Bedankt, ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent succesvol een irritant snotwijf.
hihi dat woord ken ik dan weer niet. Google ook niet!quote:
Ik vind het echt ranzig, maar goed. Ik ben geen vrouw dus kan er niet echt over oordelen i guessquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:15 schreef Trini-Kwan het volgende:
2 meter lang, brede schouders, lichtelijk chubby en gespierd tegelijk (spieren mogen niet als sixpacks te zien zijn) en intens behaard. Als ik homo was zou ik een bearlover zijn.
Zoiets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig voor mij gaan veel mannen die kant op als ze de 40 zijn gepasseerd![]()
Daar heb ik niks aan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zijn genoeg Fok!kers die het kunnen beamen.
Mijn vriend is vrij normaal maar heeft nagenoeg wel zo'n lichaam.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:55 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mooi en (nagenoeg) perfect. Foto's die hier gepost worden, zo ziet vrijwel geen enkele normale man uit.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:14 schreef RkoF het volgende:
[..]
Is toch veel te hard, kun je niet lekker op liggen
Ja man, spieren zijn niet aangespannen net zo hard als beton. Bah smerig hoor spieren!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:14 schreef RkoF het volgende:
[..]
Is toch veel te hard, kun je niet lekker op liggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |