lag dus niet aan mij... ?quote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hou op zeg
Pre menstrueel syndroom? U got it.

nouja oke ik zal wel verkeerd hebben gereageerd, ik raak altijd in de war van 'quote:Op zondag 21 april 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
lag dus niet aan mij... ?
 ' smileys en ik dacht dat jij het belachelijk vind dat ik die man mooi vind, ik bedoelde het niet kwaad en ik lust geen worst
 ' smileys en ik dacht dat jij het belachelijk vind dat ik die man mooi vind, ik bedoelde het niet kwaad en ik lust geen worst

Wowquote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef vera166 het volgende:
[..]
nouja oke ik zal wel verkeerd hebben gereageerd, ik raak altijd in de war van '' smileys en ik dacht dat jij het belachelijk vind dat ik die man mooi vind, ik bedoelde het niet kwaad en ik lust geen worst

Okéquote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef vera166 het volgende:
[..]
nouja oke ik zal wel verkeerd hebben gereageerd, ik raak altijd in de war van '' smileys en ik dacht dat jij het belachelijk vind dat ik die man mooi vind, ik bedoelde het niet kwaad en ik lust geen worst

quote:Op zondag 21 april 2013 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké
Ik lust ook geen worst
Jullie lusten beide geen worstquote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef vera166 het volgende:
[..]
 Dit is voorbestemd.
  Dit is voorbestemd.

Maar het kan dus wel !quote:Op zondag 21 april 2013 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wow
Hulde.
Dit ben ik niet gewend op Fok,

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit + wat extra kilo spier en vet.Rustig aan.

quote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn ideaal staat hier nog niet tussen...
Kruising tussen deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze:dat wordt een rare danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik vind het geen leuke lulquote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt waarom moet die lul er zo op

Wel goed lijf.quote:Op zondag 21 april 2013 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind het geen leuke lul

Wat is er mis met die lul?quote:Op zondag 21 april 2013 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind het geen leuke lul

Oh wacht hier wil ik wel op happen...hoezo onrealistisch? Jij denkt dat uiterlijk gelijk staat aan relatiemateriaal of zo?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
Vrouwen

Wat een onrealistische verwachtingen hebben jullie, oppervlakkig geslacht.

*voegt smiley's toe aan vera166-versiertechnieken*quote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef vera166 het volgende:
[..]

snap nie wat je bedoeltquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
*voegt smiley's toe aan vera166-versiertechnieken*
 heb duizend keer gelezen maar ben dom
 heb duizend keer gelezen maar ben dom

het werktquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:16 schreef vera166 het volgende:
[..]
snap nie wat je bedoeltheb duizend keer gelezen maar ben dom

Er is een verschil tussen mooi en (nagenoeg) perfect. Foto's die hier gepost worden, zo ziet vrijwel geen enkele normale man uit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:55 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh wacht hier wil ik wel op happen...hoezo onrealistisch? Jij denkt dat uiterlijk gelijk staat aan relatiemateriaal of zo?
Er bestaat hier op Fok een afdeling vol met onrealistische verwachtingen trouwens, dat heet B&H.

Je moet dan ook niet niet streven naar normaal en modaal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mooi en (nagenoeg) perfect. Foto's die hier gepost worden, zo ziet vrijwel geen enkele normale man uit.

De vraag was dan ook wat vinden we een mooi lichaam, niet wat vinden we een leuke vent.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mooi en (nagenoeg) perfect. Foto's die hier gepost worden, zo ziet vrijwel geen enkele normale man uit.

Je kan je aangetrokken voelen tot iemand zonder mooi lichaam?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De vraag was dan ook wat vinden we een mooi lichaam, niet wat vinden we een leuke vent.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |