abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 12:01:26 #76
5428 crew  miss_sly
pi_125674711
quote:
17s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:25 schreef Kyara het volgende:
Zonnehoedje?

Mooi gewicht LB, mijn meisjes zijn nu ietsje zwaar maar vond het er al redelijk vergelijkbaar uit zien :D
Wil je graag tegelijk dragen, Kyara? Ik weet niet waar je woont, maar ik ken wel iemand die je dat waarschijnlijk met liefde zal willen leren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_125677536
quote:
7s.gif Op maandag 22 april 2013 18:29 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Met van die zipins kun je ze evt. opleuken
[ afbeelding ]
Heb ik (nog) niet gedaan overigens.
Die zipins zijn leuk! Ik heb een witte/ecru Manduca met een roze O+ zipin!
pi_125679807
LB, wat fijn!
En inderdaad, doekbanen meer op je schouder leggen en minder in je nek :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_125688038
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef Aymia het volgende:
Even uit lurk stand voor Kyara, kijk hier ( http://www.closetogether.nl/home/2 ) eens.
Niet in de buurt van Amsterdam maar misschien wel antwoord op je tweeling draag vraag :)
Dank je wel. Amsterdam is hier ook niet in de buurt hoor. Drenthe overigens ook niet echt.
pi_125688094
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 12:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wil je graag tegelijk dragen, Kyara? Ik weet niet waar je woont, maar ik ken wel iemand die je dat waarschijnlijk met liefde zal willen leren.
Nee hoor. Ik was gewoon benieuwd en hoopte dat degene die dat draagconsult deed er wat ervaring mee heeft. Maar ik ga er geen speciaal draagconsult voor aanvragen of speciale doeken voor kopen.
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 20:19:33 #81
5428 crew  miss_sly
pi_125692258
quote:
17s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:41 schreef Kyara het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik was gewoon benieuwd en hoopte dat degene die dat draagconsult deed er wat ervaring mee heeft. Maar ik ga er geen speciaal draagconsult voor aanvragen of speciale doeken voor kopen.
De persoon die ik bedoel is geen draagconsulent, maar gewoon mama van o.a. een tweeling. Dragen deed ze volgens mij gewoon met 1 of twee doeken en later met een Beco en een doek ofzo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_125694049
Oh okey, dat kan wel interessant zijn. Ik woon in Arnhem.
pi_125711778
Nou, hij zat erin hoor!

Maar tis niet helemaal van harte. Hij was al wel wat jengelig maar hij ging soms heel hard huilen en blijft pruttelen. Hij heeft ook wel last van snot dus misschien werd het wat benauwd? Toen zijn hoofdje aan mijn huid ging plakken en hij steeds roder werd heb ik hem er toch maar weer uitgehaald.

F is ook best wel een spartelbaby, misschien moet hij wennen aan dat het zo strak zit? Ik vond het zelf al wennen! Maar wel superfijn dat je gewoon tegelijk dingen kunt doen.

Ik heb 3 vragen:
-Hoe weet je of de doek strak genoeg en niet té strak zit?
-Zijn hoofdje kon nog naar achter vallen, hoort dit of heb ik de banen langs mijn hals niet goed strakgetrokken?
-Waar moet ik zijn voetjes laten? Als ik ze eruit laat steken lijkt het alsof de stof een beetje in zijn spekkige enkeltjes gaat snijden.

Verder voelt het goed, vanmiddag of morgen nog eens proberen (misschien eerst even zijn neus sprayen)!
  donderdag 25 april 2013 @ 12:46:36 #84
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125714828
Ooooh suiker O+ O+ dat dopneusje erbovenuit! O+

Hier vond E het in eerste instantie geen succes, maar viel na een paar minuten al heerlijk in slaap. Gewoon lekker dingen gaan doen, dan wieg je m vanzelf onder zeil denk ik! :)
pi_125715594
Oh wat een moppie heb je daar Suikertante! O+
Op je vragen: ik vind dat de doek lekker zit als ik mijn handen nog tussen de schuine banen en de doek kan schuiven. Zodat ik mijn handen om baby's billen kan vouwen. Lekker warm in de winter. ;)
Dan is het niet te strak en niet te los.
-Achter zijn hoofdje kun je nog een spuugdoekje in de rand rollen. Dus een spuugdoekje of hydrofiel schuin oprollen en in de rand vouwen. Dan heb je een lekker stootkussentje.
-Voetjes het liefst buiten de doek zodat hij geen kracht gaat zetten in zijn beentjes om zich af te zetten. Dat is beter voor de heupjes, geloof ik. En de stof zou niet moeten snijden en het beste in zijn knieholtes zitten. Zodat de knietjes hoger dan zijn billetjes zijn.

En tijdens en na te knopen lekker wiebelen en bewegen. Lopen vinden kleintjes het lekkerst, stilzitten of stilstaan meestal helemaal niets. De loop/wiebelbeweging doet ze denk ik aan de buiktijd denken. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_125715809
Dat dat gewoon uit je buik is gekomen Suiker O+
Sarcasme. Herken het.
pi_125715813
Ha! Goede tips voor poging 2 O+
Dat met die knieholtes vind ik een uitdaging. Mijn vriend heeft staan pielen om die voetjes er uit te krijgen maar hij is nog zó klein, lastig..

Spirit ik ben zo benieuwd naar jouwes!!
pi_125715945
Je kunt ze er de eerste tijd ook nog inlaten hoor. In de kikkerhouding. Maar er was laatst een onderzoek geweest dat het beter was ze erbuiten te laten vanwege die sta-reflex ofzo.
Maar dat weet Macka beter!
Gewoon lekker dragen, dat is het fijnst voor je jommetje en jou. :)
pi_125716049
Ik wacht even tot F goede zin heeft, want toen hij ging krijsen vond ik hem wel érg dicht bij mijn oor zitten :@
Het was trouwens veel minder zwaar dan ik gedacht had! O+
  donderdag 25 april 2013 @ 13:20:50 #90
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_125716069
@Suikertante, filmpje van Webkim. En ik ben het wel met Oeke eens, als ie nog heel klein is, dan is beentjes in de doek ook wel prettig, kan ie lekker opgevouwen zitten.

pi_125716121
Dat is het filmpje dat ik gebruikt heb inderdaad :Y
  donderdag 25 april 2013 @ 13:37:31 #92
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_125716784
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef Suikertante het volgende:
Dat is het filmpje dat ik gebruikt heb inderdaad :Y
Top, die filmpjes zijn ideaal om goed te leren knopen en als je het regelmatig doet heb je al snel niet zoveel tijd meer nodig, maar zit je kind binnen twee minuten goed.

Ik weet niet of je mannetje een speen heeft, maar ik gaf vaak een speen en ging dan even hobbelen, wiebelen, dan viel ze vrij snel wel in slaap.
pi_125716863
Ik blijf idd veel wiebelen. In de rij van de kassa, als ik sta te kletsen. Anders gaat Luuk ook murmelen..
*poef* nu is het weg
pi_125716875
Ja dat is ook zoiets, ik denk dat ik een goddelijke pink heb want die speen wil hij niet. Maar die pink krijg ik natuurlijk niet tussen mijn borst en z'n koppie gefriemeld dus ik ga hem toch maar eens proberen te laten wennen!
Ik vond het nu al meevallen qua tijd, maar hij zat nog niet perfect natuurlijk. Oefening baart kunst!

En wiebelen, check :D
pi_125717575
Hihi, ik liep vaak door de stad met zoon in de doek en mijn ene arm gebogen zodat hij op de pink kon zuigen! :D Lamme arm!
Dan zat hij met zijn hoofdje naar opzij. Hij wilde de speen pas na 4 maanden ofzo.

En wiebelen, ik moest zo lachen toen een onvervalste Amsterdamse tegen me zei in de rij bij de super: Meid, mot je piesen? :D
  donderdag 25 april 2013 @ 14:04:47 #96
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_125717879
Ik stond tijdens de babytijd ook wel eens (zonder kind) in de winkel te wiebelen, of mijn boodschappenkar heen en weer te rijden ipv de kinderwagen.... :@
pi_125717953
Oja! Of naast je vriend staan en dat hij de baby vasthield terwijl die moest huilen en dat jij dan staat te wiebelen. :D
pi_125718330
hahaha ja dat is heel herkenbaar Oeke :D Het wordt zo'n gewoonte.

Ik had V in de Manduca zondag en dinsdag. Vond hij leuk! En toen we bij de fysio waren werd hij wakker en toen zat hij heel rustig vanuit de Manduca te spieken naar alles wat er gebeurde O+ Ik doe ook altijd een speentje in en dan wiebelen/lopen en dan valt hij in slaap.

Suikertante, wat een lieve foto's. Die haartjes van je baby O+
pi_125726661
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:04 schreef Juud79 het volgende:
Ik stond tijdens de babytijd ook wel eens (zonder kind) in de winkel te wiebelen, of mijn boodschappenkar heen en weer te rijden ipv de kinderwagen.... :@
:D

Wat een moppie Suiker O+
pi_125734247
Ik wiebel ook altijd als ik geen baby bij me heb :')
Suiker, wat heerlijk, zo'n mini in de doek! Faye was alleen maar tevreden als we bewogen (en nog steeds) stil staan of zitten is gemopper.
pi_125738548
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:56 schreef oeke het volgende:
Hihi, ik liep vaak door de stad met zoon in de doek en mijn ene arm gebogen zodat hij op de pink kon zuigen! :D Lamme arm!
Dan zat hij met zijn hoofdje naar opzij. Hij wilde de speen pas na 4 maanden ofzo.

En wiebelen, ik moest zo lachen toen een onvervalste Amsterdamse tegen me zei in de rij bij de super: Meid, mot je piesen? :D
_O-

Ik knoopte de voeten van de mini (bij geboorte 2460 gram) wel buiten de doek. Twee van die minivoetjes die eronder vandaan kwamen O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 28 april 2013 @ 13:22:36 #102
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_125825981
Vraag je. Heeft iemand ervaring met een rosevand rebellion baby drager? Ik zie op de site staan dat ze geschikt zijn tot 20 kilo.
En ik ga morgen een manduca lenen bij de draagconsulent bij mij in het dorp *O* . kunnen we even uitproberen of het werkt als we straks bij MN ouders zijn.
pi_125828251
Geen ervaring mee pessie, helaas!

Ik heb wel poging 2 gewaagd met de doek, hij zit er nu nog in en slaapt! Morgen wil ik er graag mee de stad in als de vrijmarkt begint. Hij zit heel lekker dus ik denk dat ik hem redelijk heb geknoopt. Die beentjes eruit vond ik toch wat eng, maar hij heeft er geloof ik geen last van. Als jullie gekke dingen zien (behalve dat blote spekbeentje, daar zit het broekspijpje nu weer netjes overheen hoor ;)) hoor ik het graag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij maakt wel gekke geluidjes, een beetje alsof hij net heel hard heeft gehuild en nog een beetje nasobt. Ik heb het gefilmd. Ik ging bijna twijfelen of ik hem teveel plette maar ik zou er nog een kruik bij kunnen schuiven dus ik denk niet dat ik hem te strak geknoopt heb eigenlijk!
Filmpje 1
Filmpje 2

De tip voor het blijven bewegen/wiebelen is echt top! ^O^ Als hij wakker wordt en gaat huilen en ik sta op en ga lopen is hij meteen weer stil en valt hij in slaap O+

Als ik nou morgen de stad in ga, zijn die sokjes zo dan warm genoeg? En nu heeft hij gewoon een rompertje en jumpsuitje aan, het voelt aardig warm. Als hij gaat huilen is hij meteen diep donkerrood :o. Lijkt me warm genoeg zo, met eventueel mijn vest om er omheen te slaan morgen, of niet?

Ik ben zo blij met al jullie tips, vind het dragen nu al geweldig (na een half uurtje, haha!) *O*
  zondag 28 april 2013 @ 15:04:46 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125828885
Oh, smelt O+

Ik denk dat jij net als ik nog wat teveel in je nek knoopt, ik vind dat op den duur wel wat zwaar worden, maar heb nog niet goed door hoe ik het meer verdeeld over mijn schouders kan krijgen :')

Neemt niet weg dat Eefje hier ook heerlijk in de doek slaapt en dat ik ook nog steeds héél blij ben met mijn doek *;
pi_125831156

Kijk hoe zij het over haar schouders heen heeft ;)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_125831314
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 13:22 schreef pessie het volgende:
Vraag je. Heeft iemand ervaring met een rosevand rebellion baby drager? Ik zie op de site staan dat ze geschikt zijn tot 20 kilo.
En ik ga morgen een manduca lenen bij de draagconsulent bij mij in het dorp *O* . kunnen we even uitproberen of het werkt als we straks bij MN ouders zijn.
Ik hoop dat de leendrager van de draagconsulent bij jou uit het dorp hier morgen aankomt. Dus na morgen kan ik je meer vertellen ;)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_125831864
Ziet er goed uit Suikertante!

Mijn baby, bijna dreumes krijgt tanden en werd overstuur wakker. Wat zijn een drager en een soepstengel dan toch een geweldige uitkomst:

Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_125832409
Ach gossie nog helemaal met een rood neussie! O+
En dat van die schouders: check!
pi_125832432
Haha Tinu dat koppie O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 28 april 2013 @ 22:07:14 #110
259886 pessie
pi_125844796
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:40 schreef Morretje het volgende:

[..]

Ik hoop dat de leendrager van de draagconsulent bij jou uit het dorp hier morgen aankomt. Dus na morgen kan ik je meer vertellen ;)
:D
Graag.
pi_125855267
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 13:22 schreef pessie het volgende:
Ja prima kwaliteit en ergonomisch verder heel basic :)
  maandag 29 april 2013 @ 11:06:22 #112
259886 pessie
pi_125858238
quote:
2s.gif Op maandag 29 april 2013 08:34 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja prima kwaliteit en ergonomisch verder heel basic :)
Is hij geschikt voor baby's en peuters?

Ik heb de manduca opgehaald! En alvast geprobeerd met Lauren.

Ze vond het helaas nog niet zo leuk, maar ze ligt nu in bed te slapen dus waarschijnlijk was ze te moe. Hoe kan ik de riempjes het beste afstellen? De schouderbanden glijden van mijn schouderrs af...
pi_125858748
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 11:06 schreef pessie het volgende:
Is hij geschikt voor baby's en peuters?
Nee vind ik niet :)
Het grootste plus aan rose and rebellion is vooral dat ze dragers maken voor hele grote kinderen tot ver in kleutertijd. Maar de standaard drager zou ik niet aanraden voor baby en peuter gebruik zo groot is hij namelijk niet. Hij viel voor mij af en ik heb toen voor de manduca gekozen :)

Afstellen van de manduca is heel makkelijk gewoon strakker trekken bovenop je schouders.
En er zijn safety buckles op je rug die je ook aan kan trekken zo kunnen ze niet van je rug af glijden de banden
pi_125858933

Hier zie je bij de schouderbanden wat je aan kan trekken.
En bij V zijn hand zit de andere band wat strakker kan.

En hier zie je de veiligheidsbanden op Paxlie zijn boezem :D
Werkt bij buikdragen dus hetzelfde alleen dan andersom.
Eerst vastdoen en dan straktrekken :)
  maandag 29 april 2013 @ 11:31:23 #115
259886 pessie
pi_125858939
quote:
2s.gif Op maandag 29 april 2013 11:25 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Nee vind ik niet :)
Het grootste plus aan rose and rebellion is vooral dat ze dragers maken voor hele grote kinderen tot ver in kleutertijd. Maar de standaard drager zou ik niet aanraden voor baby en peuter gebruik zo groot is hij namelijk niet. Hij viel voor mij af en ik heb toen voor de manduca gekozen :)

Afstellen van de manduca is heel makkelijk gewoon strakker trekken bovenop je schouders.
En er zijn safety buckles op je rug die je ook aan kan trekken zo kunnen ze niet van je rug af glijden de banden
Ik wil dus ook met 1 drager zowel baby als peuter kunnen dragen.
Ik vinvind de baby inzet grappig. Ik dacht dat het een apart kussen of stellage of zo zou zijn, maar het is gewoon een geïntegreerd lapje stof! Heeft Lauren nog wel nodig trouwens, ik probeerde eerst zonder maar dat zat voor haar niet lekker. Ben benieuwd wat ik over 2 weken over de manduca denk en of ik er 1 ga aanschaffen!
  maandag 29 april 2013 @ 11:32:40 #116
259886 pessie
pi_125858990
Die bovenste bandjes die pas op z'n borst heeft kan ik niet goed bij om strak te trekken bij buik dragen.
pi_125859054
Dat is ook lastig :Y maar je kan de bandjes hoger of lager schuiven.
Dat even uitproberen en zoeken op welke stand je het wel voor elkaar krijgt :Y
pi_125859180
Met 1 drager je baby en peuter kunnen dragen is denk ik niet mogelijk Pessie.. Er zit zoveel lengteverschil tussen, dat 1 van beide nooit lekker kan zitten lijkt me.

Ik vind idd ook het grote voordeel van r&r dat ze grote dragers maken, ik heb nu de kleuterdrager geleend, en mij dame met broekmaat 98 zit daar perfect in. En we kunnen ook nog wel even vooruit denk ik, zo snel zullen die benen niet meer groeien, toch? :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 29 april 2013 @ 11:38:21 #119
259886 pessie
pi_125859204
quote:
2s.gif Op maandag 29 april 2013 11:34 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is ook lastig :Y maar je kan de bandjes hoger of lager schuiven.
Dat even uitproberen en zoeken op welke stand je het wel voor elkaar krijgt :Y
Goede tip, dit had ik nog niet ontdekt.

Hoe oud is V nu? Was hij nou ouder dan Nathan? (Juli 2010)
pi_125859217
Hij is van november 2010 :)
pi_125859280
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:37 schreef Morretje het volgende:
Met 1 drager je baby en peuter kunnen dragen is denk ik niet mogelijk Pessie.. Er zit zoveel lengteverschil tussen, dat 1 van beide nooit lekker kan zitten lijkt me.
Vind ik met de manduca nog wel redelijk voor elkaar te krijgen door de ritssluiting waarmee je de drager enorm kan verlengen. Het zitje is dieper dan die van de boba dus dit is voor peuters langer comfortabel dan veel andere dragers.
  maandag 29 april 2013 @ 11:41:53 #122
259886 pessie
pi_125859319
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:37 schreef Morretje het volgende:

Als ik de foto's van pvoess zie denk ik dat hij echt nog wel goed past. We gaan het proberen, hij komt vanavond weer thuis. Manduca is van 3.5 tot 20 kilo. Dus zou moeten kunnen. En het is de bedoeling dat Lauren nog wel een tijdje voornamelijk met de doek gedragen wordt.
pi_125859427

R&R mist de schouderversteloptie.
Het afstellen van het slaapkapje kan niet zoals dat met de manduca kan
Het zachte gedeelte aan de zijkant voor het afstellen van de schouderband.
Dit is bij de R & R gewoon alleen de buckle. zie eerste foto.

Geen ritssluiting of andere manier om de drager in te korten of te verlengen.

Dit zijn even de nadelen van de R&R voor mij en waarom ik er niet voor heb gekozen.
pi_125860915
De tula heeft losse dingetjes waarmee je m breder kunt maken. Misschien is dat nog een optie?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 29 april 2013 @ 12:34:04 #125
259886 pessie
pi_125861355
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 12:22 schreef Vanyel het volgende:
De tula heeft losse dingetjes waarmee je m breder kunt maken. Misschien is dat nog een optie?
Daar kijk ik ook even naar. Dank je
pi_125870372
Ik heb momenteel nog te koop:

Didy stella adventus 5, moet nog ingedragen worden ¤80,-
Natibaby Elves met zijde 6, heerlijk zacht. ¤120,-
  maandag 29 april 2013 @ 20:03:31 #127
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125877272
Prachtige doeken Marjolijntje O+
  maandag 29 april 2013 @ 20:18:03 #128
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_125877843
tinu lief! O+

ik draag Aviva nog regelmatig kleine stukjes van de auto naar het kdv. En laatst nog een half uur naar een bezoek. Blijft leuk en gezellig O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_125879414
quote:
17s.gif Op maandag 29 april 2013 20:03 schreef Kyara het volgende:
Prachtige doeken Marjolijntje O+
Kopen? :P
pi_125899128
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 20:54 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Kopen? :P
)

Hi Marjolijntje, is Stella still for sale? I am looking for one, so if you are ok with sending it abroad, please let me know... Thanks a lot!
D.
pi_125899394
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 12:40 schreef nielka het volgende:

[..]

)

so if you are ok with sending it abroad
:D _O-
Ben benieuwd welke fascinerende betaalwijze dit wordt ...
pi_125899679
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 12:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
I am not sure if google translator gives me the right translation, sorry, I do not speak Dutch ;) But talking about payments abroad, that should work out well, right?
D.
  dinsdag 30 april 2013 @ 13:26:14 #133
259886 pessie
pi_125900652
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 12:59 schreef nielka het volgende:

[..]

I am not sure if google translator gives me the right translation, sorry, I do not speak Dutch ;) But talking about payments abroad, that should work out well, right?
Payment abroad is no probleem USiNG an IBAN accountnumber.
pi_125907362
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 12:49 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

:D _O-
Op zich geen probleem hoor met Paypal :) heb al meerdere doeken verkocht aan mensen in het buitenland. En bankoverschrijving komt ook altijd wel goed.
pi_125907459
ik doe nooit meer aan paypal! Kopersbescherming is verschrikkelijk.. Iemand die gelijk een geschil opende toen de doek er binnen 3 dagen niet was.. ja euh buitenland! Kunnen zo makkelijk geld storneren en alsnog t artikel ontvangen..
pi_125908099
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef pessie het volgende:

[..]

Payment abroad is no probleem USiNG an IBAN accountnumber.
Dat inderdaad. Ik had geen tijd meer om te reageren. (En misschien ben ik te wantrouwend, maar iemand die zich hiervoor speciaal hier aanmeldt en geen Nederlands spreekt ...)
pi_125908797
De manduca zit voor mijn grote echt niet meer (98 cm en 17,5 kilo en bijna 3) voor mini zittie prima (bijna 10 mnd, 78 cm en 9 kilo) maar gek genoeg zit de wompat toddler (voor mini dus) fijner (en daar slaapt ze tenminste in dat gebeurd in de manduca niet...)

Maar pessie heb je geen doeken meer? Mijn ervaring is dat vanaf 5 maanden de manduca gewoon prima zit, als je echt het idee hebt dat ie bij L nog niet lekker zit kun je dan niet overbruggen met een doek?
  dinsdag 30 april 2013 @ 16:55:19 #138
259886 pessie
pi_125909084
Gerb ik heb nog gewoon MN jade hoor. Maar in de zomer lijkt een drager mij fijner en aangezien we volgende week naar MN ouders gaan hebben we dan de mogelijkheid om te kijken hoe het gaat. Met name voor Nathan. En het is een leen drager, dus bevalt ie niet dan doe ik et gewoon niet. Nathan is denk ik 13.5 kilo. Scheelt nogal met Muppet. Maar wilde gewoon even proberen, ik merkte zelf ook dat ik een doek fijner vind met Lauren.
pi_125909999
Ik twijfel zo hard om een doek te kopen elders.

Ik vind m prachtig, maar ben bang dat ie me niet staat :')
pi_125910256
welke?
*poef* nu is het weg
pi_125910472
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 17:29 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik twijfel zo hard om een doek te kopen elders.

Ik vind m prachtig, maar ben bang dat ie me niet staat :')
Ik vind jou echt niet het twijfel type. Hormonen? :+
Bij twijfel niet doen. Meestal dan.
Met een meidenkwartet
pi_125910526
heuj, ik ben een weegschaal hoor :P

Hollunder Aqua ;)
pi_125920720
Stella is verkocht (gewoon in Nederland ;) )
pi_125922862
Ohai, mijn duracell knijntje heeft zaterdag gewoon heerlijk geslapen in de Tula Toddler. Zo fijn O+
pi_125935512
Ik wil denk ik ook weer een doek voor nr 2. Maar welke doek is nou fijn voor een mini baby en niet belachelijk duur :@
pi_125936067
je kan beter voor mooi gaan en niet zozeer naar de prijs kijken, je krijgt meestal zo'n 75% of meer van je aankoopbedrag terug als je hem weer in de verkoop doet. Ik heb vandaag een doek aangeschaft voor 70 euro, normaal kost deze 90 euro en het is een limited edition, dus t zou me nog veel meer kunnen opleveren bij verkoop.
pi_125936234
oke, maar wat is dan een fijne doek voor een baby. Het dragen zal vooral in het begin zijn nl
pi_125936570
Dat is zo persoons afhankelijk.
Als ik een doek zou moeten noemen dan is het didymos orient :)
pi_125936603
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
oke, maar wat is dan een fijne doek voor een baby. Het dragen zal vooral in het begin zijn nl
Er zijn zoveel zachte doeken.. als je alleen de eerste maandjes wil dragen kan je ook goedkoop en heeeeel zacht gaan met een rekbare, Binana bijvoorbeeld, dat is heerlijk poezelig voor een newborn.
pi_125936631
er staat er 1 op d & v voor een euro of 30, groen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')