quote:Op maandag 15 april 2013 11:01 schreef Rave_NL het volgende:
IQ-test niet, je krijgt wel verschillende vormen in verschillende kleuren die je in de correcte opening moet doen.
Je bent gek of je bent het nietquote:Op maandag 15 april 2013 11:00 schreef iFries het volgende:
Je kunt jezelf niet voorbereiden op een psychologisch onderzoek
Je bedoelt kameraad Kim Jong-un, de bevelhebber van de onoverwinnelijke legermacht van NKorea? Die heeft valsgespeeld tijdens de test.quote:Op maandag 15 april 2013 11:22 schreef JamFlava het volgende:
Maak je er geen zorgen over. Ik ken iemand met psychische problemen die door de keuring is gekomen bij de landmacht. Hij heeft geen diploma's, is onbetrouwbaar en labiel. Zou mij dan ook niets verbazen dat hij door zal draaien op het moment dat hij daadwerkelijk aan de bak moet
quote:Op maandag 15 april 2013 11:01 schreef Rave_NL het volgende:
IQ-test niet, je krijgt wel verschillende vormen in verschillende kleuren die je in de correcte opening moet doen.
Gaven ze geen aanvullende info, waarom je bent afgewezen hierop?quote:Op maandag 15 april 2013 13:07 schreef NomanIW het volgende:
Stelt weinig voor volgens mij. Evengoed ben ik afgewezen op mn psychologisch onderzoek en kom ik nooit meer in aanmerking voor werk bij Defensie
Zie die kop van mn pa nog voor me.
Jawel, heel verhaal over agressieregulatie en zulks.quote:Op maandag 15 april 2013 19:23 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Gaven ze geen aanvullende info, waarom je bent afgewezen hierop?
Nooit meer aan de bak, klinkt ernstig dan
Dat is alleen bij de mariniers toch?quote:Op maandag 15 april 2013 11:01 schreef Rave_NL het volgende:
Er zijn twee keuzes: of je geeft aan dat je een herkeuring wilt, of je solliciteert volgend jaar opnieuw. Dat is een keuze die jij alleen kan maken; je moet doen waar jij je het beste bij voelt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:29 schreef Deurbroeder het volgende:
Ik heb toevallig gisteren mijn PO gehad. Afgekeurd voor 1 jaar, omdat ik 1 jaar geleden gestopt ben met VeVa, en die tijd daarna maar een aantal maanden gewerkt heb.
EDIT: Voor de rest was alles goed.
Ik heb het gevoel dat ik tijdens het gesprek niet goed genoeg heb uitgelegd waarom ik toen gestopt was, en dat het een grote fout was van me.
En het afgelopen jaar heb ik inderdaad weinig gewerkt, maar ik heb me wel echt goed gefocused op het trainen. En ik ben al die tijd al super gemotiveerd om te beginnen.
De psycholoog zei dat als ik het komende jaar gewoon kei hard ga werken, dat dan mijn kansen bij de volgende keuring veel groter zijn, vooral als je het advies opvolgt van defensie.
Zou ik een kans hebben dat het met een second opinion wel lukt? Iemand die daar ervaring mee heeft?
En anders ga ik gewoon doen wat de psycholoog zei.
Met dat hamertje ?quote:Op maandag 15 april 2013 11:01 schreef Rave_NL het volgende:
Grammatica en spelling zat niet in het pakket begrijp ik?quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:45 schreef nythial het volgende:
Ik heb zelf in december mijn psychologisch onderzoek gehad.
Je krijgt een babbel met zo een psycholoog die gaat je vragen over je jeugd , schooltijd, ouders en dat soort zooi en als je een gevoelig punt vinden gaan ze eropin bijten.
Gewoon standaard antwoorden geven van je zoekt uitdaging en je land dienen blabla.
Voor de rest krijg je een soortement van intelliegentie test die bestaat uit 3 delen.
Deel 1 is simpele probleempjes op te lossen simpele reken vraagjes en dat soort onzin.
Deel 2 is het herkenen van patronen vrij simpel bijvoorbeeld : X X X O X X X : duidelijk dat de O niet in het patroon hoort.
Deel 3 is visueel geheugen test dan krijg je in een aantal plaatjes even te zien vrij snel en daarna moet je binnen een aantal tellen al die plaatjes weer terug weten te herkennen.
Dat gedaan is het effe wachten op de uitslag en dan krijg je te horen of je onder het gemideld zit of op het gemideld of ver boven gemideld.
Ik haalde ver boven gemideld vond het supermakelijk.
Je heb een tijdlimiet voor alle onderdelen en ze verwachten niet dat je genoeg tijd heb om alles te kunnen beantwoorden maar ik had zelf nog tijd over, je moet echt godsdom zijn als je dit niet haalt.
Mag je als je bij het korps mariniers wordt afgekeurd psychologisch wel bij een ander onderdeel aan de slag, nee toch? Het is best wel triest ja, want dan ga je jezelf afvragen hoe betrouwbaar zo'n onderzoek is als je nooit meer terug mag komenquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:47 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Jawel, heel verhaal over agressieregulatie en zulks.
Je kunt zakken op een manier dat je het na X jaar weer mag proberen, of op een manier dat je niet meer terug hoeft te komen. Ja beetje triest wel eigenlijk.
Was voor korps mariniers dit btw.
burnquote:Op dinsdag 16 april 2013 12:45 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat is alleen bij de mariniers toch?
Klopt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 12:45 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat is alleen bij de mariniers toch?
Volgens mij geldt het voor defensie als geheel.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:45 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Mag je als je bij het korps mariniers wordt afgekeurd psychologisch wel bij een ander onderdeel aan de slag, nee toch? Het is best wel triest ja, want dan ga je jezelf afvragen hoe betrouwbaar zo'n onderzoek is als je nooit meer terug mag komen
Samequote:Op maandag 15 april 2013 13:07 schreef NomanIW het volgende:
Stelt weinig voor volgens mij. Evengoed ben ik afgewezen op mn psychologisch onderzoek en kom ik nooit meer in aanmerking voor werk bij Defensie
Zie die kop van mn pa nog voor me.
Wat doe je nu als ik vragen mag?quote:Op woensdag 17 april 2013 07:48 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Volgens mij geldt het voor defensie als geheel.
Mwa, er zit mss een kern van waarheid in. Niet dat ik opgeborgen dien te worden, maar ik kan er nu, 10 jaar later, wel inkomen dat ze zeggen dat mij een automatisch vuurwapen in handen geven mss niet altijd een goed idee is.
Destijds snapte ik dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat doe je nu als ik vragen mag?Beetje wegrotten thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat klopt, ga me vooral niet lastig vallen met mijn nederlandse taal aangezien ik vanaf mijn 9de nooit meer nederlandse lessen heb gehad omdat ik tot mijn 20ste in het buitenland(spanje) woonachtig was.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Grammatica en spelling zat niet in het pakket begrijp ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |