SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt waar en wanneer google docsZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Is er dan niets meer heilig? Nu ja. Hopen dat het hierbij blijft, al genoeg schade en leed dit.
Ja doei.![]()
Wat erg dit zeg, jezus.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
http://fox17online.com/20(...)loded/#axzz2QYzkKA4K
Meerdere bommen niet afgegaan waarschijnlijk. Als die ook afgegaan waren gegaan...The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
BNR meldt div. dode kinderen...[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Daar moest ik ook nog aan denken... En als je ziet hoeveel mensen er in Rotterdam nog binnenkwamenquote:Op maandag 15 april 2013 21:55 schreef YUR het volgende:
De explosie was zo'n beetje precies op mijn bruto finishtijd van gisteren
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
https://twitter.com/911BUFF/status/323887675226603520quote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef mosselmossel het volgende:
Op twitter wordt een derde explosie gemeld.
Door bomb-squad.The sun in your Eyes
Ik las net over een derde gevonden bom. Zou die afgegaan zijn?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat zal in Boston een stuk minder zijn, maar dan nog. wtf zegquote:Op maandag 15 april 2013 21:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daar moest ik ook nog aan denken... En als je ziet hoeveel mensen er in Rotterdam nog binnenkwamen![]()
![]()
![]()
Precies, dan nogquote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Dat zal in Boston een stuk minder zijn, maar dan nog. wtf zeg
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Volgens CNN was ongeveer de helft van de deelnemers over de finish. 26000 deelnemers zijn gestart in 3 startgolvenquote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Dat zal in Boston een stuk minder zijn, maar dan nog. wtf zegF means you're fucked![]()
Hoorde ik ook, maar hoorde ook dat ze die bom onschadelijk konden makenquote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef mosselmossel het volgende:
Op twitter wordt een derde explosie gemeld.![]()
ja, blijkbaar is dat gedaan door bomopruimingsdienst.quote:Op maandag 15 april 2013 22:00 schreef linebear het volgende:
[..]
Hoorde ik ook, maar hoorde ook dat ze die bom onschadelijk konden maken![]()
Dat verklaart ook waarom de winnaar al drie uur binnen was.quote:Op maandag 15 april 2013 21:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens CNN was ongeveer de helft van de deelnemers over de finish. 26000 deelnemers zijn gestart in 3 startgolven![]()
Dit lijkt heel erg op gasfles explosie, of door een of ander lek...rustig mensen rustig..Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
uhuh, 2 explosiesquote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef Montelly het volgende:
Dit lijkt heel erg op gasfles explosie, of door een of ander lek...rustig mensen rustig..![]()
![]()
Nee, want ze hebben een derde bom gevondenquote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef Montelly het volgende:
Dit lijkt heel erg op gasfles explosie, of door een of ander lek...rustig mensen rustig..![]()
Maar wel drie doden en veel gewonden, dus blijft erg.quote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef Montelly het volgende:
Dit lijkt heel erg op gasfles explosie, of door een of ander lek...rustig mensen rustig..Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
En een derde bom af laten gaan door de bomb squad...quote:The sun in your Eyes
Dat maakt de explosies en de gewonden niet minder erg.quote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef Montelly het volgende:
Dit lijkt heel erg op gasfles explosie, of door een of ander lek...rustig mensen rustig..Ja doei.![]()
ow..ok ik tune net in, zag alleen explosie op cnn..quote:Op maandag 15 april 2013 22:03 schreef linebear het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben een derde bom gevondenVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
2 explosiesquote:Op maandag 15 april 2013 22:01 schreef Montelly het volgende:
Dit lijkt heel erg op gasfles explosie, of door een of ander lek...rustig mensen rustig..En daarbij, lekker belangrijk wie er wel/niet achter zit: Dat dit gebeurt is gewoon..verbijsterend.
![]()
Dit is heel treurig...
- Wilders vraagt morgen debat, want Nederlands is in gevaar![]()
- moslimtuig zucht*
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op maandag 15 april 2013 22:05 schreef Montelly het volgende:
Dit is heel treurig...
- moslimtuig zucht*
seriously?? Maakt hij werkelijk zo schaamteloos misbruik van deze situatie?
![]()
![]()
MoBlo, kan je die trol niet.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
pleur op naar ONZ.quote:Op maandag 15 april 2013 22:05 schreef Montelly het volgende:
Dit is heel treurig...
- moslimtuig zucht*
![]()
Latest from NY Post: 12 dead, twice as many injured, citing law-enforcement official
https://twitter.com/zerohedge/status/323889382287355904[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
BBC doet nog maar aan 2 gemeldde doden. Nu ja, hopen dat het zo laag mogelijk blijft. Douchen, slapen.
RD: had jij nog tips voor schoenen voor mij misschien? Combinatie van weg/offroad, maar wel met meer aandacht voor trail. Binnenkort is er wat geld beschikbaar en kan ik een paar schoenen kopen waarmee ik niet direct wegglijd in de modder.
Ja doei.![]()
Als ik deze twitter stream zo lees wordt het alleen maar erger...
https://twitter.com/911BUFF
Ze willen de hele stad evacueren...The sun in your Eyes
Twaalf al? My god...Stay with me, let's just breathe.
zal mijn thinking cap even opzetten voor je en kijken wat evt. bij je pastquote:Op maandag 15 april 2013 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
BBC doet nog maar aan 2 gemeldde doden. Nu ja, hopen dat het zo laag mogelijk blijft. Douchen, slapen.
RD: had jij nog tips voor schoenen voor mij misschien? Combinatie van weg/offroad, maar wel met meer aandacht voor trail. Binnenkort is er wat geld beschikbaar en kan ik een paar schoenen kopen waarmee ik niet direct wegglijd in de modder.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Uiteraard een beroerd plaatje, maar wat een enorm goeie fototwitter:erikmouthaanRTL twitterde op maandag 15-04-2013 om 22:09:11Deze foto RT @BuzzFeedNews: Police react to the explosion at the Boston Marathon (photo: @BGlobeSports) http://t.co/eO0k1BHkVB reageer retweet
![]()
Dit gaat de verkeerde kant op...twitter:911BUFF twitterde op maandag 15-04-2013 om 22:10:34MANHATTAN: BREAKING - 2 SUSPICIOUS SUIT CASES FOUND OUTSIDE THE VA OFFICE AT 437 WEST 16 STREET. NYPD EVACUATING AND REQUESTING BOMB SQUAD! reageer retweet
The sun in your Eyes
Dat zegt helemaal niets natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Onama het volgende:
Dit gaat de verkeerde kant op...twitter:911BUFF twitterde op maandag 15-04-2013 om 22:10:34MANHATTAN: BREAKING - 2 SUSPICIOUS SUIT CASES FOUND OUTSIDE THE VA OFFICE AT 437 WEST 16 STREET. NYPD EVACUATING AND REQUESTING BOMB SQUAD! reageer retweet
![]()
Onder deze omstandigheden is een koffer al gauw verdacht he..quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Onama het volgende:
![]()
the fuck? New York ook al?quote:Op maandag 15 april 2013 22:14 schreef Onama het volgende:
![]()
Mijn hemel...![]()
Gister stond ik gewoon nog in Rotterdam langs de lijn...lees ik nu dit.
Persoonlijk zie ik bepaalde Amerikanen er ook voor aan ( als het inderdaad om een aanslag gaat ).![]()
Als ik kwaadwillend was geweest, had ik het aan de andere kant van de weg gedaan....daar staat de tribune...Ik ben er nog niet van overtuigd dat het een gerichte aanslag isF means you're fucked![]()
Mensen rennen in paniek weg, laten koffers/tassen staan. Tsja.
En in NYC is alles verdacht, maar nu al helemaal.![]()
In New York?quote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef GotC het volgende:
Mensen rennen in paniek weg, laten koffers/tassen staan. Tsja.![]()
![]()
Zou me niks verbazen, Amerikanen staan altijd nogal 'strak', vooral als er zoiets zo dichtbij gebeurt.quote:![]()
True, blijft toch giswerk. Beter kan ik gaan slapen, we zullen toch niet weten wat er echt gebeurd is tot morgen...quote:Op maandag 15 april 2013 22:17 schreef GotC het volgende:
Mensen rennen in paniek weg, laten koffers/tassen staan. Tsja.
En in NYC is alles verdacht, maar nu al helemaal.The sun in your Eyes
Ja..de full picturequote:Op maandag 15 april 2013 22:19 schreef Arquero het volgende:
Oh gadver, die foto van die vent in rolstoel die wordt weg gereden![]()
Klootzakken.Damn.
![]()
Sick hoe dichtbij het dan ineens komt. Ineens bij een hardloopwedstrijd, daar kom ik ook vaak, ik doe zelfs mee soms.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Godver.quote:We have a new injury count: According to hospital officials, at least 28 people are being treated for injuries connected to this afternoon's blasts near the Boston Marathon finish line.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Nja dit dus.. Maar vooral dat Yur z'n bruto tijd 4:09:15 was gisteren..quote:Op maandag 15 april 2013 22:23 schreef mosselmossel het volgende:
Sick hoe dichtbij het dan ineens komt. Ineens bij een hardloopwedstrijd, daar kom ik ook vaak, ik doe zelfs mee soms.En de bom ging af op 4:09:40
![]()
![]()
inderdaad...daar dacht ik ook aanquote:Op maandag 15 april 2013 22:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja dit dus.. Maar vooral dat Yur z'n bruto tijd 4:09:15 was gisteren..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Huuu, aantal families v/d slachtoffers v/d basisschool schietpartij in Newton waren uitgenodigd om op de VIP tribune te kijken. Tegenover de bom bij de finish.![]()
![]()
WTF... Lig al in bed maar hoor het net van stinkie... How bizar zeg...
En hoe heftig zo net na de 'euforie' na onze marathon gisteren...
***![]()
Wow... Ik krijg kippevel van het idee...quote:Op maandag 15 april 2013 22:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja dit dus.. Maar vooral dat Yur z'n bruto tijd 4:09:15 was gisteren..En de bom ging af op 4:09:40
***![]()
Bekenden?quote:Zeker 73 Nederlandse hardlopers in Boston
BOSTON (ANP) - Op de startlijst van de prestigieuze marathon van Boston, die maandag werd opgeschrikt door twee explosies vlak bij de finishlijn, staan 73 Nederlanders. De meesten van hen waren de finish al gepasseerd toen daar zeker twee bommen ontploften. Dat blijkt uit de lijst met resultaten.
In Boston stonden geen Nederlandse topatleten aan de start. Die deden zondag mee aan de marathon van Rotterdam.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Niet van mij...
Vreselijk. Net na de geweldige dag van gisteren. En nu moet ik gaan slapen...
Echt vreselijk ja... Een kennis van mij schreef een paar uur geleden hoe trots ze was op haar nichtje die voor het eerst een marathon ging lopen nog geen jaar nadat ze bevallen was... Hopelijk is daar alles goed mee.![]()
BOSTON: RIGHT NOW - ANOTHER EXPLOSION AT THE JFK LIBRARY. EMERGENCY PERSONNEL RUSHING!Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
De Nederlandse deelnemers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bron? want er wordt nog weinig over gemeldtquote:Op maandag 15 april 2013 22:35 schreef Mascleta het volgende:
BOSTON: RIGHT NOW - ANOTHER EXPLOSION AT THE JFK LIBRARY. EMERGENCY PERSONNEL RUSHING!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
telegraaf meldt dat er een brand was, niet gerelateerd aan de explosies. BBC meldt wel een explosie, maar onbevestigt.quote:Op maandag 15 april 2013 22:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bron? want er wordt nog weinig over gemeldt![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 22:43 schreef BlueNumber het volgende:
De Nederlandse deelnemers:Staat in ieder geval 1 iemand van Haag tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Maar hij liep in A'dam 2:46, dus als het goed is..quote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Staat in ieder geval 1 iemand van Haag tussen![]()
eh bah... zijn gemiddelde tijd?quote:Op maandag 15 april 2013 22:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Staat in ieder geval 1 iemand van Haag tussenCanon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Het lijkt er sowieso op dat het vooral publiek is wat geraakt is.. Als ik het een beetje kan volgen zijn er weinig gewonden onder de lopers zelf. Maar goed, dat kan ik mis hebben natuurlijk.![]()
Eerlijk gezegd vind ik daar geen enkel verschil tussen zitten.quote:Op maandag 15 april 2013 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Het lijkt er sowieso op dat het vooral publiek is wat geraakt is.. Als ik het een beetje kan volgen zijn er weinig gewonden onder de lopers zelf. Maar goed, dat kan ik mis hebben natuurlijk.![]()
Idem. Ik ben vaker publiek dan deelnemer ook. En zelfs dan: publiek én lopers samen maken het evenement.quote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik daar geen enkel verschil tussen zitten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, ik ook niet, maar in het geval mensen zich over deelnemers zorgen maakte.. kans is gewoon heel groot dat die ongedeerd zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik daar geen enkel verschil tussen zitten.![]()
Bah, Ik zie allemaal nare beelden voorbij komen op CNN en vooral op Twitter. Ik ga maar slapen denk ik.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Ik ga onder de dekens kruipen en geen nieuws meer checken. Bah
Politiewoordvoerder zei er wel bij dat er werd gemeld dat die 'unrelated' was. Ze behandelen het vooralsnog alsof dat niet zo is.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Persconferentie: wel related. Ik begrijp dat er ook een verdachte is die gewond in een ziekenhuis ligt en daar bewaakt wordt.quote:Op maandag 15 april 2013 22:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Politiewoordvoerder zei er wel bij dat er werd gemeld dat die 'unrelated' was. Ze behandelen het vooralsnog alsof dat niet zo is.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2013 23:01:47 ]![]()
Nee, hij zei op die persco juist dat het niet zeker was of het related was. Maar goed. Het lijkt er wel op natuurlijk.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Google heeft een "person finder" gemaakt : http://google.org/personfinder/2013-boston-explosions/
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2013 23:06:13 ]![]()
Het lijkt erop omdat we geen moslims zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 23:07 schreef Lula het volgende:
Geen woorden voor..... Waarom doen mensen dit
http://www.nypost.com/p/n(...)medium=SFnewyorkpostZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Echt onvoorstelbaar afschuwelijk dit...Die foto's en video-beelden ook...
Bizar om te zien ook wel, een van onze congressen was in Boston on Boylston street en een van de recepties was in de Boston Public Library. Dan zie je ineens herkenbare plekken langs komen.***![]()
ik zou de nypost met een korreltje zout lezen....quote:Op maandag 15 april 2013 23:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het lijkt erop omdat we geen moslims zijn.
http://www.nypost.com/p/n(...)medium=SFnewyorkpost
Forum Opties Forumhop: Hop naar: