Heb je per ongeluk ooit gezegd dat je dat soort eten erg lekker vond?quote:Op zondag 14 april 2013 17:40 schreef Greenpeas het volgende:
Ik snap mijn vriendin soms echt niet. De ene keer krijg ik voor 3 personen eten mee naar m'n werk. De andere keer krap aan voor een persoon
Nu zit ik dus met een gigantische bak eten voor mijn neus. Maarja, beter teveel dan te weinig.
jaquote:Op zondag 14 april 2013 18:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb bosbessen uit de vriezer, ananas uit blik, mascarpone, ricotta, crème fraiche, slagroom, sojamelk, kokosmelk en geraspte kokos.
Daar moet ik toch wel een lekker ijsgerecht of smoothie van kunnen maken?
Ik zou het niet allemaal bij elkaar gooienquote:Op zondag 14 april 2013 18:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb bosbessen uit de vriezer, ananas uit blik, mascarpone, ricotta, crème fraiche, slagroom, sojamelk, kokosmelk en geraspte kokos.
Daar moet ik toch wel een lekker ijsgerecht of smoothie van kunnen maken?
quote:Functie eisen
Je beschikt over een afgeronde opleiding tot arts
Je spreekt algemeen beschaaft Nederlands
Je beschikt over uitmuntende sociale vaardigheden
Vwb je voedsel kan ik je niet adviseren, die vacature is geen probleem voor jou...quote:Op zondag 14 april 2013 18:31 schreef wyccie het volgende:
![]()
Help me nou kiezen. Ik be slecht in keuzes maken.
Ondertussen zit ik eigenlijk wel behoorlijk vol van de chocopudding.
Vacatures aan het bekijken:
[..]
Ik wacht wel even tot Oof er is.quote:Op zondag 14 april 2013 18:41 schreef MadMaster het volgende:
die vacature is geen probleem voor jou...
Nou, een schaafijsje met orgeade en een beetje gecondenseerde melk...quote:
Noppes...quote:Op zondag 14 april 2013 18:53 schreef Soempie het volgende:
Niks verder van LB, toch? Of lees ik nou over posts heen?
Ik was de hele dag aan het oppassen en dacht dat ik heel wat updates had gemist, maar dat valt mee.
Korianderkaasje?quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef MaJo het volgende:
Weer wakkerzou zo verder kunnen slapen maar heb teveel honger
Orgeade ken ik niet, is dat van de Antillen?quote:Op zondag 14 april 2013 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Nou, een schaafijsje met orgeade en een beetje gecondenseerde melk...
Wow, wat een geweldige verbeelding.quote:Op zondag 14 april 2013 19:05 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zo gelachen om m'n oppaskindje van 3 jaar. Ze had twee gebakjes en een raket geschilderd. Toen ik vroeg wie er in de raket zaten was het antwoord: Jezus, Maria en een koffer met twee zakdoekjes en speelgoed. De zakdoekjes voor het geval ze moesten hoesten. Jozef was er niet bij, omdat er een boom op zijn huis was gevallen.![]()
nee dank jequote:
quote:Op zondag 14 april 2013 19:05 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zo gelachen om m'n oppaskindje van 3 jaar. Ze had twee gebakjes en een raket geschilderd. Toen ik vroeg wie er in de raket zaten was het antwoord: Jezus, Maria en een koffer met twee zakdoekjes en speelgoed. De zakdoekjes voor het geval ze moesten hoesten. Jozef was er niet bij, omdat er een boom op zijn huis was gevallen.![]()
De flessen heb ik wel eens vaker gezien.quote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Orgeade ken ik niet, is dat van de Antillen?
[..]
Wow, wat een geweldige verbeelding.
Het is amandelsiroop, afkomstig uit Suriname, maar wordt ook op de Antillen gebruikt.quote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Orgeade ken ik niet, is dat van de Antillen?
Hoezo eigenlijk een hoaxquote:
Ja he? Ik vind haar zo hilarisch.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik had AVG gepland maar zit nu aan de pizza.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:01 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd hoe het met LB gaat!
Eh, die waren eigenlijk voor Jezus en Maria. Vervolgens wilde ze Maria tekenen, maar de jurk had toch wat meer weg van een raket, dus daar werd vuur onder getekend. Zo werd het dus een heel andere tekening.quote:Op zondag 14 april 2013 19:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog een verklaring voor de gebakjes?
(Als jullie nou eens gezellig in Tilburg komen wonen, Otje kan nog wel een leuke oppas gebruiken.)
quote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
We hebben hier ook toffe volksbuurten.
Hebben ze nog nooit van Helmond gehoord?quote:Op zondag 14 april 2013 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier in de straat zeggen ze zelfs dat Tilburg het afvoerputje van Nederland is.
Een dekbedovertrek?quote:Op zondag 14 april 2013 20:23 schreef wyccie het volgende:
Ok, dan ga ik eerder voor de kokossap dan voor orgeade. Maar net al een bosbessensmoothie gemaakt.
Ik wil een opbergzakje naaien, prettigst is een magneetsluiting. Die heb ik niet. Daarna besloten om een gewoon etuitje te maken. Ritsen zijn te kort. Morgen dus maar weer naar de markt.
En nu zoek ik maar iets anders uit om te fröbelen.
quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 20:29 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Zulke grote lappen stof heb ik niet, en dat is bijna voordeliger om te kopen.
Nee, ik ga een simpele tas maken.
Ik zei simpel. Bij die tas moet ik iets ronds gaan tekenen en knippen, dat kan ik niet.quote:
Echte vrouwen gebruiken bananenbladeren.quote:
Die heeft ze ook.quote:Op zondag 14 april 2013 20:35 schreef wyccie het volgende:
En jullie moeten dit tasje maken, hartstikke leuk. Maar nog wat te lastig voor mij.
[..]
Ik zei simpel. Bij die tas moet ik iets ronds gaan tekenen en knippen, dat kan ik niet.
Ik ga een rechthoekige tas maken.
Kom op, wees een vent en ram dat beest plat...quote:Op zondag 14 april 2013 20:31 schreef Greenpeas het volgende:
Er zit in gigantische hommel in mn kantoor. Help!
Hommels zijn tof.quote:Op zondag 14 april 2013 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op, wees een vent en ram dat beest plat...
Staan een hoop simpele leuke patroontjes op die site.quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef wyccie het volgende:
Ah, dat kussen is best cool. Die ga ik een keer maken als ik stevige stof heb, en al geoefend heb met paspels. Er gaat alleen wel heel veel vulling en ik denk niet dat ik dat mooi verdeeld krijg. Dus waarschijnlijk gooi ik er eerst iets groots in om het wat meer volume te geven.
Ik zit nog op dit niveau, zonder de applicaties en bovenrand.
Kon je een bezopen ER niet alleen aan?quote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef Lotusss het volgende:
Hola!
Met de groetjes van ErwinRommel, mijzelf en als mystery guest van vanavond: Cobra4!
quote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die houdt niet van spekkies tussen d'r benen, zoals ze zelf zegt...
Ik kon ErwinRommel vannacht prima aanquote:Op zondag 14 april 2013 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kon je een bezopen ER niet alleen aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was lekker, citroen had sterker gemogen, denk dat ik de volgende keer 2 citroen zou raspen voor door het beslag. De kleur was wat donker maar dat kwam denk ik vooral door de bruine basterdsuiker die ik gebruikt heb (kwam 50 gram witte te kort)Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op zondag 14 april 2013 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
op verzoek van wyccie mijn cakeZiet er goed uit! Ik hou wel van een wat donkerdere cakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was lekker, citroen had sterker gemogen, denk dat ik de volgende keer 2 citroen zou raspen voor door het beslag. De kleur was wat donker maar dat kwam denk ik vooral door de bruine basterdsuiker die ik gebruikt heb (kwam 50 gram witte te kort)
Ik ga binnenkort ook weer een cake bakken
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik heb zo'n vermoeden dat ook al is het kindje geboren dat je niet meteen naar je laptop grijptquote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Hé LB, hoeveel topics wil je nog aan jou gewijd hebben voordat je doet wat je moet doen?
Ik kan dat vermoeden bevestigen zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ook al is het kindje geboren dat je niet meteen naar je laptop grijpt
Nietquote:Op zondag 14 april 2013 22:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ook al is het kindje geboren dat je niet meteen naar je laptop grijpt
op verzoek van wyccie mijn cakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was lekker, citroen had sterker gemogen, denk dat ik de volgende keer 2 citroen zou raspen voor door het beslag. De kleur was wat donker maar dat kwam denk ik vooral door de bruine basterdsuiker die ik gebruikt heb (kwam 50 gram witte te kort)![]()
Volgens mij is die qua droogte/natheid precies goed.
Niet al mijn (mis)baksels durf ik mee te geven. Gisteren wel de cupcakejes, maar die kwamen uit een pakje (was cadeau) en dus goed gelukt.quote:Op zondag 14 april 2013 23:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb de cake die over was meegegeven aan het bezoek
valt niets tegen?quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef wyccie het volgende:
Je hebt een veel interieuriger interieur dan ik had verwacht. Jij hebt toch ook een rode bank?
Ik heb echt nog zo'n studenteninterieur, lijkt het, het is ook allemaal Ikea. Al is alleen de bank nog een afdankertje.
Inderdaad. Ik ken het hele assortiment van Ikea bijna uit mijn hoofd.quote:Op zondag 14 april 2013 23:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tafel is dan weer niet van IKEA. Maar dat had je mogelijk al gezien.
zit je aan het bier?quote:
Ik heb na het werk wel 1 biertje op ja. Het was een lastige start van de dag, dat welquote:Op maandag 15 april 2013 00:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
zit je aan het bier?
Heb je de dag nog een beetje overleefd?
op verzoek van wyccie mijn cakeAls de smaak verder prima was kan het inderdaad daardoor komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was lekker, citroen had sterker gemogen, denk dat ik de volgende keer 2 citroen zou raspen voor door het beslag. De kleur was wat donker maar dat kwam denk ik vooral door de bruine basterdsuiker die ik gebruikt heb (kwam 50 gram witte te kort). Als de donkere stukken wat droger en bitterder waren dan de rest kan je de cake een eventuele volgende keer iets langer op een iets lagere temperatuur zetten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
ik was ook erg gaar, van 3 tot 7 nog keihard liggen tukkenquote:Op maandag 15 april 2013 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb na het werk wel 1 biertje op ja. Het was een lastige start van de dag, dat wel
Maar na een uurtje werken ging het weer prima. Het was weer lekker druk
C heeft A om 18:00 wakker gemaakt![]()
Nee, ik kijk geen wijvenseries. Maar wel TLC.quote:Op maandag 15 april 2013 00:23 schreef MaJo het volgende:
Kijk jij het eigenlijk wyccie? Lijkt me best interessant als je de dingen die ze zeggen ook daadwerkelijk begrijpt
Ik had die zender vandaag weer even aan staan. Het was crap, maar ik weet niet meer welke crap ze dit keer uitzondenquote:Op maandag 15 april 2013 01:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik kijk geen wijvenseries. Maar wel TLC.
De Ikeasite zou na elf uur 's avonds afgesloten moeten worden. Voor mijn nachtrust.![]()
quote:
quote:TLC (former acronym for The Learning Channel) is an American cable TV specialty channel owned by Discovery Communications. The channel was founded in 1972 by the Department of Health, Education, and Welfare and NASA.
quote:Op maandag 15 april 2013 04:23 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Naast mij ligt te slapen het mooiste kleine meisje: E v a![]()
![]()
![]()
(online wil ik Lbaby er wel graag inhouden!)
Gisteravond om 19:05 is ze geboren, en het gaat fantastisch! We zijn een nachtje in het ziekenhuis gebleven omdat ik een ruggeprik heb gehad en de verdoving nog niet helemaal uit 1 been is. Mn kleine meisje is helemaal gezond en geweldig!!
van harte gefeliciteerd LB en LBV en LBabyquote:Op maandag 15 april 2013 04:23 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gisteravond om 19:05 is ze geboren, en het gaat fantastisch! We zijn een nachtje in het ziekenhuis gebleven omdat ik een ruggeprik heb gehad en de verdoving nog niet helemaal uit 1 been is. Mn kleine meisje is helemaal gezond en geweldig!!
het is hier nog 15 graden op het momentquote:Op maandag 15 april 2013 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
For the record...wat betreft de temperatuur van 20C, of die wel aangetikt zou worden of niet...
Hier was het om 00:00 nog 20,1C
Ik ben denk ik niet de enige die denkt: pics van je dochterquote:Op maandag 15 april 2013 07:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ze ligt nu weer bij me, diep in slaap
Ik heb hazenslaapjes gedaan
quote:Op maandag 15 april 2013 07:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben denk ik niet de enige die denkt: pics van je dochter![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 07:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
Kom kom mensen, in deze moderne tijd laten we ons toch niet meer tegenhouden door zoiets ouderwetsch als enkelvoudige huwelijken...quote:
Wordt polygamie tegenwoordig niet weer gepromoot?quote:Op maandag 15 april 2013 07:42 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Kom kom mensen, in deze moderne tijd laten we ons toch niet meer tegenhouden door zoiets ouderwetsch als enkelvoudige huwelijken...
Openlijk zelfs...quote:Op maandag 15 april 2013 08:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wordt polygamie tegenwoordig niet weer gepromoot?
Dat heb ik ook wel eens aan de moeder van Doutzen gevraagdquote:Op maandag 15 april 2013 07:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 15 april 2013 04:23 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 april 2013 07:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
van harte gefeliciteerd LB en LBV en LBaby![]()
Ho ho, dat is vreemdgaan, niks openlijk dus. Dan liever die Sisterwives waarbij de man tenminste eerlijk is.quote:
Mwoah, semi-openlijk dan...quote:Op maandag 15 april 2013 12:17 schreef wyccie het volgende:
Ho ho, dat is vreemdgaan, niks openlijk dus. Dan liever die Sisterwives waarbij de man tenminste eerlijk is.![]()
Mijn oren beginnen nu langzaam maar zeker dicht te ploppen...quote:En ik join the club ook, ik ben ook verkouden.
De één z'n brood...quote:Op maandag 15 april 2013 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
UWV gaat zichzelf meer werk verschaffen
http://www.nu.nl/binnenla(...)duizenden-banen.html
quote:Op maandag 15 april 2013 04:23 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
![]()
![]()
AH to go of een AH not to go?quote:Op maandag 15 april 2013 13:54 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb vanavond een vergadering. Dat is vandaag pas bekend geworden dus ik heb niet de mogelijkheid gehad om meer eten mee te nemen van huis. Zul je net zien dat vanavond voor het eerst géén eten wordt geserveerd
En dan dit in dat artikelquote:Op maandag 15 april 2013 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
UWV gaat zichzelf meer werk verschaffen
http://www.nu.nl/binnenla(...)duizenden-banen.html
Ik mag hopen dat ze dan inderdaad wel iets aan eten gaan regelen, anders is het wel belachelijk. Tenzij je om 6 uur weer klaar bent, dan kun je daarna thuis gewoon etenquote:Op maandag 15 april 2013 13:54 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb vanavond een vergadering. Dat is vandaag pas bekend geworden dus ik heb niet de mogelijkheid gehad om meer eten mee te nemen van huis. Zul je net zien dat vanavond voor het eerst géén eten wordt geserveerd
Het is om half 8 afgelopen dus ik ben half 9 thuis. En nee, echt niet. Ik ga zo naar de appie rijden.quote:Op maandag 15 april 2013 15:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze dan inderdaad wel iets aan eten gaan regelen, anders is het wel belachelijk. Tenzij je om 6 uur weer klaar bent, dan kun je daarna thuis gewoon eten
Dat is wel echt belachelijk danquote:Op maandag 15 april 2013 16:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het is om half 8 afgelopen dus ik ben half 9 thuis. En nee, echt niet. Ik ga zo naar de appie rijden.
Verklaar je nader...quote:Op maandag 15 april 2013 15:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dan dit in dat artikel![]()
De dienstverlening aan werkzoekenden moet verregaand worden geautomatiseerd, in een hoog tempo.
De dienstverlening aan werkzoekenden moet verregaand worden geautomatiseerd, in een hoog tempo.quote:
Ik ook van jouquote:
Dan mag je voortaan ook meteen aan mij denken.quote:Op maandag 15 april 2013 18:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zit in statistiek en het enige wat er op het bord staat is een O en een + naast elkaar en ik dacht meteen:
Dan zijn we bloedbuddy's!quote:Op maandag 15 april 2013 18:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan mag je voortaan ook meteen aan mij denken.Is mijn bloedgroep.
dan niet meer?quote:Op maandag 15 april 2013 18:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Tot over een kwartier.
quote:
Hé!quote:
Ah, dramaandag?quote:
Ik ook.quote:
quote:
Kijk even in je onderste laatje. Daar ligt nog wat energie.quote:
Ah, dramaandag?quote:Op maandag 15 april 2013 19:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Derde keer ziek in een half jaar. Ik ga vast heel snel dood.![]()
Ben aan het koken en ik heb gewoon geen zin in eten, zelfs iets misselijk. De laatste keer dat ik dat had heb ik 5 dagen niks binnen gehouden. En ik denk dat er ook diarree aan zit te komen.
Jammer van het lamsvlees.
Oh, ik dacht dat ik de naam van M. in die zin zou lezen.quote:Op maandag 15 april 2013 19:34 schreef Soempie het volgende:
wyccie, ik kan je hand schudden. Ben in een week tijd 5 kg kwijt en heb een half uur geleden in m'n eigen haar gekotst.
Merkt hij toch niet, hij lag te pitten toen ik thuiskwamquote:
Echt niet! Wie moet er dan met mij ouwehoeren tijdens nachtdiensten?quote:
Ook ziek?quote:Op maandag 15 april 2013 19:34 schreef Soempie het volgende:
wyccie, ik kan je hand schudden. Ben in een week tijd 5 kg kwijt en heb een half uur geleden in m'n eigen haar gekotst.Daarna wel direct onder de douche gesprongen.
bahquote:Op maandag 15 april 2013 19:34 schreef Soempie het volgende:
wyccie, ik kan je hand schudden. Ben in een week tijd 5 kg kwijt en heb een half uur geleden in m'n eigen haar gekotst.Daarna wel direct onder de douche gesprongen.
We wisselen elkaar af.quote:Op maandag 15 april 2013 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik de naam van M. in die zin zou lezen.
Wat een verrassing.quote:Op maandag 15 april 2013 19:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Merkt hij toch niet, hij lag te pitten toen ik thuiskwam
Schop 'm in de voorligsteun...quote:Op maandag 15 april 2013 19:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
biefstuk zaterdag, gister een patatje...quote:Op maandag 15 april 2013 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook ziek?
Jij, Wyccie, TM en ik.
Wat hebben we verkeerd gegeten?
Heb je ook een soort buikgriep? Ik dacht dat het van de zwangerschap kwam, want dit heb ik nog nooit eerder zo gehad.quote:Op maandag 15 april 2013 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook ziek?
Jij, Wyccie, TM en ik.
Wat hebben we verkeerd gegeten?
Wil je hem even wakker maken zodat hij mijn antwoord in de AKQ kan controleren?quote:Op maandag 15 april 2013 19:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is het dan niet...quote:Op maandag 15 april 2013 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
biefstuk zaterdag, gister een patatje...
Nee, geen buikgriep gelukkig.quote:Op maandag 15 april 2013 19:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je ook een soort buikgriep? Ik dacht dat het van de zwangerschap kwam, want dit heb ik nog nooit eerder zo gehad.
Zeker weten?quote:Op maandag 15 april 2013 19:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Wyccie ook beterschap natuurlijk!
En bij mij komt het niet van de zwangerschap.
ja, ik ben niet zwanger en de zwangerschap van soempie maakt mij niet verkouden.quote:
hij doet het weer!quote:
Ach, geen drama. Baal alleen van het eten, want het is nu net klaar en ik krijg het echt niet naar binnen. Word al misselijk van de geur. Had ik niet gewoon drie kwartier later misselijk kunnen zijn?quote:
Omdat je nu ziek bent moet een week oud bloed ook weg? Waarom dat?quote:Op maandag 15 april 2013 19:41 schreef wyccie het volgende:
Nog een baalding: het bloed dat ik vorige week gegeven heb kan nu ook weggegooid worden. Daar heb ik zo mijn best voor gedaan om mijn Hb bijna 2 punten omhoog te krijgen.![]()
Ik probeer het over een halfuurtje weer...quote:Op maandag 15 april 2013 19:38 schreef ß het volgende:
[..]
Wil je hem even wakker maken zodat hij mijn antwoord in de AKQ kan controleren?
Oh crap! Da's al de 2de keer dat ik in OUD post.quote:Op maandag 15 april 2013 19:45 schreef Soempie het volgende:
Psst, zwanger en geboorte topic voor miniLB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Pffew, overlegd met Sanquin, en gelukkig hoeft het niet weg.quote:Op maandag 15 april 2013 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
Omdat je nu ziek bent moet een week oud bloed ook weg? Waarom dat?
Als je koorts krijgt is het een risico, maar ik ben iets te voorzichtig. Ik heb niet eens koorts.quote:
Kun jij je nu al wat ontspannen nu LB is bevallen?quote:Op maandag 15 april 2013 19:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hehe mijn "LBaby" heeft het zelfs into OUD geschopt
Wat een poppetje
haha voor mij komt het ontspannen morgen pas. Vanavond (vannachtquote:Op maandag 15 april 2013 19:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun jij je nu al wat ontspannen nu LB is bevallen?
Koffie, hoestdrank, bad en bed...quote:Op maandag 15 april 2013 20:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier is het Tijd voor een borrel, paracetamol en vroeg naar bed vanavond dan maar
ORS. Lekker.quote:Op maandag 15 april 2013 20:01 schreef wyccie het volgende:
Nadeel van een open keuken: ik kan niet eens in de woonkamer zijn omdat het daar naar eten ruikt.
Gisteravond ook al niet gegeten. Ik ga maar alvast wat ORS klaarmaken.
Voor mij op dit moment niet viezer dan lamsvlees met tijm.quote:
snap niet waarom je het niet mag koken, er zitten alleen zouten inquote:
Dat hadden we niet voorhande.quote:Op maandag 15 april 2013 20:10 schreef wyccie het volgende:
In principe kun je ook gewoon chips en cola pakken.
En Lior?quote:Op maandag 15 april 2013 20:14 schreef iamredleader het volgende:
Tjee, het heerst wel... Lior is ook met iets aan het worstelen, drinken aan de borst gaat niet of nauwelijk, uit de fles niet veel beter. Pukkeltjes, jeuk, continu hangen en huilen/mekkeren... en het was al een paar nachten feest
Na vandaag op de wc bijna flauwgevallen te zijn (ik stond op en viel zo voorover met mijn hoofd tegen de deurquote:Op maandag 15 april 2013 08:03 schreef MadMaster het volgende:
LB, van harte met je kleine meisje...![]()
Verder sluit ik me aan bij TM, strontverkouden...
Join the club!quote:Op maandag 15 april 2013 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Na vandaag op de wc bijna flauwgevallen te zijn (ik stond op en viel zo voorover met mijn hoofd tegen de deur) moet ik misschien me er ook maar aan toegeven dat ik ook ziek ben
Keelpijn, hoofdpijn, oorpijn, the works
quote:Op maandag 15 april 2013 21:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben sinds vandaag officieel weer helemaal beter.
Wel gezellig zo met z'n allenquote:
Hoest nog een beetje maar al paar weken geleden dat ik echt grieperig wasquote:Op maandag 15 april 2013 21:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Da's wel het laatste waar ik me druk om zou maken. Maar... het is jouw feestje!quote:Op maandag 15 april 2013 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel gezellig zo met z'n allenIk hoop dat als ik op tijd ga slapen ik me morgen wat beter voel. Morgen vieren we de verjaardag van mijn collega, ook zo lullig als ik er niet bij ben
Officieus ook klachtenvrij?quote:Op maandag 15 april 2013 21:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
We zijn maar met z'n vijven op het werk dus dan is het wel wat andersquote:Op maandag 15 april 2013 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's wel het laatste waar ik me druk om zou maken. Maar... het is jouw feestje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
dat is volgens mij nog niet bevestigd noch ontkendquote:Op maandag 15 april 2013 21:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, aanslag toch? (bij de finish?)
quote:Op maandag 15 april 2013 21:23 schreef ß het volgende:
Klopt
Geen leuke foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
best wel expliciet ja....
Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:
NRC spreekt van bomexplosies. Die zijn zelden per ongeluk.quote:Op maandag 15 april 2013 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat is volgens mij nog niet bevestigd noch ontkend
goed punt. Wilde alleen niet meteen op die negatieve band wagon springenquote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
NRC spreekt van bomexplosies. Die zijn zelden per ongeluk.
Dit lijkt me toch echt wel een aanslag en geen ongelukquote:Op maandag 15 april 2013 21:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
goed punt. Wilde alleen niet meteen op die negatieve band wagon springen
En dat.quote:Op maandag 15 april 2013 21:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch echt wel een aanslag en geen ongeluk
quote:Op maandag 15 april 2013 21:23 schreef ß het volgende:
Klopt
Geen leuke foto'sOh, damnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Link?quote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb toch een live streampje op staan...
Niks meer te zien, de straat is ontruimd...quote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb toch een live streampje op staan...
Welcome to the real world!quote:Op maandag 15 april 2013 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik was medaille meisje bij de Amsterdamse marathon, ik kan me echt niet vorostellen dat er zoiets gebeurt
Tot wanneer pass je dan?quote:Op maandag 15 april 2013 21:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou, als this the real world is, dan pass ik
quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
https://deeljouwdroom.nl/participants/12194
Tijd voor Skype?quote:
ik zit op mn werk. Es kijken of ik het heir kan installerenquote:
Waarschijnlijk wel...quote:
Ik pm welquote:Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik zit op mn werk. Es kijken of ik het heir kan installeren
Had het inmiddels al begrepen jaquote:Op maandag 15 april 2013 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En MaJo, als antwoord op je vraag in het andere topic, er is juist veeel meer traffic en mensen rond deze tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |