Hij heeft wel z'n oksels geschorenquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben dus een van de weinige vrouwen die spieren onaantrekkelijk vind, vooral een wasbordje
Ik vind alleen brede armen/schouders wel fijn
[ afbeelding ]
Dit is ongeveer wel perfect, zacht buikje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what I mean?
Jij valt duidelijk op echte mannenquote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus zo niet mooi, zelfs verre van.quote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat heb jij de mannen te bieden als jij zo kieskeurig bent?quote:Op zondag 14 april 2013 22:11 schreef DynastyL het volgende:
Nou zoals die chinees heeft hoeft voor mij ook weer niet.
Maar een gast met een blubberbuik ook weer niet en ook geen veel haar... Jaa ik ben erg kieskeurig
Het gaat niet om wat ik ze te bieden heb, ik denk dat ik gewoon te snel af knap. Als ik eenmaal echt verliefd ben zit dit ook wel goed hoor. Maar zelfs dat doe ik niet snel. Gelukkig heb ik een (voor mij een perfecte) vriend.quote:Op zondag 14 april 2013 22:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En wat heb jij de mannen te bieden als jij zo kieskeurig bent?
Hij kan zich strak trainen. Heeft hij ook gedaan voor 300 een aantal jaren geleden (2006).quote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere volle man toch? Beetje Gerard Butler.
[ afbeelding ]
Die laatstequote:Op zondag 14 april 2013 21:53 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaa, dat is indd een lekker ding. Gespierd maar niet TE.quote:Op zondag 14 april 2013 22:18 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Valentin-Neraudeau: een goed lijf, leuk gezicht en ook nog een chef-kok
die lui van 300 zijn fake die sixpacks zijn gefotoshopt ^^quote:Op zondag 14 april 2013 22:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hij kan zich strak trainen. Heeft hij ook gedaan voor 300 een aantal jaren geleden (2006).
[ afbeelding ]
Tuurlijk. De succes van de film lag vooral in haar visuele stijl, maar geloof mij dat Jack Butler uren en uren in de sportschool heeft doorgebracht voor die rol.quote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef M.rice het volgende:
[..]
die lui van 300 zijn fake die sixpacks zijn gefotoshopt ^^
Dat heeft spiderman ookquote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk. De succes van de film lag vooral in haar visuele stijl, maar geloof mij dat Jack Butler uren en uren in de sportschool heeft doorgebracht voor die rol.
klopt ze hebben ook echt ervoor getraind alleen zo buff en allemaal sixpacks is onmogelijk ze hebben puur op massa getraindquote:Op zondag 14 april 2013 22:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk. De succes van de film lag vooral in haar visuele stijl, maar geloof mij dat Jack Butler uren en uren in de sportschool heeft doorgebracht voor die rol.
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 14 april 2013 22:29 schreef M.rice het volgende:
[..]
die lui van 300 zijn fake die sixpacks zijn gefotoshopt ^^
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:05 schreef Ambipur het volgende:
Wat een skinny asssss mannen zijn dit dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom op zeg... nu ben ik een man, dus misschien kan ik het niet goed beoordelen, maar dit is toch gewoon bizar en ziet er gewoon niet erg gezond uitquote:
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
kom op zeg... nu ben ik een man, dus misschien kan ik het niet goed beoordelen, maar dit is toch gewoon bizar en ziet er gewoon niet erg gezond uit
als je enige reactie is om te veronderstellen dat ik jaloers ben, vraag ik me af of ik wel in discussie moet gaan, maar ik geef je het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloerswat is er nu ongezond aan dat lichaam? Het shirt zit te belachelijk voor woorden, maar prima fysiek hoor.
quote:Op zondag 14 april 2013 22:18 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Valentin-Neraudeau: een goed lijf, leuk gezicht en ook nog een chef-kok
Er wordt hier gevraagd naar de mening van vrouwen, ik zet gewoon hier een foto neer van wat ik lekker vindquote:Op vrijdag 19 april 2013 02:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
kom op zeg... nu ben ik een man, dus misschien kan ik het niet goed beoordelen, maar dit is toch gewoon bizar en ziet er gewoon niet erg gezond uit
Mylene, really?quote:Op zondag 14 april 2013 21:53 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt het wat mij betreft begrepenquote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een oogkanser..quote:
die vent zit zo vaak in de sportschool die heeft niet eens tijd voor vrouwenquote:
Doe dan deze maar...quote:
Deze heeft een domme kopquote:
Hij heeft wel een lekker koppiequote:Op vrijdag 19 april 2013 12:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Mylene, really?
Het mooiste fysiek vind ik van Jason Momao maar met kleding aan is hij nog beter.
[ afbeelding ]
Sexy as fuck.![]()
[ afbeelding ]
Nou en? Er wordt gevraagd wat vrouwen een mooi lichaam vinden, en daar geef ik antwoord op. Er wordt niet gevraagd of hij tijd voor vrouwen zou hebbenquote:Op zondag 21 april 2013 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die vent zit zo vaak in de sportschool die heeft niet eens tijd voor vrouwen
[..]
Doe dan deze maar...
[..]
Deze heeft een domme kop
ow.. ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op zondag 21 april 2013 22:45 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nou en? Er wordt gevraagd wat vrouwen een mooi lichaam vinden, en daar geef ik antwoord op. Er wordt niet gevraagd of hij tijd voor vrouwen zou hebben
watquote:Op zondag 21 april 2013 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. ik wist niet dat je kwaad werd
lag dus niet aan mij... ?quote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hou op zeg
Pre menstrueel syndroom? U got it.
nouja oke ik zal wel verkeerd hebben gereageerd, ik raak altijd in de war van 'quote:Op zondag 21 april 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
lag dus niet aan mij... ?
Wowquote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef vera166 het volgende:
[..]
nouja oke ik zal wel verkeerd hebben gereageerd, ik raak altijd in de war van '' smileys en ik dacht dat jij het belachelijk vind dat ik die man mooi vind, ik bedoelde het niet kwaad en ik lust geen worst
Okéquote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef vera166 het volgende:
[..]
nouja oke ik zal wel verkeerd hebben gereageerd, ik raak altijd in de war van '' smileys en ik dacht dat jij het belachelijk vind dat ik die man mooi vind, ik bedoelde het niet kwaad en ik lust geen worst
quote:Op zondag 21 april 2013 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké![]()
Ik lust ook geen worst
Jullie lusten beide geen worstquote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef vera166 het volgende:
[..]
Maar het kan dus wel !quote:Op zondag 21 april 2013 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wow
Hulde.
Dit ben ik niet gewend op Fok,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit + wat extra kilo spier en vet.Rustig aan.
quote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn ideaal staat hier nog niet tussen...
Kruising tussen deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze:dat wordt een rare danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het geen leuke lulquote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Echt waarom moet die lul er zo op
Wel goed lijf.quote:Op zondag 21 april 2013 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind het geen leuke lul
Wat is er mis met die lul?quote:Op zondag 21 april 2013 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind het geen leuke lul
Oh wacht hier wil ik wel op happen...hoezo onrealistisch? Jij denkt dat uiterlijk gelijk staat aan relatiemateriaal of zo?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
Vrouwen![]()
![]()
![]()
Wat een onrealistische verwachtingen hebben jullie, oppervlakkig geslacht.
*voegt smiley's toe aan vera166-versiertechnieken*quote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef vera166 het volgende:
[..]
snap nie wat je bedoeltquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
*voegt smiley's toe aan vera166-versiertechnieken*
het werktquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:16 schreef vera166 het volgende:
[..]
snap nie wat je bedoeltheb duizend keer gelezen maar ben dom
Er is een verschil tussen mooi en (nagenoeg) perfect. Foto's die hier gepost worden, zo ziet vrijwel geen enkele normale man uit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh wacht hier wil ik wel op happen...hoezo onrealistisch? Jij denkt dat uiterlijk gelijk staat aan relatiemateriaal of zo?
Er bestaat hier op Fok een afdeling vol met onrealistische verwachtingen trouwens, dat heet B&H.
Je moet dan ook niet niet streven naar normaal en modaal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mooi en (nagenoeg) perfect. Foto's die hier gepost worden, zo ziet vrijwel geen enkele normale man uit.
De vraag was dan ook wat vinden we een mooi lichaam, niet wat vinden we een leuke vent.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mooi en (nagenoeg) perfect. Foto's die hier gepost worden, zo ziet vrijwel geen enkele normale man uit.
Je kan je aangetrokken voelen tot iemand zonder mooi lichaam?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De vraag was dan ook wat vinden we een mooi lichaam, niet wat vinden we een leuke vent.
De wereld is niet zwart-wit. Er bestaan zoveel gradaties lichamen: Leuk, aangenaam, goed, heerlijk, geweldig, perfect, godlike. Maar waarom middelmatig posten als je ook "wow" kan posten?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Je kan je aangetrokken voelen tot iemand zonder mooi lichaam?
Wat is jouw probleem? Iedereen kan toch plaatsen wat hij/zij een mooi lichaam vindt, of het nou perfect/lelijk/middelmatig is. Dat je een foto plaatst van iemand die een perfect lichaam heeft betekent toch niet een man zo'n lichaam moet hebben? God allemachtigquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe de dame die een bepaald uiterlijk leuk vindt eruit ziet...quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:36 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Iedereen kan toch plaatsen wat hij/zij een mooi lichaam vindt, of het nou perfect/lelijk/middelmatig is. Dat je een foto plaatst van iemand die een perfect lichaam heeft betekent toch niet een man zo'n lichaam moet hebben? God allemachtig
Yeah right, zegt een manquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
Vrouwen![]()
![]()
![]()
Wat een onrealistische verwachtingen hebben jullie, oppervlakkig geslacht.
quote:
Hmm nou dan zal ik die heerlijke Fok!er die ik tegenkwam op een meet en een bekende is uit het Bodybuildingtopic maar teruggevenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe de dame die een bepaald uiterlijk leuk vindt eruit ziet...
Ik denk dat Anita meer voor bodybuilder harry valt en Kim misschien wat meer voor atletische henk.
Jongetje, droomjongetje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:15 schreef Angel-Joy het volgende:
En natuurlijk Alex Pettyfer, mijn droomman
Niet meer maagd van achteren?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij is ouder dan jij en is niet meer maagd, wie is hier een jongetje?
Bitch please
Ga eens sporten, je wil toch een 6packquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bitch please
Uh nee?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ga eens sporten, je wil toch een 6pack?
Je kunt mij best een jongetje vinden, maar hij is het ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bitch please
Ik heb geen probleem. Dit is Internet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:36 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Iedereen kan toch plaatsen wat hij/zij een mooi lichaam vindt, of het nou perfect/lelijk/middelmatig is. Dat je een foto plaatst van iemand die een perfect lichaam heeft betekent toch niet een man zo'n lichaam moet hebben? God allemachtig
Mannen zijn emotioneel veel meer ontwikkeld dan vrouwen. En dát is geen getroll, dat is mijn ervaring.quote:
Ikzelf vind mannen ook minder oppervlakkig dan vrouwen, maar mbt uiterlijk is dat dan weer niet zo.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
Mannen zijn emotioneel veel meer ontwikkeld dan vrouwen. En dát is geen getroll, dat is mijn ervaring.
Ja want je kent hem zeker????quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt mij best een jongetje vinden, maar hij is het ook
Zegt natuurlijk alles of je maagd bent of niet hoe mannelijk je bent
Treurnis weer.
Ik heb het over zijn uiterlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja want je kent hem zeker????
Je bent echt een loser, tering
Het is vaak grootspraak bij mannen, maar in werkelijkheid hebben mannen een veel meer realistische standaard dan vrouwen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ikzelf vind mannen ook minder oppervlakkig dan vrouwen, maar mbt uiterlijk is dat dan weer niet zo.
Dan moet je maar meer foto's van hem opzoeken en beter kijken.quote:
Waarom ga je het opeens over mij hebben?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan moet je maar meer foto's van hem opzoeken en beter kijken.
Maar snap wel dat je onzeker bent.
Op die foto's hier in het topic lijkt hij ook op een puber.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan moet je maar meer foto's van hem opzoeken en beter kijken.
Maar snap wel dat je onzeker bent.
Oh shit, je hebt me door.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom ga je het opeens over mij hebben?
Ze zeggen dat mensen die anderen naar beneden praten juist onzeker zijn
Ik ben onzeker en maagd en een jongetje een loser... Ehhh
Je bent succesvol een irritant snotwijf.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh shit, je hebt me door.
Oh nee toch niet.
Bedankt, ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent succesvol een irritant snotwijf.
hihi dat woord ken ik dan weer niet. Google ook niet!quote:
Ik vind het echt ranzig, maar goed. Ik ben geen vrouw dus kan er niet echt over oordelen i guessquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:15 schreef Trini-Kwan het volgende:
2 meter lang, brede schouders, lichtelijk chubby en gespierd tegelijk (spieren mogen niet als sixpacks te zien zijn) en intens behaard. Als ik homo was zou ik een bearlover zijn.
Zoiets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig voor mij gaan veel mannen die kant op als ze de 40 zijn gepasseerd![]()
Daar heb ik niks aan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zijn genoeg Fok!kers die het kunnen beamen.
Mijn vriend is vrij normaal maar heeft nagenoeg wel zo'n lichaam.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:14 schreef RkoF het volgende:
[..]
Is toch veel te hard, kun je niet lekker op liggen
Ja man, spieren zijn niet aangespannen net zo hard als beton. Bah smerig hoor spieren!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:14 schreef RkoF het volgende:
[..]
Is toch veel te hard, kun je niet lekker op liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |