die hebben toch al officieel gezegd dat zij het niet waren.. ?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Al Qaida lijkt het me sowieso niet te zijn (even los van amateuristisch/ weinig doden) want dan hadden zij het al lang opgeëist, toch?
In de volksmond niet nee, dat soort mensen worden dan in één hoekje gedrukt met de stempel psychisch zwaar verdwaald..quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan is het ineens geen terreur meer?
Oh, dat had ik even gemist.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef andreas612 het volgende:
die hebben toch al officieel gezegd dat zij het niet waren.. ?
Valt reuze mee hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze ineens achter elke boom een terrorist zien.
Nietusquote:
Iraans/Pakistaanse takken van AlQaida hebben dat gezegd. Blijven er nog een hoop takken over.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
[..]
In de volksmond niet nee, dat soort mensen worden dan in één hoekje gedrukt met de stempel psychisch zwaar verdwaald..
Bij P&W werd gister correct aangehaald dat het ook maanden duurde voordat Bin Laden 9/11 (openlijk) claimde.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Al Qaida lijkt het me sowieso niet te zijn (even los van amateuristisch/ weinig doden) want dan hadden zij het al lang opgeëist, toch?
Als je alle krantekoppen achter elkaar plakt in één topic tja, dan lijkt het wat veel. Ik zou zeggen, loop daar gewoon eens over straat. Ik zie geen mensen met kevlar vesten lopen in ieder geval.quote:
Die ontkenden het ook maanden lang na de aanslagen van 9/11quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
[..]
Beetje standaard ''zie mij interessant op TV zijn''-gelul.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Op CNN meldt nu iemand dat de gebruikte middelen bij de bommen en de manier waarop ze in elkaar zijn gezet een manier is van zoals Taliban en AlQaida dat in Afghanistan doen
ja maargoed, diezelfde avond vielen de bommen al in Baghdad, zij hadden al bewijs voordat het gepleegd was zeg maar (vraag is of ze het al zo vroeg verwachtten). Hier lijkt het alsof het een eenzame en creatieve mongool is geweest want volgens mij weten ze daar nu nagenoeg niks..quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die ontkenden het ook maanden lang na de aanslagen van 9/11
In before "maar de Amerikaanse overheid zat daar achter"
Maar toch wisten de Amerikanen vrij snel dat hij er achter zat. Kan me nog goed herinneren dat vrij snel na de aanslagen (binnen een dag) al bekend was dat Osama Bin Laden zei blij te zijn!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:15 schreef Fides het volgende:
[..]
Bij P&W werd gister correct aangehaald dat het ook maanden duurde voordat Bin Laden 9/11 (openlijk) claimde.
Kan mij voorstellen dat hij blij was, was immers zijn vijand.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar toch wisten de Amerikanen vrij snel dat hij er achter zat. Kan me nog goed herinneren dat vrij snel na de aanslagen (binnen een dag) al bekend was dat Osama Bin Laden zei blij te zijn!
Zelfde avond zeg je?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:20 schreef andreas612 het volgende:
ja maargoed, diezelfde avond vielen de bommen al in Baghdad
eh tja, bedoelde vanaf 't moment dat Bush 't aankondigde..quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:22 schreef Shawn het volgende:
De Pakistaanse Taliban (niet te verwarren met de Afghaanse Taliban) heeft ontkent dat ze achter de aanslagen in Boston zitten. Zij zijn ook geen tak van al-Qaeda.
Al-Qaeda heeft tot nu toe niks van zich laten horen. Een salafistische groepering in Gaza heeft aangegeven dat salafisten in Afghanistan en Pakistan zijn gearresteerd vanwege de aanslagen in Boston.
En dit is blijkbaar de reden waarom de aanslag in Boston de ergste aanslag sinds 9/11 wordt genoemd (#5 om precies te zijn):
But the toll of injuries in the double bombing in Boston, three dead and 176 wounded as of Tuesday morning, ranks among the highest casualty counts in recent American history, exceeded only by 9/11, the 1993 World Trade Center attack, the Oklahoma City bombing of 1995 and the poisoning of restaurant salad bars with salmonella bacteria by religious cultists in Oregon in 1984.
[..]
Zelfde avond zeg je?
11 september 2001 = aanslagen
20 maart 2003 = Irak-oorlog
Het duurde toch ff een maand of 2 voordat hij (indirect) betrokkenheid claimde.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar toch wisten de Amerikanen vrij snel dat hij er achter zat. Kan me nog goed herinneren dat vrij snel na de aanslagen (binnen een dag) al bekend was dat Osama Bin Laden zei blij te zijn!
Ok. Maar even voor de duidelijkheid: Irak beschikte niet over massavernietigingswapens, had geen banden met al-Qaeda en had ook niks met 9/11 te maken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:23 schreef andreas612 het volgende:
eh tja, bedoelde vanaf 't moment dat Bush 't aankondigde..
Nee, maar had oliequote:Op dinsdag 16 april 2013 20:24 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ok. Maar even voor de duidelijkheid: Irak beschikte niet over massavernietigingswapens, had geen banden met al-Qaeda en had ook niks met 9/11 te maken.
dezelfde avond joh??quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja maargoed, diezelfde avond vielen de bommen al in Baghdad, zij hadden al bewijs voordat het gepleegd was zeg maar (vraag is of ze het al zo vroeg verwachtten). Hier lijkt het alsof het een eenzame en creatieve mongool is geweest want volgens mij weten ze daar nu nagenoeg niks..
Kan me nog goed herinneren dat hij snel daarna zei 'blij' te zijn. Echt, een dag later ofzo.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:23 schreef Fides het volgende:
[..]
Het duurde toch ff een maand of 2 voordat hij het claimde.
Bagdad is dan ook een compleet verkeerd voorbeeld en heeft niets met Bin Laden en/of AlQaida te maken. Operation Enduring Freedom was de directe response van de VS op 9/11.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:22 schreef Shawn het volgende:
De Pakistaanse Taliban (niet te verwarren met de Afghaanse Taliban) heeft ontkent dat ze achter de aanslagen in Boston zitten. Zij zijn ook geen tak van al-Qaeda.
Al-Qaeda heeft tot nu toe niks van zich laten horen. Een salafistische groepering in Gaza heeft aangegeven dat salafisten in Afghanistan en Pakistan zijn gearresteerd vanwege de aanslagen in Boston.
En dit is blijkbaar de reden waarom de aanslag in Boston de ergste aanslag sinds 9/11 wordt genoemd (#5 om precies te zijn):
But the toll of injuries in the double bombing in Boston, three dead and 176 wounded as of Tuesday morning, ranks among the highest casualty counts in recent American history, exceeded only by 9/11, the 1993 World Trade Center attack, the Oklahoma City bombing of 1995 and the poisoning of restaurant salad bars with salmonella bacteria by religious cultists in Oregon in 1984.
[..]
Zelfde avond zeg je?
11 september 2001 = aanslagen
20 maart 2003 = Irak-oorlog
spuitelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |