Je moet dan ook niet niet streven naar normaal en modaal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mooi en (nagenoeg) perfect. Foto's die hier gepost worden, zo ziet vrijwel geen enkele normale man uit.

De vraag was dan ook wat vinden we een mooi lichaam, niet wat vinden we een leuke vent.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mooi en (nagenoeg) perfect. Foto's die hier gepost worden, zo ziet vrijwel geen enkele normale man uit.

Je kan je aangetrokken voelen tot iemand zonder mooi lichaam?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De vraag was dan ook wat vinden we een mooi lichaam, niet wat vinden we een leuke vent.

De wereld is niet zwart-wit. Er bestaan zoveel gradaties lichamen: Leuk, aangenaam, goed, heerlijk, geweldig, perfect, godlike. Maar waarom middelmatig posten als je ook "wow" kan posten?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Je kan je aangetrokken voelen tot iemand zonder mooi lichaam?

Wat is jouw probleem? Iedereen kan toch plaatsen wat hij/zij een mooi lichaam vindt, of het nou perfect/lelijk/middelmatig is. Dat je een foto plaatst van iemand die een perfect lichaam heeft betekent toch niet een man zo'n lichaam moet hebben? God allemachtigquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]

Ik vraag me wel af hoe de dame die een bepaald uiterlijk leuk vindt eruit ziet...quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:36 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Iedereen kan toch plaatsen wat hij/zij een mooi lichaam vindt, of het nou perfect/lelijk/middelmatig is. Dat je een foto plaatst van iemand die een perfect lichaam heeft betekent toch niet een man zo'n lichaam moet hebben? God allemachtig

Yeah right, zegt een manquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
Vrouwen

Wat een onrealistische verwachtingen hebben jullie, oppervlakkig geslacht.

quote:
Hmm nou dan zal ik die heerlijke Fok!er die ik tegenkwam op een meet en een bekende is uit het Bodybuildingtopic maar teruggevenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe de dame die een bepaald uiterlijk leuk vindt eruit ziet...
Ik denk dat Anita meer voor bodybuilder harry valt en Kim misschien wat meer voor atletische henk.

Jongetje, droomjongetje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:15 schreef Angel-Joy het volgende:
En natuurlijk Alex Pettyfer, mijn droomman

Niet meer maagd van achteren?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij is ouder dan jij en is niet meer maagd, wie is hier een jongetje?
Bitch please

Ga eens sporten, je wil toch een 6packquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bitch please
 ?
 ?

Uh nee?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ga eens sporten, je wil toch een 6pack?

Je kunt mij best een jongetje vinden, maar hij is het ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bitch please

Ik heb geen probleem. Dit is Internet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:36 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Iedereen kan toch plaatsen wat hij/zij een mooi lichaam vindt, of het nou perfect/lelijk/middelmatig is. Dat je een foto plaatst van iemand die een perfect lichaam heeft betekent toch niet een man zo'n lichaam moet hebben? God allemachtig
Mannen zijn emotioneel veel meer ontwikkeld dan vrouwen. En dát is geen getroll, dat is mijn ervaring.quote:

Ikzelf vind mannen ook minder oppervlakkig dan vrouwen, maar mbt uiterlijk is dat dan weer niet zo.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
Mannen zijn emotioneel veel meer ontwikkeld dan vrouwen. En dát is geen getroll, dat is mijn ervaring.

Ja want je kent hem zeker????quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt mij best een jongetje vinden, maar hij is het ook
Zegt natuurlijk alles of je maagd bent of niet hoe mannelijk je bent
Treurnis weer.

Ik heb het over zijn uiterlijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja want je kent hem zeker????
Je bent echt een loser, tering

Het is vaak grootspraak bij mannen, maar in werkelijkheid hebben mannen een veel meer realistische standaard dan vrouwen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ikzelf vind mannen ook minder oppervlakkig dan vrouwen, maar mbt uiterlijk is dat dan weer niet zo.

Dan moet je maar meer foto's van hem opzoeken en beter kijken.quote:

Waarom ga je het opeens over mij hebben?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan moet je maar meer foto's van hem opzoeken en beter kijken.
Maar snap wel dat je onzeker bent.

Op die foto's hier in het topic lijkt hij ook op een puber.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan moet je maar meer foto's van hem opzoeken en beter kijken.
Maar snap wel dat je onzeker bent.

Oh shit, je hebt me door.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom ga je het opeens over mij hebben?
Ze zeggen dat mensen die anderen naar beneden praten juist onzeker zijn
Ik ben onzeker en maagd en een jongetje een loser... Ehhh

Je bent succesvol een irritant snotwijf.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh shit, je hebt me door.
Oh nee toch niet.

Bedankt, ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent succesvol een irritant snotwijf.

hihi dat woord ken ik dan weer niet. Google ook niet!quote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |