Ik heb de volledige foto gisteren gezienquote:Op dinsdag 16 april 2013 07:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op internet is deze foto wegens privacyredenen geblurred, maar dat maakte de Metro niets uit, die plaatst deze persoon gewoon frontaal op de voorpagina. Je ziet net niet dat zijn been er af ligt, dat ging ze blijkbaar toch te ver.
Dat is wel een zeer confronterende foto, inderdaad. Kan me wel voorstellen dat die benen integraal plaatsen op de voorpagina iets teveel van het goede is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Op internet is deze foto wegens privacyredenen geblurred, maar dat maakte de Metro niets uit, die plaatst deze persoon gewoon frontaal op de voorpagina. Je ziet net niet dat zijn been er af ligt, dat ging ze blijkbaar toch te ver.
Vlgs mij ligt het rechterbeen er ook af en die stomp is nog prima te zien op de foto.quote:Op dinsdag 16 april 2013 07:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op sommige sites ja. Andere sites weer niet. Ik vind het vreemd om gewoon "het internet" hierbij als maatstaaf van wat wel en niet kan te gebruiken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 07:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nevermindquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vlgs mij ligt het rechterbeen er ook af en die stomp is nog prima te zien op de foto.
Nee, dat niet, die smiley is iets te blij. Het ging me meer om het zgn handige knipwerk van de Metro die het ergste deel van de foto niet laat zien, maar vervolgens (in mijn ogen) de plank totaal mis slaat omdat er wel degelijk nog nare details te zien zijn.quote:
Walgelijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat maakt dan zeker niets uit, want meneer woont toch niet in Nederland?
Ik denk dat die man, als ie niet dood is zoals iemand beweerde, momenteel wel andere dingen aan zijn hoofd heeft dan zijn privacy.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Walgelijkgeen enkel respect voor zijn privacy
Absoluut. Maar dat is toch geen excuus om m dan maar zo voorop de krant te plempen...?quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat die man, als ie niet dood is zoals iemand beweerde, momenteel wel andere dingen aan zijn hoofd heeft dan zijn privacy.
je hebt gelijk, en mijn reactie was ook te kort door de bocht vandaar de editquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat niet, die smiley is iets te blij. Het ging me meer om het zgn handige knipwerk van de Metro die het ergste deel van de foto niet laat zien, maar vervolgens (in mijn ogen) de plank totaal mis slaat omdat er wel degelijk nog nare details te zien zijn.
Omdat de wereld heel hypocriet is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:11 schreef RetRy32 het volgende:
Ik had verwacht dat er veel meer doden zouden komen, maar gelukkig niet.
Deze aanslag heeft heel Amerika bang gemaakt, een echte terroristische aanslag.
Net als wat Amerika deed in Libië, bommen gooien.
Van Dale XIV (2005) definieert terrorisme als: (het plegen van) gewelddaden (individuele of collectieve aanslagen, gijzelingen, verwoestingen) ter demoralisering van de bevolking om een politiek doel te bereiken.
Trouwens, gisteren 5 Saudi Arabische toeristen gedood in Pakistan door onbemande Amerikaanse vliegtuig.
Waarom heeft WNL het daar niet over?
Ik denk ook niet dat er veel zwaargewonden zijn, ik denk dat die 2 er bovenop zaten of 1 een hartaanval heeft gekregen.
Issue, niet per se. Maar gezien de omstandigheden had deze man best geblurrd mogen worden. Of liever gezegd, helemaal niet geplaatst. Ik vind t over het randje, persoonlijkquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:14 schreef Brighteyes het volgende:
Maar sowieso, mensen hebben toch altijd al met hun gezicht op foto's gestaan in kranten. Is dat nu echt ineens serieus een issue?
Mja... ik zie het toch meer als nieuwsgaring/verslaggeving.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Issue, niet per se. Maar gezien de omstandigheden had deze man best geblurrd mogen worden. Of liever gezegd, helemaal niet geplaatst. Ik vind t over het randje, persoonlijk
Bron? Ik zie nog niets over arrestaties.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Oh gut,een Saoedische moslim die is gepakt..Ben heel erg beniewd wat de FBI gaat "vinden".
Is ook. En de foto's mogen sowieso geplaatst worden, maar voor mij hoeft het niet per se zo. Die foto van de vallende oude man heeft net zoveel nieuwswaarde dan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mja... ik zie het toch meer als nieuwsgaring/verslaggeving.
Stel dat dat napalmmeisje een geblurred gezicht had gehad, zo'n foto is dan toch meteen heel anders? Of had die niet gemaakt mogen worden?
Officieel misschien. Maar voor alleen een 'getuige/slachtoffer' komen niet zowel een heel SWAT-, FBI- en een ATF-team, en gaat ook niet het hele ziekenhuis in lockdown.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:30 schreef StephanL het volgende:
Er is wel een moslim verhoord in het ziekenhuis hoorde ik vanochtend op het nieuws. Alleen niet als verdachte maar als getuige/slachtoffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |