)quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:40 schreef nielka het volgende:
[..]
)
so if you are ok with sending it abroad
I am not sure if google translator gives me the right translation, sorry, I do not speak Dutchquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ben benieuwd welke fascinerende betaalwijze dit wordt ...
Payment abroad is no probleem USiNG an IBAN accountnumber.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:59 schreef nielka het volgende:
[..]
I am not sure if google translator gives me the right translation, sorry, I do not speak DutchBut talking about payments abroad, that should work out well, right?
Op zich geen probleem hoor met Paypalquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben benieuwd welke fascinerende betaalwijze dit wordt ...
Dat inderdaad. Ik had geen tijd meer om te reageren. (En misschien ben ik te wantrouwend, maar iemand die zich hiervoor speciaal hier aanmeldt en geen Nederlands spreekt ...)quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef pessie het volgende:
[..]
Payment abroad is no probleem USiNG an IBAN accountnumber.
Ik vind jou echt niet het twijfel type. Hormonen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:29 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik twijfel zo hard om een doek te kopen elders.
Ik vind m prachtig, maar ben bang dat ie me niet staat
Er zijn zoveel zachte doeken.. als je alleen de eerste maandjes wil dragen kan je ook goedkoop en heeeeel zacht gaan met een rekbare, Binana bijvoorbeeld, dat is heerlijk poezelig voor een newborn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
oke, maar wat is dan een fijne doek voor een baby. Het dragen zal vooral in het begin zijn nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |