Had ie t maar nog steeds niet gedaanquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ie t maar nog steeds niet gedaan
Hey, hoe is je gemoedstoestand?quote:Op maandag 15 april 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ie t maar nog steeds niet gedaan
quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gatver. Ik wil geld toe. En flink wat ook.
Nogal ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bieber, Barbie. Wat een kuttopic dit
Beetje erg druk op het werk, eigenlijk ziek maar net niet TE ziek om thuis te blijven (waar ik dan ook weer te netjes voor ben, omdat het zo druk is).quote:
Daar ben ik te oud voor.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:47 schreef Specularium het volgende:
Elflettering op een schoolfeestje:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:21 schreef Specularium het volgende:
Ik had het ook over vroeger, toen ik nog met mijn helikopter boven Vietnam vloog.
Wat een treurigheid is dit zeg.quote:
Nee maar het zag er zo bekend uit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef Specularium het volgende:
Herhalingen doen ze dit seizoen toch niet?
Net ook weer.quote:
Ik heb er nog een paar liggen, maar kan de concentratie niet opbrengen om te lezen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat een ellende is de nederlandse tv toch.
Ben sinds gisteren maar in een nieuw boek begonnen, veel beter.
Welk boek?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat een ellende is de nederlandse tv toch.
Ben sinds gisteren maar in een nieuw boek begonnen, veel beter.
Niveau vistuig?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:43 schreef Specularium het volgende:
Ja, het was verschrikkelijk.
[ afbeelding ]
Ze worden steeds slimmer he.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg nu zelfs spam op maat. Vanochtend in de junk mail:
Strange 11-Letter Word That Doubles Your Metabolism
Het woord was trouwens biochemistry.
Date mislukt?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
Ik krijg best veel mail, maar dat kan ook komen door de wulpse jongeman zoekt sugardaddy contactadvertentie die ik plaatste.
Jeetje wat ben jij scherp.quote:
Dat hoor je over een aantal uur welquote:
Vertel het maar, wat is stuk?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:24 schreef Karina het volgende:
Toch aardig van je Tem.
En ik merk net dat af en toe een man in huis wel handig is, er is weer wat kapot hier en ik heb geen idee hoe het te fixen.
Lichtknopje in de keuken. Lamp doet het, maar het knopje wil het licht niet meer aan doen. Misschien dat ik het aan durf het eraf te schroeven (ja eerst de stroom eraf) en er weer op.quote:
Waarom? Als het een leuk persoon is komt het altijd goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:36 schreef Karina het volgende:
We willen een volledig verslag. Tot op zekere hoogte natuurlijk.
En nog even aan Tem: tuurlijk zou ik het leuk vinden om weer eens een date te hebben, maar ik ben bang dat ik het verpruts
Ik kan soms wat raar uit de hoek komen. Te direkt. Niet iedereen vindt dat prettig.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom? Als het een leuk persoon is komt het altijd goed.
Ik bedoelde die van vorige week, maar ik begrijp dat je een sugardaddy gaat treffen?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat hoor je over een aantal uur wel
Mja, iemand die dat niet op prijs stelt is dan toch niet wat voor je. Zat mannen die directheid juist op prijs stellen hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan soms wat raar uit de hoek komen. Te direkt. Niet iedereen vindt dat prettig.
Ik heb al maanden niet gedate?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedoelde die van vorige week, maar ik begrijp dat je een sugardaddy gaat treffen?
Met direkt bedoel ik vooral er opeens wat uitflappen. Of te enthousiast worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Mja, iemand die dat niet op prijs stelt is dan toch niet wat voor je. Zat mannen die directheid juist op prijs stellen hoor.
Ik ook, als ze maar niet wil praten.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:51 schreef Specularium het volgende:
DWDD gaat ook weer legendarisch kut worden.
Carice,.
Al zou ik haar wel doen na genoeg drinken.
hehehe.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:59 schreef Karina het volgende:
Ik moest even zoeken, maar ik vond hem weer:
SEX / Geslachtdeel Bloopers dl. 4
Zo'n leuke mexicaanse dwerg.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:00 schreef Specularium het volgende:
Misschien kunnen wij Corrie opgeven voor de Kerstaflevering van All you need is love.
Ter info:quote:Op woensdag 17 april 2013 18:15 schreef Specularium het volgende:
Flesje AH wijn erbij en de avond is begonnen.
En daarna Hotter than my daughter.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:17 schreef Specularium het volgende:
20:25 op 1, na DWDD, sluit mooi aan.
Toen ik vanavond thuis kwam, vloog er een hommel naast mijn auto.quote:Op woensdag 17 april 2013 17:50 schreef Specularium het volgende:
En ja hoor, er staat weer een hommel in de banner.
Dat was mijn gedachte ook..en toen dacht ik...goh wat ben ik luiquote:Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
Ik ook, maar om een andere reden: hoef ik niet te zappen voor Hotter Than my Daughter.
Dit.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Toch maar NED> 1 anders moet ik eerst nog het laatste stukje van GTST kijken
ALbert verlindenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Toch maar even kijken wie er bij RTL zitten.
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
Maxima is wel een tutje geworden/gemaakt.
Zou toch mooi zijn als ze zouden zeggen dat ze compleet niet zitten te wachten op die onzin.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:35 schreef Uccie het volgende:
Of ze het leuk vinden om koningspaar te worden
Hebben ze vast afspraken over gemaakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:41 schreef Uccie het volgende:
Maar die vragen zijn toch allemaal al van te voren aangeleverd?
Nee dat dan weer niet. Ik denk ook niet dat ik DAAR was begonnen met rennen, meer verstijfd stil staan.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:44 schreef Specularium het volgende:
Begon je ook te rennen door de woonkamer?
Ik wel, maar een vriend en vriendin van mij waren er en ik rende naar beneden om het op de grote TV te zien.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:44 schreef Specularium het volgende:
Begon je ook te rennen door de woonkamer?
Ik vind het beter klinken.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, en hij vertelde nu precies waarom.
Ik vraag het aan jou. Specularium Iquote:Op woensdag 17 april 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je even aan Guidio vragen.
Is er iets op waarop ik lekker kan schoppen in een livetopic?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
Voor "leuk" moet je even zappen denk ik.
KON / Vanavond interview koningspaarquote:Op woensdag 17 april 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is er iets op waarop ik lekker kan schoppen in een livetopic?
Tsja onze vrienden van het V-woord zijn weer lekker bezig.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
En wat een leuke postsMaar niet heus.
V-woord?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja onze vrienden van het V-woord zijn weer lekker bezig.
Natuurlijk, want het kan niet zo zijn dat het plebs de dienst uitmaakt.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:01 schreef Tem het volgende:
Goed, Willem gaat gewoon weer afdwingen om een vinger in de pap te hebben.
soccerquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:04 schreef Specularium het volgende:
Het is wel zo'n kamer die niet zou misstaan op een gemiddeld kamp.
Lege fles sherry.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Geen reclame tussendoor zeker he? Ik moet naar de wc
Gewoon lekker laten lopen op de bank.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Geen reclame tussendoor zeker he? Ik moet naar de wc
Nee. Dan moet ik een schone broek aan doen.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten lopen op de bank.
Doe ik ook nooitquote:Op woensdag 17 april 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
Je kunt je verjaardag ook gewoon niet vieren.
11 septemberquote:Op woensdag 17 april 2013 21:20 schreef Specularium het volgende:
Wanneer is het nu Koningsdag dan? 4 mei?
welk programma?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
Zometeen lekker Gordon kijken. /nohommoer
Ik dacht dat dat geschrapt was deze week?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
TV / Hotter Than My Daughter #35 Wachten op volgende week!
RTL 4? Aangezien er geen voetjebal is kan ik wel even kijken.quote:
Toch ook wel van 'BN'ers' hoop ik?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:35 schreef Tem het volgende:
Gelukkig, de mening van de mensen op twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |