Heb je per ongeluk ooit gezegd dat je dat soort eten erg lekker vond?quote:Op zondag 14 april 2013 17:40 schreef Greenpeas het volgende:
Ik snap mijn vriendin soms echt niet. De ene keer krijg ik voor 3 personen eten mee naar m'n werk. De andere keer krap aan voor een persoon
Nu zit ik dus met een gigantische bak eten voor mijn neus. Maarja, beter teveel dan te weinig.
jaquote:Op zondag 14 april 2013 18:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb bosbessen uit de vriezer, ananas uit blik, mascarpone, ricotta, crème fraiche, slagroom, sojamelk, kokosmelk en geraspte kokos.
Daar moet ik toch wel een lekker ijsgerecht of smoothie van kunnen maken?
Ik zou het niet allemaal bij elkaar gooienquote:Op zondag 14 april 2013 18:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb bosbessen uit de vriezer, ananas uit blik, mascarpone, ricotta, crème fraiche, slagroom, sojamelk, kokosmelk en geraspte kokos.
Daar moet ik toch wel een lekker ijsgerecht of smoothie van kunnen maken?
quote:Functie eisen
Je beschikt over een afgeronde opleiding tot arts
Je spreekt algemeen beschaaft Nederlands
Je beschikt over uitmuntende sociale vaardigheden
Vwb je voedsel kan ik je niet adviseren, die vacature is geen probleem voor jou...quote:Op zondag 14 april 2013 18:31 schreef wyccie het volgende:
![]()
Help me nou kiezen. Ik be slecht in keuzes maken.
Ondertussen zit ik eigenlijk wel behoorlijk vol van de chocopudding.
Vacatures aan het bekijken:
[..]
Ik wacht wel even tot Oof er is.quote:Op zondag 14 april 2013 18:41 schreef MadMaster het volgende:
die vacature is geen probleem voor jou...
Nou, een schaafijsje met orgeade en een beetje gecondenseerde melk...quote:
Noppes...quote:Op zondag 14 april 2013 18:53 schreef Soempie het volgende:
Niks verder van LB, toch? Of lees ik nou over posts heen?
Ik was de hele dag aan het oppassen en dacht dat ik heel wat updates had gemist, maar dat valt mee.
Korianderkaasje?quote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef MaJo het volgende:
Weer wakkerzou zo verder kunnen slapen maar heb teveel honger
Orgeade ken ik niet, is dat van de Antillen?quote:Op zondag 14 april 2013 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Nou, een schaafijsje met orgeade en een beetje gecondenseerde melk...
Wow, wat een geweldige verbeelding.quote:Op zondag 14 april 2013 19:05 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zo gelachen om m'n oppaskindje van 3 jaar. Ze had twee gebakjes en een raket geschilderd. Toen ik vroeg wie er in de raket zaten was het antwoord: Jezus, Maria en een koffer met twee zakdoekjes en speelgoed. De zakdoekjes voor het geval ze moesten hoesten. Jozef was er niet bij, omdat er een boom op zijn huis was gevallen.![]()
nee dank jequote:
quote:Op zondag 14 april 2013 19:05 schreef Soempie het volgende:
Ik heb zo gelachen om m'n oppaskindje van 3 jaar. Ze had twee gebakjes en een raket geschilderd. Toen ik vroeg wie er in de raket zaten was het antwoord: Jezus, Maria en een koffer met twee zakdoekjes en speelgoed. De zakdoekjes voor het geval ze moesten hoesten. Jozef was er niet bij, omdat er een boom op zijn huis was gevallen.![]()
De flessen heb ik wel eens vaker gezien.quote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Orgeade ken ik niet, is dat van de Antillen?
[..]
Wow, wat een geweldige verbeelding.
Het is amandelsiroop, afkomstig uit Suriname, maar wordt ook op de Antillen gebruikt.quote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Orgeade ken ik niet, is dat van de Antillen?
Hoezo eigenlijk een hoaxquote:
Ja he? Ik vind haar zo hilarisch.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik had AVG gepland maar zit nu aan de pizza.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:01 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd hoe het met LB gaat!
Eh, die waren eigenlijk voor Jezus en Maria. Vervolgens wilde ze Maria tekenen, maar de jurk had toch wat meer weg van een raket, dus daar werd vuur onder getekend. Zo werd het dus een heel andere tekening.quote:Op zondag 14 april 2013 19:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog een verklaring voor de gebakjes?
(Als jullie nou eens gezellig in Tilburg komen wonen, Otje kan nog wel een leuke oppas gebruiken.)
quote:Op zondag 14 april 2013 20:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
We hebben hier ook toffe volksbuurten.
Hebben ze nog nooit van Helmond gehoord?quote:Op zondag 14 april 2013 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier in de straat zeggen ze zelfs dat Tilburg het afvoerputje van Nederland is.
Een dekbedovertrek?quote:Op zondag 14 april 2013 20:23 schreef wyccie het volgende:
Ok, dan ga ik eerder voor de kokossap dan voor orgeade. Maar net al een bosbessensmoothie gemaakt.
Ik wil een opbergzakje naaien, prettigst is een magneetsluiting. Die heb ik niet. Daarna besloten om een gewoon etuitje te maken. Ritsen zijn te kort. Morgen dus maar weer naar de markt.
En nu zoek ik maar iets anders uit om te fröbelen.
quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 20:29 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Zulke grote lappen stof heb ik niet, en dat is bijna voordeliger om te kopen.
Nee, ik ga een simpele tas maken.
Ik zei simpel. Bij die tas moet ik iets ronds gaan tekenen en knippen, dat kan ik niet.quote:
Echte vrouwen gebruiken bananenbladeren.quote:
Die heeft ze ook.quote:Op zondag 14 april 2013 20:35 schreef wyccie het volgende:
En jullie moeten dit tasje maken, hartstikke leuk. Maar nog wat te lastig voor mij.
[..]
Ik zei simpel. Bij die tas moet ik iets ronds gaan tekenen en knippen, dat kan ik niet.
Ik ga een rechthoekige tas maken.
Kom op, wees een vent en ram dat beest plat...quote:Op zondag 14 april 2013 20:31 schreef Greenpeas het volgende:
Er zit in gigantische hommel in mn kantoor. Help!
Hommels zijn tof.quote:Op zondag 14 april 2013 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op, wees een vent en ram dat beest plat...
Staan een hoop simpele leuke patroontjes op die site.quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef wyccie het volgende:
Ah, dat kussen is best cool. Die ga ik een keer maken als ik stevige stof heb, en al geoefend heb met paspels. Er gaat alleen wel heel veel vulling en ik denk niet dat ik dat mooi verdeeld krijg. Dus waarschijnlijk gooi ik er eerst iets groots in om het wat meer volume te geven.
Ik zit nog op dit niveau, zonder de applicaties en bovenrand.
Kon je een bezopen ER niet alleen aan?quote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef Lotusss het volgende:
Hola!
Met de groetjes van ErwinRommel, mijzelf en als mystery guest van vanavond: Cobra4!
quote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die houdt niet van spekkies tussen d'r benen, zoals ze zelf zegt...
Ik kon ErwinRommel vannacht prima aanquote:Op zondag 14 april 2013 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kon je een bezopen ER niet alleen aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was lekker, citroen had sterker gemogen, denk dat ik de volgende keer 2 citroen zou raspen voor door het beslag. De kleur was wat donker maar dat kwam denk ik vooral door de bruine basterdsuiker die ik gebruikt heb (kwam 50 gram witte te kort)Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op zondag 14 april 2013 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
op verzoek van wyccie mijn cakeZiet er goed uit! Ik hou wel van een wat donkerdere cakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was lekker, citroen had sterker gemogen, denk dat ik de volgende keer 2 citroen zou raspen voor door het beslag. De kleur was wat donker maar dat kwam denk ik vooral door de bruine basterdsuiker die ik gebruikt heb (kwam 50 gram witte te kort)
Ik ga binnenkort ook weer een cake bakken
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik heb zo'n vermoeden dat ook al is het kindje geboren dat je niet meteen naar je laptop grijptquote:Op zondag 14 april 2013 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Hé LB, hoeveel topics wil je nog aan jou gewijd hebben voordat je doet wat je moet doen?
Ik kan dat vermoeden bevestigen zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ook al is het kindje geboren dat je niet meteen naar je laptop grijpt
Nietquote:Op zondag 14 april 2013 22:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ook al is het kindje geboren dat je niet meteen naar je laptop grijpt
quote:Op zondag 14 april 2013 22:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
op verzoek van wyccie mijn cakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was lekker, citroen had sterker gemogen, denk dat ik de volgende keer 2 citroen zou raspen voor door het beslag. De kleur was wat donker maar dat kwam denk ik vooral door de bruine basterdsuiker die ik gebruikt heb (kwam 50 gram witte te kort)![]()
Volgens mij is die qua droogte/natheid precies goed.
Niet al mijn (mis)baksels durf ik mee te geven. Gisteren wel de cupcakejes, maar die kwamen uit een pakje (was cadeau) en dus goed gelukt.quote:Op zondag 14 april 2013 23:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb de cake die over was meegegeven aan het bezoek
valt niets tegen?quote:Op zondag 14 april 2013 23:22 schreef wyccie het volgende:
Je hebt een veel interieuriger interieur dan ik had verwacht. Jij hebt toch ook een rode bank?
Ik heb echt nog zo'n studenteninterieur, lijkt het, het is ook allemaal Ikea. Al is alleen de bank nog een afdankertje.
Inderdaad. Ik ken het hele assortiment van Ikea bijna uit mijn hoofd.quote:Op zondag 14 april 2013 23:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tafel is dan weer niet van IKEA. Maar dat had je mogelijk al gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |