Wil je graag tegelijk dragen, Kyara? Ik weet niet waar je woont, maar ik ken wel iemand die je dat waarschijnlijk met liefde zal willen leren.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:25 schreef Kyara het volgende:
Zonnehoedje?
Mooi gewicht LB, mijn meisjes zijn nu ietsje zwaar maar vond het er al redelijk vergelijkbaar uit zien
Die zipins zijn leuk! Ik heb een witte/ecru Manduca met een rozequote:Op maandag 22 april 2013 18:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Met van die zipins kun je ze evt. opleuken
[ afbeelding ]
Heb ik (nog) niet gedaan overigens.
Dank je wel. Amsterdam is hier ook niet in de buurt hoor. Drenthe overigens ook niet echt.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef Aymia het volgende:
Even uit lurk stand voor Kyara, kijk hier ( http://www.closetogether.nl/home/2 ) eens.
Niet in de buurt van Amsterdam maar misschien wel antwoord op je tweeling draag vraag
Nee hoor. Ik was gewoon benieuwd en hoopte dat degene die dat draagconsult deed er wat ervaring mee heeft. Maar ik ga er geen speciaal draagconsult voor aanvragen of speciale doeken voor kopen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wil je graag tegelijk dragen, Kyara? Ik weet niet waar je woont, maar ik ken wel iemand die je dat waarschijnlijk met liefde zal willen leren.
De persoon die ik bedoel is geen draagconsulent, maar gewoon mama van o.a. een tweeling. Dragen deed ze volgens mij gewoon met 1 of twee doeken en later met een Beco en een doek ofzo.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik was gewoon benieuwd en hoopte dat degene die dat draagconsult deed er wat ervaring mee heeft. Maar ik ga er geen speciaal draagconsult voor aanvragen of speciale doeken voor kopen.
Top, die filmpjes zijn ideaal om goed te leren knopen en als je het regelmatig doet heb je al snel niet zoveel tijd meer nodig, maar zit je kind binnen twee minuten goed.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef Suikertante het volgende:
Dat is het filmpje dat ik gebruikt heb inderdaad
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:04 schreef Juud79 het volgende:
Ik stond tijdens de babytijd ook wel eens (zonder kind) in de winkel te wiebelen, of mijn boodschappenkar heen en weer te rijden ipv de kinderwagen....
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:56 schreef oeke het volgende:
Hihi, ik liep vaak door de stad met zoon in de doek en mijn ene arm gebogen zodat hij op de pink kon zuigen!Lamme arm!
Dan zat hij met zijn hoofdje naar opzij. Hij wilde de speen pas na 4 maanden ofzo.
En wiebelen, ik moest zo lachen toen een onvervalste Amsterdamse tegen me zei in de rij bij de super: Meid, mot je piesen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij maakt wel gekke geluidjes, een beetje alsof hij net heel hard heeft gehuild en nog een beetje nasobt. Ik heb het gefilmd. Ik ging bijna twijfelen of ik hem teveel plette maar ik zou er nog een kruik bij kunnen schuiven dus ik denk niet dat ik hem te strak geknoopt heb eigenlijk!
Filmpje 1
Filmpje 2
De tip voor het blijven bewegen/wiebelen is echt top!Als hij wakker wordt en gaat huilen en ik sta op en ga lopen is hij meteen weer stil en valt hij in slaap
Als ik nou morgen de stad in ga, zijn die sokjes zo dan warm genoeg? En nu heeft hij gewoon een rompertje en jumpsuitje aan, het voelt aardig warm. Als hij gaat huilen is hij meteen diep donkerrood. Lijkt me warm genoeg zo, met eventueel mijn vest om er omheen te slaan morgen, of niet?
Ik ben zo blij met al jullie tips, vind het dragen nu al geweldig (na een half uurtje, haha!)![]()
Ik hoop dat de leendrager van de draagconsulent bij jou uit het dorp hier morgen aankomt. Dus na morgen kan ik je meer vertellenquote:Op zondag 28 april 2013 13:22 schreef pessie het volgende:
Vraag je. Heeft iemand ervaring met een rosevand rebellion baby drager? Ik zie op de site staan dat ze geschikt zijn tot 20 kilo.
En ik ga morgen een manduca lenen bij de draagconsulent bij mij in het dorp. kunnen we even uitproberen of het werkt als we straks bij MN ouders zijn.
quote:Op zondag 28 april 2013 16:40 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik hoop dat de leendrager van de draagconsulent bij jou uit het dorp hier morgen aankomt. Dus na morgen kan ik je meer vertellen
Ja prima kwaliteit en ergonomisch verder heel basicquote:Op zondag 28 april 2013 13:22 schreef pessie het volgende:
Vraag je. Heeft iemand ervaring met een rosevand rebellion baby drager? Ik zie op de site staan dat ze geschikt zijn tot 20 kilo.
Is hij geschikt voor baby's en peuters?quote:Op maandag 29 april 2013 08:34 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja prima kwaliteit en ergonomisch verder heel basic
Nee vind ik nietquote:
Ik wil dus ook met 1 drager zowel baby als peuter kunnen dragen.quote:Op maandag 29 april 2013 11:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee vind ik niet![]()
Het grootste plus aan rose and rebellion is vooral dat ze dragers maken voor hele grote kinderen tot ver in kleutertijd. Maar de standaard drager zou ik niet aanraden voor baby en peuter gebruik zo groot is hij namelijk niet. Hij viel voor mij af en ik heb toen voor de manduca gekozen
Afstellen van de manduca is heel makkelijk gewoon strakker trekken bovenop je schouders.
En er zijn safety buckles op je rug die je ook aan kan trekken zo kunnen ze niet van je rug af glijden de banden
Goede tip, dit had ik nog niet ontdekt.quote:Op maandag 29 april 2013 11:34 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is ook lastigmaar je kan de bandjes hoger of lager schuiven.
Dat even uitproberen en zoeken op welke stand je het wel voor elkaar krijgt
Vind ik met de manduca nog wel redelijk voor elkaar te krijgen door de ritssluiting waarmee je de drager enorm kan verlengen. Het zitje is dieper dan die van de boba dus dit is voor peuters langer comfortabel dan veel andere dragers.quote:Op maandag 29 april 2013 11:37 schreef Morretje het volgende:
Met 1 drager je baby en peuter kunnen dragen is denk ik niet mogelijk Pessie.. Er zit zoveel lengteverschil tussen, dat 1 van beide nooit lekker kan zitten lijkt me.
Als ik de foto's van pvoess zie denk ik dat hij echt nog wel goed past. We gaan het proberen, hij komt vanavond weer thuis. Manduca is van 3.5 tot 20 kilo. Dus zou moeten kunnen. En het is de bedoeling dat Lauren nog wel een tijdje voornamelijk met de doek gedragen wordt.quote:Op maandag 29 april 2013 11:37 schreef Morretje het volgende:
Met 1 drager je baby en peuter kunnen dragen is denk ik niet mogelijk Pessie.. Er zit zoveel lengteverschil tussen, dat 1 van beide nooit lekker kan zitten lijkt me.
Daar kijk ik ook even naar. Dank jequote:Op maandag 29 april 2013 12:22 schreef Vanyel het volgende:
De tula heeft losse dingetjes waarmee je m breder kunt maken. Misschien is dat nog een optie?
)quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:40 schreef nielka het volgende:
[..]
)
so if you are ok with sending it abroad
I am not sure if google translator gives me the right translation, sorry, I do not speak Dutchquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ben benieuwd welke fascinerende betaalwijze dit wordt ...
Payment abroad is no probleem USiNG an IBAN accountnumber.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:59 schreef nielka het volgende:
[..]
I am not sure if google translator gives me the right translation, sorry, I do not speak DutchBut talking about payments abroad, that should work out well, right?
Op zich geen probleem hoor met Paypalquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben benieuwd welke fascinerende betaalwijze dit wordt ...
Dat inderdaad. Ik had geen tijd meer om te reageren. (En misschien ben ik te wantrouwend, maar iemand die zich hiervoor speciaal hier aanmeldt en geen Nederlands spreekt ...)quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef pessie het volgende:
[..]
Payment abroad is no probleem USiNG an IBAN accountnumber.
Ik vind jou echt niet het twijfel type. Hormonen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:29 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik twijfel zo hard om een doek te kopen elders.
Ik vind m prachtig, maar ben bang dat ie me niet staat
Er zijn zoveel zachte doeken.. als je alleen de eerste maandjes wil dragen kan je ook goedkoop en heeeeel zacht gaan met een rekbare, Binana bijvoorbeeld, dat is heerlijk poezelig voor een newborn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
oke, maar wat is dan een fijne doek voor een baby. Het dragen zal vooral in het begin zijn nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |