quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
ik vind het best te doen en schijtmuziek tegenlijk...
Gehaktstaafjequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heeft Dick een bamihapje vandaag naar binnen gewerkt?
hij gaat er waarschijnlijk van uti dat niemand zijn ogen van hem kan afhoudenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:05 schreef Paxcon het volgende:
Duldt Matthijs dit wel, dat hij het beeld moet delen?
Dat is tegenwoordig de elektrische blokfluitquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:06 schreef drummerdude het volgende:
Ik wacht nog altijd op de blokfluit.
Haha heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik zet hem even op stil. Word altijd een beetje ongemakkelijk van dit soort interviews.
Ik op de 1 of andere manier eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik zet hem even op stil. Word altijd een beetje ongemakkelijk van dit soort interviews.
Of de El Salvadoraan op het kleedje.quote:
inderdaad, hier word ik niet vrolijk vanquote:
Dat deed laatst een violist in Zwolle. Direct mijn hele portemonnee geleegd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
waarom speelt niemand The Godfather Theme op viool?
Niemand is daar baas genoeg voor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
waarom speelt niemand The Godfather Theme op viool?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:09 schreef BlueMage het volgende:
Ik word een beetje zenuwachtig van deze muziek.
Moet dat echt?quote:
gelukkig maar. Wat een verademing vergeleken bij sommige leeftijdsgenoten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:08 schreef OProg het volgende:
Deze jongeren zijn cultureel verantwoord bezig.
Dat rijtje van drie heeft veel potentie.quote:
quote:
Ze zijn tot 19. Dus kan wel denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:10 schreef waxmask het volgende:
Die kan em wel hebben... (of is het onder de 16?)
of blut door alle muzieklessenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk een enorme berg geld.
= drummer van the sheerquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geef mij maar de drummer van Danny Vera
Ik freestylede totaal niet zo goed als dit meisje op de pianoquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:12 schreef alors het volgende:
Zo freestylede ik ook altijd op mijn blokfluit
Enter Sandman. Metallica.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Enter the sandman vind ik persoonlijk wel een goed nummer van AC/DC
Mijn favoriet is Mother North.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Enter the sandman vind ik persoonlijk wel een goed nummer van AC/DC
#respect dat je nog leeftquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
Dit is het geluid van mijn jeugd. Ik kom uit een klarinetgezin.
ik zou zelfs bon jovi verkiezen boven deze muziekquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:15 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind het allemaal drie keer niks. Doe maar The Partisan van Leonard Cohen.
Hoop niet dat ze dat krijsend komt. Dan weet direct de hele redactie het.quote:
Is toch gewoon een lekker wijf?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Flikker anders even op met die seksistische opmerkingen.
Iig niet zo nep ingestudeerd.quote:
Whut ik zei Vader Abraham, ik bedoeld dus ook Vader Jacob, wtf waz met mij?quote:
Lijkt me wel aardigquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:21 schreef tralalala het volgende:
TV / BNN gaat op zoek naar de slechtste echtgenoot van Nederland
Deze lucky ging echt veel te verquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
Dit was een prima Lucky.
Hopelijk zijn er weer mensen boos.
Zo ver komen die raketten nooit idd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze lucky ging echt veel te ver
Ik ben madderfakking boosquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
Dit was een prima Lucky.
Ik hou niet van taboes, maar dit was niet eens echt grappig als zodanigquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
Dit was een prima Lucky.
Ik de eerste noot van ieder willekeurig leid.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:22 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ik de eerste noten van BeverlyHills cop opening tune..
3 noten kunnen spelen telt nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:22 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ik de eerste noten van BeverlyHills cop opening tune..
Is Boston nog niet genoeg voor deze week?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als er morgen een langeafstandraket uit Noord Korea richting Hilversum komt vind ik het geoorloofd.
Hee jou heb ik lang niet meer gezien!quote:
Dat kan kloppenquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hee jou heb ik lang niet meer gezien!
Ik ben niet verontwaardigd, ik vond het gewoon niet grappig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die de Lucky TV van vandaag wél leuk vond?
Ik word zo ontzettend moe van die selectieve verontwaardiging elke keer, stelletje zeikapen.
Ik vond hem ook leukquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die de Lucky TV van vandaag wél leuk vond?
Ik word zo ontzettend moe van die selectieve verontwaardiging elke keer, stelletje zeikapen.
Nee, Pietertje is nooit grappig.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:00 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik vond hem ook leuk
Gewoon niet teveel verwachten van de humor in DWDD, dan is zelfs Pietertje leuk![]()
Huh? Gaat ze iets spectaculairs onthullen?quote:Op woensdag 17 april 2013 07:26 schreef Karina het volgende:
Welke muziekfilm, welke documentaire, welk concert, welke optredens, welk interview zou Carice op tv willen laten zien als hij het voor het zeggen heeft?
Rare smaak hebben sommige mensen. Een omhooggevallen slecht sprekende knuffelneger door Sonja bekend geworden.quote:
Haha scherpquote:Op woensdag 17 april 2013 11:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh? Gaat ze iets spectaculairs onthullen?
Ben tong80quote:
goed gezien, ja wie weetquote:Op woensdag 17 april 2013 11:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh? Gaat ze iets spectaculairs onthullen?
Uh ja dat moesten wij ook worden toen we naar de opnames van DWDD gingenquote:Op woensdag 17 april 2013 12:50 schreef TLC het volgende:
Hahaha dat buitenfestival van DWDD, als je daar een kaartje voor koopt wordt je automatisch lid van de VARA
Humberto praat tenminste nog gewoon mee. Dat lukt de meeste van de huidige tafelgasten niet.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rare smaak hebben sommige mensen. Een omhooggevallen slecht sprekende knuffelneger door Sonja bekend geworden.
Sarcasme.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:03 schreef Norrage het volgende:
Zo dit wordt echt een fantastisch avondjeCarice haar muzieksmaak is fantastisch dus dat komt wel goed, verder Roos en Torre
![]()
en dan ook nog eens Humberto
Jammer dat ik er vanavond niet ben, maar dit wordt wellicht een uitzendinkje gemist
quote:Debat sociaal akkoord - 17-4-2013
De Kamer debatteert vandaag vanaf 10.15 uur over het sociaal akkoord dat de regering vorige week sloot met de sociale partners. Zullen de grote fracties het akkoord steunen of moet Asscher eerst meer details geven? Aan tafel: toekomstig MP Sywert van Lienden, Sheila Sitalsing en Felix Rottenberg.
Jutta Chorus: ‘Beatrix’ – 17-4-2013
Jutta Chorus schetst in Beatrix het portret van Beatrix van Oranje. Uit archiefonderzoek en uit ruim 65 gesprekken met betrokkenen - vrienden, familie, leden van de hofhouding, premiers, politici en adviseurs - komt een vrouw naar voren die in tegenspoed het uiterste van zichzelf en haar omgeving vraagt. Maar tegen welke prijs?
De ideale muziekavond van Carice van Houten - 17-4-2013
Vanavond nemen we de ideale muziekavond van Carice van Houten door. Welke muziekfilm, welke documentaire, welk concert, welke optredens, welk interview zou Carice op tv willen laten zien als hij het voor het zeggen heeft? Houdt ze eigenlijk meer van klassiek of juist van keiharde rock? En liever een documentaire of een live-dvd? Eerder gingen Blaudzun, Triggerfinger, Leo Blokhuis, The Golden Earring en Racoon haar voor.
Muziek: De Speeldoos -
Tafelheer: Humberto Tan
Godverdomme, dames en heren. Wat een line-up.quote:Sywert van Lienden, Sheila Sitalsing en Felix Rottenberg
Damn. Wat een geweldig trio voor een stukje analyse.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Godverdomme, dames en heren. Wat een line-up.
Je verwacht het niet.
Ik moest hier dan wel weer om lachen.quote:
Het IS wel een goeie truc jaquote:Op woensdag 17 april 2013 18:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik moest hier dan wel weer om lachen.
En wat als je al lid bent? Mag je dan gratis naar binnen?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:40 schreef Karina het volgende:
Festival VARA zet kwaad bloed bij PVV
De PVV is boos op het festival De Wereld Draait Buiten van de VARA, dat 7 juli wordt gehouden op het terrein van de Westergasfabriek. De partij is verbolgen over het feit dat als je naar het festival wilt gaan, lid moet worden van de VARA.
Martin Bosma van de PVV reageert in De Telegraaf boos op deze 'linkse truc' van de VARA. 'Het is een schande dat je alleen naar het festival kunt als je lid wordt. Dit soort doorgeschoten ledenwervingscampagnes zijn onwenselijk.' Ook staatssecretaris van Media Sander Dekker heeft al laten weten niet blij te zijn met de actie.
Het festival wordt uiteraard naar hartelust gepromoot in De Wereld Draait Door. De prijs van een Vara lidmaatschap zit in de prijs (45 euro) van het kaartje voor het festival.
Bron
Dan gaat er een tientje van de prijs af? Even checken.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat als je al lid bent? Mag je dan gratis naar binnen?
quote:Waarom de VARA op zoek is naar nieuwe leden:
Hoewel er in het regeerakkoord van Rutte II is afgesproken dat het kabinet de inspanningen op het vlak ledenwerving en –behoud wenst terug te dringen, is deze wijziging nog niet officieel doorgevoerd in de op dit moment geldende Mediawet. Zolang de wijziging nog niet is doorgevoerd in de Mediawet, gaan wij door met het werven en behouden van VARA-leden.
Daarnaast: Voor de VARA zijn en blijven leden belangrijk. Onze leden vormen de basis voor onze omroepvereniging.
De VARA is een populaire omroep met programma’s van ‘De Wereld Draait Door’ tot ‘Pauw & Witteman’ en van ‘Kinderen voor Kinderen’ tot ‘Langs de Leeuw’ en 'Kassa’. We willen in de toekomst namelijk deze kwaliteitsprogramma’s blijven maken.
En om als omroep verzekerd te zijn van een breed draagvlak, we willen immers graag zo groot blijven om bijvoorbeeld 'De Wereld Draait Door' te kunnen blijven maken, is de steun van leden nodig. Als lid kunt u bovendien gebruik maken van exclusieve aanbiedingen zoals: voordelig cd’s, dvd’s, boeken en andere artikelen kopen die aan de VARA of aan onze programma’s gerelateerd zijn.
De PVV heeft hier natuurlijk gewoon gelijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:40 schreef Karina het volgende:
Festival VARA zet kwaad bloed bij PVV
De PVV is boos op het festival De Wereld Draait Buiten van de VARA, dat 7 juli wordt gehouden op het terrein van de Westergasfabriek. De partij is verbolgen over het feit dat als je naar het festival wilt gaan, lid moet worden van de VARA.
Martin Bosma van de PVV reageert in De Telegraaf boos op deze 'linkse truc' van de VARA. 'Het is een schande dat je alleen naar het festival kunt als je lid wordt. Dit soort doorgeschoten ledenwervingscampagnes zijn onwenselijk.' Ook staatssecretaris van Media Sander Dekker heeft al laten weten niet blij te zijn met de actie.
Het festival wordt uiteraard naar hartelust gepromoot in De Wereld Draait Door. De prijs van een Vara lidmaatschap zit in de prijs (45 euro) van het kaartje voor het festival.
Bron
Ja die kunnen de pot op.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:14 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, ze willen níeuwe leden. Bestaande leden hébben ze al binnen.
Het lijkt wel een raadseltje: wie hoort er niet bij.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] + [ afbeelding ]
Dat wordt weer een topshow.
Seabert is in het geheim de zoon van Felix.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] + [ afbeelding ]
Dat wordt weer een topshow.
Morgen ben ik er nietquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt wel een raadseltje: wie hoort er niet bij.
dank nu heb ik dat nummer in mijn kop.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Seabert is in het geheim de zoon van Felix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |