Moet dat dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef superniger het volgende:
[..]
durf je dat ook in zijn gezicht te zeggen?
Weet ik het. Ik flap er soms maar wat uitquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef Palomar het volgende:
[..]
die heeft toch een handicap ofzo? (die iranier met een nieuwe nederlandse naam).
Dus als iemand een handicap heeft mag niet meer gezegd worden dat hij lelijk is? Hypocriet gedoe, lelijke mensen zijn evenzeer lelijk geboren als gehandicapten hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:59 schreef Palomar het volgende:
[..]
die heeft toch een handicap ofzo? (die iranier met een nieuwe nederlandse naam).
dat zegt toch niemand? is het nou zo leuk om iemand belachelijk te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus als iemand een handicap heeft mag niet meer gezegd worden dat hij lelijk is? Hypocriet gedoe, lelijke mensen zijn evenzeer lelijk geboren als gehandicapten hoor.
Ik vind het slechts hypocriet dat je van de meeste mensen lelijke mensen wel belachelijk mag maken, maar gehandicapten om hetzelfde nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
dat zegt toch niemand? is het nou zo leuk om iemand belachelijk te maken
Vooral met een kanonquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ijkt me echt hilarisch om een keer te doen
Een heel weekend als trolquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ijkt me echt hilarisch om een keer te doen
Altijd minimaal een fles.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef OProg het volgende:
Ella Vogelaar heeft al een drankje op geloof ik.
Nogal ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:01 schreef OProg het volgende:
Ik begin het trucje van Rutger ook wel een beetje zat te worden.
Inderdaad... En zelf maar janken als het over zijn eigen priveleven gaat.... van die lui die graag uitdelen maar incasseren ho maarquote:Op maandag 13 mei 2013 23:01 schreef OProg het volgende:
Ik begin het trucje van Rutger ook wel een beetje zat te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |