En iemand die een aanslag wil plegen verlegt dan zijn focus wel weer naar een ander 'evenement' waar veel mensen samen komen. Je kan zoiets nauwelijks tegen houden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 04:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
in mijn ogen onmogelijk... of je moet geen publiek meer toelaten.
Je zou het gehele parkoers moeten afzetten, kompleet deel van een stad in lock down met metaaldetectors etc.
Natuurlijk, alles is mogelijk maar de kosten zullen zo hoog worden dat het voor een goedwilledne recreatieve loper niet meer te betalen is om mee te doen
inderdaad... en een marathon is in mijn ogen een makkelijk doelwit... mensen komen voor een sportief iets en lijken mij " minder op hun hoede"quote:Op dinsdag 16 april 2013 04:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En iemand die een aanslag wil plegen verlegt dan zijn focus wel weer naar een ander 'evenement' waar veel mensen samen komen. Je kan zoiets nauwelijks tegen houden.
Dat denk ik ook. Vooral dit soort massale events die gewoon op straat zijn is een makkelijk doelwit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 04:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad... en een marathon is in mijn ogen een makkelijk doelwit... mensen komen voor een sportief iets en lijken mij " minder op hun hoede"
[Live] Bomaanslag op Marathon in Bostonquote:Update 05.50 uur:
De FBI is bezig met een onderzoek in een appartement in Revere, een stadje ten zuiden van Boston.
Neen, Revere ligt ten Noorden van Boston.quote:Op dinsdag 16 april 2013 05:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
[Live] Bomaanslag op Marathon in Boston
ja je hebt gelijk, mijn bron laat me in de steekquote:Op dinsdag 16 april 2013 05:55 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Neen, Revere ligt ten Noorden van Boston.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 03:37 schreef porsche1 het volgende:
Oude man in dat oranje hempje die viel toe de bom ontplofte heeft niks,
[Update, 9:28 p.m. ET] Bill Iffrig, seen in video wearing an orange tank top and being blown over as he approached the finish line, told CNN's Piers Morgan that he was feeling OK after the blast.
"I got down to within about 15 feet of the finishing apron and heard just tremendous explosion, sounded like a bomb went off right next to me, and the shock waves just hit my whole body and my legs just started jittering around," he said. "I knew i was going down and so i ended up down on the blacktop."
Iffrig, 78, said he was assisted by one of the event volunteers, who helped him up so he could finish the race. After that, the worker looked for aid for Iffrig, who had just a scratch from his fall.
"He insisted on getting a wheelchair over there so we started to do that, but then before that was rounded up, i said my hotel's about six blocks away so I think I can make it okay. So they let me get out of there and I went on home to my wife."
Revere borders the towns of Winthrop, East Boston and Chelsea to the south, Everett and Malden to the west, Saugus and Lynn to the north, and the Atlantic Ocean to the east.quote:Op dinsdag 16 april 2013 05:55 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Neen, Revere ligt ten Noorden van Boston.
ik heb even op maps gekeken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 06:28 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Revere borders the towns of Winthrop, East Boston and Chelsea to the south, Everett and Malden to the west, Saugus and Lynn to the north, and the Atlantic Ocean to the east.
Revere ligt dus aan de zuidkant van oost-Boston?
Die van die beruchte foto?quote:Op dinsdag 16 april 2013 03:42 schreef Loop-y het volgende:
Klopt het dat de jongen met het afgerukte been inmiddels dood is?
Op internet is deze foto wegens privacyredenen geblurred, maar dat maakte de Metro niets uit, die plaatst deze persoon gewoon frontaal op de voorpagina. Je ziet net niet dat zijn been er af ligt, dat ging ze blijkbaar toch te ver.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |