Ja hij is fijn hequote:Op dinsdag 16 april 2013 13:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Bedankt voor de adviezen over een drager! Net weer ruim een uur gewandeld met de Manduca. Ik vind hem erg fijn en Silvijn ook
[ afbeelding ]
Ja? Ik vind onze kleur best oké, maar wel een beetje.... ANWBquote:Op maandag 22 april 2013 08:30 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ja hij is fijn heDeze kleur is ook mooi zeg, wij hebben zwart, maar nu ik deze zie.. haha.
Ik wil ook wel een rugdraagmeet!quote:Op zondag 21 april 2013 21:38 schreef Morretje het volgende:
[..]
onderin Groningen, tegen Drenthe aan..
Afsluitdijk is dan wel 1,5 u rijden.
Hij is inderdaad best degelijk qua kleur.quote:Op maandag 22 april 2013 09:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja? Ik vind onze kleur best oké, maar wel een beetje.... ANWB. Maar dit was de enige beschikbare lichte kleur, wilde die graag omdat die niet zo warm wordt in de zon.
Met van die zipins kun je ze evt. opleukenquote:Op maandag 22 april 2013 18:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hij is inderdaad best degelijk qua kleur.Maar dat zonargument zit ik ook een beetje mee.
Das makkelijker voor mijquote:
Oip, om over elke schouder 1 te dragen?quote:Op maandag 22 april 2013 19:27 schreef Kyara het volgende:
ik weet niet hoor.... woon sowieso niet in A'dam maar kent iemand dit? Ziet er niet heel ergonomisch uit...
[ afbeelding ]
top, merci!quote:Op woensdag 24 april 2013 11:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Bij de HEMA heb je fijne, daar zit een elastiek in en oorflapjes en nekflap die je ook op kunt rollen als je die niet nodig vindt.
Wil je graag tegelijk dragen, Kyara? Ik weet niet waar je woont, maar ik ken wel iemand die je dat waarschijnlijk met liefde zal willen leren.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:25 schreef Kyara het volgende:
Zonnehoedje?
Mooi gewicht LB, mijn meisjes zijn nu ietsje zwaar maar vond het er al redelijk vergelijkbaar uit zien
Die zipins zijn leuk! Ik heb een witte/ecru Manduca met een rozequote:Op maandag 22 april 2013 18:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Met van die zipins kun je ze evt. opleuken
[ afbeelding ]
Heb ik (nog) niet gedaan overigens.
Dank je wel. Amsterdam is hier ook niet in de buurt hoor. Drenthe overigens ook niet echt.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef Aymia het volgende:
Even uit lurk stand voor Kyara, kijk hier ( http://www.closetogether.nl/home/2 ) eens.
Niet in de buurt van Amsterdam maar misschien wel antwoord op je tweeling draag vraag
Nee hoor. Ik was gewoon benieuwd en hoopte dat degene die dat draagconsult deed er wat ervaring mee heeft. Maar ik ga er geen speciaal draagconsult voor aanvragen of speciale doeken voor kopen.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wil je graag tegelijk dragen, Kyara? Ik weet niet waar je woont, maar ik ken wel iemand die je dat waarschijnlijk met liefde zal willen leren.
De persoon die ik bedoel is geen draagconsulent, maar gewoon mama van o.a. een tweeling. Dragen deed ze volgens mij gewoon met 1 of twee doeken en later met een Beco en een doek ofzo.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik was gewoon benieuwd en hoopte dat degene die dat draagconsult deed er wat ervaring mee heeft. Maar ik ga er geen speciaal draagconsult voor aanvragen of speciale doeken voor kopen.
Top, die filmpjes zijn ideaal om goed te leren knopen en als je het regelmatig doet heb je al snel niet zoveel tijd meer nodig, maar zit je kind binnen twee minuten goed.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef Suikertante het volgende:
Dat is het filmpje dat ik gebruikt heb inderdaad
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:04 schreef Juud79 het volgende:
Ik stond tijdens de babytijd ook wel eens (zonder kind) in de winkel te wiebelen, of mijn boodschappenkar heen en weer te rijden ipv de kinderwagen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |