. KUT dus.
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef minthy het volgende:
Ik krijg ineens weer allerlei ideeën voor m'n afstudeerprojecten, fijn! Morgen maar eens uitwerken, ik heb nu de knollen op.
Thanks, jij ook, man!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dank je, Gary. Je lijkt mij een puike kerel.
Beterschap!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heerlijk dit soort conversatiesliefde op de fokz
Nou, ik heb koorts, want ik heb in een schoonmaakopwelling de afwas gedaan, de keuken gepoetst, gestofzuigd en de badkamer schoongemaakt.
JA OP DIT UUR
Daar zou iedereen bang van worden, toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:16 schreef Andromache het volgende:
steeds angstiger om mijn schizofrene onderbuurman met wie het sinds nieuwjaar erg slecht gaat. schreeuwen, grommen, nachtelijk gesleep met meubels... hij hóeft natuurlijk niet paranoïde schizofreen te zijn, maar toch, heb altijd een wat unheimisch gevoel als ik langs zijn deur loop.
Ik deel je leed, niet kunnen hardlopenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:06 schreef Muisraket het volgende:
Beetje verdrietig, want heb super lang uitgekeken naar weer kunnen hardlopen en heb nu eindelijk tijd om weer oefeningen te doen, maar waarschijnlijk een blessure te pakken.
Zo. Boos.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:02 schreef Gary_Oak het volgende:
Boos. Investeer maar eens in mij, anders kan je de rest van de maand oprotten.
quote:Op woensdag 17 april 2013 15:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]Zo'n eigendunk heb ik niet
hahahahha
quote:
Bevrijdingspop?quote:Op woensdag 17 april 2013 15:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
ja!! Begin mei mijn eerste! (van dit jaar)
Zelfde hier...! Ik ben nog niet helemaal klaar maar het voelt nu al goed. Opruimen + schoonmaken...quote:Op woensdag 17 april 2013 16:11 schreef Mr.West het volgende:
Potverdomme nooit geweten dat opruimen zo goed zou voelen.
quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:23 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
Dit klinkt me op dit moment ook goed in de oren.
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
Nieuw dieptepunt bereikt qua gevoel volgens mij.
Nou goed, het vervolg: meid, kap maar met die valse hoop steeds. Bekijk 't voorlopig maarquote:Op woensdag 17 april 2013 12:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Straks onverwachts naar Amsterdam, dit kan een gouden dag worden
Bah, nee gewoon nee inderdaad.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zit niet te wachten op een achtbaan aan emoties.
Hoi. Gaat ie wel goed?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, mijn ouders gaan weg. Nee, verdommen, blijf, let op je kind, halp.
Nee, absoluut niet. Maar met dit feit wel, nog niks gepakt:quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
Het is maar goed dat mijn ouders thuis zijn, anders zou het nu zo verschrikkelijk misgaan.
Don't. Entertain me.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar met dit feit wel, nog niks gepakt:
[..]
Bel een vriendin, ga even lopen, ga koken, heb honger. Doe ietsquote:Op woensdag 17 april 2013 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ok.
Ach, nog maar een paar uurtjes tot school, dan heb ik weer fijne afleiding![]()
.
Ik heb niet echt een goede vriendin of zo die ik zou kunnen bellen en ik ben me nu vol aan het vreten met chips en probeer me volledig op mijn schoolwerk te focussen. Het komt wel goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bel een vriendin, ga even lopen, ga koken, heb honger. Doe iets
Ik las het woord chips en toen kreeg ik hongerquote:Op woensdag 17 april 2013 21:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een goede vriendin of zo die ik zou kunnen bellen en ik ben me nu vol aan het vreten met chips en probeer me volledig op mijn schoolwerk te focussen. Het komt wel goed.
De alcohol is chips geworden, ik vind dat ik het goed gedaan hebquote:
Nooit meer wijn...quote:Op donderdag 18 april 2013 04:37 schreef Radobe het volgende:
Ik wil naar huis maar ben gewoon thuis.
Eerste nummer dat ik vanochtend op mijn werk hoordequote:Op donderdag 18 april 2013 09:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Aaargggh, hoe muziek (The River - Bruce Springsteen) toch kan zorgen voor een (hopelijk tijdelijke) mineurstemming met die vrolijke zon door de ramen...
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eerste nummer dat ik vanochtend op mijn werk hoorde
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:23 schreef Ethylaminelle het volgende:
[..]
Dit klinkt me op dit moment ook goed in de oren.
Met een tikkie minder wilskracht, had ik mezelf allang uit m'n depressies gedronken.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
Het is maar goed dat mijn ouders thuis zijn, anders zou het nu zo verschrikkelijk misgaan.
What can i do?quote:
Nah, ik heb hier 3 mp3'tjes op m'n bureaublad op het werk dus het is echt toevalquote:Op donderdag 18 april 2013 10:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]Ook 3fm aan? Zoals ik al dacht: stemming is gelukkig weer bijgetrokken door vrolijkere muziek
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah, ik heb hier 3 mp3'tjes op m'n bureaublad op het werk dus het is echt toeval
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:32 schreef Luxuria het volgende:
Ahhhhhhh ik ben hier nu echt klaar mee.
Gvd rotte lul.
Zijn ze nu alweer herrie aan het maken 's nachts?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:10 schreef formerjellybean het volgende:
Zo mijn voornemen aan beide buren volgehouden , dus niet meer beleefd niets meer geen vriendelijk gedag ze zoeken het maar lekker uit
Nou zat tussen 2 lastige buren in, een die vaak overlast maakt s'nachts en andere die steeds ruzie hebben buiten en zelf luidruchig in huis is en bij de 2de die begonnen tegen mij moeilijk te doen over een deur en toen ben ik dus heel kwaad geworden en ook gezegd dat ik van hun ook steeds last heb en dat viel niet goed.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:22 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Zijn ze nu alweer herrie aan het maken 's nachts?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Beetje balend dat naast de leuke afspraak van gister, de fijne afspraak van vandaag ook is afgezegd-verzet. De dag begon nog wel zo goed met Get Lucky van Daft Punk & zon. Straks maar even mijn zinnen verzetten, op welke manier dan ook
.
Komt goed. Eerst even goed wakker wordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]Wel iets leuks doen he
OT: verveel me op het werk
quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Komt goed. Eerst even goed wakker wordenen dan maar eens kijken waar ik zin in heb.
Ik zal je zo nog wel even platbombarderen met dm's
Bij nader inzien moet ik misschien moet ik maar 'veilig' binnenblijven vandaagquote:
Oh ja daar weet ik alles van probeer anders voor het slapen gaan even rustgevende dingen doen even achter laptop weg en voor slapen gaan iets stoms als voetenbadje of kamillethee, die werken rustgevend.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:32 schreef minthy het volgende:
Wat word je labiel als je een paar nachten niet hebt geslapen.
Net de huisarts gebeld en gevraagd of hij weer anti-migrainepillen en een zwaarder slaapmiddel wil geven, want hiermee ga ik het weekend niet doorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |