Kan ik nergens vinden, niet bekend bij mij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 03:42 schreef Loop-y het volgende:
Klopt het dat de jongen met het afgerukte been inmiddels dood is?
Zegt niets.quote:
alleen bestaat fb geen 15 jaarquote:Op dinsdag 16 april 2013 04:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zegt niets.
Als ik 15 jaar terug een pagina heb gemaakt, kan ik nu de naam veranderen naar Boston Bomb Attack.
rond een uur of 4 van de starttijd is het over het algemeen het drukste, dan komt de grote golf recreatieve lopers binnen en daarmee aan de kant staande familie etc.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
waarom zo laat pas na de toprenners was ws stuk minder druk, veel vragen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 04:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
rond een uur of 4 van de starttijd is het over het algemeen het drukste, dan komt de grote golf recreatieve lopers binnen en daarmee aan de kant staande familie etc.
Zou wat zijn, in de stad van de Tea Party.quote:
in mijn ogen onmogelijk... of je moet geen publiek meer toelaten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 04:29 schreef Toekito het volgende:
[..]RD, hoe denk jij als ervaren loper dat je een marathon kan beveiligen?
En iemand die een aanslag wil plegen verlegt dan zijn focus wel weer naar een ander 'evenement' waar veel mensen samen komen. Je kan zoiets nauwelijks tegen houden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 04:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
in mijn ogen onmogelijk... of je moet geen publiek meer toelaten.
Je zou het gehele parkoers moeten afzetten, kompleet deel van een stad in lock down met metaaldetectors etc.
Natuurlijk, alles is mogelijk maar de kosten zullen zo hoog worden dat het voor een goedwilledne recreatieve loper niet meer te betalen is om mee te doen
inderdaad... en een marathon is in mijn ogen een makkelijk doelwit... mensen komen voor een sportief iets en lijken mij " minder op hun hoede"quote:Op dinsdag 16 april 2013 04:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En iemand die een aanslag wil plegen verlegt dan zijn focus wel weer naar een ander 'evenement' waar veel mensen samen komen. Je kan zoiets nauwelijks tegen houden.
Dat denk ik ook. Vooral dit soort massale events die gewoon op straat zijn is een makkelijk doelwit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 04:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad... en een marathon is in mijn ogen een makkelijk doelwit... mensen komen voor een sportief iets en lijken mij " minder op hun hoede"
[Live] Bomaanslag op Marathon in Bostonquote:Update 05.50 uur:
De FBI is bezig met een onderzoek in een appartement in Revere, een stadje ten zuiden van Boston.
Neen, Revere ligt ten Noorden van Boston.quote:Op dinsdag 16 april 2013 05:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
[Live] Bomaanslag op Marathon in Boston
ja je hebt gelijk, mijn bron laat me in de steekquote:Op dinsdag 16 april 2013 05:55 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Neen, Revere ligt ten Noorden van Boston.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 03:37 schreef porsche1 het volgende:
Oude man in dat oranje hempje die viel toe de bom ontplofte heeft niks,
[Update, 9:28 p.m. ET] Bill Iffrig, seen in video wearing an orange tank top and being blown over as he approached the finish line, told CNN's Piers Morgan that he was feeling OK after the blast.
"I got down to within about 15 feet of the finishing apron and heard just tremendous explosion, sounded like a bomb went off right next to me, and the shock waves just hit my whole body and my legs just started jittering around," he said. "I knew i was going down and so i ended up down on the blacktop."
Iffrig, 78, said he was assisted by one of the event volunteers, who helped him up so he could finish the race. After that, the worker looked for aid for Iffrig, who had just a scratch from his fall.
"He insisted on getting a wheelchair over there so we started to do that, but then before that was rounded up, i said my hotel's about six blocks away so I think I can make it okay. So they let me get out of there and I went on home to my wife."
Revere borders the towns of Winthrop, East Boston and Chelsea to the south, Everett and Malden to the west, Saugus and Lynn to the north, and the Atlantic Ocean to the east.quote:Op dinsdag 16 april 2013 05:55 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Neen, Revere ligt ten Noorden van Boston.
ik heb even op maps gekeken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 06:28 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Revere borders the towns of Winthrop, East Boston and Chelsea to the south, Everett and Malden to the west, Saugus and Lynn to the north, and the Atlantic Ocean to the east.
Revere ligt dus aan de zuidkant van oost-Boston?
Die van die beruchte foto?quote:Op dinsdag 16 april 2013 03:42 schreef Loop-y het volgende:
Klopt het dat de jongen met het afgerukte been inmiddels dood is?
Op internet is deze foto wegens privacyredenen geblurred, maar dat maakte de Metro niets uit, die plaatst deze persoon gewoon frontaal op de voorpagina. Je ziet net niet dat zijn been er af ligt, dat ging ze blijkbaar toch te ver.quote:
quote:
Ik heb de volledige foto gisteren gezienquote:Op dinsdag 16 april 2013 07:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op internet is deze foto wegens privacyredenen geblurred, maar dat maakte de Metro niets uit, die plaatst deze persoon gewoon frontaal op de voorpagina. Je ziet net niet dat zijn been er af ligt, dat ging ze blijkbaar toch te ver.
Dat is wel een zeer confronterende foto, inderdaad. Kan me wel voorstellen dat die benen integraal plaatsen op de voorpagina iets teveel van het goede is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Op internet is deze foto wegens privacyredenen geblurred, maar dat maakte de Metro niets uit, die plaatst deze persoon gewoon frontaal op de voorpagina. Je ziet net niet dat zijn been er af ligt, dat ging ze blijkbaar toch te ver.
Vlgs mij ligt het rechterbeen er ook af en die stomp is nog prima te zien op de foto.quote:Op dinsdag 16 april 2013 07:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op sommige sites ja. Andere sites weer niet. Ik vind het vreemd om gewoon "het internet" hierbij als maatstaaf van wat wel en niet kan te gebruiken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 07:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nevermindquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vlgs mij ligt het rechterbeen er ook af en die stomp is nog prima te zien op de foto.
Nee, dat niet, die smiley is iets te blij. Het ging me meer om het zgn handige knipwerk van de Metro die het ergste deel van de foto niet laat zien, maar vervolgens (in mijn ogen) de plank totaal mis slaat omdat er wel degelijk nog nare details te zien zijn.quote:
Walgelijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat maakt dan zeker niets uit, want meneer woont toch niet in Nederland?
Ik denk dat die man, als ie niet dood is zoals iemand beweerde, momenteel wel andere dingen aan zijn hoofd heeft dan zijn privacy.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Walgelijkgeen enkel respect voor zijn privacy
Absoluut. Maar dat is toch geen excuus om m dan maar zo voorop de krant te plempen...?quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat die man, als ie niet dood is zoals iemand beweerde, momenteel wel andere dingen aan zijn hoofd heeft dan zijn privacy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |