Shift!!quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk die flikker Ekdom na de reclame
ik kijk liever in de kleedkamer na afloopquote:
Lekker wild ook.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:10 schreef OverRated het volgende:
Ik zou die meiden best geven. Zien er een stuk appetijtelijker uit dan de meeste voetballende vrouwen
Dat viel zelfs mij op inderdaad. Leuke dames.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:10 schreef OverRated het volgende:
Ik zou die meiden best geven. Zien er een stuk appetijtelijker uit dan de meeste voetballende vrouwen
quote:
Ja, niet verkeerd.quote:
Maximaal putjes scheppen.quote:Op maandag 22 april 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af wat voor werk die gozer met tattoo's in zijn nek doet.
Hij noemt het meer creatief boekhouden.quote:Op maandag 22 april 2013 22:59 schreef hexje het volgende:
Cliënten oplichten is niet strafbaar Bram???
Ja maar als IQ=Schoenmaat dan nog steeds gezaktquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:59 schreef OverRated het volgende:
Jezus, voor 180 euro kun je ook 5 keer gewoon theorie-examen doen
Ja, als ze er niks voor doen wel. Iedere idioot kan zijn theorie halen met een beetje goed oefenen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ja maar als IQ=Schoenmaat dan nog steeds gezakt
Nederlander die stoer doet tegenover Marokkaanse vriendjes.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De schaapies beginnen weer over de Joden en Amerikanen
ja mn eigen cameraquote:
Weerzinwekkend wat Marokkanen en Turken over joden kunnen zeggen. De daden van Hitler en Bin Laden gewoon doodleuk verheerlijken. Ga je toch van over je nek. Laat duidelijk de verwerpelijke kanten van de islam zien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De schaapies beginnen weer over de Joden en Amerikanen
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:31 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Weerzinwekkend wat Marokkanen en Turken over joden kunnen zeggen. De daden van Hitler en Bin Laden gewoon doodleuk verheerlijken. Ga je toch van over je nek. Laat duidelijk de verwerpelijke kanten van de islam zien.
Ja, weerzinwekkende figuren zijn het veelal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:51 schreef Norakiaan het volgende:
Kracht van Powned is dat de omroep maatschappelijke problemen als geen ander aan de kaak stelt. Zo laten ze ook nu weer zien hoe islamitische jeugd zich uit over onze joodse medemens en Bin Laden. Prima dat er geen enkele vorm van censuur is. Werkt zeer verhelderend.
Ik 5quote:Op maandag 6 mei 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
die gozer deed 4 vingers, niet de W
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:59 schreef Palomar het volgende:
Haha, De Rest Van Nederland, wat een bazenreeks was dat
is er wat mis met je hand ofzo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
ik kan ook niet mijn middelste 3 vingers opsteken![]()
evolutiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
is er wat mis met je hand ofzo?
christelijke jongens van pownews gaan naar de kerkquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat een onzin, niet tijdens hemelvaard
Dat is wel heel slecht. Hij is het gewoon aan het voorlezen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een programma waar Jan van Halst voor de humor moet zorgen kan nooit wat zijn
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef superniger het volgende:
[..]
durf je dat ook in zijn gezicht te zeggen?
Weet ik het. Ik flap er soms maar wat uitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef Palomar het volgende:
[..]
die heeft toch een handicap ofzo? (die iranier met een nieuwe nederlandse naam).
Dus als iemand een handicap heeft mag niet meer gezegd worden dat hij lelijk is? Hypocriet gedoe, lelijke mensen zijn evenzeer lelijk geboren als gehandicapten hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef Palomar het volgende:
[..]
die heeft toch een handicap ofzo? (die iranier met een nieuwe nederlandse naam).
dat zegt toch niemand? is het nou zo leuk om iemand belachelijk te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus als iemand een handicap heeft mag niet meer gezegd worden dat hij lelijk is? Hypocriet gedoe, lelijke mensen zijn evenzeer lelijk geboren als gehandicapten hoor.
Ik vind het slechts hypocriet dat je van de meeste mensen lelijke mensen wel belachelijk mag maken, maar gehandicapten om hetzelfde nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
dat zegt toch niemand? is het nou zo leuk om iemand belachelijk te maken
Vooral met een kanonquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ijkt me echt hilarisch om een keer te doen
Een heel weekend als trolquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ijkt me echt hilarisch om een keer te doen
Altijd minimaal een fles.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef OProg het volgende:
Ella Vogelaar heeft al een drankje op geloof ik.
Nogal ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:01 schreef OProg het volgende:
Ik begin het trucje van Rutger ook wel een beetje zat te worden.
Inderdaad... En zelf maar janken als het over zijn eigen priveleven gaat.... van die lui die graag uitdelen maar incasseren ho maarquote:Op maandag 13 mei 2013 23:01 schreef OProg het volgende:
Ik begin het trucje van Rutger ook wel een beetje zat te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |