Beetje klote, a sahbi.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:08 schreef Jellereppe het volgende:
Hey Gary.Jong, hoe is het met je? Lang niet gesproken.
Een drukke dag gehad dus. Ben Game of Thrones aan het kijken en een beetje FOK!ken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Beetje klote, a sahbi.Lichamelijk vandaag een wrak, psychisch ook.
Met jou?
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een drukke dag gehad dus. Ben Game of Thrones aan het kijken en een beetje FOK!ken.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Futloos, gestresst en pijnlijke gewrichten. KUT dus.
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef minthy het volgende:
Ik krijg ineens weer allerlei ideeën voor m'n afstudeerprojecten, fijn! Morgen maar eens uitwerken, ik heb nu de knollen op.
Thanks, jij ook, man!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dank je, Gary. Je lijkt mij een puike kerel.
Beterschap!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heerlijk dit soort conversatiesliefde op de fokz
Nou, ik heb koorts, want ik heb in een schoonmaakopwelling de afwas gedaan, de keuken gepoetst, gestofzuigd en de badkamer schoongemaakt.
JA OP DIT UUR
Daar zou iedereen bang van worden, toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:16 schreef Andromache het volgende:
steeds angstiger om mijn schizofrene onderbuurman met wie het sinds nieuwjaar erg slecht gaat. schreeuwen, grommen, nachtelijk gesleep met meubels... hij hóeft natuurlijk niet paranoïde schizofreen te zijn, maar toch, heb altijd een wat unheimisch gevoel als ik langs zijn deur loop.
Ik deel je leed, niet kunnen hardlopenquote:Op woensdag 17 april 2013 10:06 schreef Muisraket het volgende:
Beetje verdrietig, want heb super lang uitgekeken naar weer kunnen hardlopen en heb nu eindelijk tijd om weer oefeningen te doen, maar waarschijnlijk een blessure te pakken.
Zo. Boos.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:02 schreef Gary_Oak het volgende:
Boos. Investeer maar eens in mij, anders kan je de rest van de maand oprotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |