SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt waar en wanneer google docsZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Is er dan niets meer heilig? Nu ja. Hopen dat het hierbij blijft, al genoeg schade en leed dit.
Ja doei.![]()
Wat erg dit zeg, jezus.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
http://fox17online.com/20(...)loded/#axzz2QYzkKA4K
Meerdere bommen niet afgegaan waarschijnlijk. Als die ook afgegaan waren gegaan...The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
BNR meldt div. dode kinderen...[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Daar moest ik ook nog aan denken... En als je ziet hoeveel mensen er in Rotterdam nog binnenkwamenquote:Op maandag 15 april 2013 21:55 schreef YUR het volgende:
De explosie was zo'n beetje precies op mijn bruto finishtijd van gisteren
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
https://twitter.com/911BUFF/status/323887675226603520quote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef mosselmossel het volgende:
Op twitter wordt een derde explosie gemeld.
Door bomb-squad.The sun in your Eyes
Ik las net over een derde gevonden bom. Zou die afgegaan zijn?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat zal in Boston een stuk minder zijn, maar dan nog. wtf zegquote:Op maandag 15 april 2013 21:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daar moest ik ook nog aan denken... En als je ziet hoeveel mensen er in Rotterdam nog binnenkwamen![]()
![]()
![]()
Precies, dan nogquote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Dat zal in Boston een stuk minder zijn, maar dan nog. wtf zeg
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Volgens CNN was ongeveer de helft van de deelnemers over de finish. 26000 deelnemers zijn gestart in 3 startgolvenquote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Dat zal in Boston een stuk minder zijn, maar dan nog. wtf zegF means you're fucked![]()
Hoorde ik ook, maar hoorde ook dat ze die bom onschadelijk konden makenquote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef mosselmossel het volgende:
Op twitter wordt een derde explosie gemeld.![]()
ja, blijkbaar is dat gedaan door bomopruimingsdienst.quote:Op maandag 15 april 2013 22:00 schreef linebear het volgende:
[..]
Hoorde ik ook, maar hoorde ook dat ze die bom onschadelijk konden maken![]()
Dat verklaart ook waarom de winnaar al drie uur binnen was.quote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens CNN was ongeveer de helft van de deelnemers over de finish. 26000 deelnemers zijn gestart in 3 startgolven![]()
Dit lijkt heel erg op gasfles explosie, of door een of ander lek...rustig mensen rustig..Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
uhuh, 2 explosiesquote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef Montelly het volgende:
Dit lijkt heel erg op gasfles explosie, of door een of ander lek...rustig mensen rustig..![]()
![]()
Nee, want ze hebben een derde bom gevondenquote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef Montelly het volgende:
Dit lijkt heel erg op gasfles explosie, of door een of ander lek...rustig mensen rustig..![]()
Maar wel drie doden en veel gewonden, dus blijft erg.quote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef Montelly het volgende:
Dit lijkt heel erg op gasfles explosie, of door een of ander lek...rustig mensen rustig..Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
En een derde bom af laten gaan door de bomb squad...quote:The sun in your Eyes
Dat maakt de explosies en de gewonden niet minder erg.quote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef Montelly het volgende:
Dit lijkt heel erg op gasfles explosie, of door een of ander lek...rustig mensen rustig..Ja doei.![]()
ow..ok ik tune net in, zag alleen explosie op cnn..quote:Op maandag 15 april 2013 22:03 schreef linebear het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben een derde bom gevondenVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
2 explosiesquote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef Montelly het volgende:
Dit lijkt heel erg op gasfles explosie, of door een of ander lek...rustig mensen rustig..En daarbij, lekker belangrijk wie er wel/niet achter zit: Dat dit gebeurt is gewoon..verbijsterend.
![]()
Dit is heel treurig...
- Wilders vraagt morgen debat, want Nederlands is in gevaar![]()
- moslimtuig zucht*
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op maandag 15 april 2013 22:05 schreef Montelly het volgende:
Dit is heel treurig...
- moslimtuig zucht*
seriously?? Maakt hij werkelijk zo schaamteloos misbruik van deze situatie?
![]()
![]()
MoBlo, kan je die trol niet.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
pleur op naar ONZ.quote:Op maandag 15 april 2013 22:05 schreef Montelly het volgende:
Dit is heel treurig...
- moslimtuig zucht*
![]()
Latest from NY Post: 12 dead, twice as many injured, citing law-enforcement official
https://twitter.com/zerohedge/status/323889382287355904[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
BBC doet nog maar aan 2 gemeldde doden. Nu ja, hopen dat het zo laag mogelijk blijft. Douchen, slapen.
RD: had jij nog tips voor schoenen voor mij misschien? Combinatie van weg/offroad, maar wel met meer aandacht voor trail. Binnenkort is er wat geld beschikbaar en kan ik een paar schoenen kopen waarmee ik niet direct wegglijd in de modder.
Ja doei.![]()
Als ik deze twitter stream zo lees wordt het alleen maar erger...
https://twitter.com/911BUFF
Ze willen de hele stad evacueren...The sun in your Eyes
Twaalf al? My god...Stay with me, let's just breathe.
zal mijn thinking cap even opzetten voor je en kijken wat evt. bij je pastquote:Op maandag 15 april 2013 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
BBC doet nog maar aan 2 gemeldde doden. Nu ja, hopen dat het zo laag mogelijk blijft. Douchen, slapen.
RD: had jij nog tips voor schoenen voor mij misschien? Combinatie van weg/offroad, maar wel met meer aandacht voor trail. Binnenkort is er wat geld beschikbaar en kan ik een paar schoenen kopen waarmee ik niet direct wegglijd in de modder.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Uiteraard een beroerd plaatje, maar wat een enorm goeie fototwitter:erikmouthaanRTL twitterde op maandag 15-04-2013 om 22:09:11Deze foto RT @BuzzFeedNews: Police react to the explosion at the Boston Marathon (photo: @BGlobeSports) http://t.co/eO0k1BHkVB reageer retweet
![]()
Dit gaat de verkeerde kant op...twitter:911BUFF twitterde op maandag 15-04-2013 om 22:10:34MANHATTAN: BREAKING - 2 SUSPICIOUS SUIT CASES FOUND OUTSIDE THE VA OFFICE AT 437 WEST 16 STREET. NYPD EVACUATING AND REQUESTING BOMB SQUAD! reageer retweet
The sun in your Eyes
Dat zegt helemaal niets natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Onama het volgende:
Dit gaat de verkeerde kant op...twitter:911BUFF twitterde op maandag 15-04-2013 om 22:10:34MANHATTAN: BREAKING - 2 SUSPICIOUS SUIT CASES FOUND OUTSIDE THE VA OFFICE AT 437 WEST 16 STREET. NYPD EVACUATING AND REQUESTING BOMB SQUAD! reageer retweet
![]()
Onder deze omstandigheden is een koffer al gauw verdacht he..quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Onama het volgende:
![]()
the fuck? New York ook al?quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Onama het volgende:
![]()
Mijn hemel...![]()
Gister stond ik gewoon nog in Rotterdam langs de lijn...lees ik nu dit.
Persoonlijk zie ik bepaalde Amerikanen er ook voor aan ( als het inderdaad om een aanslag gaat ).![]()
Als ik kwaadwillend was geweest, had ik het aan de andere kant van de weg gedaan....daar staat de tribune...Ik ben er nog niet van overtuigd dat het een gerichte aanslag isF means you're fucked![]()
Mensen rennen in paniek weg, laten koffers/tassen staan. Tsja.
En in NYC is alles verdacht, maar nu al helemaal.![]()
In New York?quote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef GotC het volgende:
Mensen rennen in paniek weg, laten koffers/tassen staan. Tsja.![]()
![]()
Zou me niks verbazen, Amerikanen staan altijd nogal 'strak', vooral als er zoiets zo dichtbij gebeurt.quote:![]()
True, blijft toch giswerk. Beter kan ik gaan slapen, we zullen toch niet weten wat er echt gebeurd is tot morgen...quote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef GotC het volgende:
Mensen rennen in paniek weg, laten koffers/tassen staan. Tsja.
En in NYC is alles verdacht, maar nu al helemaal.The sun in your Eyes
Ja..de full picturequote:Op maandag 15 april 2013 22:19 schreef Arquero het volgende:
Oh gadver, die foto van die vent in rolstoel die wordt weg gereden![]()
Klootzakken.Damn.
![]()
Sick hoe dichtbij het dan ineens komt. Ineens bij een hardloopwedstrijd, daar kom ik ook vaak, ik doe zelfs mee soms.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Godver.quote:We have a new injury count: According to hospital officials, at least 28 people are being treated for injuries connected to this afternoon's blasts near the Boston Marathon finish line.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Nja dit dus.. Maar vooral dat Yur z'n bruto tijd 4:09:15 was gisteren..quote:Op maandag 15 april 2013 22:23 schreef mosselmossel het volgende:
Sick hoe dichtbij het dan ineens komt. Ineens bij een hardloopwedstrijd, daar kom ik ook vaak, ik doe zelfs mee soms.En de bom ging af op 4:09:40
![]()
![]()
inderdaad...daar dacht ik ook aanquote:Op maandag 15 april 2013 22:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja dit dus.. Maar vooral dat Yur z'n bruto tijd 4:09:15 was gisteren..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Huuu, aantal families v/d slachtoffers v/d basisschool schietpartij in Newton waren uitgenodigd om op de VIP tribune te kijken. Tegenover de bom bij de finish.![]()
![]()
WTF... Lig al in bed maar hoor het net van stinkie... How bizar zeg...
En hoe heftig zo net na de 'euforie' na onze marathon gisteren...
***![]()
Wow... Ik krijg kippevel van het idee...quote:Op maandag 15 april 2013 22:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja dit dus.. Maar vooral dat Yur z'n bruto tijd 4:09:15 was gisteren..En de bom ging af op 4:09:40
***![]()
Bekenden?quote:Zeker 73 Nederlandse hardlopers in Boston
BOSTON (ANP) - Op de startlijst van de prestigieuze marathon van Boston, die maandag werd opgeschrikt door twee explosies vlak bij de finishlijn, staan 73 Nederlanders. De meesten van hen waren de finish al gepasseerd toen daar zeker twee bommen ontploften. Dat blijkt uit de lijst met resultaten.
In Boston stonden geen Nederlandse topatleten aan de start. Die deden zondag mee aan de marathon van Rotterdam.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Niet van mij...
Vreselijk. Net na de geweldige dag van gisteren. En nu moet ik gaan slapen...
Echt vreselijk ja... Een kennis van mij schreef een paar uur geleden hoe trots ze was op haar nichtje die voor het eerst een marathon ging lopen nog geen jaar nadat ze bevallen was... Hopelijk is daar alles goed mee.![]()
BOSTON: RIGHT NOW - ANOTHER EXPLOSION AT THE JFK LIBRARY. EMERGENCY PERSONNEL RUSHING!Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
De Nederlandse deelnemers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bron? want er wordt nog weinig over gemeldtquote:Op maandag 15 april 2013 22:35 schreef Mascleta het volgende:
BOSTON: RIGHT NOW - ANOTHER EXPLOSION AT THE JFK LIBRARY. EMERGENCY PERSONNEL RUSHING!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
telegraaf meldt dat er een brand was, niet gerelateerd aan de explosies. BBC meldt wel een explosie, maar onbevestigt.quote:Op maandag 15 april 2013 22:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bron? want er wordt nog weinig over gemeldt![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 22:43 schreef BlueNumber het volgende:
De Nederlandse deelnemers:Staat in ieder geval 1 iemand van Haag tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Maar hij liep in A'dam 2:46, dus als het goed is..quote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Staat in ieder geval 1 iemand van Haag tussen![]()
eh bah... zijn gemiddelde tijd?quote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Staat in ieder geval 1 iemand van Haag tussenCanon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Het lijkt er sowieso op dat het vooral publiek is wat geraakt is.. Als ik het een beetje kan volgen zijn er weinig gewonden onder de lopers zelf. Maar goed, dat kan ik mis hebben natuurlijk.![]()
Eerlijk gezegd vind ik daar geen enkel verschil tussen zitten.quote:Op maandag 15 april 2013 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Het lijkt er sowieso op dat het vooral publiek is wat geraakt is.. Als ik het een beetje kan volgen zijn er weinig gewonden onder de lopers zelf. Maar goed, dat kan ik mis hebben natuurlijk.![]()
Idem. Ik ben vaker publiek dan deelnemer ook. En zelfs dan: publiek én lopers samen maken het evenement.quote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik daar geen enkel verschil tussen zitten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, ik ook niet, maar in het geval mensen zich over deelnemers zorgen maakte.. kans is gewoon heel groot dat die ongedeerd zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik daar geen enkel verschil tussen zitten.![]()
Bah, Ik zie allemaal nare beelden voorbij komen op CNN en vooral op Twitter. Ik ga maar slapen denk ik.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Ik ga onder de dekens kruipen en geen nieuws meer checken. Bah
Politiewoordvoerder zei er wel bij dat er werd gemeld dat die 'unrelated' was. Ze behandelen het vooralsnog alsof dat niet zo is.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Persconferentie: wel related. Ik begrijp dat er ook een verdachte is die gewond in een ziekenhuis ligt en daar bewaakt wordt.quote:Op maandag 15 april 2013 22:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Politiewoordvoerder zei er wel bij dat er werd gemeld dat die 'unrelated' was. Ze behandelen het vooralsnog alsof dat niet zo is.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2013 23:01:47 ]![]()
Nee, hij zei op die persco juist dat het niet zeker was of het related was. Maar goed. Het lijkt er wel op natuurlijk.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Google heeft een "person finder" gemaakt : http://google.org/personfinder/2013-boston-explosions/
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2013 23:06:13 ]![]()
Het lijkt erop omdat we geen moslims zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 23:07 schreef Lula het volgende:
Geen woorden voor..... Waarom doen mensen dit
http://www.nypost.com/p/n(...)medium=SFnewyorkpostZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Echt onvoorstelbaar afschuwelijk dit...Die foto's en video-beelden ook...
Bizar om te zien ook wel, een van onze congressen was in Boston on Boylston street en een van de recepties was in de Boston Public Library. Dan zie je ineens herkenbare plekken langs komen.***![]()
ik zou de nypost met een korreltje zout lezen....quote:Op maandag 15 april 2013 23:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het lijkt erop omdat we geen moslims zijn.
http://www.nypost.com/p/n(...)medium=SFnewyorkpost![]()
Daarom schrijf ik nog 'lijkt'quote:Op maandag 15 april 2013 23:13 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
ik zou de nypost met een korreltje zout lezen....
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ookkan niet slapen ervan...
Ik ga slapen.
De hele nacht op F5 drukken daar is ook niemand mee geholpen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
als het een ding aantoont is dat de war on terror zo ongelofelijk hard faalt.
Geen worden voor. Hoop ergens dat het geen moslims zijn maar amerikaanse patiots, wat een zieke shit
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
de 78 jarige Bill Iffrig zal waarschijnlijk voor altijd "the face of the Boston Marathon" zijn
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Boe, m'n Garmin connect doet weer raar
FUCK, fiets is WEER gejat.
[ Bericht 12% gewijzigd door slacker_nl op 16-04-2013 06:34:08 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Al die getroffen kinderen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Arme man... Zo oud, zo gelopen en dan krijg je op die manier nog een klap...quote:Op dinsdag 16 april 2013 03:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
de 78 jarige Bill Iffrig zal waarschijnlijk voor altijd "the face of the Boston Marathon" zijn
[ afbeelding ]
Wtf? Toen ik vanochtend de topictitel las dacht ik dat een van de vaste lopers hiers erg uitgeput was. Totdat ik het bericht op nu.nl las.![]()
![]()
Ik dacht dat alles hier wel zo'n beetje onder spoilers stondalleen die van die oude man niet, maar die is ongedeerd:
quote:Oude man in dat oranje hempje die viel toe de bom ontplofte heeft niks,
[Update, 9:28 p.m. ET] Bill Iffrig, seen in video wearing an orange tank top and being blown over as he approached the finish line, told CNN's Piers Morgan that he was feeling OK after the blast.
"I got down to within about 15 feet of the finishing apron and heard just tremendous explosion, sounded like a bomb went off right next to me, and the shock waves just hit my whole body and my legs just started jittering around," he said. "I knew i was going down and so i ended up down on the blacktop."
Iffrig, 78, said he was assisted by one of the event volunteers, who helped him up so he could finish the race. After that, the worker looked for aid for Iffrig, who had just a scratch from his fall.
"He insisted on getting a wheelchair over there so we started to do that, but then before that was rounded up, i said my hotel's about six blocks away so I think I can make it okay. So they let me get out of there and I went on home to my wife."[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:00 schreef YUR het volgende:
Laten we het maar weer over hardlopen gaan hebben....da's leuker
Voor wie meer info wil, in NWS loopt een hele reeks over het gebeuren.
Ik ga straks voor Les 10 van Renates 10k 3 x 5 min met 2 minuten wandelen er tussenin. Heel makkelijk loopje dus.
***![]()
Goed plan, zeker erg van Boston, maar laten we er maar vanuit gaan dat dit geen trend gaat worden bij hardloopwedstrijden...quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:00 schreef YUR het volgende:
Laten we het maar weer over hardlopen gaan hebben....da's leuker
Ik ben een beetje in de baalstand, want ik voel dat mijn knie nog steeds gevoelig is (op zelfde manier als de lopersknie van een paar maanden terug), dus maar even een weekje rust inlassen om te zorgen dat ik niet in de overbelasting terecht ga komen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:00 schreef YUR het volgende:
Laten we het maar weer over hardlopen gaan hebben....da's leukerwe zijn in week 14 met de loopgroep en dat betekent voor vanavond 30 minuten test en het heuglijke feit dat ik mijn inschrijfformulier in ga leveren om "echt" lid te worden! Ondanks mijn antibioticakuurtje ga ik het wel proberen al ben ik nu sneller moe dan normaal...
Yur hoe voelen je benen (en de rest)?![]()
Rust kan sowieso geen kwaad MD
Ik merk dat ik na de 10km van zondag eigenlijk niks meer voel (op de blaren na dan), dus dat is fijn. Deze week ga ik woensdag nog lopen en en zondag weer in Hilversum. En daarna wil ik eigenlijk zo zachtjes aan weer 3x per week gaan trainen. Conditie weer opbouwen FTW
Ik zou als ik jou was eens serieus na gaan denken over die RoPaRun. Ik weet dat dat nu niet is wat je wilt horen, maar het heeft natuurlijk geen zin om jezelf de vernieling in te lopen...quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed plan, zeker erg van Boston, maar laten we er maar vanuit gaan dat dit geen trend gaat worden bij hardloopwedstrijden...
Ik ben een beetje in de baalstand, want ik voel dat mijn knie nog steeds gevoelig is (op zelfde manier als de lopersknie van een paar maanden terug), dus maar even een weekje rust inlassen om te zorgen dat ik niet in de overbelasting terecht ga komen...F means you're fucked![]()
Ik moet ook weer eens de renschoenen strikken ik was van het weekend al van plan om te gaan maar het kwam er niet van eerste mooi weer weekend hebben we voor terrasjes gekozen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Waar ga je precies lid worden? Klinkt goed in ieder gevalquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:11 schreef Serinde het volgende:
[..]we zijn in week 14 met de loopgroep en dat betekent voor vanavond 30 minuten test en het heuglijke feit dat ik mijn inschrijfformulier in ga leveren om "echt" lid te worden! Ondanks mijn antibioticakuurtje ga ik het wel proberen al ben ik nu sneller moe dan normaal...
Yur hoe voelen je benen (en de rest)?
Mijn benen vallen me alles mee. Ik voel natuurlijk nog wel wat spierpijn in mijn bovenbenen, maar lang niet zo erg als ik had verwacht.
Ik ben vooral benieuwd naar morgenavond....dan gaan we voorzichtig een klein stukje dribbelenF means you're fucked![]()
Klopt, maar beter een keertje teveel rust genomen, dan de Roparun in gevaar laten komenquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Rust kan sowieso geen kwaad MD
Ik merk dat ik na de 10km van zondag eigenlijk niks meer voel (op de blaren na dan), dus dat is fijn. Deze week ga ik woensdag nog lopen en en zondag weer in Hilversum. En daarna wil ik eigenlijk zo zachtjes aan weer 3x per week gaan trainen. Conditie weer opbouwen FTW
En voor de HM heb ik nu de 18 km aangetikt, dus gaat de goede kant op, hopelijk volgende week woensdag nog 20 km lopen en dan weekendje (do-zo) Schotland en op 5 mei de HM, hoop dat het zo gaat lopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik weet het, ik denk dat de beslissing dit weekend valt, want als de knie tegen blijft werken en ik dit weekend die 10 EM niet lekker loop, dan moet ik inderdaad eens goed achter mijn oren krabben...quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was eens serieus na gaan denken over die RoPaRun. Ik weet dat dat nu niet is wat je wilt horen, maar het heeft natuurlijk geen zin om jezelf de vernieling in te lopen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Fijn!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Waar ga je precies lid worden? Klinkt goed in ieder geval
Mijn benen vallen me alles mee. Ik voel natuurlijk nog wel wat spierpijn in mijn bovenbenen, maar lang niet zo erg als ik had verwacht.
Ik ben vooral benieuwd naar morgenavond....dan gaan we voorzichtig een klein stukje dribbelen
HVB: Hardloopvereniging Beuningen![]()
Met een heuse website en FB-pagina, tot nu toe erg naar mijn zin!
Op zaterdagochtend altijd leuke duurlopen in de omgeving (max 20 autominuten geloof ik), maar om mee te gaan moet ik nog een week of 10 trainen want ze gaan uit van een niveau van 45 minuten.![]()
Je moet over 5,5 weken 65 kilometer lopen in 3 dagen tijd...da's meer dan een halve marathon per dag. Onderschat het niet!quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik weet het, ik denk dat de beslissing dit weekend valt, want als de knie tegen blijft werken en ik dit weekend die 10 EM niet lekker loop, dan moet ik inderdaad eens goed achter mijn oren krabben...F means you're fucked![]()
Weet ik, maar ik hoor er wisselende verhalen over, dat het qua hardlopen niet heel zwaar is, of juist dat mensen zich de vernieling in lopen. Dus weet niet wat nu wijs is. Ik ga even een weekje wikken en wegen denk ik...quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Je moet over 5,5 weken 65 kilometer lopen in 3 dagen tijd...da's meer dan een halve marathon per dag. Onderschat het niet!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ignorance is bliss eyquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik hoor er wisselende verhalen over, dat het qua hardlopen niet heel zwaar is, of juist dat mensen zich de vernieling in lopen. Dus weet niet wat nu wijs is. Ik ga even een weekje wikken en wegen denk ik...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heb van oud-deelnemers gehoord dat het vooral zwaar is door het gebrek aan fatsoenlijke nachtrust. Op zich kun je van 1500m telkens goed herstellen, vooral ook omdat die relatief langzaam gaan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik hoor er wisselende verhalen over, dat het qua hardlopen niet heel zwaar is, of juist dat mensen zich de vernieling in lopen. Dus weet niet wat nu wijs is. Ik ga even een weekje wikken en wegen denk ik...![]()
Mooi man, gaat sneller dan ik dacht. Kijk wel uit dat het toch niet te snel is, hoor ook vaak dat mensen toch wel 2 weken rust nemen na een 1e marathon. Maar ligt ook aan je eigen gevoel natuurlijk. Scheelt dat je het ook weer samen met de loopgroep doet, die hebben vast ook veel ervaring ermee.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Waar ga je precies lid worden? Klinkt goed in ieder geval
Ik ben vooral benieuwd naar morgenavond....dan gaan we voorzichtig een klein stukje dribbelen
Ik heb vandaag nog meer last dan gisteren, loop een beetje half mank.. pff, toch weer iets te fanatiek proberen mee te doen. Gelukkig is mijn scheenbeen wel weer bijna helemaal pijnvrij. Aangezien de compressiekousen toch wel erg goed helpen heb ik gisteren compressietubes besteld die ik aan kan doen als ik op de fivefingers ga lopen. Kijken of het dan helemaal weg blijft. Vandaag nog maar even een extra rustdagje.![]()
![]()
Klopt, ik teer nu even op de ervaring van mensen die 10+ marathons hebben gelopen. En dan nog blijft mijn eigen gevoel het belangrijkstequote:Op dinsdag 16 april 2013 08:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooi man, gaat sneller dan ik dacht. Kijk wel uit dat het toch niet te snel is, hoor ook vaak dat mensen toch wel 2 weken rust nemen na een 1e marathon. Maar ligt ook aan je eigen gevoel natuurlijk. Scheelt dat je het ook weer samen met de loopgroep doet, die hebben vast ook veel ervaring ermee.
Ik heb vandaag nog meer last dan gisteren, loop een beetje half mank.. pff, toch weer iets te fanatiek proberen mee te doen. Gelukkig is mijn scheenbeen wel weer bijna helemaal pijnvrij. Aangezien de compressiekousen toch wel erg goed helpen heb ik gisteren compressietubes besteld die ik aan kan doen als ik op de fivefingers ga lopen. Kijken of het dan helemaal weg blijft. Vandaag nog maar even een extra rustdagje.
Hou jij jezelf ook ff heel? Fijn, dank je
F means you're fucked![]()
Grappig...
Toen ik nog rookte had je zo een klik met mede rokers.
Blijkbaar doet hardlopen hetzelfde.
Ik ben nu bij een klant en die heeft een certificaat aan de muur van de NY marathon (uitgelopen in 4uur09).
En beiden enthousiast verhalen wisselen. Al heeft zij er veel meer dan mij m.b.t. hardlopen
(Ik maar 1)
![]()
Twee van de loopclub waren ook in Boston, maar gelukkig net een half uur eerder gefinished en al rustig op weg naar het hotel aan het lopen.Ja doei.![]()
Mijn God, ik word net wakker (ja schandalig he!) en las de berichten over Boston. Op wat voor zieke aardkloot leven we tegenwoordig toch?! Geweld, steeds extremer, begint langzaam maar zeker de orde van de dag te worden. Misselijkmakend gewoon![]()
In schril contrast met wat er is gebeurd in Boston:
Hersteld van een plotselinge extreme migraine-aanval gisterenavond, en zometeen een rondje van 5 km lopen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat na deze klote nacht..![]()
Ik ben helemaal blij dat ik me voor de HM heb ingeschreven. Gisteren heftig getwijfeld, maar precies een mooie tijd om er naar toe te trainen.
De laatste tijd ben ik in een rustiger tempo aan het lopen, met regelmatig de laatste KM een (behoorlijke) versnelling (omdat ik tóch onder de 6min/KM wil uitkomen) en merk nu sinds 1 april dat ik 10km/u loop met een hartslag die zo'n 10 bpm lager ligt dan de 5 maanden daarvoor.
![]()
Veel overbelasting klachten hier zeg...En die hebben echt tijd nodig! Meer dan een paar dagen vaak, je moet je trainingsintensiteit vooral ook wat lager houden (minder snelheidswerk).
Spierpijn is hier ook nog volop aan wezig, maar ben erg blij dat ik geen blessures of schade aan de marathon heb overgehouden. Misschien nog wel de grootste winst, het hele proces ongeschonden door zijn gekomen!
Jack does it in real time...![]()
Triest en misselijkmakend zijn die "aanslagen" in Boston!Bah!!
@ YUR ik las laatst ergens dat jij ervaring heb met de spibelt? Is dat een aanrader? Ben nu het weer warmer wordt op zoek naar een middel om m'n spullen in op te bergen. Wil steeds verder gaan lopen en denk dat een klein (nood)mobieltje geen kwaad kan om bij me te hebben.
Hoe doen jullie dat met langere afstanden, warm weer en drinken?![]()
Same herequote:Op dinsdag 16 april 2013 09:22 schreef DeeBee het volgende:
Veel overbelasting klachten hier zeg...En die hebben echt tijd nodig! Meer dan een paar dagen vaak, je moet je trainingsintensiteit vooral ook wat lager houden (minder snelheidswerk).
Spierpijn is hier ook nog volop aan wezig, maar ben erg blij dat ik geen blessures of schade aan de marathon heb overgehouden. Misschien nog wel de grootste winst, het hele proces ongeschonden door zijn gekomen!
Spibelt is serieus een topdingquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:31 schreef Tazzy24 het volgende:
Triest en misselijkmakend zijn die "aanslagen" in Boston!Bah!!
@ YUR ik las laatst ergens dat jij ervaring heb met de spibelt? Is dat een aanrader? Ben nu het weer warmer wordt op zoek naar een middel om m'n spullen in op te bergen. Wil steeds verder gaan lopen en denk dat een klein (nood)mobieltje geen kwaad kan om bij me te hebben.
Hoe doen jullie dat met langere afstanden, warm weer en drinken?
Om te drinken bij lange trainingen heb ik een watergordel van Nathan. Zit te twijfelen over een Camelbak...F means you're fucked![]()
Spibelt bevalt mij ook goed!
Ik wil deze herfst ook iets van een hardlooprugzak kopen, en afhankelijk van de afstanden die ik dan loop met of zonder Camelbak. Vooral zodat ik op de fiets naar het bos kan en iets heb om jack + eventuele handschoenen in op te bergen. Zondag merkte ik met m'n duurloopje van 85 minuten dat ik wat dorstig werd, dus deze week schaf ik eerst maar eens zoiets aan: http://www.hardloopcentru(...)draw-plus-roze-1.jpg
Zo'n watergordel lijkt me pas handig bij loopjes van 2+ uur, of niet? Het lijkt me heel vervelend zitten.![]()
ik zou niet meer zonder willen...zit uiterst comfortabel en als je hem goed ontlucht dan voel je het water absoluut niet.quote:
Als je trouwens een beetje in op trail-websites rond kijk dan zijn er ook van andere merken hele goede racepacks zijn, misschien qua draagcomfort nog wel beter dan een Camelbak'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:41 schreef hatsaflats het volgende:
Zo'n watergordel lijkt me pas handig bij loopjes van 2+ uur, of niet? Het lijkt me heel vervelend zitten.zit prima, zoals in bovenstaande post, gewoon goed ontluchten en goed aansnoeren.
Ik heb er een van Camelbak met een bladder en die zit prima'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
http://www.trail-running.(...)-materiaal-rugzakken
reviews gedaan bij Chris van Beem, een van de betere trailers in Nederland'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
http://www.sport-balance.(...)inkrugzak-zwart.html
Deze rugzak zou ik wel willen, drinksysteem op je 'heupen' met horizontale bladder en 18L kan je ook best wat mee voor lopen / mountainbiken / trekking, en qua formaat is die amper groter dan de 10L variant van dezelfde tas, dus zou dan deze kopen denk ik. Enige nadeel is de (forse) prijs...Jack does it in real time...![]()
Constant zo'n ding in/aan mn hand zou ik helemaal debiel van wordenquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:41 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wil deze herfst ook iets van een hardlooprugzak kopen, en afhankelijk van de afstanden die ik dan loop met of zonder Camelbak. Vooral zodat ik op de fiets naar het bos kan en iets heb om jack + eventuele handschoenen in op te bergen. Zondag merkte ik met m'n duurloopje van 85 minuten dat ik wat dorstig werd, dus deze week schaf ik eerst maar eens zoiets aan: http://www.hardloopcentru(...)draw-plus-roze-1.jpg
Zo'n watergordel lijkt me pas handig bij loopjes van 2+ uur, of niet? Het lijkt me heel vervelend zitten.
Gisteren weer lekker de 5KM gelopen, ging prima en de laatste 500 meter nog even heerlijk mezelf leeg gelopen met een eindsprintje. Een vriend liep nu ook met ons 2 mee maar die kreeg ineens het gevoel alsof z'n been sliep.![]()
![]()
Met handhelds is het ook slim om na te denken over 2 kleine evt., want de onbalans tijdens het lopen om in je ene hand een halve kg vast te hebben en in je andere hand niets, is irritanter dan in beide handen 0.3 kg / L vast te hebben naar mijn mening.
Wow, ik zie er op de finish foto's van de marathon ook wel echt zo uit als ik mij voelde: naar de klote.Nog wel een paar 'fist pumps' en gejuichd, want was zo godvergeten blij dat ik er was...
Oh, ja, dat kan ook, dan heb ik er meteen een workout voor m'n armen bijquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:52 schreef DeeBee het volgende:
Met handhelds is het ook slim om na te denken over 2 kleine evt., want de onbalans tijdens het lopen om in je ene hand een halve kg vast te hebben en in je andere hand niets, is irritanter dan in beide handen 0.3 kg / L vast te hebben naar mijn mening.
Wow, ik zie er op de finish foto's van de marathon ook wel echt zo uit als ik mij voelde: naar de klote.Nog wel een paar 'fist pumps' en gejuichd, want was zo godvergeten blij dat ik er was...
Nouja, ik heb nog heel even om erover na te denken![]()
![]()
Ik ben ook aan het denken om een Spibelt aan te schaffen. Eigenlijk om dezelfde redenen die hier laatst aangegeven werd....die armband voor mijn Iphone irriteert en wordt er steeds sneller een beetje simpel van (ook met jas/lange mouwen aan). En ik kan mijn sleutel nergens laten zonder jasje aan.....
Ik wil nog zo veel trouwens.....die magneetjes om je nummer mee vast te maken bijvoorbeeld en waarschijnlijk een hoop zomerspul. (moet het nu nog eventjes doen met een jogging 3kwart broek van de H&M en mijn *lelijke* Venloop shirt)
![]()
Hier in de TrailRunningMag stond ook een vergelijkingstest van rugzakken en ben ook wel gaan denken om er een aan te schaffen, zeker nu ik wil gaan kijken naar de Causeway Coast. Lijkt me wel wennen, rennen met iets op m'n rug. Loop altijd zo licht mogelijk.Ja doei.![]()
Ik ben wel benieuwd naar de foto's!quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:52 schreef DeeBee het volgende:
![]()
Zuigt, maar ik denk dat het een goed besluit is om niet te gaan. Hoewel je dat besluit nog moet nemen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik weet het, ik denk dat de beslissing dit weekend valt, want als de knie tegen blijft werken en ik dit weekend die 10 EM niet lekker loop, dan moet ik inderdaad eens goed achter mijn oren krabben...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ohh ik ken het, wil ook nog zoveel. Maar ik moet van mezelf eerst wat langer kunnen lopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ben ook aan het denken om een Spibelt aan te schaffen. Eigenlijk om dezelfde redenen die hier laatst aangegeven werd....die armband voor mijn Iphone irriteert en wordt er steeds sneller een beetje simpel van (ook met jas/lange mouwen aan). En ik kan mijn sleutel nergens laten zonder jasje aan.....
Ik wil nog zo veel trouwens.....die magneetjes om je nummer mee vast te maken bijvoorbeeld en waarschijnlijk een hoop zomerspul. (moet het nu nog eventjes doen met een jogging 3kwart broek van de H&M en mijn *lelijke* Venloop shirt)
![]()
Eens even al mijn hardloopzaken op een rijtje gezet na het uitlopen van de 10k. Ik heb besloten dat ik nu eerst mijn tempo wat hoger wil gaan leggen voordat ik verder ga qua afstanden. Ik moet eerst even onderzoeken naar welke tijd Renate toewerkt in haar 10k lessen, anders heb ik nog het sub-65-mins schema via Runkeeper waar ik dan waarschijnlijk bij week 5 er in stap. Joepie, fartlek en intervals
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
emotieloze blik in de ogen, verstand op nul en maar een gedachte....finishen!quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:10 schreef YUR het volgende:
Bij de finish...op de foto lijkt het nog wel wat, maar in werkelijkheid...
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Treffende samenvattingquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
emotieloze blik in de ogen, verstand op nul en maar een gedachte....finishen!
En toch is het gewoon een coole pica. Je zweeft zelfs na 42 kilometer nogquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:10 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Eigenlijk moet ik ook niet klagen. Het is een finishfoto van een fucking marathonquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
En toch is het gewoon een coole pica. Je zweeft zelfs na 42 kilometer nogF means you're fucked![]()
Daarom!quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ook niet klagen. Het is een finishfoto van een fucking marathonZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Volgens mij heeft marathon-photos wel een beetje het monopolie voor wat betreft 'officiële' foto's.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:34 schreef Arquero het volgende:
[ afbeelding ]
Meestal hou ik niet zo goed op foto's maar deze gaat wel
Weet iemand zo op welke andere site behalve marathon-photos nog foto's gepost worden? Via google word ik niet veel wijzer.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Precies! Huiliequote:Op dinsdag 16 april 2013 10:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ook niet klagen. Het is een finishfoto van een fucking marathon
Beetje miepen omdat je een marathon hebt gelopen.![]()
Leuke foto! Maar ik zie hélemaal geen zweversquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:34 schreef Arquero het volgende:
[ afbeelding ]
Meestal hou ik niet zo goed op foto's maar deze gaat wel
Weet iemand zo op welke andere site behalve marathon-photos nog foto's gepost worden? Via google word ik niet veel wijzer.lijkt een beetje op de avondvierdaagse zo!
Ja doei.![]()
http://www.jeroentibbefotografie.nl/sportquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:34 schreef Arquero het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand zo op welke andere site behalve marathon-photos nog foto's gepost worden? Via google word ik niet veel wijzer.
http://www.oypo.nl/pixxer(...)k=marathon+rotterdamKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Jah dat lukt wel, het is alleen een beetjequote:Op dinsdag 16 april 2013 08:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Klopt, ik teer nu even op de ervaring van mensen die 10+ marathons hebben gelopen. En dan nog blijft mijn eigen gevoel het belangrijkste
Hou jij jezelf ook ff heel? Fijn, dank jespierpijn. Zal na 3/4 dagen wel weer over zijn. Vooral omdat ik dingen heb gedaan die je normaal niet zo doet met die oefeningen. Net alsof je de 1e keer gaat fitnessen.
Goede foto van jou! Ziet er zo nog best een beetje soepel uit ja. Rest van de foto's ook leuk! Ik wil meer zien, zijn er ook filmpjes gemaakt bij de finish enzo?
Qua drinken/opbergen wil ik ook wat extra. Heb ook zo'n normale belt met 6 kleine flesjes en een klein opbergvakje erin. Maar dat hangt toch een beetje irritant erbij, en mijn telefoon past er niet in. Die wil ik op de 20+ afstanden ook wel mee hebben. Kleinere camelbag lijkt me ook fijn. Makkelijk drinken en geen geklots. Misschien kunnen we wel een groepsorder doen, krijgen we misschien wel korting!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:54 schreef Hinder het volgende:
Hier nog een paar van die zwevers.
[ afbeelding ]
ik in het rood-wit
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Haha, ik heb ook net een SPIbelt besteld. Volgens mij zijn we op zoek naar hetzelfde. Als ik hier in de buurt loop neem ik helemaal niks mee, maar dit weekend was ik even naar de Posbank gereden en dan zit ik toch in ieder geval met autosleutels en telefoon.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:41 schreef hatsaflats het volgende:
Zo'n watergordel lijkt me pas handig bij loopjes van 2+ uur, of niet? Het lijkt me heel vervelend zitten.
Ik wil ook wat langere trails gaan doen en denk er inderdaad ook aan om het eerst met een handheld te proberen. Voor zover ik lees zweren sommige mensen erbij, maar is het echt een kwestie van persoonlijke voorkeur.![]()
Nog even 10 kilo er af crashen en de dames staan in de rijquote:
Ik had mijn Spibelt gehaald bij Run2daybevalt goed. Heb twee wedstrijden gehad dat ik m'n 'entourage' kwijt was, geen GSM bij me had en van iemand moest lenen, dan is een spibelt toch wel erg handig.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik heb sinds vorig jaar deze en ben er nog steeds blij mee.
http://www.nathansports.c(...)eed-series/trail-mix
Edit: het opbergvak is groot genoeg voor een nexus4 en je hebt een aparte vak voor je sleutels e.d.![]()
Ik ga morgen of overmorgen de opvolger daarvan bij Perry proberen, ik had ergens gevonden dat hij niet straks genoeg zou kunnen voor smallere vrouwen, en of het sowieso een beetje ok zit.
En leuke foto's allemaal! YUR, komen jouw voeten ooit wel eens op de grond?![]()
Grom... meetings lopen uit en dus kan ik nu nog even niet gaan hardlopen... mijn planning, wat doen ze!***![]()
Nieuwe sport: synchroonzwevenquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:54 schreef Hinder het volgende:
Hier nog een paar van die zwevers.
[ afbeelding ]
ik in het rood-wit![]()
Leuk die foto's!![]()
Ik ga maar weer eens een poging wagen tot rennen. Er staat volgens mij een aardig windje. Voel me nog niet topfit na een fijne migraine aanval, maar we gaan er gewoon voor. Hopelijk gaat het met de gevoelige teen, en anders maak ik er een kort rondje vanThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Leuke foto's!
Ik moest zondag werken dus heb alles achteraf gelezen/gezien. Ik vind dat iedereen het goed heeft gedaanIk zou na familie hamer waarschijnlijk ergens in de greppel liggen huilen
Hier gaat het in hardloopland wat minder, af en toe toch last in de schenen. Afgelopen zaterdag weer eens 10km gelopen, voelde goed! Ik ga mij denk ik meer focussen op 2 keer in de week trainen en wanneer het weer beter gaat rustig opbouwen naar 3 keer in de week.![]()
Succes!quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:26 schreef Lula het volgende:
Ik ga maar weer eens een poging wagen tot rennen. Er staat volgens mij een aardig windje. Voel me nog niet topfit na een fijne migraine aanval, maar we gaan er gewoon voor. Hopelijk gaat het met de gevoelige teen, en anders maak ik er een kort rondje vanVerstandige keuze, probeer het niet te veel te forceren want met een dergelijke blessure aan de schenen kun je nog lang zoet zijn (spreek uit ervaring).quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:26 schreef Miezziej het volgende:
Leuke foto's!
Ik moest zondag werken dus heb alles achteraf gelezen/gezien. Ik vind dat iedereen het goed heeft gedaanIk zou na familie hamer waarschijnlijk ergens in de greppel liggen huilen
Hier gaat het in hardloopland wat minder, af en toe toch last in de schenen. Afgelopen zaterdag weer eens 10km gelopen, voelde goed! Ik ga mij denk ik meer focussen op 2 keer in de week trainen en wanneer het weer beter gaat rustig opbouwen naar 3 keer in de week.Get stoned![]()
Leuke foto's inderdaad, moet zeggen dat jullie er nog redelijk op staan![]()
Zo`n drinkgordel is voor mij ook nog wel iets dat op het verlanglijstje staat, zeker met de langere afstanden die ik wil gaan lopen (> 1 uur) en de stijgende temperaturen. Maar eerst eens wachten op m`n horloge en m`n salaris. Wie zei dat hardlopen een goedkope hobby was?!
Net een rondje van 5km gelopen. Ik weet niet wat het is, maar elke keer heb k echt moeite met de 5km. Misschien omdat het 2 dagen na mijn "LDL" dag is, misschien omdat ik me na 10km me niet 100% kan motiveren voor een "kort" loopje? Klote is het wel.. Zeker gezien de komende weken, dan moet ik zelfs 6,5km gaan lopen op de dagen dat ik nu 5 km loop!
http://runkeeper.com/user/Kevv1990/activity/168041508
//Edit
Op één punt zelfs teruggevallen naar 6:50 min/km!![]()
Ik heb nog nooit drinken bij me gehad. Ik heb wel een gordel met flesjes voor als ik een keer langer dan 1:30 wil gaan lopen. Maar tot 1:30 heb ik 'm nog niet nodig gehad.![]()
Ik had er bij de HM baat bij, terwijl er onderweg ook nog water werd uitgedeeld.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik zou willen dat ik hem vandaag al had. En dat terwijl ik nog geen 30 minuten aan het lopen ben geweestquote:Op dinsdag 16 april 2013 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nog nooit drinken bij me gehad. Ik heb wel een gordel met flesjes voor als ik een keer langer dan 1:30 wil gaan lopen. Maar tot 1:30 heb ik 'm nog niet nodig gehad.Wat was het trouwens benauwd hier...
![]()
Ik zat ook aan een drinkgordel te denken, vooral met het oog op mijn vakantie, ik ga een maand naar Vietnam, en ik ben van plan om daar ook te gaan hardlopen. (Mijn vriend komt daar vandaan en zegt dat als je om 4 uur 's nachts opstaat het nog goed te doen is qua temperatuur)
Maar ik draag natuurlijk ook al een spibelt. Vraag me af of dat wel tegelijk kan?![]()
![]()
Ga binnenkort ook wel kijken voor zo'n fles-gordel ding. Ik zweet me altijd de pleuris als het wat warmer is en dan wat drinken lijkt me goed idee.
[ Bericht 1% gewijzigd door Arquero op 16-04-2013 12:12:36 ]![]()
![]()
zomaar 7km gelopen
Mijn max was tot nu toe net geen 6 km. En het ging echt super, geen moment moe of buiten adem geweest en toch een redelijk hoog tempo gelopen. Zelfs onbewust op een paar seconden na net niet mijn PR op de 5km gelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik heb 'm inderdaad ook gekocht met het oog op een HM.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:57 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had er bij de HM baat bij, terwijl er onderweg ook nog water werd uitgedeeld.![]()
Ja was echt fijn, ik liep ook een nieuwe route, en dat geeft ook wel veel energie heb ik het idee, dat je weer wat anders ziet en nieuwe dingen ontdektquote:
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:24 schreef alors het volgende:
zomaar 7km gelopen
Mijn max was tot nu toe net geen 6 km. En het ging echt super, geen moment moe of buiten adem geweest en toch een redelijk hoog tempo gelopen. Zelfs onbewust op een paar seconden na net niet mijn PR op de 5km gelopen
Mooi werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja was echt fijn, ik liep ook een nieuwe route, en dat geeft ook wel veel energie heb ik het idee, dat je weer wat anders ziet en nieuwe dingen ontdektindeed!
En RD, bedankt voor 't meedenken over schoenen
Ja doei.![]()
ik vind onbekend terrein ook altijd erg prettig lopenquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja was echt fijn, ik liep ook een nieuwe route, en dat geeft ook wel veel energie heb ik het idee, dat je weer wat anders ziet en nieuwe dingen ontdekt![]()
Fijn dat het zo goed ging!
Tip voor de mensen die een water-belt willen.. ik zag ze vorige week bij de Action liggen (met twee flesjes). Die voor Swets heb ik voor (erg) weinig bij sportsworld.com gekocht (die hebben 'n winkel in het Alexandrium.. maar verder maar 1 euro verzendkosten)I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja? Schoentjes gevonden?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]indeed!
En RD, bedankt voor 't meedenken over schoenen![]()
Twee goede opties van Brooksquote:maar moet sowieso nog even wachten tot er geld is
En natuurlijk gewoon even naar 'n winkel voor passen en evt. analyse (weer) enzo
Ja doei.![]()
Join the Brooks clubquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Twee goede opties van Brooksmaar moet sowieso nog even wachten tot er geld is
En natuurlijk gewoon even naar 'n winkel voor passen en evt. analyse (weer) enzo
know'm sayin?
word? word.![]()
Was het zwaar?![]()
Jaaaaa...
Nou ik heb gelopen, maar het ging voor geen meter!!! Alsof ik lood in mijn schoenen had. Heb ruim zes km gelopen met de nodige wandelpauzes tussendoor. Drie langere stukken gerend van ik denk een minuut of twaalf. Het is hier hondsbenauwd en op de terugweg kwam ik amper vooruit door enorme tegenwind en bergopwaarts.
Maar goed, het kan niet altijd lekker gaan en ik ben heel blij dat ik weer even buiten geweest ben.
http://www.endomondo.com/(...)b_source=timeline_ogThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Je haar danstquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Was het zwaar?
[ afbeelding ]
Jaaaaa...
[ afbeelding ]
know'm sayin?
word? word.![]()
Arme Gup. Was je hoofdpijn wel al minder?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Was het zwaar?
[ afbeelding ]
Jaaaaa...
[ afbeelding ]![]()
Het meisje met de roze pompomsquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Was het zwaar?
[ afbeelding ]
Jaaaaa...
[ afbeelding ]
En je teen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:52 schreef Lula het volgende:
Nou ik heb gelopen, maar het ging voor geen meter!!! Alsof ik lood in mijn schoenen had. Heb ruim zes km gelopen met de nodige wandelpauzes tussendoor. Drie langere stukken gerend van ik denk een minuut of twaalf. Het is hier hondsbenauwd en op de terugweg kwam ik amper vooruit door enorme tegenwind en bergopwaarts.
Maar goed, het kan niet altijd lekker gaan en ik ben heel blij dat ik weer even buiten geweest ben.
http://www.endomondo.com/(...)b_source=timeline_og![]()
Ik heb gelukkig geen hoofdpijn gehad! Alleen een bult, en een blauwe schouder. Dus ik kwam nog goed wegquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Arme Gup. Was je hoofdpijn wel al minder?
Gevoelig maar te doen:-) Mijn loopschoenen zitten prettiger dan mijn gewone schoenen of op blote voeten.quote:This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Wat heb je lang haar trouwens!quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Was het zwaar?
[ afbeelding ]
Jaaaaa...
[ afbeelding ]Gaaf zo op die 2e foto, kan zien dat je goed diep gaat ja!
![]()
supergaaf foto's in actie!!! Je mag er trots op zijn hoor!quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Was het zwaar?
[ afbeelding ]
Jaaaaa...
[ afbeelding ]This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Hee, ik heb je nog gezien in het startvak!quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Was het zwaar?
[ afbeelding ]
Jaaaaa...
[ afbeelding ]
Startvak C, aan de linkerkant van de fontein als je richting de Coolsingel kijkt, toch?![]()
ook al van dat lange haarquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Was het zwaar?
[ afbeelding ]
Jaaaaa...
[ afbeelding ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat ziet er ook nog wel netjes uit, die fles zit dan gewoon in het midden voor je buik? Hoe duur was die als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:08 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb toch maar zo'n belt besteld:
[ afbeelding ]
Tegen de tijd dat ik meer dan 600ml nodig ga hebben komt er waarschijnlijk een rugzak. Ook omdat ik met die rondjes wel een camera mee wil en waarschijnlijk ook gewoon onderweg even in het bos/duinen wil chillen
Ik zit er over te denken om als ik dit jaar nog minimaal 2, liefst 3 HM's loop om dan volgend jaar misschien de midwintermarathon te gaan proberen. Dit is denk ik voor mij wel een goede start. Niet heel veel mensen, maar genoeg om mee te kunnen lopen en waarschijnlijk lekker fris nog zodat je niet te snel oververhit raakt. Dan ergens in oktober of november ofzo, moet nog even kijken wanneer wat precies is een schema te gaan volgen voor het eerst. Lijkt mij wel een goed idee..![]()
![]()
Wil je dan de hele marathon lopen daar, of de 27,5 kilometer? Dat heb ik dit jaar gedaan, was best leukquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat ziet er ook nog wel netjes uit, die fles zit dan gewoon in het midden voor je buik? Hoe duur was die als ik vragen mag?
Ik zit er over te denken om als ik dit jaar nog minimaal 2, liefst 3 HM's loop om dan volgend jaar misschien de midwintermarathon te gaan proberen. Dit is denk ik voor mij wel een goede start. Niet heel veel mensen, maar genoeg om mee te kunnen lopen en waarschijnlijk lekker fris nog zodat je niet te snel oververhit raakt. Dan ergens in oktober of november ofzo, moet nog even kijken wanneer wat precies is een schema te gaan volgen voor het eerst. Lijkt mij wel een goed idee..
Op je rug volgens mijquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat ziet er ook nog wel netjes uit, die fles zit dan gewoon in het midden voor je buik? Hoe duur was die als ik vragen mag?
Ik zit er over te denken om als ik dit jaar nog minimaal 2, liefst 3 HM's loop om dan volgend jaar misschien de midwintermarathon te gaan proberen. Dit is denk ik voor mij wel een goede start. Niet heel veel mensen, maar genoeg om mee te kunnen lopen en waarschijnlijk lekker fris nog zodat je niet te snel oververhit raakt. Dan ergens in oktober of november ofzo, moet nog even kijken wanneer wat precies is een schema te gaan volgen voor het eerst. Lijkt mij wel een goed idee..Ik kan niet echt veel plaatjes vinden van hoe het er dan uit ziet, dus het wordt ook gewoon uitproberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was 31,45, hier: http://www.trailrunshop.nl/collectie/bags-packs/hip-belts, hoop geld, maar hopelijk is het dan in één keer goed.![]()
Dan meteen de hele marathonquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Wil je dan de hele marathon lopen daar, of de 27,5 kilometer? Dat heb ik dit jaar gedaan, was best leukeens moet de eerste keer zijn. Lijkt me ook wel een mooie route, al is het geen snelle met al die 'heuvels'. Het is ook redelijk dichtbij waar ik woon, dus kan ik daarna snel mijn bed in duiken
.
Jij nog van plan om daar een afstand te gaan lopen volgend jaar?![]()
De 27,5 zal wel weer in het trainingsschema voor Rotterdam zitten jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan meteen de hele marathoneens moet de eerste keer zijn. Lijkt me ook wel een mooie route, al is het geen snelle met al die 'heuvels'. Het is ook redelijk dichtbij waar ik woon, dus kan ik daarna snel mijn bed in duiken
.
Jij nog van plan om daar een afstand te gaan lopen volgend jaar?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Op je rug volgens mijIk kan niet echt veel plaatjes vinden van hoe het er dan uit ziet, dus het wordt ook gewoon uitproberen.
Hmm qua prijs vind ik het nog een beetje meevallen. Vraag me nu wel af of je er makkelijk bijkomt onder het rennen, vooral als je hem weer terug wilt steken. Ik wacht jouw ervaringen wel even af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was 31,45, hier: http://www.trailrunshop.nl/collectie/bags-packs/hip-belts, hoop geld, maar hopelijk is het dan in één keer goed.![]()
Volgend jaar revange ja?quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:23 schreef YUR het volgende:
[..]
De 27,5 zal wel weer in het trainingsschema voor Rotterdam zitten jathat's the spirit!
![]()
Ik verwacht 'm zaterdag uit te kunnen proberen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hmm qua prijs vind ik het nog een beetje meevallen. Vraag me nu wel af of je er makkelijk bijkomt onder het rennen, vooral als je hem weer terug wilt steken. Ik wacht jouw ervaringen wel even af.
Vanavond mag ik eerst leuk een shuttle run test doen, gekke trainert.![]()
Volgend jaar vreet Yur die marathon op in 2 uur 45.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:25 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Volgend jaar revange ja?that's the spirit!
![]()
O, ja, binnenkort maar weer eens naar de kapper zodat straks niet alleen m'n staart blond isquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Lang blond haar dat op en neer van links naar rechts swingt tijdens het lopen![]()
![]()
![]()
![]()
Middelbare schooltrauma's. Flashbacks. *ril*quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik verwacht 'm zaterdag uit te kunnen proberen.
Vanavond mag ik eerst leuk een shuttle run test doen, gekke trainert.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ja, hier nog eenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Middelbare schooltrauma's. Flashbacks. *ril*![]()
![]()
Coole foto's Gup!quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Was het zwaar?
[ afbeelding ]
Jaaaaa...
[ afbeelding ]Superleuk dat je je hebt ingeschreven voor een HM. Mooi doelquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb ondertussen hier al 2 21.1KM rondjes in de buurt uitgetekend op Endemondo![]()
![]()
Mijn volgende HM wordt die in Leiden eind mei, vandaag ook maar voor ingeschreven, want volgende doelen moeten nu natuurlijk wel weer gesteld worden...
Bij alle meuk van startnummer van Rotterdam zat ook een 'halve marathon-gids' van Runnersworld of zo, maar daar lieten ze beginners in dat schema in week 6 4x per week lopen en dan in totaal zo'n 47 kilometer (!).Vind ik echt bizar veel en eigenlijk garantie voor blessures voor een hoop beginners... Zelfs voor de marathon nu heb ik max. 60-65 getraind in een week of zo, vind een hoop van die schema's heel erg ambitieus, zeker voor 'beginners' met als enige doel uitlopen...
En nog een behoorlijke uitdaging om het te halen. Van de week maar eens een LDL van 12KM inbouwenquote:Op dinsdag 16 april 2013 13:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
Coole foto's Gup!
[..]
Superleuk dat je je hebt ingeschreven voor een HM. Mooi doel![]()
![]()
Ik was eigenlijk niet van plan meer dan max 30KM in de week te lopen als training voor de HM.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:55 schreef DeeBee het volgende:
Mijn volgende HM wordt die in Leiden eind mei, vandaag ook maar voor ingeschreven, want volgende doelen moeten nu natuurlijk wel weer gesteld worden...
Bij alle meuk van startnummer van Rotterdam zat ook een 'halve marathon-gids' van Runnersworld of zo, maar daar lieten ze beginners in dat schema in week 6 4x per week lopen en dan in totaal zo'n 47 kilometer (!).Vind ik echt bizar veel en eigenlijk garantie voor blessures voor een hoop beginners... Zelfs voor de marathon nu heb ik max. 60-65 getraind in een week of zo, vind een hoop van die schema's heel erg ambitieus, zeker voor 'beginners' met als enige doel uitlopen...
![]()
Whoei, ik heb een aantal HELE mooie loopjes op het oog voor als ik op afstudeerstage ga in Sydney:
City2Surf - 14 km. Begint in hartje Sydney en loopt zo door historische delen van Sydney naar het beroemde Bondi Beach, waar de finish is.
Op Google Maps: http://goo.gl/maps/OzZtP
Sydney Running Festival - 9km of HM (hoewel ik denk ik eerder voor 9km zal gaan)
Over de Sydney Harbour Bridge, door Sydney (langs o.a Opera House)
Burgh to Beach Run - 8km.
Route langs de oostkust, beginnend in een oud stadje, eindigend op het strand, met o.a deze uitzichten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zou het mooi zijn als ik in september de afstand van een HM kan lopen! Volgens m`n huidige schema zou ik begin juli de eerste keer 20km lopen. Ben benieuwd of ik dat ga halen, maar voor nu vind ik dat wel een mooi doel![]()
![]()
Lijkt mij ook meer dan voldoende hoor.![]()
3x per week en dan 2/3 weken van tevoren een paar keer 15-17 km trainen, dan kan je echt wel op de dag zelf een halve marathon volbrengen, zeker als je doel finishen is.
Ik vind dat ze vaak in dat soort schema's over ambitieus zijn, soms qua frequentie, maar helemaal qua afstand. En beginners kunnen helemaal niet zo goed trainingsintensiteit inschatten enzo, dus vind dat er veel te grote kans op blessures ontstaat als je mensen in een beginnersschema 4x per week gaat laten lopen voor in totaal bijna 50 kilometer...
Ik denk dat dat prima is. Dat deed ik inderdaad ook als voorbereiding.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet van plan meer dan max 30KM in de week te lopen als training voor de HM.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zo, ik heb mijn wandeling ook weer gehad voor vandaag.
Geen last van de knietjes. Wel nog een beetje bij trap aflopen, maar nog één knie![]()
![]()
Ik ga wel meer dan 30km per week lopen, maar vooral omdat ik het leuk vind. En ik kan niet zoveel op karakter, dus ik heb iets meer voorbereiding nodig om de tijd te kunnen lopen die ik wil lopen![]()
![]()
Zoals onze marathonlopers bijvoorbeeld hebben laten zien dit weekend: helemaal kapot, maar toch door op karakter. Als ik kapot ben ben ik kapot, vind ik mezelf zielig, kan ik niets meer en ben ik bijzonder snel geneigd om te stoppen.quote:![]()
Ik hoop binnen 2 uur binnen te zijn, maar als het 2 uur 10 wordt vind ik het ook bestquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:10 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga wel meer dan 30km per week lopen, maar vooral omdat ik het leuk vind. En ik kan niet zoveel op karakter, dus ik heb iets meer voorbereiding nodig om de tijd te kunnen lopen die ik wil lopen
Verder kan ik gelukkig heel veel op karakter. Meer dan op stelselmatige discipline.![]()
Haha inderdaad. Toch zou ik het wel eens weer willen doen om te zien welk cijfer ik voor de coopertest, shuttle run test en "de bosloop" zou halen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Middelbare schooltrauma's. Flashbacks. *ril*Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb ook een gebrek aan discipline. Ik kan eigenlijk alleen maar dingen die ik leuk vindquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik hoop binnen 2 uur binnen te zijn, maar als het 2 uur 10 wordt vind ik het ook best
Verder kan ik gelukkig heel veel op karakter. Meer dan op stelselmatige discipline.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb ook een gebrek aan discipline. Ik kan eigenlijk alleen maar dingen die ik leuk vind![]()
![]()
![]()
Vriendin van me op fb:Echt, wat bezielt dat soort mensen...?quote:To the woman who thought it was alright to laugh and snap my picture as I ran by: you think it's funny to see obese people trying to get into shape?Ja doei.![]()
Misschien werd ze echt uitgelachen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
Vriendin van me op fb:
[..]
Echt, wat bezielt dat soort mensen...?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hardlopen doe ik wel puur op wilskrachtAls ik al lopende tegen mezelf zeg: goed, vandaag voelt het goed, dus ga ik er nu 15 lopen, dan lukt dat ook in 99% van de gevallen. De enige tegenwerkende factor kan mijn lichaam zijn. Ik neig continue naar overbelastingsblessures. Maar ik neig ook continu weer naar te zwaar worden, dus stilzitten kan/wil ik niet.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:50 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Misschien werd ze echt uitgelachen?
Ja doei.![]()
Alsof ik mezelf hoorquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:53 schreef SEMTEX het volgende:
Hardlopen doe ik wel puur op wilskrachtAls ik al lopende tegen mezelf zeg: goed, vandaag voelt het goed, dus ga ik er nu 15 lopen, dan lukt dat ook in 99% van de gevallen. De enige tegenwerkende factor kan mijn lichaam zijn. Ik neig continue naar overbelastingsblessures. Maar ik neig ook continu weer naar te zwaar worden, dus stilzitten kan/wil ik niet.
![]()
![]()
+1quote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat ik me nu afvraag.. Hoe groot is nou echt de stap van 10km fatsoenlijk kunnen lopen naar 20km kunnen lopen? Je hoort vaak dat een stap van 5 naar 10 echt megagroot is, maar dezelfde 5 km tussen 20 en 25 niet zo`n groot verschil is.
En, op welk moment kun je nou echt zeggen dat het mogelijk is om binnen x maanden een HM te kunnen lopen?![]()
van 5 naar 10 vond ik niet heel groot. van 10 naar 15 is nog steeds een opgave.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:57 schreef Levitas het volgende:
Wat ik me nu afvraag.. Hoe groot is nou echt de stap van 10km fatsoenlijk kunnen lopen naar 20km kunnen lopen? Je hoort vaak dat een stap van 5 naar 10 echt megagroot is, maar dezelfde 5 km tussen 20 en 25 niet zo`n groot verschil is.![]()
Misschien neigen we juist vanwege dat aan de zware kant zijn wel eerder naar overbelastngsblessuresquote:
Dat verschilt heel erg per persoon.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:57 schreef Levitas het volgende:
Wat ik me nu afvraag.. Hoe groot is nou echt de stap van 10km fatsoenlijk kunnen lopen naar 20km kunnen lopen? Je hoort vaak dat een stap van 5 naar 10 echt megagroot is, maar dezelfde 5 km tussen 20 en 25 niet zo`n groot verschil is.
En, op welk moment kun je nou echt zeggen dat het mogelijk is om binnen x maanden een HM te kunnen lopen?F means you're fucked![]()
Voor mij ligt het toch wel heel anders. Stilzitten resulteert bij mij niet in te zwaar worden, dus daarvoor hoef ik niet te lopen. Voor mij heeft het een veel groter psychisch effect dan lichamelijk. Tijdens het lopen kan ik alles wat er gebeurt een beetje een plekje geven en m'n hoofd even legen. Ik heb nog niets gevonden wat net zo goed werkt. Maar ik vind ook gewoon bijna alles aan lopen leuk: de rondjes bedenken, op zondagochtend vroeg de deur uit terwijl ik denk aan iedereen die straks wakker wordt met een kater, het rondjes lopen zelf, lekker douchen na het lopen, trots op mezelf zijn dat ik weer heb gelopen, op Endomondo getalletjes kijken, toeleven naar de volgende wedstrijd, dromen over toekomstige eindtijden, hardloopspul kopen, lezen over hardlopen, hardlopen kijken. Ik vind alleen de baan soms wat minder, maar alsnog ga ik daar niet met tegenzin heen. Ik heb gewoon geen discipline of wilskracht nodig voor m'n training, maar voor een wedstrijd zou wat meer wilskracht/karakter niet weg zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:53 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
![]()
verschilt toch per persoon/lichaam, lijkt mequote:Op dinsdag 16 april 2013 14:57 schreef Levitas het volgende:
En, op welk moment kun je nou echt zeggen dat het mogelijk is om binnen x maanden een HM te kunnen lopen?
Ik denk dat MoBlo zich af vroeg wat het mensen bezielt om te gaan lachen, niet om zoiets te posten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:50 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Misschien werd ze echt uitgelachen?
***![]()
Ow dat denk ik wel ja.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien neigen we juist vanwege dat aan de zware kant zijn wel eerder naar overbelastngsblessures![]()
Niet alleen lachen, maar zelfs een foto maken?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk dat MoBlo zich af vroeg wat het mensen bezielt om te gaan lachen, niet om zoiets te posten._! Please.
Ja doei.![]()
Misschien had ze ff moeten moonen, the finger moeten flashen en lachend doorlopen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet alleen lachen, maar zelfs een foto maken?_! Please.
![]()
Ik heb geen flauw idee hoe groot die stap is, denk inderdaad dat het persoonsafhankelijk is. M'n vader liep met de eerste keer hardlopen zonder al teveel moeite al de 4km terwijl ik aan het sterven was onderweg maar enkele weken later liep ik vrij gemakkelijk al boven de 10km aan een stuk door terwijl zijn grens bij de 7 a 8 nu wel bereikt is.
Op aanraden van de hardloop-vriendjes uit dit topic dát maar even in de ijskast gezet (die langere afstanden) en me gewoon blijven focussen op het nog stabieler, makkelijker en beetje bij beetje sneller lopen van de 5km en deze met de week met enkele honderden meters verlengen.
Over 3 weken stappen we over op een loopschema dat ons naar de 10km brengt, tot die tijd blijven we onze 5km route lekker lopen omdat ik merk dat mijn basisconditie en het loopgevoel echt met sprongen vooruit gaat.
En even afkloppen, nog geen spierpijn, gewrichtsproblemen of ander ongemak gehad van het lopen, dat maakt het alleen maar lekkerder en motiverender om door te gaan.![]()
![]()
Dat is denk ik ook wel goed voor mij. Even een poosje op 1 afstand blijven. Ik wil nu ineens door maar dat is ook niet altijd goed denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:20 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe groot die stap is, denk inderdaad dat het persoonsafhankelijk is. M'n vader liep met de eerste keer hardlopen zonder al teveel moeite al de 4km terwijl ik aan het sterven was onderweg maar enkele weken later liep ik vrij gemakkelijk al boven de 10km aan een stuk door terwijl zijn grens bij de 7 a 8 nu wel bereikt is.
Op aanraden van de hardloop-vriendjes uit dit topic dát maar even in de ijskast gezet (die langere afstanden) en me gewoon blijven focussen op het nog stabieler, makkelijker en beetje bij beetje sneller lopen van de 5km en deze met de week met enkele honderden meters verlengen.
Over 3 weken stappen we over op een loopschema dat ons naar de 10km brengt, tot die tijd blijven we onze 5km route lekker lopen omdat ik merk dat mijn basisconditie en het loopgevoel echt met sprongen vooruit gaat.
En even afkloppen, nog geen spierpijn, gewrichtsproblemen of ander ongemak gehad van het lopen, dat maakt het alleen maar lekkerder en motiverender om door te gaan.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier is een 16-weken planquote:Op dinsdag 16 april 2013 14:57 schreef Levitas het volgende:
En, op welk moment kun je nou echt zeggen dat het mogelijk is om binnen x maanden een HM te kunnen lopen?
Het is dat migraine niet door een virus wordtveroorzaakt, anders zou ik denken dat het zou heersen! De hele dag in bed gelegen, voel me nu weer wat beter!
@levitas; leuke loopjes in Australië! Hoe lang ga je?
@lastpost; fijn dat het zo lekker gaat! Niet verkeerd denk ik om even lekker je 5km-rondjes te blijven lopen en over een paar weken verder op te bouwen, ben dat zelf ook van plan.
Gisteravond weer lekker een rondje gelopen. Het tempo lag vrij laag, maar moest twee keer 15 minuten en dat vond ik uitdaging genoeg! Ging goed! En achteraf erg blij dat ik gisteren gegaan ben, Vanwege migraine was het vandaag niks geworden!![]()
Die start toch niet van 0? (link doet het niet)quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Doe je ook al wel eens intervaltrainingen tussendoor dan? 1 training per week zou ik dat doen. En dan 12x200 meter met 200 rust of 6x400 met ook 200 rust. En dan de 200tjes bijvoorbeeld met een tempo van je duurloop -1 minuut. Dus duurloop op 6' dan 200tjes op 5'. Moet je maar even kijken wat je nog comfortabel, maar wel snel vind lopen. Hiermee train je tempohardheid en is heel goed voor je snelheid.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:20 schreef Lastpost het volgende:
En even afkloppen, nog geen spierpijn, gewrichtsproblemen of ander ongemak gehad van het lopen, dat maakt het alleen maar lekkerder en motiverender om door te gaan.![]()
En als je geen plan volgt: doe lekker rustig aan en volg je eigen tempo. Ben je bij 5, streef er eens naar een 10km wedstrijd te doen,gaat dat lekker en heb je een mooie tijd neergezet, probeer eens te trainen naar 15. Kun je 15 en is dat vol te houden, dan kun je m.i. eens uitkijken naar een HM. En probeer er dan naar te trainen. Houd er rekening mee dat je wat blessuregevoeliger wordt bij zulke afstanden.
maar goed, da's mijn meningIk ben maar gewoon wat lukraak gaan trainen met als doel: een halve marathon doen
Als je meer kilometers loopt heb je waarschijnlijk toch ook een betere techniek en zou dat juist beter moeten gaan met blessures? Al maak je dan wel meer kilometers wat overbelastingblessures kan opleveren natuurlijk, maar dan ook weer niet want je spieren/botten/pezen zijn dan meer gewend. .... Hmm.....quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:33 schreef SEMTEX het volgende:
En als je geen plan volgt: doe lekker rustig aan en volg je eigen tempo. Ben je bij 5, streef er eens naar een 10km wedstrijd te doen,gaat dat lekker en heb je een mooie tijd neergezet, probeer eens te trainen naar 15. Kun je 15 en is dat vol te houden, dan kun je m.i. eens uitkijken naar een HM. En probeer er dan naar te trainen. Houd er rekening mee dat je wat blessuregevoeliger wordt bij zulke afstanden.
maar goed, da's mijn meningJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet alleen lachen, maar zelfs een foto maken?_! Please.
Ook nog? WTF? En dan? Zo'n lollig facebook plaatje van maken? Why...
![]()
***![]()
Ik heb totaal geen techniek, weet niet of dat ooit komtquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je meer kilometers loopt heb je waarschijnlijk toch ook een betere techniek en zou dat juist beter moeten gaan met blessures? Al maak je dan wel meer kilometers wat overbelastingblessures kan opleveren natuurlijk, maar dan ook weer niet want je spieren/botten/pezen zijn dan meer gewend. .... Hmm.....Als je dat soort afstanden gaat lopen, moet je er ook naar gaan rusten/pauzes inlassen.
Dat gevoel herken ik wel. Als ik het achteraf terugkijk verklaar ik mezelf ook voor gek en ik snap dat jullie dat hier ook deden. Had dan wel een aardige conditie, deed veel aan verschillende sporten en het ging wel lekker maar om nou van 4km de eerste keer over te stappen op 8km bij de derde keer lopen en de 9e keer lopen al 13km aan te tikken was inderdaad teveel van het goede.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel goed voor mij. Even een poosje op 1 afstand blijven. Ik wil nu ineens door maar dat is ook niet altijd goed denk ik.
Niet dat het niet ging, in tegendeel want ik liep heerlijk en constante tijden en totaal geen last, maar het verstand moet af en toe ingrijpen bij het gevoel.![]()
Het is gewoon dat verdomde sport-gevoel, dat wanneer het goed gaat je direct verder wilt en je grenzen wilt opzoeken en verbreken .. Zo van, "Oh, 13km gaat al lekker. Volgende week nóg verder" en voor je het weet schrijf je je in voor een HM een maand later en zit je op een gegeven moment met een verrotte knie, scheenklachten of weet ik het wat 2 maanden geïrriteerd in dit topic te kijken als geblesseerde en een hoop "Told you soooooo!" reacties wanneer je moet zeggen dat je niet kunt/mag lopen.Dat doe ik nu ook sinds kort, wel even wennen en voelt soms frustrerend aan moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Doe je ook al wel eens intervaltrainingen tussendoor dan? 1 training per week zou ik dat doen. En dan 12x200 meter met 200 rust of 6x400 met ook 200 rust. En dan de 200tjes bijvoorbeeld met een tempo van je duurloop -1 minuut. Dus duurloop op 6' dan 200tjes op 5'. Moet je maar even kijken wat je nog comfortabel, maar wel snel vind lopen. Hiermee train je tempohardheid en is heel goed voor je snelheid.![]()
![]()
Toch vind ik dat je daarvan het meeste leertquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het is gewoon dat verdomde sport-gevoel, dat wanneer het goed gaat je direct verder wilt en je grenzen wilt opzoeken en verbreken .. Zo van, "Oh, 13km gaat al lekker. Volgende week nóg verder" en voor je het weet schrijf je je in voor een HM een maand later en zit je op een gegeven moment met een verrotte knie, scheenklachten of weet ik het wat 2 maanden geïrriteerd in dit topic te kijken als geblesseerde en een hoop "Told you soooooo!" reacties wanneer je moet zeggen dat je niet kunt/mag lopen.Dat je lichaam ook grenzen kent
Tsja, ik kan nogal makkelijk door de pijn heen bijten en gewoon met verstand op 0 door blijven gaan. Heb gewoon de competitie nog uitgevoetbalt met een liesbreuk, maanden lang nóg harder gesport omdat ik dacht dat m'n conditie beneden pijl was ... bleek het Pfeifer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Toch vind ik dat je daarvan het meeste leertDat je lichaam ook grenzen kent
![]()
En dat stemmetje op m'n schouder zegt ook nog weleens "Ach joh, blijf gewoon lopen zolang het goed gaat en je vooruit komt", maar dan denk ik gek genoeg toch aan die mafkezen in dit topic en loop ik m'n huis niet voorbij.![]()
![]()
![]()
Ik zou deze marathon niet uitkiezen voor je eerste marathon. Het is meteen zware marathon en ook een eenzame. Het publiek aan de kant dat je er doorheen kan slepen is vrijwel niet aanwezig. Rechtse directe waarschuwde mij hier ook voor en ben blij dat ik zijn advies serieus nam.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan meteen de hele marathoneens moet de eerste keer zijn. Lijkt me ook wel een mooie route, al is het geen snelle met al die 'heuvels'. Het is ook redelijk dichtbij waar ik woon, dus kan ik daarna snel mijn bed in duiken
.
Jij nog van plan om daar een afstand te gaan lopen volgend jaar?
Gewoon de 27,5 pakken als training op die van rotterdam. Dan zie je hetzelfde parcour.![]()
Nee, maar dat lijkt me ook niet verstandig en wenselijk dat iemand op nul-niveau een halve marathon ambiëert. Eerst 5, dan 10, dan HM. Niet? </spuit11>quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die start toch niet van 0? (link doet het niet)Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Bij de HM van Eindhoven was er volop publiek aanwezig
Nog even de discussie over de watergordel. Ik heb in het begin met een watergordel gelopen. Werkte prima zakte wel af en toe wat af.
Overstapt naar een camelbak en wat ben ik daar blij mee. 3l vocht mee kunnen nemen en een berg gels en andere zooi. Jasje te warm? Hup in de camebak en nergens meer last van. Ook tijdens de marathon veel mensen om me heen gezien die bevoorraad moesten worden. Flesjes die uit de gordel vielen. Allemaal geen last van gehad.
Het kost een paar centen maar je hebt ook echt wat voor.![]()
Daar ben ik een keer gaan kijken toen een vriend meedeed, beregezellig! Ze lopen zelfs over het Stratumseind (de uitgaansstraat van Eindhoven).quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:03 schreef SEMTEX het volgende:
Bij de HM van Eindhoven was er volop publiek aanwezig![]()
Dat is ook weer zo jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, maar dat lijkt me ook niet verstandig en wenselijk dat iemand op nul-niveau een halve marathon ambiëert. Eerst 5, dan 10, dan HM. Niet? </spuit11>
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
dat is het laatste stukje, als je op je tandvlees looptquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daar ben ik een keer gaan kijken toen een vriend meedeed, beregezellig! Ze lopen zelfs over het Stratumseind (de uitgaansstraat van Eindhoven).Wel krapjes daar, want er staan geen dranghekken en iedereen staat aan te moedigen.
Daar ben ik nu ook mee bezig. Zit momenteel in week 5 van de 16 en tot nu toe gaat dat zonder problemen. Ik heb wel de zaterdag (1 dag voor LDL) eruit gehaald, omdat ik nooit kan op zaterdagen.quote:
//Edit
Zie nu dat het het Runkeeper schema is. Dat is precies het schema dat ik nu gebruik.Migraine. Het is een hel, zeker als ie in een extreme aanval komt. Gelukkig nu weinig last meer van. Toen ik 14-16 was toch zeker elke week wel 1 aanval (en niet van de alcohol).quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:29 schreef Gogo83 het volgende:
Het is dat migraine niet door een virus wordtveroorzaakt, anders zou ik denken dat het zou heersen! De hele dag in bed gelegen, voel me nu weer wat beter!
@levitas; leuke loopjes in Australië! Hoe lang ga je?
Ik blijf nu ongeveer 6 maanden in Australia, althans dat is het plan. Vorige keer was dat ook het plan, maar toen zijn het er 8 geworden
Het lijkt me wel écht gaaf om de HM op Sydney Running Festival als doel te hebben (vandaar mijn vorige vragen ook, echt geen idee of dat een realistisch doel is)![]()
Mailtje van mijn 72-jarige trainert: belast je knieen niet teveel, doe veel oefeningen zoals loszwaaien. Nu nog kijken hoe ik mijn knieen "loszwaai"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
dat is het laatste stukje, als je op je tandvlees looptWel krapjes daar, want er staan geen dranghekken en iedereen staat aan te moedigen.
Half dronken, ik in ieder geval wel toen.
![]()
Holy sh*t,is dat niet bloedheet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:23 schreef Levitas het volgende:
Het lijkt me wel écht gaaf om de HM op Sydney Running Festival als doel te hebben (vandaar mijn vorige vragen ook, echt geen idee of dat een realistisch doel is)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Heel hard tegen een imaginary bal schoppen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:28 schreef Quoi het volgende:
Mailtje van mijn 72-jarige trainert: belast je knieen niet teveel, doe veel oefeningen zoals loszwaaien. Nu nog kijken hoe ik mijn knieen "loszwaai"![]()
September? Dan begint het wel wat warmer te worden ja. Zal je zo rond de 20 graden zitten denk ik.quote:
Dan hebben we - als het goed is - wel al een paar maanden in Nederlandse zomer getraind he..![]()
Even een fotoverhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gave foto!quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Butter zag er niet fris uit.
[ afbeelding ]
Want dit was precies het moment wat hem achteraf misschien wel de kop gekost heeft, namelijk de hazen die ineens versnelden naar een km van 2:55 of zo en dat groepje uit elkaar trokken en zodoende eigenlijk te vroeg in de wedstrijd een forcing doorvoerden...
Ik heb hier misschien ook iets te enthousiast doorgetrokken, vooral dat tunneltje onderdoor en weer omhoog Blaak op had ik iets meer moeten temporiseren, maar het blijft koffiedik kijken, want het werd ook gewoon (te) warm...Jack does it in real time...![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Even een fotoverhaalTof! Liep die gast in dat oranje shirt op de eerste 2 foto's in het echt ook zo gek? Hij lijkt nu lid te willen worden van de Ministry of Silly Walks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goed excuus om een leuke hardloopbroek te kopen! Ik heb nu eentje van de H&M gekocht tot net over de knie en daar zit ook gewoon achterin een ritszakje voor de sleutel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
![]()
net m'n uren uitgerekend en ik krijg zo'n 350gbp binnenkort
daar kan ik wel een paar nieuwe schoenen van kopen! Zó fijn!
Ja doei.![]()
maar je zweeft wel naar de finish toequote:Op dinsdag 16 april 2013 10:10 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Tof! Liep die gast in dat oranje shirt op de eerste 2 foto's in het echt ook zo gek? Hij lijkt nu lid te willen worden van de Ministry of Silly Walks.Vooral op die eerste foto, met van die lange John-Cleese-benen.
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Tof! Liep die gast in dat oranje shirt op de eerste 2 foto's in het echt ook zo gek? Hij lijkt nu lid te willen worden van de Ministry of Silly Walks.![]()
![]()
Zojuist besloten dat die 8 "nieuwe kilo's" die er in de afgelopen 2 jaar zijn bijgeslopen voor 11 Augustus af moeten... en nog 2 meer. 85 kilo's lean mean running machine. Eye of the tiger.
En zo...![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
net m'n uren uitgerekend en ik krijg zo'n 350gbp binnenkort
daar kan ik wel een paar nieuwe schoenen van kopen! Zó fijn!
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: