Ze worden steeds slimmer he.quote:Op woensdag 17 april 2013 08:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik krijg nu zelfs spam op maat. Vanochtend in de junk mail:
Strange 11-Letter Word That Doubles Your Metabolism
Het woord was trouwens biochemistry.
Date mislukt?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:12 schreef Voorschrift het volgende:
Ik krijg best veel mail, maar dat kan ook komen door de wulpse jongeman zoekt sugardaddy contactadvertentie die ik plaatste.
Jeetje wat ben jij scherp.quote:
Dat hoor je over een aantal uur welquote:
Vertel het maar, wat is stuk?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:24 schreef Karina het volgende:
Toch aardig van je Tem.
En ik merk net dat af en toe een man in huis wel handig is, er is weer wat kapot hier en ik heb geen idee hoe het te fixen.
Lichtknopje in de keuken. Lamp doet het, maar het knopje wil het licht niet meer aan doen. Misschien dat ik het aan durf het eraf te schroeven (ja eerst de stroom eraf) en er weer op.quote:
Waarom? Als het een leuk persoon is komt het altijd goed.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:36 schreef Karina het volgende:
We willen een volledig verslag. Tot op zekere hoogte natuurlijk.
En nog even aan Tem: tuurlijk zou ik het leuk vinden om weer eens een date te hebben, maar ik ben bang dat ik het verpruts
Ik kan soms wat raar uit de hoek komen. Te direkt. Niet iedereen vindt dat prettig.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom? Als het een leuk persoon is komt het altijd goed.
Ik bedoelde die van vorige week, maar ik begrijp dat je een sugardaddy gaat treffen?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat hoor je over een aantal uur wel
Mja, iemand die dat niet op prijs stelt is dan toch niet wat voor je. Zat mannen die directheid juist op prijs stellen hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan soms wat raar uit de hoek komen. Te direkt. Niet iedereen vindt dat prettig.
Ik heb al maanden niet gedate?quote:Op woensdag 17 april 2013 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedoelde die van vorige week, maar ik begrijp dat je een sugardaddy gaat treffen?
Met direkt bedoel ik vooral er opeens wat uitflappen. Of te enthousiast worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 16:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Mja, iemand die dat niet op prijs stelt is dan toch niet wat voor je. Zat mannen die directheid juist op prijs stellen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |