abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125738548
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 13:56 schreef oeke het volgende:
Hihi, ik liep vaak door de stad met zoon in de doek en mijn ene arm gebogen zodat hij op de pink kon zuigen! :D Lamme arm!
Dan zat hij met zijn hoofdje naar opzij. Hij wilde de speen pas na 4 maanden ofzo.

En wiebelen, ik moest zo lachen toen een onvervalste Amsterdamse tegen me zei in de rij bij de super: Meid, mot je piesen? :D
_O-

Ik knoopte de voeten van de mini (bij geboorte 2460 gram) wel buiten de doek. Twee van die minivoetjes die eronder vandaan kwamen O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 28 april 2013 @ 13:22:36 #102
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_125825981
Vraag je. Heeft iemand ervaring met een rosevand rebellion baby drager? Ik zie op de site staan dat ze geschikt zijn tot 20 kilo.
En ik ga morgen een manduca lenen bij de draagconsulent bij mij in het dorp *O* . kunnen we even uitproberen of het werkt als we straks bij MN ouders zijn.
pi_125828251
Geen ervaring mee pessie, helaas!

Ik heb wel poging 2 gewaagd met de doek, hij zit er nu nog in en slaapt! Morgen wil ik er graag mee de stad in als de vrijmarkt begint. Hij zit heel lekker dus ik denk dat ik hem redelijk heb geknoopt. Die beentjes eruit vond ik toch wat eng, maar hij heeft er geloof ik geen last van. Als jullie gekke dingen zien (behalve dat blote spekbeentje, daar zit het broekspijpje nu weer netjes overheen hoor ;)) hoor ik het graag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij maakt wel gekke geluidjes, een beetje alsof hij net heel hard heeft gehuild en nog een beetje nasobt. Ik heb het gefilmd. Ik ging bijna twijfelen of ik hem teveel plette maar ik zou er nog een kruik bij kunnen schuiven dus ik denk niet dat ik hem te strak geknoopt heb eigenlijk!
Filmpje 1
Filmpje 2

De tip voor het blijven bewegen/wiebelen is echt top! ^O^ Als hij wakker wordt en gaat huilen en ik sta op en ga lopen is hij meteen weer stil en valt hij in slaap O+

Als ik nou morgen de stad in ga, zijn die sokjes zo dan warm genoeg? En nu heeft hij gewoon een rompertje en jumpsuitje aan, het voelt aardig warm. Als hij gaat huilen is hij meteen diep donkerrood :o. Lijkt me warm genoeg zo, met eventueel mijn vest om er omheen te slaan morgen, of niet?

Ik ben zo blij met al jullie tips, vind het dragen nu al geweldig (na een half uurtje, haha!) *O*
  zondag 28 april 2013 @ 15:04:46 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125828885
Oh, smelt O+

Ik denk dat jij net als ik nog wat teveel in je nek knoopt, ik vind dat op den duur wel wat zwaar worden, maar heb nog niet goed door hoe ik het meer verdeeld over mijn schouders kan krijgen :')

Neemt niet weg dat Eefje hier ook heerlijk in de doek slaapt en dat ik ook nog steeds héél blij ben met mijn doek *;
pi_125831156

Kijk hoe zij het over haar schouders heen heeft ;)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_125831314
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 13:22 schreef pessie het volgende:
Vraag je. Heeft iemand ervaring met een rosevand rebellion baby drager? Ik zie op de site staan dat ze geschikt zijn tot 20 kilo.
En ik ga morgen een manduca lenen bij de draagconsulent bij mij in het dorp *O* . kunnen we even uitproberen of het werkt als we straks bij MN ouders zijn.
Ik hoop dat de leendrager van de draagconsulent bij jou uit het dorp hier morgen aankomt. Dus na morgen kan ik je meer vertellen ;)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_125831864
Ziet er goed uit Suikertante!

Mijn baby, bijna dreumes krijgt tanden en werd overstuur wakker. Wat zijn een drager en een soepstengel dan toch een geweldige uitkomst:

Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_125832409
Ach gossie nog helemaal met een rood neussie! O+
En dat van die schouders: check!
pi_125832432
Haha Tinu dat koppie O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 28 april 2013 @ 22:07:14 #110
259886 pessie
pi_125844796
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:40 schreef Morretje het volgende:

[..]

Ik hoop dat de leendrager van de draagconsulent bij jou uit het dorp hier morgen aankomt. Dus na morgen kan ik je meer vertellen ;)
:D
Graag.
pi_125855267
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 13:22 schreef pessie het volgende:
Ja prima kwaliteit en ergonomisch verder heel basic :)
  maandag 29 april 2013 @ 11:06:22 #112
259886 pessie
pi_125858238
quote:
2s.gif Op maandag 29 april 2013 08:34 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja prima kwaliteit en ergonomisch verder heel basic :)
Is hij geschikt voor baby's en peuters?

Ik heb de manduca opgehaald! En alvast geprobeerd met Lauren.

Ze vond het helaas nog niet zo leuk, maar ze ligt nu in bed te slapen dus waarschijnlijk was ze te moe. Hoe kan ik de riempjes het beste afstellen? De schouderbanden glijden van mijn schouderrs af...
pi_125858748
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 11:06 schreef pessie het volgende:
Is hij geschikt voor baby's en peuters?
Nee vind ik niet :)
Het grootste plus aan rose and rebellion is vooral dat ze dragers maken voor hele grote kinderen tot ver in kleutertijd. Maar de standaard drager zou ik niet aanraden voor baby en peuter gebruik zo groot is hij namelijk niet. Hij viel voor mij af en ik heb toen voor de manduca gekozen :)

Afstellen van de manduca is heel makkelijk gewoon strakker trekken bovenop je schouders.
En er zijn safety buckles op je rug die je ook aan kan trekken zo kunnen ze niet van je rug af glijden de banden
pi_125858933

Hier zie je bij de schouderbanden wat je aan kan trekken.
En bij V zijn hand zit de andere band wat strakker kan.

En hier zie je de veiligheidsbanden op Paxlie zijn boezem :D
Werkt bij buikdragen dus hetzelfde alleen dan andersom.
Eerst vastdoen en dan straktrekken :)
  maandag 29 april 2013 @ 11:31:23 #115
259886 pessie
pi_125858939
quote:
2s.gif Op maandag 29 april 2013 11:25 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Nee vind ik niet :)
Het grootste plus aan rose and rebellion is vooral dat ze dragers maken voor hele grote kinderen tot ver in kleutertijd. Maar de standaard drager zou ik niet aanraden voor baby en peuter gebruik zo groot is hij namelijk niet. Hij viel voor mij af en ik heb toen voor de manduca gekozen :)

Afstellen van de manduca is heel makkelijk gewoon strakker trekken bovenop je schouders.
En er zijn safety buckles op je rug die je ook aan kan trekken zo kunnen ze niet van je rug af glijden de banden
Ik wil dus ook met 1 drager zowel baby als peuter kunnen dragen.
Ik vinvind de baby inzet grappig. Ik dacht dat het een apart kussen of stellage of zo zou zijn, maar het is gewoon een geïntegreerd lapje stof! Heeft Lauren nog wel nodig trouwens, ik probeerde eerst zonder maar dat zat voor haar niet lekker. Ben benieuwd wat ik over 2 weken over de manduca denk en of ik er 1 ga aanschaffen!
  maandag 29 april 2013 @ 11:32:40 #116
259886 pessie
pi_125858990
Die bovenste bandjes die pas op z'n borst heeft kan ik niet goed bij om strak te trekken bij buik dragen.
pi_125859054
Dat is ook lastig :Y maar je kan de bandjes hoger of lager schuiven.
Dat even uitproberen en zoeken op welke stand je het wel voor elkaar krijgt :Y
pi_125859180
Met 1 drager je baby en peuter kunnen dragen is denk ik niet mogelijk Pessie.. Er zit zoveel lengteverschil tussen, dat 1 van beide nooit lekker kan zitten lijkt me.

Ik vind idd ook het grote voordeel van r&r dat ze grote dragers maken, ik heb nu de kleuterdrager geleend, en mij dame met broekmaat 98 zit daar perfect in. En we kunnen ook nog wel even vooruit denk ik, zo snel zullen die benen niet meer groeien, toch? :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 29 april 2013 @ 11:38:21 #119
259886 pessie
pi_125859204
quote:
2s.gif Op maandag 29 april 2013 11:34 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is ook lastig :Y maar je kan de bandjes hoger of lager schuiven.
Dat even uitproberen en zoeken op welke stand je het wel voor elkaar krijgt :Y
Goede tip, dit had ik nog niet ontdekt.

Hoe oud is V nu? Was hij nou ouder dan Nathan? (Juli 2010)
pi_125859217
Hij is van november 2010 :)
pi_125859280
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:37 schreef Morretje het volgende:
Met 1 drager je baby en peuter kunnen dragen is denk ik niet mogelijk Pessie.. Er zit zoveel lengteverschil tussen, dat 1 van beide nooit lekker kan zitten lijkt me.
Vind ik met de manduca nog wel redelijk voor elkaar te krijgen door de ritssluiting waarmee je de drager enorm kan verlengen. Het zitje is dieper dan die van de boba dus dit is voor peuters langer comfortabel dan veel andere dragers.
  maandag 29 april 2013 @ 11:41:53 #122
259886 pessie
pi_125859319
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:37 schreef Morretje het volgende:

Als ik de foto's van pvoess zie denk ik dat hij echt nog wel goed past. We gaan het proberen, hij komt vanavond weer thuis. Manduca is van 3.5 tot 20 kilo. Dus zou moeten kunnen. En het is de bedoeling dat Lauren nog wel een tijdje voornamelijk met de doek gedragen wordt.
pi_125859427

R&R mist de schouderversteloptie.
Het afstellen van het slaapkapje kan niet zoals dat met de manduca kan
Het zachte gedeelte aan de zijkant voor het afstellen van de schouderband.
Dit is bij de R & R gewoon alleen de buckle. zie eerste foto.

Geen ritssluiting of andere manier om de drager in te korten of te verlengen.

Dit zijn even de nadelen van de R&R voor mij en waarom ik er niet voor heb gekozen.
pi_125860915
De tula heeft losse dingetjes waarmee je m breder kunt maken. Misschien is dat nog een optie?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 29 april 2013 @ 12:34:04 #125
259886 pessie
pi_125861355
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 12:22 schreef Vanyel het volgende:
De tula heeft losse dingetjes waarmee je m breder kunt maken. Misschien is dat nog een optie?
Daar kijk ik ook even naar. Dank je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')